Najnovsie novinky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Derty
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 207
Registrován: čtv 26. dub 2012 22:44:14
Bydliště: Domov
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Derty » pon 04. úno 2013 19:18:26

Podle mě je to super :up: Jsem zvědav na další novinky ;) Jak se zmínil Saggi.

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Electrix » úte 05. úno 2013 5:57:01

Změnu přihlašování nemůžu, než vychválit do nebes :up: . Jestli se k tomu navíc povede i automatická změna CH, bude to opravdu bomba. Navíc by to mohlo vyřešit problémy se spouštěním klienta na Windows 8, protože by se pak mohl ze samotného klienta udělat EXE soubor a na ten už lze jednoduše aplikovat nastavení kompatibility. Několik poznámek k laucnheru:
  • Jestliže už z něj bude jenom updater a anticheat, nemohla by u něj být i možnost skrytí (minimalizace) do oznamovací oblasti? Protože pak už bude vcelku zbytečné, aby překážel přímo na liště :).
  • Jak už padlo zde v tématu, bylo by možné nastavit, aby po odhlášení zůstal označený ten kanál, na kterém byl dotyčný naposledy přihlášen? Ono totiž k jeho výběru nelze použít žádné klávesové zkratky, takže by to ve výsledku znamenalo pat (co se času potřebnému k přihlášení týče).
  • Před zavedením launcheru, jak ho známe dnes, trpěl klient poměrně častými pády (asi špatná správa paměti po odhlášení), hlavně na přeplněných místech. Také tu byl ten známý bug s "rozostřením textu a tabulek". Je tohle už nějak vyřešené?
Ohledně expů bych měl taky pár. Cituji tu pasáž z novinek pro lepší přehlednost:
Saggitarius píše:Pokud si myslíte, že nevidíte jednu nulu, tak vás opravdu zrak nešálí.
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo.
Lehkými počty tak také zjistíte, že neexpením nyní na vyšší levely ponecháním postavy ve hře bez relogu tak bude po úpravách snažší.
Nejsem zrovna hlava chápavá, ale připadá mi, že to je tak nějak dvoj- až trojznačné. Edit: Tak to zřejmě bude bod 4.
  1. Buď zůstanou potřebné expy na levelech 1-123 stejné jako doteď, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy monster pouze v Haegeronu se zmenší na 10%.. Když to srhnu:
    • Do levelu 123 bude hráč nucen expit ve Swampu, poté na 124 skočí potřebné expy prudce dolů. To bude znamenat, že minimálně do levelu 128 bude drtivě nejvýhodnější lokací pro exp Swamp (jak jinak než ezoterici).
    • Odhadem někdy na 130, možná až 133 se to začne lámat ve prospěch Heageronu.
    • Expení 100-124 tím bude neovlivněno, 124-130 bude výrazně rychlejší (swamp), 131-144 rychlejší (hg) a 145+ pomalejší, než teoreticky dnes (ovšem půjde udělat relog).
    • Jak už ale padlo, bude potřeba rozdělit odměny na dva intervaly. Zatímco levely 1-123 by měli z lovečáků a misí dostávat původní exp, levely vyšší by měly dostat jen desetinu. Expy z truhel jsou asi nepodstatné, tedy je není potřeba řešit.
    • Mám strach ze zrychlování expení, podle mě je potřeba spíš zpomalit a dotvořit obsah.
  2. Nebo potřebné expy na levelech 1-123 budou zmenšeny na 10%, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy všech monster ve hře se zmenší na 10%. Tím by mezi 123 a 124 vznikl docela nepatrný skůček, který by se do levelu 128 vyrovnal. Sice by to neřešilo zaplněnost lokací o což se myslím snaží ta první možnost, zato by nebylo potřeba dělit odměny na dva intervaly a také by to bylo šetrnější k hráčům, kteří již nějaký ten level např. 130 ve swampu udělali.
    • Ač by se mohlo zdát, že na malých levelech nastane vlivem zaokrouhlování nějaký problém, nemělo by to tak být. Příšera dává i dnes většinou maximálně 10% levelu a to počínaje divokým psem. A když se to číslo po vydělení deseti zaokrouhlí aritmeticky, problém by v tom být neměl.
    • Tomuto vysvětlení ale odporuje část výroku: "né více než desetinásobně jak by se zdálo", takže to asi nebude to správné.
  3. Nebo zůstanou potřebné expy na levelech 1-123 stejné jako doteď, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy všech monster se zmenší na 10%. To mi přijde jako nesmysl, ale i takhle je možné si to vykládat. Znamenalo by to, že expení mezi levely 100-120 by se stalo v porovnání s nynějškem úplným peklem, což by však ani tak tyto hráče ze Swampu nevyhnalo, protože jiná možnost expení v tomto rozpětí prakticky není, pokud tedy nepočítám Rokli. Také by to asi na dlouhý čas oddělilo skupiny hráčů, kteří se již za ten horizont dostali a těch, kteří ve Swampu teprve začínají.
  4. Nebo (jak říká Renegade2) bude tabulka na levelu 1-123 stejná, na levelu 124+ bude platit ta dodaná a hráči 124+ budou mít konstantně nastaveno snížení expů na pouhých 10% základu. Tohle mě původně nenapadlo a musím říct, že to zní docela zajímavě. A asi bych se k tomu klonil i jako nejpravděpodobnějšímu. Jen:
    • Bude opět potřeba rozdělit všechny pevné odměny na dva intervaly
    • Co se stane s raty, které jsou nyní nastaveny pro levely 128 a více? Budou zachovány, nebo je přepíše těch 10%?
    • Ve výsledku by to mělo stejný efekt, jako řešení číslo 2.
Který z těch bodů nejlépe vystihuje, co nás čeká? Netroufám si hádat.

Poslední výrok v citaci, jestli jsem jej správně pochopil, říká v podstatě, že expení na level 142 a více je tímto oficiálně povolené, avšak po zavedení změn bude snazší a hlavně nebude nutné zůstat po celou dobu expení bez relogu. Snazší tedy dle dodaných dat až do levelu 144, kdy se přehoupneme přes tu 1/10 dnešního stavu, takže to od té doby půjde hůře, jak napsal rumplex - tedy s tím "nepodstatným" rozdílem, že bude možno udělat kdykoli relog.

P.S.: Taky věřím, že bude možné nějak opravit tabulku pro rozložení levelů skupiny, než se na levelu 149 dostaneme opět do "nulového pole" a stane se toto rozložení opět nepoužitelným. I když, popravdě se víc zneužívá než používá :(.

:arrow: EDIT@Renegade2: Nezmenší svoji odměnu, bude ji mít konstantně tak malou. Jak pro level 1, tak i pro 149. Tak to alespoň chápu já. Možná, že máš pravdu - teď, když o tom přemýšlím :up: .
Naposledy upravil(a) Electrix dne stř 06. úno 2013 3:16:01, celkem upraveno 6 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Renegade2
Lv.35
Lv.35
Příspěvky: 1517
Registrován: pon 09. srp 2010 11:32:48
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 183 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Renegade2 » úte 05. úno 2013 6:15:55

Kurňa to je dlouhé :D , jo taky to nějak nechápu od levelu 124+ hráče jako příšera z ničeho nic zmenší svojí odměnu o 10%. To beru.

Ale co bude se skupinou když hráč s levelem 110(aha asi ne 123 :mrgreen: ) ikdyž to není úplně nejlepší level ale což inu, kterej bude dostávat plnej počet bzk bude expit level s tím kdo už dostává jenom těch 10%. Kdo mě tohle vysvětlí co :lol: Ono přeci expit hráče s nižším levelem je v dnešní době tak poplulární že :mrgreen: Čeho chce dosáhnout :think: , nebo spíš čeho už bylo dosáhnuto :D Nevím no, jsem z těch 0 poněkud zmatený. :ouch: ve skupině.
Co se týká normálního expení tak do 144 je tam stejně jako teď do 141 takže to bude snažší no a potom to bude stejné jako do levelu 128 kdy se ještě zvyšovaly expy za další level, nic víc nic mín. Jedinej rozdíl bude v tom že hráč bude dál a dál od levelu monstra tím jak bude expit a zároveň to bude chtít víc.
Jinak nic co by bylo od 144 do 150 nestandartní. V praxi se ukáže co to znamená o 10% méně versus o jednou 0 méně.

Jinak swamp na pláště je ted výhodnej do tohohle levelu

128 - 2 100 000 000 na pláštování a dá to tak 10% (no skoro)
Vyzkoušeno, moment podívám se v přepočtu na novou tabulku :mrgreen:


128 - 125000000 což odpovídá méně než 2/3 současných expů (teda o nulu mín ale to už bylo řečeno)
Tak mě vyhází že podle nové tabulky udělá za swamp cca 15% na 128 ;)
pláštováním. Jenom hrubým odhadem.

Ele a co ta tvoje kalkulačka?

PS: pro Ela když jí teda bude mít tak konstantě malou tak co budou dělat ti kteří budou teda potřebovat o tu jednu nulu víc do levelu 123.

a tohle píše velkej šéf.

"Pokud si myslíte, že nevidíte jednu nulu, tak vás opravdu zrak nešálí.
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo."

Nikde tam nevidím že by 123- měl stejnou konstatnu odměny jako level 149.
a jeslti skutečně ano tak to expení nebude rychlejší o tu jednu nulu navíc.
Naposledy upravil(a) Renegade2 dne úte 05. úno 2013 8:09:37, celkem upraveno 6 x.
ObrázekRenegade1ObrázekCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
241187
141
Jinno
GOODFELLAS
Full P
Complete
P
P
P
30
ObrázekSerpentWomanObrázekCechObrázekObrázekObrázekObrázek
25641
130
Jinno
GOODFELLAS
Full P
Complete
G2
11
Spoiler:
Herbaření P

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Ghibli » úte 05. úno 2013 7:22:36

Dále také připravujeme přímý relog postavy na jiné CH. Ale to je momentálně ve stádiu v rámci testů o jejiž výsledku by momentálně nebylo vhodné spekulovat.
Rychlé načítání Launcheru při přihlašování bude fajn, ale pokud se povede zavést přímý relog konkrétní postavy na konkrétní CH bez nutnosti odhlašování/přihlašování, tak to bude boží pro všechny typy hráčů a levelů. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

GFasteris
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 260
Registrován: sob 13. lis 2010 8:38:37
Dal poděkování: 56 poděkování
Dostal poděkování: 65 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od GFasteris » úte 05. úno 2013 8:59:42

to přehazovani ch si představuju že bude v nabidce menu když dáte esc. a tam bude změna ch.. vy kliknete a vyjede nabidka a jen vas to přepojí, tak už to bylo na jednom serveru a bylo to fajn :)
ano změna launcheru už by byla taky dobrá :) i vzhled nový by bodl!:D
ty expy jsem moc nepochopil.. ale doufám že to nebude horší..:(
uvidíme uvidíme po dnešní úpravě :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « pon 12:02 am »
Hakan píše: A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
tiež by som rád prečítal ;)
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.
@ Suko201 « čtv 2:25 pm »
Zdravíčko, budou v patchlogu informace o dnešním updatu? :-))
@ Vydesenej « čtv 2:22 pm »
Bude možnost zakoupit ten klobouk s těmi sobími rohy za sd? :O
@ Mionix « čtv 1:53 pm »
@VOJTTANOOO,  Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
@ VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »
ani pres prsten , mi to nefunguje :( kliknu ze se portnu, a naskocí to do cerne obrazovky :(
@ VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@ NOACH « čtv 1:03 pm »
Zdravím, bude tento týždeň aj bonus na sd ?
@ Mionix « čtv 12:47 pm »
Už to frčí. :-)
@ Tomori « čtv 12:36 pm »
Čekání si můžete zkrátit tipováním nejlepších úlovků našeho Mionixe v Rybářské tipovačce. Třeba se vám to vyplatí a něco vyhrajete! :P :D
@ Vydesenej « čtv 12:33 pm »
Nonepovideeej píše: A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
To nedokážu slíbit :D
@ Marph « čtv 12:27 pm »
Jsem si chtěl aspoň odevzdat bio a zručku, než půjdu do práce :D
@ Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »
A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
@ Vydesenej « čtv 12:10 pm »
To bude big update uvidíte
@ Nonepovideeej « čtv 11:58 am »
Možná už nám zapnou event, tak nechtějí, aby se hned muselo něco opravovat :)
@ YanLuo « čtv 11:02 am »
Údržba do odpoledne znovu ..gg :)
@ Symbio « úte 5:58 am »
Dokáže mi prosím někdo poradit s cenou vrány 43+10ork+3stun+8síla? Ať neprodám zbytečně pod cenou? Díky :D
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)

Who is chatting

offline Azaril 
offline Fogru 
offline Mionix