Velké války

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Proč nechodím války?

Války mě přestaly bavit
21
30%
Mám postavu na generacích
7
10%
Nelíbí se mi ve válkách fungování spawnů
20
29%
Za mojí nechuť k válkám může komunita (někdo mě tahal/rušil..)
4
6%
Nelíbí se mi počet hráčů v jednotlivých říších (jedna říše moc slabá, druhá moc silná..)
11
16%
Nelíbí se mi "odměny" (Král už nestojí za to/žold je špatný..)
5
7%
Prostě teď nemám čas
0
Žádná hlasování
Jiné = dopíšu dolu
2
3%
 
Celkem hlasů: 70

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 484
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 654 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » úte 08. dub 2025 23:08:18

Ahoj, jen bych chtěl poprosit, pokuď sem chcete něco napsat, tak se pokuste spíš napsat co vám vadí + ŘEŠENÍ k danému problému. Dost věcí co se sem zatím napsalo, bylo spíš stylem "nelíbí se mi spawny ve válkách, je blbost aby takhle fungovaly, mělo by se to změnit." a tim to většinou končí. Fakt třeba u těch spawnů zkuste navrhnout, jak by podle vás měly fungovat.
Obrázek

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Lejno » stř 09. dub 2025 9:46:56

Ja čo som bol skúsiť valku s týmito novými respawnmi, tak už má tam nedostane nikto, kým sa to neupravi. A to som teda ani nehral daggera, pre ktorého to musí byť úplná pohodinda vyťahovať ľudí z ich spawnu pomedzi všetky buffky a ostatných hráčov.

Spawny boli a sú problém, vždy sa bojovalo pred jedným spawnom aj keď ešte bývali mapy s koridormi, kto si pamätá. Nikdy nebudú všetky 3 ríše tak vyrovnané, aby sa bojovalo na jednom mieste v strede, iba ak k tomu nebudú hráči donutení.

Môj osobný návrh na zmenu spawnu je však prerobiť to úplne.
Princíp: Každá ríša by mala buffky na svojom seřadišti, ako je tomu pred vstupom do války. Tam by sa hráči mohli nabuffovat, naklikat si úlomky, atď. Po vstupe do války cez NPC by postavu hráča teleportovalo na random mieste do mapy bez ďalších respawnom a fungovalo by to ako nejaký deathmatch na iných hrách. Po zabití by bol opäť teleportovaný na seřadište.

Výhody:
- Mohlo by to zabrániť akumulovaniu hráčov na jednom mieste pred spawnom.
- Hráči by mali viac spolupracovať alebo spolu komunikovať či už pred portovanim alebo po ňom.
- Za smrť vo valke nič nestracate, takže aj keď neviete, aký pomer hráčov na vás čaká a či nebude nepriateľ v prevahe, tak vstúpite, nie je to ako kedysi vo svätej, že ste o CB prichádzali. Skapete? No bože aj tak to je pre väčšinu respawn simulátor.
- Mohlo by to trochu zredukovať natočené útoky vo výbavách vďaka tomu, že neviete do akej situácie vás to naportuje, tým by sa mohlo pomôcť postavám na blízko trochu viac potankovať a teda súboje by mali byť dlhšie a predĺži sa čas, kým sa zoskupi viac hráčov z jednej ríši.

Nevýhody:
- Ak v jednej ríši bude málo hráčov alebo rôznorodosť postáv bude skôr iba diaľkové postavy , tak to budú mať ťažšie.
- Ako vyriešiť problém na prebuffovanie, po skončení buffu alebo jeho zrušení (Možno nejaký portovaci valecny prsteň, ktorý po 10sekundach bez útoku dovolí portnut postavu na seřadište, aj keď toto úplne nepreferujem, keď som videl, ako to funguje aktuálne na spawnoch, že tam behajú jak postrelení 10sec, aby im už nešiel dať dmg...poprípade tento prsteň sprístupniť za nejakej podmienky, napr. až po prvom kille od vstupu..)
- Neviem či ešte je kapacita hráčov v takom počte, aby toto mohlo vyzerať reálne alebo to bude vyzerať len tak, že jedna ríša bude čakať v 15kusoch na hocikoho, kto sa portne a rozoberie ho ešte pred tým, ako sa trochu nazbierajú ( to ale môže byť aj výhoda, ako som písal vyššie, že hraci by mohli spolu viac komunikovať)
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od 7lukas » stř 09. dub 2025 10:40:39

Lejno píše: stř 09. dub 2025 9:46:56 Ja čo som bol skúsiť valku s týmito novými respawnmi, tak už má tam nedostane nikto, kým sa to neupravi. A to som teda ani nehral daggera, pre ktorého to musí byť úplná pohodinda vyťahovať ľudí z ich spawnu pomedzi všetky buffky a ostatných hráčov.

Spawny boli a sú problém, vždy sa bojovalo pred jedným spawnom aj keď ešte bývali mapy s koridormi, kto si pamätá. Nikdy nebudú všetky 3 ríše tak vyrovnané, aby sa bojovalo na jednom mieste v strede, iba ak k tomu nebudú hráči donutení.

Môj osobný návrh na zmenu spawnu je však prerobiť to úplne.
Princíp: Každá ríša by mala buffky na svojom seřadišti, ako je tomu pred vstupom do války. Tam by sa hráči mohli nabuffovat, naklikat si úlomky, atď. Po vstupe do války cez NPC by postavu hráča teleportovalo na random mieste do mapy bez ďalších respawnom a fungovalo by to ako nejaký deathmatch na iných hrách. Po zabití by bol opäť teleportovaný na seřadište.

Výhody:
- Mohlo by to zabrániť akumulovaniu hráčov na jednom mieste pred spawnom.
- Hráči by mali viac spolupracovať alebo spolu komunikovať či už pred portovanim alebo po ňom.
- Za smrť vo valke nič nestracate, takže aj keď neviete, aký pomer hráčov na vás čaká a či nebude nepriateľ v prevahe, tak vstúpite, nie je to ako kedysi vo svätej, že ste o CB prichádzali. Skapete? No bože aj tak to je pre väčšinu respawn simulátor.
- Mohlo by to trochu zredukovať natočené útoky vo výbavách vďaka tomu, že neviete do akej situácie vás to naportuje, tým by sa mohlo pomôcť postavám na blízko trochu viac potankovať a teda súboje by mali byť dlhšie a predĺži sa čas, kým sa zoskupi viac hráčov z jednej ríši.

Nevýhody:
- Ak v jednej ríši bude málo hráčov alebo rôznorodosť postáv bude skôr iba diaľkové postavy , tak to budú mať ťažšie.
- Ako vyriešiť problém na prebuffovanie, po skončení buffu alebo jeho zrušení (Možno nejaký portovaci valecny prsteň, ktorý po 10sekundach bez útoku dovolí portnut postavu na seřadište, aj keď toto úplne nepreferujem, keď som videl, ako to funguje aktuálne na spawnoch, že tam behajú jak postrelení 10sec, aby im už nešiel dať dmg...poprípade tento prsteň sprístupniť za nejakej podmienky, napr. až po prvom kille od vstupu..)
- Neviem či ešte je kapacita hráčov v takom počte, aby toto mohlo vyzerať reálne alebo to bude vyzerať len tak, že jedna ríša bude čakať v 15kusoch na hocikoho, kto sa portne a rozoberie ho ešte pred tým, ako sa trochu nazbierajú ( to ale môže byť aj výhoda, ako som písal vyššie, že hraci by mohli spolu viac komunikovať)
Tenhle návrh z ní dobře a já osobně v tom vidím hodně výhod. Co se týče buffovani poté co člověk dostane zrusko nebo mu dojde buff to bych vůbec neřešil. Prostě bych to udělal tak že jakmile se člověk portne do války tak dokud neumře tak se nenabuffuje. Teď ty spawny jsou udělané tak že si ten buff člověk může dát a právě kvůli buffkam musí být spawny s ochrannou zónou o nic jiného nejde. Když buffky budou na seřadišti tak to bude mít výhodu i v tom že války budou méně zasekane páč ve war budou jen hráči co válčí a ne 30 buffek a z toho 20 lidi co válčí. Další výhoda by byla ta že by lidi museli více spolupracovat a zároveň by dračí šaman byl ve war více ceněný a dával by větší smysl jak teď protože by mohl buffovat svoji říši během války atd. Zároveň si myslím že by to lidi donutilo více válčit a nevypadalo by to jak teď že někdo dostane zrusko a běží na Spawn si dát buff a x min neválčí. Ve válce cechu se taky lidi nebuffuji dají si buff na začátku a pak se mlátí dokud to jde. Tak nevidím důvod proč takhle neudělat i války. Ten buff ve válce je jen pouze výhoda na kterou si každý zvyknul ale není potřeba. Každý nosí hněvky má krit ve věcech atd takže toho kritiku je stále dostatek. Zároveň když nebudou moci se hráči prebuffovávat tak se bude více válčit a zároveň ty souboje budou delší páč v nich nebude padat tolik kritiků jak je teď. A jak už zmiňoval Lejno taky si myslím že by to mohlo trochu zredukovat útoky ve válkách tím že lidí neví kde budou atd.

Uživatelský avatar
xSaskex
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16. bře 2018 15:48:53
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od xSaskex » stř 09. dub 2025 13:09:32

Ahoj.
Napadá mě, co třeba zavést takový "žoldácký" systém? Hráči by mohli za určitý příspěvek své říši nebo ztrátu určitých vlastností/výhod přejít dočasně po dobu války říší do protější říše a získat možnost ukořistit CB a body pro druhou říši. Omezené by to bylo na rovnoměrný počet hráčů s odchylkou +-1 pro každou říši s tím, že by se počítal hráč za danou říši od prvního vstupu na bojiště, kdy ovšem v ideálním případě by to muselo být pořešeno spawn systémem, jak zmínil Lejno, kdy pomocné a support postavy by byly ještě na seřadišti před vstupem do válečné zóny. Zvýšila by se tak možnost vybalancovat dané říše a věřím, že i spouta hráčů by to ocenila. Dále třeba zavést CB za asistenci při zabití, kdy přepočet by mohl být podle % uděleneného poškození na základě celk. HP s maximální možností získání třeba jen poloviny, než je za normální zabití. (Pro hráče, který udělil poslední poškození normálně plný počet bodů) To by zvýšilo šance na zisk CB i pro slabší či postavy na blízko, které často bohužel musely odbýt tu špinavou práci. (Nevím, jestli v posledních dobách aktuální)
Overall jen takový rychlonávrh, který by mohl být i zajímavý :)
Bendrrr :shinsoo:
Warriot :shinsoo: ex
PornStar :jinno:
Azuterami :chunjo:

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 38 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Rogan » pát 11. dub 2025 22:28:31

1. Zaviedol by som systém spawnov tak, ako to popísal Lejno. Bez buffov priamo na hracom poli (hráč by sa nabuffoval v prípravnej lokácii a následne by sa na bojisko premiestnil portálom, podobným tým pri východoch z hradu Ent). Tento systém by navyše zlepšil postavenie Dračích šamanov v PvP, ktorí by konečne získali konkrétnu výhodu v podobe možnosti buffovať seba alebo spoluhráčov priamo v bojovej oblasti.

2. Pri zavedení takéhoto systému spawnov by bolo vhodné zmenšiť existujúce PvP mapy (prípadne pridať nové), ideálne na veľkosť o niečo väčšiu než súčasná Aréna.

3. Úprava odmien za PvP hodnosti – navrhujem zvýšiť množstvo yangov a pridať aj ďalšie typy odmien (napríklad špeciálne jazdecké zviera na jeden týždeň podľa dosiahnutej PvP hodnosti). Tieto jazdecké zvieratá by mohli poskytovať špecifické bonusy alebo by plnili čisto estetickú funkciu („stýlovka“).

4. Kompletné prepracovanie cechových odmien za účasť vo vojne ríš. Hodnoty cechových bonusov by sa určovali dynamicky podľa počtu PvP hráčov danej ríše v konkrétnej vojne. V praxi by to znamenalo, že ríša s vyšším počtom PvP hráčov by získala nižšie bonusy než ríša s menším počtom hráčov, čo by motivovalo hráčov prestupovať do menej početných ríš. Preto by bolo potrebné zjednodušiť podmienky pre prechod hráčov medzi ríšami. Cieľom by bolo zabezpečiť rovnomerné rozdelenie hráčov. Zároveň navrhujem, aby cechové odmeny získala aj porazená ríša, čo by znížilo frustráciu hráčov a zvýšilo motiváciu k účasti. ODMENA PRE CECHY BY BOLA NEZÁVISLÁ NA VÝHRE ALEBO PREHRE RÍŠE.
(Nie som si istý, či som štvrtý bod dostatočne jasne vysvetlil, ale verím, že hlavná myšlienka je zrozumiteľná.)

5. Úprava bonusov za vojnu ríš – navrhujem zrušiť prideľovanie celorišských bonusov za účasť v stredných a malých vojnách. Bonusy pre celú ríšu by zostali len ako odmena za účasť vo veľkých vojnách. Odmeny za stredné a malé vojny by sa však naďalej udeľovali cechom.

Toto je zatiaľ len hrubý náčrt, ale myslím si, že niektoré z uvedených bodov by mohli byť pre hru prínosné.

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od suja97 » úte 29. dub 2025 21:17:49

Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor

Vydesenej
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: sob 09. lis 2024 7:08:18
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Vydesenej » stř 30. dub 2025 6:34:18

suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
Nakonec se pokazí i ty střední jak tam lidi polezou s 50 generací Mrk Mrk ti co hrají ví kdo tam chodí s většími gene :D a zbydou jen ty Malé kde asi nakonec ani ty Generace tolik neudělají protože říkejte si co chcete ale Malé války jsou nejvíc vyvážené.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 484
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 654 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » stř 30. dub 2025 10:53:08

suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Obrázek

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od suja97 » stř 30. dub 2025 16:32:20

TomasFoxx píše: stř 30. dub 2025 10:53:08
suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Kdyby byl irelevantní tak na něj nereaguješ potrefená huso 😁
Aby byl hamzik spokojen tak můj návrh řešení - do malé a střední omezit vstup po dejme tomu 9. generaci aby mohli lidi vyzkoušet všechny chary a zaměření na jedné postavě a nemuseli jich načítat 8 a co se týče velké války tak vrátit možnost útočení ze spawnu aniž by byl člověk z té dané říše napadnutelný jak to bylo dřív.
Chtěli jste být hrozný topky tak to máte, akorát jste asi zapomněli že vám nebude nikdo chtít dělat kompars.
Čůs ✌🏻

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 484
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 654 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » stř 30. dub 2025 16:34:41

suja97 píše: stř 30. dub 2025 16:32:20
TomasFoxx píše: stř 30. dub 2025 10:53:08
suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Kdyby byl irelevantní tak na něj nereaguješ potrefená huso 😁
Aby byl hamzik spokojen tak můj návrh řešení - do malé a střední omezit vstup po dejme tomu 9. generaci aby mohli lidi vyzkoušet všechny chary a zaměření na jedné postavě a nemuseli jich načítat 8 a co se týče velké války tak vrátit možnost útočení ze spawnu aniž by byl člověk z té dané říše napadnutelný jak to bylo dřív.
Chtěli jste být hrozný topky tak to máte, akorát jste asi zapomněli že vám nebude nikdo chtít dělat kompars.
Čůs ✌🏻
takze vlastne tvoje reseni = vratit to jak to bylo, kdyz to tak lidem vadilo, to dava velky smysl.
Ja chapu ze tvuj styl valceni ve velkych se rovnal sepce ze spawnu a kdyz uz jsi vylezl, tak do zamaska jakmile po tobe nekdo skocil, takze jsi byl asi spokojenej s tema spawnama, ale nas ostatni proste nebavilo dostavat za 20k jakmile ses priblizil ke spawnu, protoze si nejaky random healer mohl nahodit full utok.
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « čtv 11:23 am »
@Revus,  Dobrý den, to je divné. Nyní jsem na ní nasedl, na čerstvou tento den a nic mi to nepíše?
@ Revus « čtv 11:00 am »
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
@ Mionix « stř 7:37 am »
@cleo,  bude doufám vypnuto při údržbě.
@ PanNikdo « úte 8:57 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
Děkuji ti
@ ChunjoKing « úte 8:38 pm »
@PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
@ Suko201 « úte 6:43 pm »
ChunjoKing píše: Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
přesně tak, vyhypoval to ten typek na dc, jen diky němu se to rozjelo ve velkem
@ PanNikdo « úte 6:34 pm »
I když máš nakliknuté není 100%šance že se dosteněs zaleží na pripojení atd..můžu poprosit o DC ? na ekuru dekuji
@ ChunjoKing « úte 6:22 pm »
Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
@ cleo « úte 6:02 pm »
@Mionix,  zdravím, šlo by prosím odstranit z chatu po přihlášení hlášku o testovací válce dne 11.7.
@ Suko201 « úte 5:58 pm »
Vy se zase nezlobte na mě, ale problém určitě nebyl v otázkách, ale v tom, že prostě v létě nejsou lidi a že některé vlny jsou velmi těžké, jelikož když je málo lidí, není dmg a navíc někteří nemají výbavy, takže například takové golemy bych nerfnul a ještě nějaké asi 2-3 vlny. To je problém, nikoliv otázky :D
@ Fakr « úte 5:50 pm »
Ono spousty lidí to mají předem u strážce nakliknuté a tím pádem jsou v aréně rychleji.Takže pokud čekáš na chat až se vyhlasí vstup a pak klikneš na stražce tak je pozdě.
@ Mionix « úte 1:10 pm »
Nezlobte se na mě, ale to je stále dokola. Nedochází se, špatně, udělejte změnu. Dochází se, špatně, udělejte změnu. Ať uděláme cokoliv, pořád je to špatně.
@ Suko201 « úte 7:43 am »
Ok však jen můj názor, pokud je to pro většinu lepší, tak ok :-)
@ Revus « úte 2:40 am »
Je to daleko lepsi nez to bylo predtim
@ gagefranjo « pon 11:02 pm »
@Suko201,  atd. co? Slabší reflexy? XD
@ Suko201 « pon 9:52 pm »
Jako můj názor je ten, že se začala docházet kvůli tomu, že několik lidí bylo ohledně toho dost aktivní na DC a zkoušeli to rozjet a když lidi viděli snahu, tak se chodí pravidelně, nemyslím si, že to zrušení těch otázek přitáhlo lidi a pokud jo, tak 2 z 25ti. Dal bych je tam zpět, jelikož dost ovlivňuje teď, kdo jaký má net atd.
@ PanNikdo « pon 9:26 pm »
já sem něřekl že není něco fer pouze sem se ptal .
@ Revus « pon 9:26 pm »
neni na tom nic co by nebylo fér pro všechny
@ Revus « pon 9:26 pm »
si moc pomalý no
@ Tomori « pon 9:26 pm »
PanNikdo píše: Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera :)
Testuje se to. Upravovali se i golemové, jak již hráči psali. A tak dostal jste se 1 z 4, ale došla se ne? Předtím se došla 1 z xy.
@ Revus « pon 9:26 pm »
čekáš? tak kde je problém
@ PanNikdo « pon 9:25 pm »
čekám tam stejně jako ostatní připravěný to odkliknout tak prosím komenty nefnukej si nechej.
@ Revus « pon 9:23 pm »
Kdo driv prijde ten driv mele, nefnukej
@ PanNikdo « pon 9:18 pm »
Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera :)
@ Tomori « pon 9:16 pm »
PanNikdo píše:
Tomori píše:
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
to ano areny se docházeji,ale je problém se tam vubec dostat ted
A předtím byl problém tam někoho vůbec dostat. Nedocházela se i kvůli počtům. Zatím se to zkouší. A uvidí se jak to bude dále.
@ PanNikdo « pon 9:13 pm »
Tomori píše:
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
to ano areny se docházeji,ale je problém se tam vubec dostat ted
@ Tomori « pon 9:09 pm »
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
@ PanNikdo « pon 9:04 pm »
Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
@ Tomori « ned 1:02 pm »
Dobrý den, plán na dnešní večer, jak jsem slíbila, je tedy následující: 20:05 -> Soutěž OX 20:55-> Soutěž „Sběr bylin“ 21:40 (+- po aréně) -> Soutěž „Steeplechase“ A kotlík do každé říše, v průběhu večera.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?

Who is chatting

offline Fogru 
offline Lelaion 
idle Mionix 
offline Nebiros 
offline Wzypt 
offline cutedust 
offline matesWSW 
offline ovocie000