Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 18:20:28

Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Theopizit
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Theopizit » pon 05. bře 2018 12:17:23

TronikDark píše: sob 03. bře 2018 18:20:28 Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jsem jednoznačně proti. Lidé by tam schválně čekali s útoky (jiná říše) a zabíjeli lidi co vybíhají ze spawnu a nemají plné životy. Lehko se to dá zneužít.

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 13:29:13

Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 05. bře 2018 16:30:18

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
To už bych viděl potenciál v tom, že by po válce byl odměněn nějakým počtem člověk, co měl největší DPS (poškození za sekundu). :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » pon 05. bře 2018 16:58:21

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Hraju, protože jsem debil...

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 20:38:09

yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » pon 05. bře 2018 21:57:53

Spoiler:
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 20:38:09
yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » úte 06. bře 2018 9:08:17

Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
[/quote]
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » úte 06. bře 2018 12:14:23

ShiBaall píše: úte 06. bře 2018 9:08:17
Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.
Znamenalo by to komplet překopat combat systém. A to už vlastně tvoříš jinou hru.
A pleteš se. Války o vejce, tedy jak psávala Rusila "vaječina", byl nejvíc haněný koncept v historii Válek říší na Ekuře. Proto byl také nahrazen.
Ono když se na to podíváš s nadhledem, tak vzhledem k možnostem koordinace je koncept, kdy vezmeš dav a necháš ho seřezat se na jednom plácku bez nějakých složitých taktik, to nejlepší co se dá vymyslet. Něco jiného by samozřejmě byly války cechovní, kde už máš přece jen ucelenou a mnohdy sehranou menší skupinku. Tam už by se dalo vymýšlet i něco složitějšího. Pro války říší bych viděl snad ještě nějaký boj o území ve stylu "zaber oblast a udrž ji". Ale i tak si myslím, že většině jde spíš o to, dostat co nejvíc CB a být na nejlepších místech tabulky. A k tomu je open aréna asi nejlepší. Všechno ostatní už jen rozptyluje.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

XBuffvsechX
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od XBuffvsechX » úte 06. bře 2018 12:18:34

Ten nápad s územím "Capture the flag" (např.) by se mohl využít. Dostat 10CB za přenesení vlajky na dané území. Určitě by se to dalo nějak promyslet, aby to byla stále bitka o nejvíc CB, ale aby si i ti, co nemají zrovna nejlepší eq a neumírali, tak zapojili do války přenosem vlajky na dané území a tam ho strážit nějakou dobu.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018 :fight:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « čtv 7:42 pm »
@gagefranjo,  Mělo by být přegenerováno. Pokud se zobrazuje stará mapa, F5 by mělo pomoci.
@ Mionix « čtv 7:29 pm »
@gagefranjo,  co konkrétně? Změnil se snad jen hrad.
@ gagefranjo « čtv 2:18 pm »
Kdy bude hotový nový atlas pro entarian už se vi?
@ Mionix « čtv 11:30 am »
@Elear,  víme. :-D @Hakan,  prověříme. Případně na příště upravíme.
@ Hakan « čtv 10:15 am »
A sice jste oddělali plto u veteše ale zapomněli jste na jeho místě neviditelnou zeď :think:
@ Elear « čtv 10:01 am »
Zabudli ste pridaŤ brany do hradu :)
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě

Who is chatting

offline Clusive 
offline Deven 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline Yuminka