Budoucnost Ekury
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 15. říj 2017 17:59:58
- Dal poděkování: 35 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
Hra je mrtvá, před 5 lety jsem skončil hrát, protože už nebylo co dělat a měl jsem všechno.. Přišel jsem po 5 letech a nic se tady nezměnilo, kromě barvení brnek. Do válek už nechodí aspon 20 lidi z řiše ale když jdeme někdy tři tak jsme rádi.
Jediné co je tu zajímavé jsou eventy, které jsou aspon nějakym zpestřením v průběhu roku, nehledě na to, že je to furt ten stejny event dokola to same + přidaní 2 achievementu, jen aby nějaká změna byla.
Vlastníci serveru ze hry odstranili veškerou kompetitivnost --- nic se nesmí, na všechno zákaz a za všechno ban a TB.
Jinými slovy, není důvod se honit za PvP, když ho nevyužijete ani k sebeobraně, protože se nikde nesmí utočit a všude jsou non-pvp zóny.
Nebo mi řekněte, kdo kdy nechtěl mít vytuněnou pvp postavu, aby vymordoval všechny v nepřátelské říši před skladem ?
Zvyšovalo to rivalitu, kompetitivnost, dodávalo to hře energii a napětí, které bylo pro všechny hráče vzrušující.
Odstranili jste skvělou PvP cidonii, kde si hráči chodili měřit .. ehm, zrušili spawnování hromadných meteorů, žíl, vytvořili jste hromadu zbytečných pravidel a non-pvp zón, jako třeba před skladem. Zbytečně jste rozdělili války říší, mohlo jich byt více i pro jiné levely a ne že teď jsou jen 3x týdně. Zrušili jste rušení v entu --- proč jako ? Od té doby je zničená ekonomika a všechno je extremně předražené - rip potencionální začínající hráči.
Hra je dobrá a lidi to baví, jediné co tady lidi udržuje je nějaká vzájemná komunita a dlouhodobá přátelství, ale tohle všechno jste si přivodili sami, obrovským nezájmem o komunitu, přidáváním zbytečných pravidel, odstraněním kompetitivnosti apod.
Vidím to tak, že místo toho, abyste přidali do hry něco nového, co by přilákalo řadu lidí, jste se jen zaměřovali na hru samotnou jako takovou a zničili všude kompetitivnost a PvP faktor.
A to ani nemluvím o tom, že pokaždé co jdu na zahrádku tak musím na 4 pokus tipovat co to tam je za bylinky, abych se na zahrádku vubec dostal, ale vzhledem k tomu že jsem ex-programátor tak asi chápu že to bylo nutné zavést z důvodu hráčů co používali makro.
Schválně jsem zadal odstranění kompetitivnosti do dnes již populárního AI, aby mi taky k tomu něco vypsal a zde máte výsledek:
Odstranění kompetitivnosti ze hry může mít několik negativních dopadů na hru samotnou, hráče i komunitu:
1.) Snížení motivace: Někteří hráči mohou považovat soutěživost za zdroj motivace a vzrušení. Bez ní se mohou cítit méně motivováni hrát hru nebo se zlepšovat.
2.) Menší zájem: Pro některé hráče je kompetitivní aspekt klíčovou součástí hry, která je přitahuje. Bez něj se mohou cítit méně zaujati a mohou hledat jiné hry, které splňují jejich touhu po soutěžení.
3.) Změna cílů: V nepřítomnosti kompetitivních cílů, jako je získání nejvyššího skóre nebo porážení protihráčů, mohou hráči ztratit pocit uspokojení a smyslu ve hře.
4.) Menší výzva: Kompetitivní hry často nutí hráče zdokonalovat své dovednosti a překonávat stále složitější výzvy. Když je kompetitivnost odstraněna, hra může být vnímána jako méně náročná a tím pádem méně zajímavá pro některé hráče.
5.) Potenciálně menší komunita: Bez kompetitivního aspektu mohou někteří hráči ztratit zájem o hru a její komunitu. To může vést ke snížení celkového počtu hráčů a menšímu zapojení hráčů do komunitních aktivit, jako jsou diskuse, turnaje a společenské události.
6.) Slabší zpětná vazba pro vývojáře: Kompetitivní hry často poskytují vývojářům důležitou zpětnou vazbu o vyvážení a spravedlnosti hry. Bez kompetitivního aspektu mohou vývojáři ztratit tento zdroj informací, což může vést k méně efektivnímu vývoji a aktualizacím hry.
Přihlásím se do hry ve 10 večer, abych potrolil pár lidí... a tam kde kdysi bylo 50 lidí a 20 stánků, je 5 postav kolem skladu, z toho 4 z nich vlastní jeden hráč, možná je tam ještě jeden stánek aby se neřeklo a to je tak vše.
Tak to vidíte, chtěli jste z MMORPG, kde zásadní je PvP a boj o oblasti, abyste si mohli zadropit, udělat mírumilovnou hru. Zbytečnými regulacemi, postihy a odstraněním dobrých věcí a samotné kompetitivnosti se Vám to zčásti povedlo, ale teď Vám tu nikdo už nehraje.
Tak trochu je to tu už jako v EU, jen hromada zbytečných regulací.
Jo a to ani nemluvím o tom, že mi nikdo 3 týdny neodepíše na ticket, takže v takovém stavu je asi hra
Jediné co je tu zajímavé jsou eventy, které jsou aspon nějakym zpestřením v průběhu roku, nehledě na to, že je to furt ten stejny event dokola to same + přidaní 2 achievementu, jen aby nějaká změna byla.
Vlastníci serveru ze hry odstranili veškerou kompetitivnost --- nic se nesmí, na všechno zákaz a za všechno ban a TB.
Jinými slovy, není důvod se honit za PvP, když ho nevyužijete ani k sebeobraně, protože se nikde nesmí utočit a všude jsou non-pvp zóny.
Nebo mi řekněte, kdo kdy nechtěl mít vytuněnou pvp postavu, aby vymordoval všechny v nepřátelské říši před skladem ?
Zvyšovalo to rivalitu, kompetitivnost, dodávalo to hře energii a napětí, které bylo pro všechny hráče vzrušující.
Odstranili jste skvělou PvP cidonii, kde si hráči chodili měřit .. ehm, zrušili spawnování hromadných meteorů, žíl, vytvořili jste hromadu zbytečných pravidel a non-pvp zón, jako třeba před skladem. Zbytečně jste rozdělili války říší, mohlo jich byt více i pro jiné levely a ne že teď jsou jen 3x týdně. Zrušili jste rušení v entu --- proč jako ? Od té doby je zničená ekonomika a všechno je extremně předražené - rip potencionální začínající hráči.
Hra je dobrá a lidi to baví, jediné co tady lidi udržuje je nějaká vzájemná komunita a dlouhodobá přátelství, ale tohle všechno jste si přivodili sami, obrovským nezájmem o komunitu, přidáváním zbytečných pravidel, odstraněním kompetitivnosti apod.
Vidím to tak, že místo toho, abyste přidali do hry něco nového, co by přilákalo řadu lidí, jste se jen zaměřovali na hru samotnou jako takovou a zničili všude kompetitivnost a PvP faktor.
A to ani nemluvím o tom, že pokaždé co jdu na zahrádku tak musím na 4 pokus tipovat co to tam je za bylinky, abych se na zahrádku vubec dostal, ale vzhledem k tomu že jsem ex-programátor tak asi chápu že to bylo nutné zavést z důvodu hráčů co používali makro.
Schválně jsem zadal odstranění kompetitivnosti do dnes již populárního AI, aby mi taky k tomu něco vypsal a zde máte výsledek:
Odstranění kompetitivnosti ze hry může mít několik negativních dopadů na hru samotnou, hráče i komunitu:
1.) Snížení motivace: Někteří hráči mohou považovat soutěživost za zdroj motivace a vzrušení. Bez ní se mohou cítit méně motivováni hrát hru nebo se zlepšovat.
2.) Menší zájem: Pro některé hráče je kompetitivní aspekt klíčovou součástí hry, která je přitahuje. Bez něj se mohou cítit méně zaujati a mohou hledat jiné hry, které splňují jejich touhu po soutěžení.
3.) Změna cílů: V nepřítomnosti kompetitivních cílů, jako je získání nejvyššího skóre nebo porážení protihráčů, mohou hráči ztratit pocit uspokojení a smyslu ve hře.
4.) Menší výzva: Kompetitivní hry často nutí hráče zdokonalovat své dovednosti a překonávat stále složitější výzvy. Když je kompetitivnost odstraněna, hra může být vnímána jako méně náročná a tím pádem méně zajímavá pro některé hráče.
5.) Potenciálně menší komunita: Bez kompetitivního aspektu mohou někteří hráči ztratit zájem o hru a její komunitu. To může vést ke snížení celkového počtu hráčů a menšímu zapojení hráčů do komunitních aktivit, jako jsou diskuse, turnaje a společenské události.
6.) Slabší zpětná vazba pro vývojáře: Kompetitivní hry často poskytují vývojářům důležitou zpětnou vazbu o vyvážení a spravedlnosti hry. Bez kompetitivního aspektu mohou vývojáři ztratit tento zdroj informací, což může vést k méně efektivnímu vývoji a aktualizacím hry.
Přihlásím se do hry ve 10 večer, abych potrolil pár lidí... a tam kde kdysi bylo 50 lidí a 20 stánků, je 5 postav kolem skladu, z toho 4 z nich vlastní jeden hráč, možná je tam ještě jeden stánek aby se neřeklo a to je tak vše.
Tak to vidíte, chtěli jste z MMORPG, kde zásadní je PvP a boj o oblasti, abyste si mohli zadropit, udělat mírumilovnou hru. Zbytečnými regulacemi, postihy a odstraněním dobrých věcí a samotné kompetitivnosti se Vám to zčásti povedlo, ale teď Vám tu nikdo už nehraje.
Tak trochu je to tu už jako v EU, jen hromada zbytečných regulací.
Jo a to ani nemluvím o tom, že mi nikdo 3 týdny neodepíše na ticket, takže v takovém stavu je asi hra
-
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv 19. lis 2020 12:47:21
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 13 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
Hrozně hrozně moc lidí přestalo hrát protože jim není co nabídnout. Nováčci skoro nejsou. Žádná snaha namotivovat ani lidi v IS aby se teda přispělo k chodu serveru. Tím myslím již mnou dříve navrhovaná ( drahá ) změna jména postavy. Nebo jakkákoliv motivace na eventy apod. Myslím, že z čeho vybírat je až až. Změnit arénu k tomu jako je dnes je za mě krok absolutně dozadu. Roky to funguje nějak, spousta lidí mají skiny v podstatě zadarmo a najednou je to top all inclusive nedosažitelná věc. No, rozepisovat se nechci protože všichni vidíte co se tu děje.
Ekura mi připomíná jedno rčení " Dokud se kolečka točí "
Jo a ještě jednu věc : S mým odchodem šla ekonomika do kytek . Peace
Ekura mi připomíná jedno rčení " Dokud se kolečka točí "
Jo a ještě jednu věc : S mým odchodem šla ekonomika do kytek . Peace
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 39 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
@Annatar, já bych tedy krotil vyjádření, že to bylo pro všechny hráče vzrušující - rozhodně ne, ale víc mě teda zarazila část s rušením v Entu. Asi je to chyba majitelů, že se hráči nudí a vymýšlejí bejkoviny, ale nakonec je zrušení rušení výsledkem vašeho trolení. Oháníš se tady nějakou kompetetivností, ale v samém základu je rušení pro slabší jedince, kteří nejspíše nejsou dostatečně silní, aby tě vyhnali "normálně".
-
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 15. říj 2017 17:59:58
- Dal poděkování: 35 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
No je to vzrušující, máš různé typy lidí, ne každého baví nad tím sedět 12 hodin denně a dělat jen pvm. Mě třeba baví škodit ostatním a z toho důvodu jsem tady vždy hrál. Ať už si to uvědomuješ nebo ne, tak když odstraníš tu negativní část - třeba to rušení, tak se to pro tebe stane monotónní, nudné, nezáživné- nemáš důvod se snažit.MoravskyPepin píše: ↑pát 28. dub 2023 1:34:14 @Annatar, já bych tedy krotil vyjádření, že to bylo pro všechny hráče vzrušující - rozhodně ne, ale víc mě teda zarazila část s rušením v Entu. Asi je to chyba majitelů, že se hráči nudí a vymýšlejí bejkoviny, ale nakonec je zrušení rušení výsledkem vašeho trolení. Oháníš se tady nějakou kompetetivností, ale v samém základu je rušení pro slabší jedince, kteří nejspíše nejsou dostatečně silní, aby tě vyhnali "normálně".
Kdysi, protože tě furt někdo rušil sis klidně přivstal ráno v 5 aby sis na pár hodin exkluzivně mohl zaentit, a celkově, jakákoliv pvp intervence zbržďovala postup hráčů a přinášela do hry kompetitivnost. Tím že zavedli veškerá nesmyslná pravidla, tak vlastně odstranili toxickou část komunity.
No a teď máte všichni všechno, nikdo tu nehraje xd a nemáte ani s kým o to soupeřit, tak gratuluji
Tak si pak nestěžuj, že tady nikdo nehraje když ani není o co soupeřit xdd .. a vlastně ani s kým xd
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 39 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
1) Ve tvé první zprávě jsi právě psal, že je to pro všechny hráče vzrušující a šlo mi tam hlavně o ty "VŠECHNY"Annatar píše: ↑pát 28. dub 2023 10:36:39No je to vzrušující, máš různé typy lidí, ne každého baví nad tím sedět 12 hodin denně a dělat jen pvm. Mě třeba baví škodit ostatním a z toho důvodu jsem tady vždy hrál. Ať už si to uvědomuješ nebo ne, tak když odstraníš tu negativní část - třeba to rušení, tak se to pro tebe stane monotónní, nudné, nezáživné- nemáš důvod se snažit.MoravskyPepin píše: ↑pát 28. dub 2023 1:34:14 @Annatar, já bych tedy krotil vyjádření, že to bylo pro všechny hráče vzrušující - rozhodně ne, ale víc mě teda zarazila část s rušením v Entu. Asi je to chyba majitelů, že se hráči nudí a vymýšlejí bejkoviny, ale nakonec je zrušení rušení výsledkem vašeho trolení. Oháníš se tady nějakou kompetetivností, ale v samém základu je rušení pro slabší jedince, kteří nejspíše nejsou dostatečně silní, aby tě vyhnali "normálně".
Kdysi, protože tě furt někdo rušil sis klidně přivstal ráno v 5 aby sis na pár hodin exkluzivně mohl zaentit, a celkově, jakákoliv pvp intervence zbržďovala postup hráčů a přinášela do hry kompetitivnost. Tím že zavedli veškerá nesmyslná pravidla, tak vlastně odstranili toxickou část komunity.
No a teď máte všichni všechno, nikdo tu nehraje xd a nemáte ani s kým o to soupeřit, tak gratuluji
Tak si pak nestěžuj, že tady nikdo nehraje když ani není o co soupeřit xdd .. a vlastně ani s kým xd
2) Za mě osobně je veliký rozdíl v tom s někým soupeřit a někomu škodit, možná když bys škodil míň, tak by sis nemusel stěžovat jak je všechno osekané. Nemám jediný problém s tím, když mě někdo s lepším PvP vyžene z místa, ale to je v rámci soutěžení, rivality, kompetivnosti.
3) Mě třeba až tak nepřekvapuje, že po více jak 11 letech mají "všichni všechno"
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 630
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 602 poděkování
- Dostal poděkování: 683 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
On hlavně pan Annatar dostal perma na vše za porušení podmínek použití, ale to sám nenapíše. Proč?
Mio
Mio
-
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 15. říj 2017 17:59:58
- Dal poděkování: 35 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
Vskutku, máte pravdu, dostal jsem perma právě za již zde dříve zmiňované téma - prodej za real.
Hra mě přestala bavit z toho důvodu že jsem již měl všechno a chtěl jsem předat štafetu dále, ale než jsem stihl prodej uskutečnit tak jsem dostal permu... a vzhledem k tomu že mě zabanovali všecko, je těžké se do hry taky vrátit.
Po pár letech jsem zase dostal chuť na nostalgii a mrzí mě všechny ty zavedené pravidla apod.,
Vězte, že tím co tady píšu nijak na Vás nenarážím, nechci a není mým cílem ani kohokoliv z Vás urazit, byť to tak na první pohled vypadá.
Jen jsem chtěl vyzdvihnout i další témata, které tady nikdo nezmíní a to právě z pohledu toxického hráče, kterým jste všechno zakázali a udělali jste z této hry mírumilovné RPG, kde chybí jakákoliv špetka dramatu a kompetitivnosti.
-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
Ono je to stále o tom istom, rok alebo kolko dozadu som založil viacmenej rovnakú tému a je to stále to isté..
Pár z nás si poplače nad tým ako to tu stojí za houby, tím na to z vysoka hodí bobek a ide sa ďalej ..
Proste je na čase prijať že Ekura zomrela v roku 2020 kedy vďaka korone bol hype jak vínko, ktorého sa chytil a z ktorého profitoval každý normálny server, len Ekura nie..
Na moju ponuku spolupráce bola odpoveď "Ekura nepotrebuje reklamu" .. jojo to ani Coca Cola a predsa ju vidíme všade v reklamách a kde sa dá ..
Chápem, že ľudia ktorí o marketingu nevedia ani ň to takto možno vnímajú, ale realita je úplne inde.
Ekura je server kde nie je chuť ani záujem sa nejako vyvíjať a posúvať.. Momentálne funguje na nostalgii, kvôli ktorej tu hrá drvivá väčšina hráčov a ten zvyšok tu hrá preto, lebo tu majú vymazlené výbavy a je im lúto zahodiť xy rokov hrania, tak zahadzujú z vesela ďalšie..
Ekura neni zlý server, a má potenciál, avšak by v tíme musel byť niekto, kto by ten potenciál vedel využiť.. Zatial to vyzerá tak, že nikto taký sa v tíme nenachádza..
Takže asi tolko
Posledný nech zhasne
Pár z nás si poplače nad tým ako to tu stojí za houby, tím na to z vysoka hodí bobek a ide sa ďalej ..
Proste je na čase prijať že Ekura zomrela v roku 2020 kedy vďaka korone bol hype jak vínko, ktorého sa chytil a z ktorého profitoval každý normálny server, len Ekura nie..
Na moju ponuku spolupráce bola odpoveď "Ekura nepotrebuje reklamu" .. jojo to ani Coca Cola a predsa ju vidíme všade v reklamách a kde sa dá ..
Chápem, že ľudia ktorí o marketingu nevedia ani ň to takto možno vnímajú, ale realita je úplne inde.
Ekura je server kde nie je chuť ani záujem sa nejako vyvíjať a posúvať.. Momentálne funguje na nostalgii, kvôli ktorej tu hrá drvivá väčšina hráčov a ten zvyšok tu hrá preto, lebo tu majú vymazlené výbavy a je im lúto zahodiť xy rokov hrania, tak zahadzujú z vesela ďalšie..
Ekura neni zlý server, a má potenciál, avšak by v tíme musel byť niekto, kto by ten potenciál vedel využiť.. Zatial to vyzerá tak, že nikto taký sa v tíme nenachádza..
Takže asi tolko
Posledný nech zhasne
ende
-
- Lv.7
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob 19. lis 2016 11:55:47
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
Tak tohle mě začíná už bavit. Nestačí že zabanují půlku komunitu, oni se pak ještě diví, že server nemá peníze, když je půlka zabanovaná a druhou půlku odrazují každou věcí přidanou do hry. Ale to, že se ještě chlubí tím, že někoho zabanovali, tak to je už vrchol. Místo toho, aby se zamysleli a řekli si "Proč hráči vlastně začali prodávat" a proti tomu bojovali, tak neudělali nic a ještě se začali vztekat jak děcka na pískovišti co jim sebrali formičku. Asi nechápou že se lidi nudí, což je ještě zajímavější protože, členy do týmu nabírají z komunity hry, takže by mě zajímalo co zmínění dělají ve hře ..
Takže pro příště bud se nevyjadřovat vůbec a nebo jen s konstruktivním návrhem, protože dělat si prdel z hráčů je fakt už moc.
Nevím co je na tom těžkého si přiznat chybu a je úplně jedno jestli to je admin team nebo hráči. Spíš mi přijde že zmínění velký update je snaha zbavit se všech lidí na serveru bez toho, aby byl server zavřený...
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 630
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 602 poděkování
- Dostal poděkování: 683 poděkování
Re: Budoucnost Ekury
Nepochopila jste. Nikde jsem nenapsal, že server nemá peníze, pouze jsem psal, že server stojí velké peníze, které z nás nikdo ani za 2 roky nevydělá slušnou prací. A dále jsem napsal, že nebýt masivního banování právě reálů, tak už tu server není. To server zachránilo.MissCawe píše: ↑sob 29. dub 2023 14:45:55Tak tohle mě začíná už bavit. Nestačí že zabanují půlku komunitu, oni se pak ještě diví, že server nemá peníze, když je půlka zabanovaná a druhou půlku odrazují každou věcí přidanou do hry. Ale to, že se ještě chlubí tím, že někoho zabanovali, tak to je už vrchol. Místo toho, aby se zamysleli a řekli si "Proč hráči vlastně začali prodávat" a proti tomu bojovali, tak neudělali nic a ještě se začali vztekat jak děcka na pískovišti co jim sebrali formičku. Asi nechápou že se lidi nudí, což je ještě zajímavější protože, členy do týmu nabírají z komunity hry, takže by mě zajímalo co zmínění dělají ve hře ..
Takže pro příště bud se nevyjadřovat vůbec a nebo jen s konstruktivním návrhem, protože dělat si prdel z hráčů je fakt už moc.
Nevím co je na tom těžkého si přiznat chybu a je úplně jedno jestli to je admin team nebo hráči. Spíš mi přijde že zmínění velký update je snaha zbavit se všech lidí na serveru bez toho, aby byl server zavřený...
A jelikož se hráč pral za real, tak by bylo i férové napsat, že za něj dostal také BAN. Nic více, nic méně. Je to podstatný fakt toho, že se tu za ten real někteří bijí.
K tomu jsem i já napsal svou myšlenku, za jakých podmínek bych si real ve hře dokázal představit, ale upozornil jsem, že je to pouze můj názor.
Většina z vás tuto hru hraje již více jak 10 let, tak že znáte přístup majitelů, že s hráči až na světlé výjimky komunikovat nechtějí.
To je vše, co jsem k tomu chtěl podotknout.
Ale pokud někomu pomůže si tu vylít srdíčko a já jsem na ráně, prosím, já to unesu. Jsem na to zvyklý. Má pozice x let tu byla právě bariéra mezi hráči a týmem.
Mio
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
schvarz « úte 3:39 pm »
@
Mionix « úte 8:04 am »
@
Hakan « pon 9:14 pm »
@
schvarz « pon 8:49 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 10:12 am »
@
Suko201 « pon 9:29 am »
@
CrazyBull « ned 7:55 pm »
@
CrazyBull « ned 7:53 pm »
@
Mionix « ned 4:03 pm »
@
CrazyBull « ned 12:45 pm »
@
Suko201 « ned 12:40 pm »
@
Mionix « ned 12:38 pm »
@
CrazyBull « ned 8:58 am »
@
Mionix « sob 5:59 pm »
@
Relly « sob 1:56 pm »
@
Relly « sob 1:50 pm »
@
Clusive « sob 12:16 pm »
@
NedGabriel « sob 11:46 am »
@
CrazyBull « sob 8:59 am »
@
KynutaBuchta « ned 11:17 pm »
@
ShienZhao « ned 10:52 pm »
@
kovardominik « ned 10:51 pm »
@
Hakan « ned 10:51 pm »
@
Saggitarius « ned 10:48 pm »
@
TheDobbyk « sob 9:22 pm »
@
cleo « sob 8:38 pm »
@
TheDobbyk « sob 8:07 pm »
@
TheDobbyk « sob 8:07 pm »
@
Saggitarius « sob 4:51 pm »
@
KerkyzAfterky « pát 3:43 pm »
@
Ponycious « čtv 11:05 pm »
@
Saggitarius « čtv 10:56 pm »
@
TomasFoxx « čtv 9:12 pm »
@
Mionix « čtv 7:42 pm »
@
Mionix « čtv 7:29 pm »
@
gagefranjo « čtv 2:18 pm »
@
Mionix « čtv 11:30 am »
@
Hakan « čtv 10:15 am »
@
Elear « čtv 10:01 am »
@
KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
@
TomasFoxx « stř 2:18 pm »
@
TomasFoxx « stř 2:17 pm »
@
Pajik « pon 7:53 pm »
@
Trubice « pon 7:08 pm »
@
TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@
Pajik « ned 10:45 pm »
@
kovardominik « ned 10:01 pm »
@
Ezzo95 « ned 9:22 pm »
@
Ezzo95 « ned 9:22 pm »
@
Medvidek « ned 2:11 pm »
@
Mionix « ned 10:34 am »
@
TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@
Mionix « sob 6:28 pm »
@
slang « sob 2:54 pm »
@
Annatar « sob 1:04 pm »
@
Mionix « pát 12:29 pm »
@
MoCKeR « čtv 10:20 pm »
@
cleo « čtv 7:54 pm »
@
Mionix « čtv 6:43 pm »