Skillculator - Kalkulačka kouzel

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 16:14:27

Justice píše:Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil? :D
:oops: :oops: :oops:

Takže, dnešní změny á la Justice :D:
  • Políčko level si kontroluje rozsah 1-140 a také, jestli jsou v daném levelu přidány všechny dostupné statusové body
  • Políčko zbraně si kontroluje, jestli danou zbraň lze použít na daném levlu a daným typem postavy (to už bylo, jen jsem to trošku vylepšil)
  • Políčko biolog si hlídá jen jestli je vybraný biolog "dokončitelný" na zadaném levelu.
  • Políčka "Bonusová MHÚ" a "Bonusová HÚ" si kontrolují, jestli je výsledná hodnota ve správném intervalu. U MHÚ je to 0-45, u HÚ 0-1400.
  • Políčka statusů (VIT, INT, SIL, POH) kontrolují spodní hranici dle typu postavy a zároveň i teoretické maximum, které jsem stanovil u všech čtyřech na 350 (nevím kolik přidávají maximální talismany).
  • Políčko rychlost kouzel kontroluje správnost zadání, hodnota musí být v intervalu 100-322.
  • Políčka s úrovní schopnosti kontrolují, jestli je takové nastavení možné na daném levelu. U schopností M1 a více se předpokládá, že bylo použito minimum 17 bodů.
  • S předchozím bodem také souvisí přidání novinky - možnost úplně vypnout danou schopnost, takže nebude brát postavě ani jeden bod a navíc její hodnoty zmizí z přehledu, takže by to mělo zlepšit i orientaci.
  • Při volbě cechovních schopností se zneaktivní většina vstupních políček a zůstane pouze jediné pro vložení levelu cechu. Kontrola směrem k počtu rozdělených bodů pak probíhá úplně stejným způsobem.
Podotýkám, že porušení kterékoli z těchto podmínek způsobí červené zvýraznění dané buňky, ale výpočet i tak proběhne beze změn. Účelem je pouze varovat na neúplné, nebo neodpovídající nastavení. Pro ty, kteří si nepamatují statusy své postavy je zde stále možnost použití permalinku, takže by jste se snad s červenými rámečky moc potýkat neměli. Snad jsem na nic podstatného nezapomněl ;-).

:arrow: :arrow: Skillculator

P.S. Na testování jsem neměl moc času, snad vše funguje na 100%.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 19:42:36

Ještě jsem se chtěl zeptat (když už jsme u těch úprav) jak vám vyhovuje poslední verze kalkulátoru loveckých. Ten jsem taky postupně upravoval, opravoval a přidával různé maličkosti, tak kdyby jste k tomu měli nějakou poznámku, nebo jste chtěli něco přidat, klidně pište :).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
MXW
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 162
Registrován: úte 16. lis 2010 18:59:52
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od MXW » pát 06. dub 2012 19:56:19

když rohy nebyly kulaté, přišlo mi to hezčí, ale ono je to celkem jedno :oD
MXW
Renaissance

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » pát 06. dub 2012 20:24:08

:D teď už je to ok, snad, zatím. Super práce :)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 20:39:47

Justice píše::D teď už je to ok, snad, zatím. Super práce :)
Díky moc :). Poprvé po dlouhé době mi to připadá, že se to posunulo trošku víc k použitelnosti. Asi si od toho dám zase pár dní oddech, už se v tom kódu začínám ztrácet :oops:. A to mi chybí ještě strašná spousta věcí... :|

MXW: Zajímavá poznámka, ale co s tím provést? Ono je to hodně o vkusu dané osoby, každému vyhovuje něco jiného. A kompromis není v tomhle případě myslím na místě (že by jedna polovina kulatá, druhá hranatá? :D).

Ještě bych se chtěl zeptat všech: Jak jste na tom s výškou monitoru/LCD? Vidíte celý skillculator (tj. od prvního k poslednímu černému bloku), nebo musíte rolovat dolů? A myslíte si, že je to překážka v použitelnosti?
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Donald
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Donald » pát 06. dub 2012 20:43:10

Ja mam 22" sirokouhlej monitor. Rolovani tam je asi o 3mm a dokud si mi to nerekl, tak jsem si toho ani nevsiml :D
Podle me je ta velikost OK
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)

"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » pát 06. dub 2012 23:51:39

Já mám malý monitor a také musím rolovat.
Když to spustím, tak to mám jen po Pádit a ty popisky k tomu.
Ten Status postavy už nevidím.

Ale nijak mi to nevadí, když to našteluju, tak je to suprové :D

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » úte 08. kvě 2012 13:55:20

Vzhledem k časové indispozici jsem nucen pozastavit vývoj téhle docela nadějné aplikace. Alespoň do doby, než se mi podaří proniknou hlouběji do serverové problematiky.

Dnes přidávám na dlouhou dobu poslední maličkost - možnost libovolně zapnout, nebo vypnout schopnost Běžet u šamana healera. Snadno tak lze porovnat rozdíly v načítání bez a s tímto buffem.

Chtěl bych všem moc poděkovat za podporu, díky Vám se Skillculator posunul o velký kus dál a stal se myslím plnohodnotným pomocníkem při spoustě rozhodování. Většinu Vašich nápadů jsem myslím do aplikace implementoval, ty zbylé si prozatím založím "do šuplíku" a pokud bych někdy eventuálně vývoj opět obnovil, budou první na řadě.

Tak ať slouží a ještě jednou díky! ;-)
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Fenrir99
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 19. led 2012 20:26:49
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Fenrir99 » úte 08. kvě 2012 14:56:01

Skvělá práce. Hodně jsi mi tím pomohl. Máš můj veliký dík. jen taková maličkost.. Nešlo by nějak udělat, že by se dali nastavit zbraně +0 - +9. Například já chci mít postavu 93 lvl a když tam dám zbraň od 90, tak je +9 což je na lvlu 93 nesmysl. Říkám, jen maličkost. Ono to v těch hodnotách asi zas tak velikej rozdíl nebude.
Ať se Ti daří, přeji hodně zdaru hlavně v reálu.

A prosímtě, proč sakra ještě nejsi GM? :)
Přes 2000 let utlačování, vražd a utrpení. Plazit v bahně se před Vámi nikdy nebudeme, neboť zůstaneme navždy POHANÉ!!

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » úte 08. kvě 2012 15:14:02

Fenrir99: Ahoj, díky za nápad :). Ono původně tam místo políčka pro výběr zbraně byla dvě políčka pro zadání magické hodnoty útoku a hodnoty útoku. Pak jsem se překonal a sepsal tam (s velkou pomocí Santery) všechny hodnoty pro +9 zbraně. Je to ale zdlouhavá a příšerná práce, jen píšeš čísla a kontroluješ je.

Nedovedu si moc dobře představit, že bych tyhle hodnoty opisoval pro všechny zbraně a úrovně kvality, to bych tím strávil pěkných 5 hodin (odhad), které tomu opravdu věnovat nemůžu. Další problém je, že u některých zbraní neznám hodnoty pro nižší "+". Konkrétně to jsou třeba Jedovatý meč, Sluneční meč, nebo Korálový meč, u kterých neznám magickou hodnotu útoku pro +0 až +8.

Řešení, i když ne úplně šikovné, poskytuje samotná aplikace. V tom rolovátku na výběr zbraně sjedeš až úplně dolů a klikneš na "Vlastní hodnoty...". Skillculator se tě pak zeptá postupně na obě hodnoty zbraně, takže si tam můžeš zadat klidně i zbraň s nižším "+". Samozřejmě jen za předpokladu, že si ty hodnoty pamatuješ (příp. se můžeš podívat do průvodce na webu).

Obrázek

Prozatím si s tímhle musíme vystačit :(.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.
@ marexanax « stř 9:40 am »
Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
@ Vydesenej « stř 7:22 am »
Z technických důvodů bude provedena údržba v čase od 7:30 do 8:00 :D a hra už nejede v 7:00 AU
@ TomasFoxx « úte 11:21 pm »
@Mionix,  jojo ona už mi psala, že po nějaky době pak zmizel, ale nevěděl jsem jestli jsi to byl ty, nebo samo :D každopádně ten ticket tam asi furt je, kdybyste ji chtěli dát náhradu 3:)
@ Mionix « úte 5:28 pm »
@TomasFoxx,  tak že, je to systémem ošetřené, nebudu psát jak, ale nedostupný zmizí sám.
@ qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »
Na to, že Vás tam je 5 a pů, tak se chováte, jak korporát o 500 zaměstnancích. :D
@ Mionix « pon 7:12 pm »
@TomasFoxx,  Je tu zásadní problém. Netuším, co by to udělalo, také se může stát, že se další již nebude spawnovat. A pokud mi to GA nepovolí, tak nemohu.
@ TomasFoxx « ned 10:06 pm »
@Mionix,  mohl bys prosim ticket 94300? jde jen o bugnuty ctyrlistek, tak at muzem hledat dal
@ Mionix « sob 5:34 pm »
Tak že pro info, ti co mi poslali do SZ jméno postavy, tak je quest údajně opraven a můžete jít za Handu UP
@ Mionix « sob 4:59 pm »
Prosím do SZ o dodání jmen postav, kde vám nejde nový věneček. Saggi nahradí.
@ Borda91 « sob 2:11 pm »
Už má někdo ten suvenýr? :D
@ cleo « sob 1:14 pm »
@Nonepovideeej,  ono to prý nejde ani těm co ho ještě nedělali
@ Nonepovideeej « sob 11:47 am »
Pravděpodobně to nejde nám, kteří měli rozdělaný úkol v Dongji, ostatním to šlo, tak nevím..
@ cleo « sob 10:52 am »
@Mionix,  těm co díky předčasnému ukončení eventu se při pokusu o port do dongji rozklikl věneček (a dostali vip) nejde udělat nový, koukněte na to prosím
@ Nonepovideeej « sob 10:46 am »
Mám Smetánku, Sam-zi, Rododendron, Kakikvět, Šeřík a Broskvový květ a nic no, tak nevím :/
@ MrDzenda « sob 10:40 am »
Mě už vyrábí věneček. Odevzdáváš správné? (Houby Tue, Kořen Gango, Datle, "Bodlák" nebere)
@ Nonepovideeej « sob 10:05 am »
Bylinky nejdou stále odevzdat :( Alespoň mně teda..
@ TomasFoxx « sob 9:42 am »
Vydesenej píše: Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
:D

Who is chatting

offline Mionix