Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » stř 16. říj 2013 7:06:47

tiez som za odmenu nejakeho qestu v podobe odolnost proti magii a prienikom
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » stř 16. říj 2013 13:21:25

Ja uz tomu nerozumím,pořád tady vymyšlite,nějaké zdlouhave qesty na podobě karmy,ale v jiných tématech zas melete jak přitáhnout hráče do válek atd.
Co treba něco aby to zas nebylo na pul roku s odevzdáním 3x za den;-)
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » stř 16. říj 2013 20:19:01

Ghibli píše:lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
Nechápu v čem by byla snadné odevzdávat něco co je časově omezené,jako karma a padalo by to podle stupně ane podle lv.Můžeš jich nadropovat víc,ale stejně je nevyužiješ a do té mapy musíš stejně.Jedině,že by sis zapykal postavu a nehrál za ní.
Raid sem myslel to,že je někde soupiska na výpravu na bosse,nebo něco podobného a po zapsání potřebných charů a počtu postav se v určitý čas půjde výprava.Už sem to i viděl na jednom serveru,takže to jde i na metinu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Poděkoval: 150×
Má poděkování: 226×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BloodRayne » čtv 17. říj 2013 0:30:05

Ghibli Ghilbi Ghiblíku :)
Ty v jednom tématu, píšeš co by měl team udělat aby chodilo víc hračů války a byly by války cechů, ale zas v dalším píšeš jak to každému přitížit .
Jako já nevím, bud si dělaš srandu, nebo to myslíš vážně :shock:

Jako věc na styl karmy nebo podobné( mám už v tom guláš, je to hrozně nudné co píšeš) , mě připadá , že by si to chtěl udělat na styl takovej, že v noci dropuješ haraburdí, pak by si chtěl jít přes den válku ( to chceš po všech) a k tomu přesně časově odevzdávat pač tu dotíráš i na to , že si nadropují víc a odevzdávaj.
Vždyt to je na hodiny,týdny nebo dokonce měsíce :!:
Taková karma není vůbec o lv a už vůbec ne podle dané urovně ;)
Mě osobně padá v hg nejvic zelene a zlute a ve swampu zas šede, když si představím, kolik lidí nechodilo wary a svatou k vůly toho(dokonce i tehdy Trol) , takže si i představím, jak by to vypadalo ted ;)

tAkže si rozmysli, bud chceš hráče ve válkach a nebo je chceš aby smrděly někde u příšer a dropovalx další nesmysli ;)

A ke qesty na herbaření, se raděj ani nevyjadřuju ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 11:43:08

BloodRayne - Rusilko, zdravim tě a zvu do PvP Her Joan 2013. :up: Přijď zabojovat, ať tam máme co nejvíc PvP hráčů. :come:

:D Mě se zdá, že vám (nejen tobě) ta Karma způsobuje pěknou alergii - ale nic ve zlém. :D

Určitě se shodneme, že Karma a Biolog jsou dlouhé (časově) a mají jednu společnou nevýhodu = hráč si podle svého zaměření (PvP, PvM) nemůže vybrat a musí sjet Bio i Karmu od začátku až do konce. A určitě se shodneme, že odevzdávat znova 210 zlatých, 255 stříbrných a 355 modrých esencí už nechceme.

Dál už to bude u každého různé. Já si myslím, že PvP hráč je tvor aktivní - už jen proto, že toho musí ve hře zvládnout několikanásobně víc, než PvM hráč. Takže aby jen někde kempoval (u NPC) a odevzdával, to by neměl být jeho styl hry.

Dejme tomu, že nový Biolog bude = pokračovat hned za tím posledním (Kerindorské úlomky II.), a bude to třeba 75 Cidonijských písků s odevzdáváním po 8 hodinách. Co udělá hráč? Nadropuje nebo koupí potřebné množství a zaleze si na 37-38 dní k Biologovi (průměr 2 denně), aby ho splnil.

Teď přichází kouzlo - změníme u těch Cidonijských písků jejich vlastnosti a překopírujeme je z esencí. Počet zůstává. A co máme? Třeba to, že můžeme odevzdávat po šesti hodinách. Co nám ale udělá hráč? Nadropuje potřebné množství a zaleze si na 23 dní k Biologovi (průměr 3 denně), aby ho splnil.

A Biolog je o něco kratší. :up: JENŽE ti PvP hráči nám tam stále kempují a nechodí Války. :down:

Problém součastné Karmy a esencí nevidím v tom, že by esence nepadaly (někdy padají míň, někdy víc, někdy vůbec, jindy strašně moc - ale hra je o štěstí, tak i tohle musí být o štěstí). Problém je v tom, že hráči se za 24h snaží v 1-3-5ti swampech dostat do inventáře co nejvíc esencí, aby pak mohli zakempit a odevzdávat a odevzdávat. A samozřejmě pak nechodí Války, protože odevzdávají.

Vlastnosti esencí v součastné Karmě nechme být - ať mě tady ještě někdo má rád. :lol: Jen by možná stálo za zvážení (Vedení hry), co by se stalo, když by se vypnul ten časový zámek. Že by bylo víc aktivních lidí ve hře, co doteď "spali" u Druida? A míň těch, co nemůžou Válku, protože odevzdávají? :up:

Zpátky k těm "kempičům". Aby nám hráči u nového Biologa nespali jako u teď Druida nebo Biologa a chodili nám Války, tak je tam nesmíme nechat "usnout". Buď tak, že se aktivuje časový zámek na bio-předmětu a nepůjde odevzdat nic s časem 00:00. A nebo že hráč bude moct nadropovat (dostat do inventáře) jen určitý počet bio-předmětů.

Noo - zatím stačí - už je to dlooouhé. :D Jestli bude potřeba, tak můžu rozvést to, jak by se dalo dělat víc Biologů vedle sebe - a tím se nám celková doba plnění bio-questů zkrátí. :up: Nebo větší nabídka bio-questů u Biologa, aby si každý hráč mohl vybrat přednostně to, čemu se chce víc ve hře věnovat. A tím se nám dostanou hráči dřív do "kolotoče" Válek říší. :up:

Tak ještě ne - ještě k těm herbařícím questům. Ofikáři, fungují ještě na ofiku "Biologické rozbory", kdy jste vytloukli z příšer tuším nějaké bylinky (5ks) a pak vám za ně dal Biolog nějakou malou odměnu? Jestli ano - tak takhle to dělat nebudeme... Ale to zase někdy v jiném tématu. :lol:

lordsword - jakto, že Mansari nebojuje? Není to škoda? Jede pěkná soutěž pro PvP hráče a to jsi myslím i ty. :up:

Nejde brát za místní raidy třeba jako je náš Drak nebo Rokle? Tam se taky musí přece chystat víc druhů postav. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 12:38:33

Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » čtv 17. říj 2013 13:10:30

LOCO30 - každý nápad potřebuje nějakou poptávku - takže kdyby byla, tak... čert to vem. Podstatné je jediné - pokud budu vědět, že existuje li lepší verze toho, s čím přicházím "na trh", tak bych byl blázen, abych na tom ještě nezapracoval. Játra nejátra. :up:

Já s tímhle mám taky problémy, ale jinak nelze. :)

K věci - to co ty chceš ve Válkách, já chtěl do Svaté (oživit). Ale klidně to nechte Válkám. ;)

Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 332
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Poděkoval: 27×
Má poděkování: 237×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od LOCO30 » čtv 17. říj 2013 13:37:50

Ghibli píše:Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Možná, ale v životě taky nemůžu umět vše na jedničku. Zde to bude podobné a bude jen záležet na hráčích, v čem budou chtít mít postavu dobrou. Když budu pořád brát vše jen na odolnost, tak se pak nebudu moc divit, že sekám příšeru déle, než hráč co si pojede na útok. A Saggi ? Nemyslím, že by měl problém nastavit si bonusy, na určitou oblast, v té nejhorší podobě a testnout to tak, aby by to dala i ona. Sice s odřenýma ušima, ale dala ;) Nebo ještě lépe, by se ta postava musela naučit spolupracovat. Jeden v poho udrží, druhý v poho useká :P
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Saggitarius » čtv 17. říj 2013 18:24:03

Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ? :D
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » čtv 17. říj 2013 19:29:45

LOCO30 píše:Já si myslím, že si zde plácáte játra už zbytečně. Saggi psal, že většina věcí už je v testování. takže návrhy měli dorazit dříve, ale já si játra plácám rád :lol:

Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo ;)

Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
100 hodnota útoku
15% vyhnutí

Další splněný úkol
20% snížení účinků ohně
15% snížení průniků
20% vyhnutí šípů

Co by jste si vybraly? Každá postava by pak byla malinko odlišná aspoň už konečně ;)
tento napad sa mi velmi paci nieco ako specializacie alebo podobne
Uvedte nič.

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Skullhlav « sob 8:24 am »
Vše jede jak má (teda relativně řečeno)
@ Theopizit « sob 7:43 am »
kdy už půjde hra? pořád mi to hází nějaký critical
@ Lejno « sob 12:01 am »
https://ibb.co/bzJQYL0 dohrané, tešilo ma :beaten: :hello:
@ TomasFoxx « pát 9:14 pm »
@Lejno,  že prej děkujeme za pochopení 😂😂 dobrej rozhlas
@ Relly « pát 7:51 pm »
:ref:
@ qSTRoNgMANp « pát 7:49 pm »
Automatická odpověď byla vytvořena serverem.
@ Lejno « pát 7:46 pm »
@PteraRybarek1,  Dobrý den pane PteraRybarek1, vo válke v aktuálnej situácii vyhráva ríša Shinsoo s počtom bodov 351, druhý za nou je ríša farby žltej s počtom bodov 323 a na poslednom, teda tretom mieste je ríša farby modrej s počtom 247 bodov. Dakujem za pochopenie.
@ PteraRybarek1 « pát 7:42 pm »
Proč se maže můj komentář ? :d
@ PteraRybarek1 « pát 7:39 pm »
Kdo vyhrává ve válce ?
@ Lejno « pát 7:37 pm »
:ignor:
@ qSTRoNgMANp « pát 7:26 pm »
@Lejno,  Já jsem nemel aktuazlizovanou stranku, nevidel jsem od loupeznika prispevek. :D
@ qSTRoNgMANp « pát 7:26 pm »
@Lejno,  Jo no
@ Lejno « pát 7:24 pm »
každý rieši niečo iné a aj tak sa pekne spolu bavíte, to je umenie toto
@ qSTRoNgMANp « pát 7:24 pm »
@PteraRybarek1,  ?
@ qSTRoNgMANp « pát 7:23 pm »
@Relly,  wait. :DDD
@ PteraRybarek1 « pát 7:22 pm »
-_-
@ Relly « pát 7:19 pm »
@qSTRoNgMANp, Moment, ale já se vůbec nebavil o tvém tématu nebo o tobě. Tím myslím úplně to první, co jsem napsal. Smazali mi komentář v tom tématu od loupeznika =)
@ PteraRybarek1 « pát 7:19 pm »
@qSTRoNgMANp, kdo vyhrává ve válce ?
@ PteraRybarek1 « pát 7:17 pm »
Tak co kdo vyhrává ve válce ?
@ qSTRoNgMANp « pát 7:16 pm »
@Relly,  ah, já tam zapomněl přidat, že možnost automatické odpovědi bude v VIP nebo za SDčka jako premium, něco jako Odpovědné premium.. :D
@ PteraRybarek1 « pát 7:16 pm »
Dobrý večer 😁
@ Relly « pát 7:07 pm »
@qSTRoNgMANp:D
@ qSTRoNgMANp « pát 6:58 pm »
@Relly,  Ty seš nepřínosnej
@ Relly « pát 5:11 pm »
hej, proč mi mažete komentář. Však byl stejně nepřínosnej, jak celé téma.
@ qSTRoNgMANp « pát 2:31 pm »
@TomasFoxx,  a jeste si mi ukradl návrh: "Automatická odpoved" od TomasFoxx.
@ Relly « pát 2:11 pm »
@TomasFoxx,  jj, poď mi
@ TomasFoxx « pát 2:11 pm »
@Relly, ty chceš zas dostat?
@ Relly « pát 2:10 pm »
@TomasFoxx,  To není nic nového.
@ TomasFoxx « pát 2:09 pm »
lol ten příspěvek vypadá vtipně, si povídam sám se sebou 😞😂😂
@ TomasFoxx « pát 2:02 pm »
@qSTRoNgMANp, upřímně, kolik králů to použije?😂
@ Lejno « pát 1:58 pm »
chcete obchodovať a nechce sa vam odpisovať :D block a čus
@ qSTRoNgMANp « pát 1:54 pm »
Ten návrh slouží i pro krále: "Bonusy nebudou, nazdar" :D
@ qSTRoNgMANp « pát 1:53 pm »
@schvarz,  Jen počkejte, až mi mio schvali odpověd, je to návrh ode mne, ale buglo se to, anketa prosla, ale text musi projit schvalenim moderatora. :D
@ schvarz « pát 1:48 pm »
@sizmik,  Navrhuje, aby existovala možnost automatické odpovědi, tedy že by sis nastavil automatickou odpověď stylu "Přijdu v 6, nejvyšší nabídka na žraloka je 10kkk"
@ sizmik « pát 1:47 pm »
Asi jsem nepochopil co sakra Fox chce, a že to Mio vůbec schválil, tam je prostě random blábol a ano/ne
@ schvarz « pát 1:42 pm »
Nebo cokoliv jinýho :D
@ schvarz « pát 1:42 pm »
Můžeš tam mít nastaveno, že ti to napíše současný nejvyšší nabídky
@ schvarz « pát 1:42 pm »
Automatická odpověď neslouží jenom k tomu, že dotyčnýmu odepíšeš, kam má napsat
@ schvarz « pát 1:42 pm »
To není pravda
@ Selema « pát 1:10 pm »
@schvarz,  ten návrh řeší to že ti to napíše že máš napsat na jinou postavu
@ schvarz « pát 1:09 pm »
Teď nechápu
@ Selema « pát 1:07 pm »
@schvarz,  když budeš afk vyjde to na stejně jako ten návrh
@ schvarz « pát 1:02 pm »
A člověk může bejt afk žejo D:
@ schvarz « pát 1:02 pm »
Ale v shopu je málo místa na text
@ Selema « pát 12:59 pm »
Bloknes šepot a oni ti na tu hlavní napíšou
@ qSTRoNgMANp « pát 12:58 pm »
@RAMHH,  jop, přesně o tom to je. :D
@ Selema « pát 12:58 pm »
@RAMHH,  musíš tam bloknut šepot
@ RAMHH « pát 12:52 pm »
Tak ja nvm, do nazvu stanku asi ne, mam tam napsane PM jmeno postavy, a stejne mi na ten shop pristavaji pmka cs si tu..
@ Lejno « pát 12:52 pm »
:D jasne, kde je fox tam je bug
@ qSTRoNgMANp « pát 12:38 pm »
Prostě mi foxx ukradl téma. :D
@ qSTRoNgMANp « pát 12:38 pm »
@Lejno,  Je to moje téma, akorát jsem přidal anketu, anketa se přidala, ale musi se schvalit znovu příspěvěk. :D
@ qSTRoNgMANp « pát 12:38 pm »
@Lejno,  Buglo se to.
@ Lejno « pát 12:28 pm »
je mi hodne alebo čo to je za tému fox? :D
@ TomasFoxx « čtv 11:00 pm »
jinak co mě pomohlo s tím crashem, tak stačilo jen povolit v antiviru
@ Sempresiva « čtv 7:58 pm »
@Mionix,  děkuji za pomoc, funguju :) :whistle:
@ Mionix « čtv 6:47 pm »
@Sempresiva,  Děkuji, vše předáno GA. :up:
@ Sempresiva « čtv 6:11 pm »
@Mionix,  Poslána zpráva
@ Mionix « čtv 5:19 pm »
@qSTRoNgMANp,  Pokud bude schváleno, tak doděláte.
@ Skullhlav « čtv 4:29 pm »
@Sempresiva, Prostě ti to chce říct už nehraj :D Aktualizace ti v pc udělala paseku to se stává buď poradí GA nebo jedině přeinstalovat hru
@ Hakan « čtv 3:53 pm »
Pokud není v archivu tak neznam -_-

Kdo chatuje