#8 - Eventy po technické stránce
- Torque
- Lv.8
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned 12. čer 2016 20:02:51
- Dal poděkování: 75 poděkování
- Dostal poděkování: 188 poděkování
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: #8 - Eventy po technické stránce
Ten popis jsem nejak nepochopil. To se do toho poctu radku pocitaji i modely a textury pouzite v eventech? "Tento kód nemůže u systémů být na jednom řádku, protože by se stal nefunkčním." No jako asi by to nevalilo, kdyby ten priklad treba nekdo napsal za tu poznamku (//), ale vyznam toho "u systemu" mi nejak nejde do hlavy.
- macok0072
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
- Dal poděkování: 62 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: #8 - Eventy po technické stránce
Fůha, tak to je uplně jiný kódování než jsem kdysi používal já když jsem zkoušel napsat nějaké questy atd..
Musím říct, že kódování které používáte zde na Ekuře je dle mého názoru 100násobně složitější. Klobouk dolu.
P.S. snad nevadí ukázka kódu, který jsem používal dříve
Takhle vypadalo kódování klasických questů (Portování, otevření shopu, otevření skladu, použití itemu atd. A stejným způsobem se psávali i eventové akce) když jsem se začal učit vytvářet questy:
Musím říct, že kódování které používáte zde na Ekuře je dle mého názoru 100násobně složitější. Klobouk dolu.
P.S. snad nevadí ukázka kódu, který jsem používal dříve

Takhle vypadalo kódování klasických questů (Portování, otevření shopu, otevření skladu, použití itemu atd. A stejným způsobem se psávali i eventové akce) když jsem se začal učit vytvářet questy:
Spoiler:
quest gorgy2 begin
state start begin
when 20091.chat."text " begin
say_title("Seon-Pyeong")
say("text")
say("text ")
say("text ")
say("")
if pc.get_level() <= 159 then
say_title("Seon-Pyeong")
say("text.")
return
end
wait()
say("text")
say("text")
say("")
pc.warp(179500, 1000)end
end
end
state start begin
when 20091.chat."text " begin
say_title("Seon-Pyeong")
say("text")
say("text ")
say("text ")
say("")
if pc.get_level() <= 159 then
say_title("Seon-Pyeong")
say("text.")
return
end
wait()
say("text")
say("text")
say("")
pc.warp(179500, 1000)end
end
end
Naposledy upravil(a) macok0072 dne pon 02. led 2017 18:01:48, celkem upraveno 1 x.
![]() | xElGorgy | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
archer | BornToFight | 110 | 4 | x | x | x | průběh |
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka
- Torque
- Lv.8
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned 12. čer 2016 20:02:51
- Dal poděkování: 75 poděkování
- Dostal poděkování: 188 poděkování
Re: #8 - Eventy po technické stránce
V této zajímavosti se jedná pouze o systémy eventu jako takové, to jsem asi zapomněl podotknout, omlouvám se.ondra852 píše:Ten popis jsem nejak nepochopil. To se do toho poctu radku pocitaji i modely a textury pouzite v eventech? "Tento kód nemůže u systémů být na jednom řádku, protože by se stal nefunkčním." No jako asi by to nevalilo, kdyby ten priklad treba nekdo napsal za tu poznamku (//), ale vyznam toho "u systemu" mi nejak nejde do hlavy.

Nerad bych tady šířil bludy. Příklad byl pouze z klasického jazyka C++, aby bylo hráčům lépe vysvětleno o čem je řeč.macok0072 píše:Fůha, tak to je uplně jiný kódování než jsem kdysi používal já když jsem zkoušel napsat nějaké questy atd..
Musím říct, že kódování které používáte zde na Ekuře je dle mého názoru 100násobně složitější. Klobouk dolu.
P.S. snad nevadí ukázka kódu, který jsem používal dříve
Zveřejňovat byť jen části kódu Ekury mi nepřijde vhodné.

- macok0072
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
- Dal poděkování: 62 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: #8 - Eventy po technické stránce
Chápu, ale já osobně jsem dříve i na ty eventy musel luštit podmínky typu jako jsem ukázal ve spoileruNerad bych tady šířil bludy. Příklad byl pouze z klasického jazyka C++, aby bylo hráčům lépe vysvětleno o čem je řeč.
Zveřejňovat byť jen části kódu Ekury mi nepřijde vhodné.

Z této stránky věci je Váš styl kódování zajímavější a (pro mě) složitější.

![]() | xElGorgy | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
archer | BornToFight | 110 | 4 | x | x | x | průběh |
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: #8 - Eventy po technické stránce
Tak ty questy jsou nejaka Lua (nejspis trochu upravena, ale syntax vychazi z lua), kde jsou jiz pripravene ruzne funkce, ktere questy vyuzivaji. Pokud je potreba nejakych extra GUI nebo dalsich funkci, tak predpokladam, ze je to v pythonu.
- strangerino
- Lv.6
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv 24. lis 2016 11:25:06
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: #8 - Eventy po technické stránce
Ano, questy jako takové, jsou opravdu psané v Lua a ostatní komponenty serveru, jsou napsány v pythonu - tedy, alespoň dle mých informací a postřehů z dávných dob.ondra852 píše:Tak ty questy jsou nejaka Lua (nejspis trochu upravena, ale syntax vychazi z lua), kde jsou jiz pripravene ruzne funkce, ktere questy vyuzivaji. Pokud je potreba nejakych extra GUI nebo dalsich funkci, tak predpokladam, ze je to v pythonu.
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: #8 - Eventy po technické stránce
Obecně je to takto, samozřejmě, že v dnešní době "otevřených" zdrojových kódu si už to každý může upravit dle libosti.
Operační systém: BSD
Server core: C++
Binka: C++
Klient (UI): Python
Launcher: C#
Questy: LUA
Quest compiler: Python/Bash
Tools: C++
Operační systém: BSD
Server core: C++
Binka: C++
Klient (UI): Python
Launcher: C#
Questy: LUA
Quest compiler: Python/Bash
Tools: C++
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »