Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
maesterkuterr
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od maesterkuterr » čtv 02. úno 2023 23:05:03

Ahoj,

Přemýšlel jsem jak zvýšit výkonnost hry na mém stařečkovi bez nutnosti upgradu, prošel jsem většinu starých i novych návrhu/témat ohledně mé myšlenky a nenašel jsem nic krom par náznaků tématu o kterém bych se chtěl pobavit

Rad bych podotkl že, netuším zda nějaké tyto funkce/úpravy mám já sám možnost přímo ve hře nastavit(nenašel jsem)

Primárně mluvím o swampu ale tyto funkce by se určitě dali využít i jinde

1) efekt zásahu, netuším jak přesněji bych to popsal, musel bych být u PC, každopádně při hitnutí mobky vidíte už intuitivně ze ji hitujete (možnost vypnout)

2) kriticky zásah, možnost vypnout animaci kritického zásahu, troufám si říct ze i to má nějaký efekt na celkový běh hry, při těch vyšších desítkách mobek někdy i lehkých stovkách, animace kritu ukazuje v jeden moment tolikrát ze si opravdu myslím ze by to odlehčilo(redukce animaci nebo přímo možnost vypnout)

3) poletující expy, občas to sleduji a přijde mi ze se to začíná podobat komedii o vzniku novorozence(žlutý spermie útočí na moji buffku) (vypnout)


Nevím jak moc to je komplexní problém co se týká zavedení do hry, ale za me tato možnost, vypnout si v launcheru nebo ještě lépe přímo hře, která ovlivňuje jen a jen moji postavu by nemusela na skodu

Nechtěl jsem sem přijít z prázdnými tématy k podmětu, ale opravdu jsem se nad tím zamyslel, uškodit hře jako takové to snad nemůže, snad jen ten vizuál který nebude vypadat tak působivě ale to už, jak jsem zmínil výše by byla jen možnost hráče (stejně tak už to máme dx8,9, vyhlazení, dohled

Jediné zápory které k tomu mám jsou jen ohledně ekonomiky pokud se ji to týká a jestli vůbec ji to nějak zasáhlo(hráčům to poběží lépe a vydělají více) - (už tu máme hráče kterým to běží dobře i když se to při množení zvrtne), já osobně jsem nezaznamenal nějaký enormní rozdíl jestli klasická množka a nebo přemnožení s extrémními laggy, případně drop hry, výdělek byl téměř stejný

Rad si vyslechnu názory ostatních lidi proč ne, nemam s kým vést tuto diskuzi takže se klidně do toho oprate, nebo naopak co napadne v souvislosti s tímto tématem vás

/edit - Chtěl jsem tím říct méně efektů=menší zátěž za cenu vizuálu, přesto jako volitelná možnost

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 384 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od schvarz » čtv 02. úno 2023 23:30:14

Něco na ten styl (byť mě štvala jiná věc, ale týkalo se to i tohoto) jsem navrhoval zde, nikdy na to nedošlo, ale tady se občas implementují i roky staré návrhy: viewtopic.php?p=1289387

A jinak určitě pomůže pročíst si tady následující téma: viewtopic.php?t=121844
V minulosti bylo možné smazat 2 soubory ze složky se hrou, které obsahovaly efekty a díky tomu je šlo mít vypnuté. Ať už se to adminům líbilo nebo ne, zavedla se kontrola celistvosti hry při zapínání klienta (dělá se kontrola na přítomnost a integritu všech různých souborů při spuštění hry, nebo nějaký chceck sum) a toto tedy už možné není. V příspěvku výše probíhá debata o tom, proč se to stalo.

Konkrétně se mi hodně líbí názor, který tam publikoval ondra852, protože krásně shrnuje situaci na ekuře a je vidět, že se za těch 5-6 let moc v tomto ohledu nezměnilo.
ondra852 píše: čtv 22. čer 2017 18:21:48 Tak vis co na nekterych serverech se rozhodli, ze udelaji mapy s nejlepsim vydelkem slozite na umeni hru dobre ovladat, nekde na to mit dobrou vybavu, nekde zalozene na spolupraci vice hracu ... no a na Ekure se nekdo rozhodl, ze nevydelecnejsi mapa bude zalozena na umeni koupit PC za 50k, umet precist 500 nazvu itemu na zemi za vterinu, vyhazet 100 itemu z invenatare za vterinu (bordel co lezi pres vec co chcete sebrat) a jako bonus musis mit namakanej palec, aby jsi udrzel 2 hodiny v kuse mezernik.

Ta mapa je absolutni fail, ale asi to nikomu z teamu za tech par let co tu je jeste nedoslo (nebo Ekuru sponzoruji prodejci a vyrobci herniho hardwaru za to, ze hrace nuti kupovat high-end procesory kvuli hre z roku 2004).
Samozřejmě to napsal agresivně, ale gist situace prostě vystihl správně. Věřím, že admini si jsou vědomi toho, jak příšerná ta situace je, ale zkrátka asi nevymysleli řešení. Ono totiž stejně asi řešení, které buď nezničí ekonomiku ještě víc nebo nenaštve výrazné % hráčů, neexistuje.

maesterkuterr
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od maesterkuterr » čtv 02. úno 2023 23:50:52

Zajímavé, přečetl jsem obě tvé forka ale něčím souhlasím s něčím ne, nicméně dostalo se nám někdy nějakého stanoviska od adminů? Nebo se proste jen zakázali mazat soubory protože to vydelavalo hodně a tím to haslo?

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 384 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od schvarz » čtv 02. úno 2023 23:57:39

maesterkuterr píše: čtv 02. úno 2023 23:50:52 Zajímavé, přečetl jsem obě tvé forka ale něčím souhlasím s něčím ne, nicméně dostalo se nám někdy nějakého stanoviska od adminů? Nebo se proste jen zakázali mazat soubory protože to vydelavalo hodně a tím to haslo?
Oficiální stanoviska a vyjádření od týmu jsou velmi vzácnou komoditou v posledních letech.

Můžeme se domnívat, že zkrátka zavedli kontrolu integrity jako bezpečnostní opatření proti úpravám klienta (hacky, atd), což dává rozum a tohle byl prostě jen nešťastný side effect.

Věc se ale má tak, že zvýšit výdělky ve swampu se prostě nesmí a tým nemá řešení toho, jak umožnit hráčům se slabým kompem hrát, aniž by zvýšili výdělky těm s kompy silnějšími.

maesterkuterr
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od maesterkuterr » pát 03. úno 2023 0:07:39

Rozumím tomu, ani se nesnažím o to aby byl zvýšen příjem yangů, za mě tam porad padá dost, proto jsem přišel s nápadem o nastavení zobrazování efektů přímo ve hře, samozřejmě pokud nějaký vliv na celkové výdělky ve swampu bude mít, a myslím že by byli i kdyby jen minimální (sám jsem to zkoušel,jak jsem psal výše)

Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli

Díky za vysvětlenou :)


Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 384 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od schvarz » pát 03. úno 2023 0:31:00

maesterkuterr píše: pát 03. úno 2023 0:07:39 Rozumím tomu, ani se nesnažím o to aby byl zvýšen příjem yangů, za mě tam porad padá dost, proto jsem přišel s nápadem o nastavení zobrazování efektů přímo ve hře, samozřejmě pokud nějaký vliv na celkové výdělky ve swampu bude mít, a myslím že by byli i kdyby jen minimální (sám jsem to zkoušel,jak jsem psal výše)

Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli

Díky za vysvětlenou :)


Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel
Bohužel tvoje domněnka o tom, že by zmizení efektů mělo na výdělky dopad minimální, je kompletně mylná.

Kdyby se tohle totiž umožnilo, tak já na počítači zapnu najednou 2 postavy na množení + buffa na sbírání a vydělám o víc než polovinu víc ve swampu, než bych byl schopnej teď. Nebo bych byl schopnej zapnout klidně 4-6 účtů se samobuffy, kde i bez sbírání vyděláš solidní částku a já bych se prostě jen přebuffovával a koukal u toho na film a ani bych se nemusel soustředit na drop.

Věř mi, já bych byl taky rád, kdyby se ze swampu odebrala ta hromada bordelu, zredukoval se ten drop yangů a prutů, aby to vycházelo podobně, ale nemusel jsi se probírat milionem lootu a řešit lagy, ale prostě ten koncept tý mapy je od začátku úplně špatnej. Od počátku tu mapu postavili na konceptu toho, že jen naháníš a sesekáváš mobky, což vyžaduje 0 hráčský pozornosti.

Ta hra má být o sekání metinů, zabíjení bossů, plnění třeba nějakých misí, atp. A to už opravdu dávno není.

Medvidek
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 98
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 182 poděkování
Dostal poděkování: 29 poděkování

Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení

Příspěvek od Medvidek » ned 05. úno 2023 19:54:56

Ahoj, trochu vám do toho kousnu:

1 - 2 - lze vypnout v nastavení klienta damage - počkození a s tím souvisí i kritik.

3. S těma expy - asi se to už řešilo - ale jiný způsob co by mě napadal - by byl jakási "schránka duší" - a v něm by byli ony expy za zabité moby - i když skutečně netuším, co by to pak udělalo se samotnou hrou vč. objektového programování. Takže poletující expy asi nebudou tím, co by způsobovalo lagy. Jsou statické ...

K dovětku - pár mých nápadů je na způsobu přes "ESC" vypnout animace. Jenže potom bude hra asi divná. To čím se hra pyšní jsou právě skill animace. To jinde není. Takže tady bych to neviděl na změnu. CO si myslím stále může dělat problémy jsou naše rychlosti připojení k netu = rozhoz od serveru. Další na co hudruji jsou - předměty na zemi. Logicky ty předměty jsou v "buferu" a tak je nutné čekat cca 3 minuty než je server vymaže. Což opět může způsobovat jisté neduhy spojené s nedokreslováním apod. Ale nejsem IT specialista. Dalším bodem je ... koník a rychlost. :-) A samozřejmě spawn. Bohužel nelze u této hry mít mrtvé lokace tzn. bez mobů. A tak ten problém je i právě ve spawnu příšer ... a takto bychom mohli pokračovat do aleluja :-)

To co můžeme ovlivnit - návrh - třeba aby hráči byli "nuceni" onen nepořádek na zemi po sobě sbírat. Dále - zbytečně nespamovat chat ve hře. A otázka je pokud postava zemře ono relognutí - i zde bude nějaký požadavek na server vč. portů. Ale jak jsem uvedl nejsem IT technik :-)

RE Schwarz - Zdravím možná nebudete souhlasit, a snad i budete mít pravdu - ale jakýkolv zásah do klienta z hráčské strany je porušením VOP a tudíž, je možno dát i perna ban. Bohužel - i když chápu, že komfort hráče by měl být více zohledněn, potom ale vždy tak aby to neodporovalo VOP. :-)

Ale řešení existují - bohužel to co my hráči nezohlednujeme - je - provoz - tzn. cena. A to skutečná reálná cena za něco podobného. Vždy totiž před čímkoliv, jakoukoliv úpravou apod. je nutná konečná cena - tzn. jednoduše - A VYPLATÍ SE TO? To je obecná reakce většiny majitelů .... :-) NEbudou dávat peníze za něco, co sice nám pomůže, ale pro ně to bude jistá ztráta peněz :-)

A poslední váš komentář - v podstatě s ním i souhlasím. Osobně by se líbila kulišárna - předměty padající do vaku a ten by byl na zemi. Tzn žádný rozprsk po zemi ale pěkně do vaku. A tam at si každá/ý z nás vybere .... :-) Takže po nás by zůstal na zemi pouze vak - a ten neotevře jiný hráč než onen původce. Dalo by se pak promyslet pokud jsme ve skupině ale vak by zůstal na zemi pro všechny ve skupce - a účel by byl - jsi rychlejší - je to tvoje ... :-)

Medvidek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D

Who is chatting

offline Elear 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline QuepLop 
offline Russian 
offline Yuminka 
offline noxforko