Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ jjajapaja « pát 6:54 pm »
jak se reklamuje premium?
@ Suko201 « pát 6:33 pm »
Takashiro píše: Ale ten chat by môhol byť málinko väčší, lepšie by sa to pozeralo na mobile
True, dost by to pomohlo. Ale vzhledem k tomu, he 14 let nic, tak pochybuji, že se to okýnko zvětší :D
@ kovardominik « pát 6:10 pm »
Za takový čas to nestihnu objet ani na normálním koni rychlostí 200. Ani s chybou co jsem našel (a ohlásil) by to nešlo udělat. Obrovský respekt pokud toho bylo dosaženo poctivě.
@ kovardominik « pát 6:09 pm »
93 vteřin? jak?
@ MoCKeR « pát 4:02 pm »
schvarz píše: já bych ty citace v chatu zakázal
ja taky
@ Essia « pát 11:32 am »
Den bez smíchu je promarněný den.
@ Takashiro « pát 11:16 am »
Ale ten chat by môhol byť málinko väčší, lepšie by sa to pozeralo na mobile
@ Mionix « pát 7:41 am »
„Já bych všechny ty internety a počítače zakázala“ Věra Pohlová důchodkyně 72 let.
@ schvarz « čtv 11:42 pm »
já bych ty citace v chatu zakázal
@ MoCKeR « čtv 9:22 pm »
Takashiro píše:
MoCKeR píše:
Takashiro píše: sa ti zrutilo celé detstvo kvôli generáciam že?
jj když ja sem nerdil tak ty si možna ešte nežil :D :D ale aspon si dukaz že su tu aj nováčci :D že si na forku 5 mesicu napíšeš mi že se mi zroutilo detstvo kvuli generacim :D když sem na forku 11 let :DD a mam aj vek tu ..takže miss :D :D kup si sdčka
nebuď taký negativný je to len hra… len mi prišlo že to poriadne prežívaš keď to tu stále opakuješ
mas pravdu je to jen strata času hahahaha
@ Takashiro « čtv 4:24 pm »
MoCKeR píše:
Takashiro píše:
MoCKeR píše: furt strašáci - hledam nove lidi po generacich ale len samej kebabfox
sa ti zrutilo celé detstvo kvôli generáciam že?
jj když ja sem nerdil tak ty si možna ešte nežil :D :D ale aspon si dukaz že su tu aj nováčci :D že si na forku 5 mesicu napíšeš mi že se mi zroutilo detstvo kvuli generacim :D když sem na forku 11 let :DD a mam aj vek tu ..takže miss :D :D kup si sdčka
nebuď taký negativný je to len hra… len mi prišlo že to poriadne prežívaš keď to tu stále opakuješ
@ MoCKeR « čtv 3:49 pm »
Takashiro píše:
MoCKeR píše:
qSTRoNgMANp píše: @MoCKeR,  Močker a jeho pláč na "mrtvém" Ekura foru, protože na DC dostal BAN.
furt strašáci - hledam nove lidi po generacich ale len samej kebabfox
sa ti zrutilo celé detstvo kvôli generáciam že?
jj když ja sem nerdil tak ty si možna ešte nežil :D :D ale aspon si dukaz že su tu aj nováčci :D že si na forku 5 mesicu napíšeš mi že se mi zroutilo detstvo kvuli generacim :D když sem na forku 11 let :DD a mam aj vek tu ..takže miss :D :D kup si sdčka
@ Deon « čtv 11:29 am »
ahojte :) kokso, dobre dlhú dobu som tu nebol
@ Takashiro « čtv 9:23 am »
MoCKeR píše:
qSTRoNgMANp píše: @MoCKeR,  Močker a jeho pláč na "mrtvém" Ekura foru, protože na DC dostal BAN.
furt strašáci - hledam nove lidi po generacich ale len samej kebabfox
sa ti zrutilo celé detstvo kvôli generáciam že?
@ MoCKeR « stř 10:28 pm »
qSTRoNgMANp píše: @MoCKeR,  Neblázni, nové lidi? Na Ekuře? To už je pouze pro potiče. :D
snad im posiláte nejake penizky za snahu hahaha potiči
@ qSTRoNgMANp « stř 10:21 pm »
@MoCKeR,  Neblázni, nové lidi? Na Ekuře? To už je pouze pro potiče. :D
@ Suko201 « stř 10:15 pm »
Medvidek píše: Ahoj, RE Essia - myslím si, že hra je o zábavě, vtipu a legraci. Někdy se to povede víc, někdy méně. Ale vždy tím prvním je chut něco udělat pro nás všechny. Hm, remcání bylo je a vždy bohužel bude :-) A závěrem bych jen přidal motto - neexistuje člověk/hráč který by něco udělal pro další z nás, a to tak aby se vždy vše líbilo všem - proto hlavu vzhůru ... Není třeba dbát na podobné "slovní výpady" jen s tím prostě počítat, někomu se to bude líbit jinému zasejc ne - Příjemný dny nejen s Ekurou přeje Méda :-)
medvídku, ja z tebe nemůžu :D :D :D si frajer
@ MoCKeR « stř 10:12 pm »
qSTRoNgMANp píše: @MoCKeR,  Močker a jeho pláč na "mrtvém" Ekura foru, protože na DC dostal BAN.
furt strašáci - hledam nove lidi po generacich ale len samej kebabfox
@ kovardominik « stř 9:53 pm »
Nemáte nějakou radu ohledně swampu? konečně mám 100% buff takže můžu množit jak blázen ale víc času stojím jak sekám. Mám antistun a max vyhnutí. Asi je to normální že?
@ qSTRoNgMANp « stř 9:10 pm »
@MoCKeR,  Močker a jeho pláč na "mrtvém" Ekura foru, protože na DC dostal BAN.
@ MoCKeR « stř 8:35 pm »
TomasFoxx píše: @Essia, napíšu to takhle, i když to vyzní fakt hnusně, za co fakt sorry, ale tvuj obrazek byl total mimo :D dát screen ze hry a k tomu přidat vtip tvl, to kdyby vyhrálo odměnu za "meme", tak je ta soutěž k smíchu
tvl tombox to je to nahradni gmko kteremu se v realu vsichni smejou tak utika na ekuru žit “real life” hahahaha
@ Medvidek « stř 5:07 pm »
Ahoj, RE Essia - myslím si, že hra je o zábavě, vtipu a legraci. Někdy se to povede víc, někdy méně. Ale vždy tím prvním je chut něco udělat pro nás všechny. Hm, remcání bylo je a vždy bohužel bude :-) A závěrem bych jen přidal motto - neexistuje člověk/hráč který by něco udělal pro další z nás, a to tak aby se vždy vše líbilo všem - proto hlavu vzhůru ... Není třeba dbát na podobné "slovní výpady" jen s tím prostě počítat, někomu se to bude líbit jinému zasejc ne - Příjemný dny nejen s Ekurou přeje Méda :-)
@ Essia « stř 4:33 pm »
@TomasFoxx, napíšu to takhle, byla to má první účast v soutěži meme kór první příspěvek. Počítala jsem s hejty. Je mi jedno zda vyhraju čí prohraju. Jsem férový hráč a respektuji vyhodnocení. Nicméně, tato soutěž je o tom pobavit se. ;)
@ TomasFoxx « stř 4:01 pm »
@Essia, napíšu to takhle, i když to vyzní fakt hnusně, za co fakt sorry, ale tvuj obrazek byl total mimo :D dát screen ze hry a k tomu přidat vtip tvl, to kdyby vyhrálo odměnu za "meme", tak je ta soutěž k smíchu
@ Suko201 « úte 10:12 pm »
Ty kráso, proč to okénko na chat není větší, když někdo odpovídá několikrát na odpověď, tak je to masakr :D
@ Leorio « úte 3:14 pm »
Essia píše:
Leorio píše:
Essia píše: jistě a byly do toho započítány a tzv. Lajky?
Lajky do toho započítávány nebyly.
Dobře, děkuji za odpověď. :)
Rádo se stalo. :)
@ Essia « úte 3:14 pm »
Leorio píše:
Essia píše:
Leorio píše: Hodnocení vašich výtvorů. Bodovali vás členové týmu a na základě jejich bodování se vyhlásili vítězové daných témat (1-4) a celkový vítěz kola, který měl právě nejlépe bodovaný výtvor.
jistě a byly do toho započítány a tzv. Lajky?
Lajky do toho započítávány nebyly.
Dobře, děkuji za odpověď. :)
@ Leorio « úte 3:13 pm »
Essia píše:
Leorio píše:
Essia píše: Jak jako nejlepší hodnocení? :lol: :lol: žádám o vysvětlení.
Hodnocení vašich výtvorů. Bodovali vás členové týmu a na základě jejich bodování se vyhlásili vítězové daných témat (1-4) a celkový vítěz kola, který měl právě nejlépe bodovaný výtvor.
jistě a byly do toho započítány a tzv. Lajky?
Lajky do toho započítávány nebyly.
@ Essia « úte 3:07 pm »
Leorio píše:
Essia píše: Jak jako nejlepší hodnocení? :lol: :lol: žádám o vysvětlení.
Hodnocení vašich výtvorů. Bodovali vás členové týmu a na základě jejich bodování se vyhlásili vítězové daných témat (1-4) a celkový vítěz kola, který měl právě nejlépe bodovaný výtvor.
jistě a byly do toho započítány a tzv. Lajky?
@ Leorio « úte 2:52 pm »
Essia píše: Jak jako nejlepší hodnocení? :lol: :lol: žádám o vysvětlení.
Hodnocení vašich výtvorů. Bodovali vás členové týmu a na základě jejich bodování se vyhlásili vítězové daných témat (1-4) a celkový vítěz kola, který měl právě nejlépe bodovaný výtvor.
@ Essia « úte 2:28 pm »
Omlouvám se, musela jsem se ozvat. :lol: Ve výsledku je mi to jedno. Děkuji. :hello:
@ Essia « úte 2:18 pm »
Jak jako nejlepší hodnocení? :lol: :lol: žádám o vysvětlení.
@ Essia « úte 2:11 pm »
Skvělé vyhodnocení :lol: :lol:
@ Leorio « úte 1:34 pm »
Takashiro píše:
Bisky píše:
Takashiro píše: Kedy bude vyhodnotenie meme súťaže?
O víkendu :) rovnou pak hodím další 4 kola :)
teraz už chápem prečo tie smejúce sa smajlíky
Omlouvám se za zpoždění. Jsem také pouze člověk a mám i své osobní a pracovní povinnosti
@ Essia « pon 10:21 pm »
Zabanovaným vlasníkům Cechu se ruší automaticky i pozemek, kterým cech obýval? Aby uvolnil případné místo?
@ Nejko123 « pon 9:50 pm »
scam
@ Nejko123 « pon 9:50 pm »
@Takashiro,  počúvaj neviem čo si mi poslal za scan ale padá mi discord od vtedy kekw
@ MoCKeR « pon 8:54 pm »
Nevim že se ani nestaráte o to málo co je na forku chudaci čekaj 😄
@ Mionix « pon 8:17 pm »
@MoCKeR,  ha ha ha to máš čím podložené lůmene?
@ MoCKeR « pon 3:46 pm »
už si zvyknite že to nikdo nehra.. ani na forku hahahaha
@ Essia « pon 11:30 am »
:roll: Není každý den posvícení. :ignor:
@ Takashiro « pon 7:05 am »
Bisky píše:
Takashiro píše: Kedy bude vyhodnotenie meme súťaže?
O víkendu :) rovnou pak hodím další 4 kola :)
teraz už chápem prečo tie smejúce sa smajlíky
@ Medvidek « sob 4:06 pm »
Funguje uz sem na to přišel ... :-)
@ Medvidek « sob 4:02 pm »
Ahoj, prosím funguje automat "Jednoruký bandita" na tržnici? Děkuji za odpověd. M.
@ Suko201 « pát 6:12 pm »
MoCKeR píše: Porušeni podminek použiti anb. Nebudu delat generace? Hahaha
mě se líbí, že je zabanovany takový účet, zabolí to na srdíčku :-D :-D
@ MoCKeR « pát 4:23 pm »
Porušeni podminek použiti anb. Nebudu delat generace? Hahaha
@ Bisky « stř 8:53 am »
Takashiro píše: Kedy bude vyhodnotenie meme súťaže?
O víkendu :) rovnou pak hodím další 4 kola :)
@ MoCKeR « stř 5:10 am »
Medvidek píše: Ahoj, chcete memes? Obrázky si představte, prosím: "Dobrý den ..." Odpoved: A co je ti do toho?! Nebo Prosím "nemáš/nemáte.... " Nemáme a vypadni. Nebo "Hele tady stojí admin..." Odpovověd: Dáš mi něco? (Další hráč na admina do chatu) Nebo "Nemáte prosím něco do začátku hry?" ODpověd Tu máš, a hráč býva sesekán a naháněn ... .
ty si meme z realneho života blazne
@ gagefranjo « úte 10:02 pm »
@Medvidek,  jezismarja nechte toho, bo se pocuram hahaha
@ Powerm « úte 8:29 pm »
ahoj, ne nechceme
@ Medvidek « úte 7:21 pm »
Ahoj, chcete memes? Obrázky si představte, prosím: "Dobrý den ..." Odpoved: A co je ti do toho?! Nebo Prosím "nemáš/nemáte.... " Nemáme a vypadni. Nebo "Hele tady stojí admin..." Odpovověd: Dáš mi něco? (Další hráč na admina do chatu) Nebo "Nemáte prosím něco do začátku hry?" ODpověd Tu máš, a hráč býva sesekán a naháněn ... .
@ Takashiro « úte 5:34 pm »
gagefranjo píše: To je hrozny koukat na ty memes. Hlavně na ty, kde je přidána akorát fotka 💀🤣
trochu ma mrzi ze si mi nedal like 😓
@ gagefranjo « úte 4:01 pm »
To je hrozny koukat na ty memes. Hlavně na ty, kde je přidána akorát fotka 💀🤣
@ MoCKeR « úte 3:22 pm »
zučastnilo se 5 lidi takže konkurence je vysoká
@ Essia « úte 1:26 pm »
Powerm píše: Co chceš projíždět, když to jsou absolutně nevtipné memes.
Odměněno bude každé téma zvlášť, dle popisku. Váš názor, Vaše volba..
@ Powerm « úte 1:19 pm »
Co chceš projíždět, když to jsou absolutně nevtipné memes.
@ Essia « úte 12:24 pm »
Takashiro píše: Kedy bude vyhodnotenie meme súťaže?
Datum ukončení je sice 14.7., ale není to jen tak. Meme se musí pořádně projet, takže očekávej vyhodnocení o něco později než obvykle. :up:
@ Takashiro « úte 11:30 am »
Kedy bude vyhodnotenie meme súťaže?
@ Suko201 « pon 12:02 pm »
Hele ale dobré, nebudu už tady kritický. Já mám jen svůj názor, něco mi vadí a něco mám i podložené realitou, něco ne. Už nebudu tady rozjíždět senzace, tak čus :D
@ Suko201 « pon 11:59 am »
Určitě odpověď bude, že je teplo a že ostatní byli taky třeba s rodinou, tak počkáme až skončí prázdniny. Já si na to vzpomenu :)

Who is chatting

offline Mionix 
offline TritonX