Skillculator - Kalkulačka kouzel
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Ahoj. ElectriXi, ty bys měl asi navštívit doktora, protože scripty jsou absolutně nepřehledné a ty jsi dokázal tohle. Tohle opravdu normální člověk nemůže vymyslet. Ty jsi prostě génius. Funguje ti to, vše do puntíku sedělo
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Všem moc děkuji za pozitivní ohlasy. Co se týče léčky a bleskáče, mají každý zvlášť implementovaný jakýsi "bonus za zbraň", takže hodnoty seděly jenom s mečem. U léčky je tenhle faktor asi 1,5 za dýky, u bleskáče cca 1,35-1,4. Přesnou hodnotu bude bohužel hrozně těžké zjistit, protože obě kouzla mají určitý rozsah hodnot útoku. Prozatím jsem tam implementoval tenhle primitivní přepočet, tak se snad neozve žádný ninja s mečem, že mu to nesedí .
Na těch realistických číslech bude potřeba ještě hodně zapracovat, protože jsou tam drobné úpravy skoro u každého kouzla. Testování u fyzických kouzel navíc značně komplikuje obrana a hodnota vyhnutí, v PvM zase rozdílné faktory útoku u každé postavy (ne, opravdu to není jen přesnost). Postupně je budu procházet a uvidím, co se s tím dá dělat .
schvarz: Tak teď nevím, jestli myslíš výpočty a skripty ve hře, nebo ten můj skript, sedělo by to na oba . Každopádně moc díky za pochvalu - i když to trošku přeháníš, vážím si toho .
Na těch realistických číslech bude potřeba ještě hodně zapracovat, protože jsou tam drobné úpravy skoro u každého kouzla. Testování u fyzických kouzel navíc značně komplikuje obrana a hodnota vyhnutí, v PvM zase rozdílné faktory útoku u každé postavy (ne, opravdu to není jen přesnost). Postupně je budu procházet a uvidím, co se s tím dá dělat .
schvarz: Tak teď nevím, jestli myslíš výpočty a skripty ve hře, nebo ten můj skript, sedělo by to na oba . Každopádně moc díky za pochvalu - i když to trošku přeháníš, vážím si toho .
Návody: Bonusy I. | Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl )
Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.
Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha ...
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl )
- Vylepšení některých algoritmů v pravé "reálné" části výsledku. Levá část (zobrazovaná) už by měla být do puntíku správně.
- Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
- Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
- Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
- Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
- Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
- Zlepšena podpora prohlížečů:
- Uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter
- (Snad) přidána podpora pro MSIE.
- Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.
Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha ...
Naposledy upravil(a) Electrix dne pon 19. bře 2012 11:25:56, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
- TrueStory
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 02. bře 2012 0:11:48
- Dal poděkování: 2 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Opravdu obdivuju co pro tenhle server dělášElectriX píše:Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl )Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM . Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství . Bez vás by to nešlo...
- Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
- Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
- Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
- Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
- Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
- Zlepšena podpora prohlížečů (uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter)
- Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.
Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha ...
Miluju ten pocit, když vykouřim gram♥. A už balim další ♥.
- Donald
- Lv.21
- Příspěvky: 305
- Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
- Bydliště: Jinno
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Mozna toho delas az moc. Ja bych teda kvuli takovy s prominutim nedomysleny a odflaknuty hre "od tvurcu" asi nedelal nic tak hrozne moc slozityho Jinak ale chvalim muselo to dat nesmirne moc prace hlavne stim testovanim a upravovanim vzorecku
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)
"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)
"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Aktualizace
Dneska jen taková měnší, přidal jsem dvě nové vstupní buňky - Bonusová magická hodnota útoku a Rychlost kouzla. První se týká onoho bonusu magická hodnota útoku, který se dá osadit do bot, přilby a zbraně - skillculator nyní ukáže, jak se projeví ve statusu a na magických kouzlech. Druhá úprava umožňuje zadat rychlost kouzla postavy a dokáže pak na základě toho přepočítat skutečné časy načítání kouzel (v pravé části výsledku).
Určitě užitečným ukazatelem je počítadlo průměrného poškození z rozsahu (pouze u pravé části výsledku), umožňuje lepší přehled napříč změnami v nastavení kalkulačky - např. 4022-4187 (~4105).
Další změnou je přidání funkce vygenerování permalinku - přímého odkazu na výsledek, který můžete použít kdekoli (třeba zde na fóru) a po kliknutí na něj se otevře skillculator s předvyplněnými hodnotami. Tlačítko s touto funkcí najdete v pravém dolním rohu aplikace.
Příklad: http://mt2x.xf.cz/skillculator/?lv=114& ... 185&pst=32
Další změny jsou už víceméně kosmetické, jako různé úpravy textu a designu stránky. Některé z nich jste již mohli vysledovat v průběhu týdne. Pevně doufám, že to uspokojí všechny, kteří mi o podobné úpravy psali do PM. No a samozřejmě netrpělivě očekávám i nové nápady .
Skillculator se zatím nikam nestěhuje, takže ho najdete na obvyklém místě.
Ať slouží ...
EDIT: Kdykoli sem něco napíšu, zdvojnásobí se během 10ti minut počet návštěv ...
Dneska jen taková měnší, přidal jsem dvě nové vstupní buňky - Bonusová magická hodnota útoku a Rychlost kouzla. První se týká onoho bonusu magická hodnota útoku, který se dá osadit do bot, přilby a zbraně - skillculator nyní ukáže, jak se projeví ve statusu a na magických kouzlech. Druhá úprava umožňuje zadat rychlost kouzla postavy a dokáže pak na základě toho přepočítat skutečné časy načítání kouzel (v pravé části výsledku).
Určitě užitečným ukazatelem je počítadlo průměrného poškození z rozsahu (pouze u pravé části výsledku), umožňuje lepší přehled napříč změnami v nastavení kalkulačky - např. 4022-4187 (~4105).
Další změnou je přidání funkce vygenerování permalinku - přímého odkazu na výsledek, který můžete použít kdekoli (třeba zde na fóru) a po kliknutí na něj se otevře skillculator s předvyplněnými hodnotami. Tlačítko s touto funkcí najdete v pravém dolním rohu aplikace.
Příklad: http://mt2x.xf.cz/skillculator/?lv=114& ... 185&pst=32
Další změny jsou už víceméně kosmetické, jako různé úpravy textu a designu stránky. Některé z nich jste již mohli vysledovat v průběhu týdne. Pevně doufám, že to uspokojí všechny, kteří mi o podobné úpravy psali do PM. No a samozřejmě netrpělivě očekávám i nové nápady .
Skillculator se zatím nikam nestěhuje, takže ho najdete na obvyklém místě.
Ať slouží ...
EDIT: Kdykoli sem něco napíšu, zdvojnásobí se během 10ti minut počet návštěv ...
Návody: Bonusy I. | Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
-
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon 17. led 2011 18:18:00
- Bydliště: doma
- Dal poděkování: 1 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
panejo to je hodne luxusni !!! vsechno sedi naprosto presne (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo )
KABALISTA
78lvl
full P
herbaření: 1
sem PvP
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Skillculator (aktualizace)
Díky moc za pochvalu . Yangů? No, to už popravdě ani nevím . Má to historii, že bych musel zapátrat hodně hluboko v paměti. První střípky jsem začal sbírat už před více než rokem a nějakou konkrétnější podobu to získalo až nedávno. Ale jestli to mám odhadnout, tak to byly řádově stovky kk až jednotky kkk. Spousta věcí totiž šla nějakým způsobem otestovat i na věcech co používám normálně ve hře . Mnohem horší to ale bude se stráveným časem, tam si netroufám hádat kolik desítek tisíc minut to bylo ... A nejen mých, moc mi pomohla taky Santera - bez ní bych byl dneska asi pořád na začátku .jirometr99 píše:panejo to je hodne luxusni !!! vsechno sedi naprosto presne (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo )
Návody: Bonusy I. | Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
- Ezionix
- Lv.19
- Příspěvky: 203
- Registrován: pát 05. srp 2011 10:54:16
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
-
- Lv.23
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
- Bydliště: Shinsoo
- Dal poděkování: 45 poděkování
- Dostal poděkování: 301 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Mionix « ned 2:12 pm »
@
Gulik « ned 9:07 am »
@
ShienZhao « sob 10:48 pm »
@
Gulik « sob 9:02 pm »
@
Makarov « sob 6:46 pm »
@
Vydesenej « sob 7:10 am »
@
Lejno « sob 12:06 am »
@
Suko201 « pát 7:44 pm »
@
MrDzenda « pát 5:16 pm »
@
Mionix « čtv 7:05 pm »
@
Mionix « pon 3:41 pm »
@
Gulik « pon 3:35 pm »
@
Mionix « ned 10:55 am »
@
Mionix « ned 9:06 am »
@
libast « sob 10:46 pm »
@
libast « sob 10:28 pm »
@
Makarov « sob 8:59 am »
@
Mionix « pát 7:12 pm »
@
Mionix « pát 7:11 pm »
@
qSTRoNgMANp « pát 7:00 pm »
@
MoCKeR « pát 5:00 pm »
@
Suko201 « pát 11:37 am »
@
Relly « pát 11:30 am »
@
MoCKeR « pát 10:35 am »
@
Lejno « pát 4:03 am »
@
Suko201 « čtv 6:44 pm »
@
Mionix « čtv 6:08 pm »
@
Mionix « čtv 6:06 pm »
@
Suko201 « čtv 6:04 pm »
@
Mionix « čtv 6:04 pm »
@
Suko201 « čtv 6:03 pm »
@
Mionix « čtv 5:48 pm »
@
Suko201 « čtv 5:47 pm »
@
Mionix « čtv 5:43 pm »
@
Suko201 « čtv 5:29 pm »
@
Sirrey « čtv 3:27 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:16 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:15 am »
@
Hakan « čtv 10:08 am »
@
Hakan « čtv 9:44 am »
@
MoCKeR « čtv 9:44 am »
@
Hakan « čtv 9:43 am »
@
MoCKeR « čtv 9:42 am »
@
angrylunaxx « čtv 1:38 am »
@
KerkyzAfterky « pon 7:25 pm »
@
Hakan « pon 5:45 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 7:02 pm »
@
Mionix « ned 6:34 pm »
@
Mionix « ned 6:34 pm »
@
libast « ned 3:09 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 12:37 pm »
@
Sandy « ned 11:29 am »
@
libast « ned 9:24 am »
@
Mionix « sob 5:46 pm »
@
diver « sob 1:30 pm »
@
Mionix « sob 1:19 pm »
@
diver « sob 1:12 pm »
@
Gulik « sob 1:03 pm »
@
JIGsaw1 « pát 10:29 pm »
@
Mionix « pát 5:42 pm »