Skillculator - Kalkulačka kouzel

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od schvarz » pon 13. úno 2012 19:33:10

Ahoj. ElectriXi, ty bys měl asi navštívit doktora, protože scripty jsou absolutně nepřehledné a ty jsi dokázal tohle. Tohle opravdu normální člověk nemůže vymyslet. Ty jsi prostě génius. Funguje ti to, vše do puntíku sedělo ;-)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » stř 15. úno 2012 14:25:47

Všem moc děkuji za pozitivní ohlasy. Co se týče léčky a bleskáče, mají každý zvlášť implementovaný jakýsi "bonus za zbraň", takže hodnoty seděly jenom s mečem. U léčky je tenhle faktor asi 1,5 za dýky, u bleskáče cca 1,35-1,4. Přesnou hodnotu bude bohužel hrozně těžké zjistit, protože obě kouzla mají určitý rozsah hodnot útoku. Prozatím jsem tam implementoval tenhle primitivní přepočet, tak se snad neozve žádný ninja s mečem, že mu to nesedí :D.

Na těch realistických číslech bude potřeba ještě hodně zapracovat, protože jsou tam drobné úpravy skoro u každého kouzla. Testování u fyzických kouzel navíc značně komplikuje obrana a hodnota vyhnutí, v PvM zase rozdílné faktory útoku u každé postavy (ne, opravdu to není jen přesnost). Postupně je budu procházet a uvidím, co se s tím dá dělat :).

schvarz: Tak teď nevím, jestli myslíš výpočty a skripty ve hře, nebo ten můj skript, sedělo by to na oba :D. Každopádně moc díky za pochvalu - i když to trošku přeháníš, vážím si toho ;-).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pon 19. bře 2012 11:16:43

Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl :oops:)
  • Vylepšení některých algoritmů v pravé "reálné" části výsledku. Levá část (zobrazovaná) už by měla být do puntíku správně.
  • Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
  • Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
  • Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
  • Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
  • Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
  • Zlepšena podpora prohlížečů:
    • Uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter
    • (Snad) přidána podpora pro MSIE.
  • Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM :). Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství ;-). Bez vás by to nešlo...

Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.

Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha :| ...
Naposledy upravil(a) Electrix dne pon 19. bře 2012 11:25:56, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
TrueStory
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02. bře 2012 0:11:48
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od TrueStory » pon 19. bře 2012 11:25:04

ElectriX píše:Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl :oops:)
  • Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
  • Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
  • Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
  • Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
  • Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
  • Zlepšena podpora prohlížečů (uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter)
  • Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM :). Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství ;-). Bez vás by to nešlo...

Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.

Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha :| ...
Opravdu obdivuju co pro tenhle server děláš :)
Obrázek
Miluju ten pocit, když vykouřim gram. A už balim další .

Uživatelský avatar
Donald
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Donald » pon 19. bře 2012 15:37:28

Mozna toho delas az moc. Ja bych teda kvuli takovy s prominutim nedomysleny a odflaknuty hre "od tvurcu" asi nedelal nic tak hrozne moc slozityho ;) Jinak ale chvalim muselo to dat nesmirne moc prace hlavne stim testovanim a upravovanim vzorecku ;)
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)

"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » čtv 05. dub 2012 17:49:35

Aktualizace
Dneska jen taková měnší, přidal jsem dvě nové vstupní buňky - Bonusová magická hodnota útoku a Rychlost kouzla. První se týká onoho bonusu magická hodnota útoku, který se dá osadit do bot, přilby a zbraně - skillculator nyní ukáže, jak se projeví ve statusu a na magických kouzlech. Druhá úprava umožňuje zadat rychlost kouzla postavy a dokáže pak na základě toho přepočítat skutečné časy načítání kouzel (v pravé části výsledku).

Určitě užitečným ukazatelem je počítadlo průměrného poškození z rozsahu (pouze u pravé části výsledku), umožňuje lepší přehled napříč změnami v nastavení kalkulačky - např. 4022-4187 (~4105).

Další změnou je přidání funkce vygenerování permalinku - přímého odkazu na výsledek, který můžete použít kdekoli (třeba zde na fóru) a po kliknutí na něj se otevře skillculator s předvyplněnými hodnotami. Tlačítko s touto funkcí najdete v pravém dolním rohu aplikace.

Příklad: http://mt2x.xf.cz/skillculator/?lv=114& ... 185&pst=32

Další změny jsou už víceméně kosmetické, jako různé úpravy textu a designu stránky. Některé z nich jste již mohli vysledovat v průběhu týdne. Pevně doufám, že to uspokojí všechny, kteří mi o podobné úpravy psali do PM. No a samozřejmě netrpělivě očekávám i nové nápady :).

Skillculator se zatím nikam nestěhuje, takže ho najdete na obvyklém místě.

Ať slouží ;-) ...


EDIT: Kdykoli sem něco napíšu, zdvojnásobí se během 10ti minut počet návštěv :lol: ...
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

jirometr99
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pon 17. led 2011 18:18:00
Bydliště: doma
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od jirometr99 » čtv 05. dub 2012 20:12:19

panejo to je hodne luxusni !!! ;) vsechno sedi naprosto presne :) (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo :) )
Obrázek

KABALISTA
78lvl
full P
herbaření: 1
sem PvP ;)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » čtv 05. dub 2012 20:26:15

jirometr99 píše:panejo to je hodne luxusni !!! ;) vsechno sedi naprosto presne :) (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo :) )
Díky moc za pochvalu :). Yangů? No, to už popravdě ani nevím :D. Má to historii, že bych musel zapátrat hodně hluboko v paměti. První střípky jsem začal sbírat už před více než rokem a nějakou konkrétnější podobu to získalo až nedávno. Ale jestli to mám odhadnout, tak to byly řádově stovky kk až jednotky kkk. Spousta věcí totiž šla nějakým způsobem otestovat i na věcech co používám normálně ve hře :). Mnohem horší to ale bude se stráveným časem, tam si netroufám hádat kolik desítek tisíc minut to bylo :D... A nejen mých, moc mi pomohla taky Santera - bez ní bych byl dneska asi pořád na začátku :oops:.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Ezionix
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 203
Registrován: pát 05. srp 2011 10:54:16
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Ezionix » čtv 05. dub 2012 20:41:58

Moc povedená práce ;) ... teď jsem testoval. všechno sedí do puntíku. 8-)

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » čtv 05. dub 2012 20:59:05

Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil? :D
Koukej s tím něco dělat :D :D

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « ned 2:12 pm »
@Gulik,  Neukazuje se to nikde a to z důvodu jiného počítání bonusu. A nefunguje na PvP, pouze na PvM.
@ Gulik « ned 9:07 am »
Ahoj, právě že po nasazení ve statech nic. Body 100% by neměly být potřeba.. ale diky prošel jsem si znovu příspěvky a foxx tam potvrzuje, že se to nikde neukáže:// to bych bral jako bug. Tak budu veřit tomu, že to funguje
@ ShienZhao « sob 10:48 pm »
Bug to není. Musíš byt trpělivý, ono se ke 100% dostaneš. Zkus postavy vice expit a měj je v dosahu, aby jsi nahoře v liště viděl srdce. Jinak už od začátku manželství, co nasadíš manželské šperky, tak by ti to mělo dát určitá procenta do kritiku. Jestli si o tom chceš více přečíst, tak zadej do vyhledávače na fórum “manželské šperky” a uvidíš, co vše už se na tohle téma řešilo.
@ Gulik « sob 9:02 pm »
Ahoj, zkusím se nejprve zeptat tu - mám 64% u bodů manželství a naušnice lásky nasazený (kritik).. ve statech se ale nic nezvedá už od samýho začátku... může jít o bug? kritik bych docela využil ://
@ Makarov « sob 6:46 pm »
Našel sem chybu v eventu... mám psát ticket nebo ne?:D
@ Vydesenej « sob 7:10 am »
Suko201 to má úplně jednoduché řešení vezmi kamarády a šup tam v pátek.
@ Lejno « sob 12:06 am »
Zas reveš
@ Suko201 « pát 7:44 pm »
Zdravíčko, neuvažuje se v týmu, že se zruší malá war? Dlouhodobě už tam nikdo nechodí a když jo, tak pro 1-2killy.. Co vy na to? Místo toho střední, nebo nějaký automaticky minievent?
@ MrDzenda « pát 5:16 pm »
Ahoj, nevíte někdo jak na generace, případně je někde nějaký návod i s vysvětlením? Děkuji
@ Mionix « čtv 7:05 pm »
Pokud někdo marně hledal lampiony v IS, zapomněli jsme, právě byly přidány. Hezký event všem.
@ Mionix « pon 3:41 pm »
@Gulik,  ať založí nový účet na existující mail, který vlastní a z něj napíše ticket. GM si mohou dohledat, že je to stejný hráč.
@ Gulik « pon 3:35 pm »
Ve hře shání "kubee385baf" pomoc od GM - nemá přístup na e-mail a něco asi potřebuje. Ticket nemůže potvrdit. Je mu pomoci?
@ Mionix « ned 10:55 am »
@libast,  nemůžete mít na té postavy u strážce města vypnutý event? Jinak pro vyber duziny musi hrac mit zasazenou jednu dyni za dany cech.
@ Mionix « ned 9:06 am »
@libast,  napište na support, hlavně dodejte postavu, ze které vám to nejde a pokud vím, tak odměny dostáváte za každou zasazenou dýni.
@ libast « sob 10:46 pm »
Položený dýně taky dárky nedávají tak nechápu co je to za event
@ libast « sob 10:28 pm »
Vůdce cechu nedostane dužinu z dýně
@ Makarov « sob 8:59 am »
Mionix píše: @qSTRoNgMANp,  Naprostý souhlas. Já tu kroutím očima v sloup. :-D
Je tu aspoň občas sranda.. :D
@ Mionix « pát 7:12 pm »
Aneb Slavnosti sněženek. Film z mého milovaného Kerska, kde mají moji rodiče chatu. "Vaše staré se posekají motyčkami na mezi, když se potkají."
@ Mionix « pát 7:11 pm »
@qSTRoNgMANp,  Naprostý souhlas. Já tu kroutím očima v sloup. :-D
@ qSTRoNgMANp « pát 7:00 pm »
Hoši, vy jste komedianti
@ MoCKeR « pát 5:00 pm »
Suko201 píše:
Lejno píše: Tupec si tu vypisuje ešte z dvoch účtov to je extrém 🤣🤣🤣🤣
a? Kdyby ses radši staral o svůj život, tak bys možná měl ještě vlasy.
Hahahahahaha
@ Suko201 « pát 11:37 am »
Lejno píše: Tupec si tu vypisuje ešte z dvoch účtov to je extrém 🤣🤣🤣🤣
a? Kdyby ses radši staral o svůj život, tak bys možná měl ještě vlasy.
@ Relly « pát 11:30 am »
@MoCKeR,  Dobře jsi mu naložil loupe.
@ MoCKeR « pát 10:35 am »
Lejno píše: Tupec si tu vypisuje ešte z dvoch účtov to je extrém 🤣🤣🤣🤣
aspoň sa nevolá lejno :D :D :D :D
@ Lejno « pát 4:03 am »
Tupec si tu vypisuje ešte z dvoch účtov to je extrém 🤣🤣🤣🤣
@ Suko201 « čtv 6:44 pm »
Mionix píše: Každopádně symbolické odměny za splněné úkoly v Donji i zpětně dostane každý, pokud splní další úkol. Ale pouze vždy poprvé za každý úkol.
děkujeme <3
@ Mionix « čtv 6:08 pm »
Každopádně symbolické odměny za splněné úkoly v Donji i zpětně dostane každý, pokud splní další úkol. Ale pouze vždy poprvé za každý úkol.
@ Mionix « čtv 6:06 pm »
@Suko201:up:
@ Suko201 « čtv 6:04 pm »
Já se nezlobím, díky za info, to jsem ani nevěděl :D
@ Mionix « čtv 6:04 pm »
@Suko201,  nezlobte se ale je to tak. Každý hráč má nárok pouze na jeden účet na foru. OK provedu.
@ Suko201 « čtv 6:03 pm »
Mionix píše: @Suko201,  tak který zrušíme, ptám se dobrovolně? Ono to nebylo ani z mé strany těžké dohledat. :-) nebo to mám rozhodnout já?
ono to je ilegal jo? Každopádně zrušit KerkyzAfterky :D :D
@ Mionix « čtv 5:48 pm »
@Suko201,  tak který zrušíme, ptám se dobrovolně? Ono to nebylo ani z mé strany těžké dohledat. :-) nebo to mám rozhodnout já?
@ Suko201 « čtv 5:47 pm »
Mionix píše: @Suko201,  vy máte na foru 2x účet? Že se oháníte příspěvky KerkyzAfterky?
ano, suko je koupený za yangos několik let zpět a kerky jsem si založil sám na svém novém účtě ani nevím kdy, ale max tak rok zpět nevím teď + chci dodat, že píšu dvěma jak kdy, na pc mám kerky a na mobilu mám suka :D
@ Mionix « čtv 5:43 pm »
@Suko201,  vy máte na foru 2x účet? Že se oháníte příspěvky KerkyzAfterky?
@ Suko201 « čtv 5:29 pm »
Sirrey píše: @KerkyzAfterky,  Mně se zdálo, že jsi tu začal kydat Ty, že nemáš z eventu žádné odměny. Zvláštní, jak člověk kartu obrací, když tu něco vytrousí Loupežník. :D :D
proč lžeš prosím tě :D přečti si ještě raz, co jsem psal a pak piš. Do té doby máš utrum
@ Sirrey « čtv 3:27 pm »
@KerkyzAfterky,  Mně se zdálo, že jsi tu začal kydat Ty, že nemáš z eventu žádné odměny. Zvláštní, jak člověk kartu obrací, když tu něco vytrousí Loupežník. :D :D
@ KerkyzAfterky « čtv 10:16 am »
dostali big update a stejně furt kydaj :D
@ KerkyzAfterky « čtv 10:15 am »
MoCKeR píše: Dali vám generace at je klid na 10 let a vy furt otravujete :D :D
jakože tohle je težče real talk no.
@ Hakan « čtv 10:08 am »
Cechovní dýně. Umožnění přesunu :up:
@ Hakan « čtv 9:44 am »
:clap:
@ MoCKeR « čtv 9:44 am »
Dali vám generace at je klid na 10 let a vy furt otravujete :D :D
@ Hakan « čtv 9:43 am »
@MoCKeR,  nejvíc sraček tu za poslední rok řešíš ty
@ MoCKeR « čtv 9:42 am »
Vy to rešite jakoby ta hra mela 2 roky hoši prišli ste po funuse :D :D
@ angrylunaxx « čtv 1:38 am »
jako ve 90% případu...GM team nikdy neuzná chybu...prostě habaďura na hrače..ale Mio respetk že aspon někdo tafy něco napíše... chtělo by to víc komunikace Saggiho potažmo Dir ale oni se prostě s hráči bavit nechtěji jak už tady zaznělo v minulosti.
@ KerkyzAfterky « pon 7:25 pm »
docela slušně s váma vypekli :D
@ Hakan « pon 5:45 pm »
Jako mě tohle může být jedno, ale když už se spustí event a dostane se semínko dýně a zasadí ho ve městěch a pak v novince která příjde xx hodin po údržbě kde se píše že v dongi dostanou další bonus, je to dosti po*rané :) ale jak říkám mě to moc neovlivní ale věřím že jiné jo
@ KerkyzAfterky « ned 7:02 pm »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  Pardon, ale odměny máte za vše ostatní v eventu. To v mapě je v podstatě jen obíhačka.
o kterých odměnách mluvíte prosím? vím jen o odměnách za dýně, děkuji.
@ Mionix « ned 6:34 pm »
@KerkyzAfterky,  Pardon, ale odměny máte za vše ostatní v eventu. To v mapě je v podstatě jen obíhačka.
@ Mionix « ned 6:34 pm »
@libast,  Ano, veškeré součásti na panenku se dropují. Ale musíte měnit mapy, moby. Ne vše padá na jedné mapě.
@ libast « ned 3:09 pm »
no nic kašlu na event
@ KerkyzAfterky « ned 12:37 pm »
libast píše: Letos za splněný úkol není dárek?
jj teď sem dodělal první a nic nedostal, jsem v šoku.
@ Sandy « ned 11:29 am »
Ahojky, prosím výplň do panenky se dropuje, nebo se musí z něčeho udělat? Dropuji jak blázen a padá vše kromě výplně :( Předem děkuji za odpověď
@ libast « ned 9:24 am »
Letos za splněný úkol není dárek?
@ Mionix « sob 5:46 pm »
@diver,  A kam by jste to dal? To je jak chtít mít čtvery kosti na sobě a k tomu ještě rukavici a expák. :-)
@ diver « sob 1:30 pm »
@Mionix,  Děkuji a je docela škoda, že se maska nemůže kombinovat i s monoklem na duchy, buď můžete mít masku, nebo jen monokl.
@ Mionix « sob 1:19 pm »
@diver,  záleží z čeho ji vyrobíte, stačí číst, co vám píše NPC ;-)
@ diver « sob 1:12 pm »
Zdravím, maska má být pouze na 1 den?
@ Gulik « sob 1:03 pm »
Ahoj, zjistil někdo, zda-li je mezi barvami z dovozu a od mlynáře rozdíl?
@ JIGsaw1 « pát 10:29 pm »
Tady už se přestaly psát i novinky a změny do patchnotes?
@ Mionix « pát 5:42 pm »
@Lelaion,  postup z minulých let jistě znáte, tak si odpovězte sám, zda to letos funguje či ne. ;-)

Who is chatting

offline Gulik 
offline Hakan 
offline Mionix