Připravili jsme seznam změn / úprav / novinek na kterých se momentálně pracuje. Seznam je rozsáhlejší.
O datu nasazení do hry ještě není rozhodnuto, neboť úpravy jsou v různém stupni rozpracovanosti. Nicméně rádi uslyšíme názory na úpravy od vás hráčů.
Oprava a aktivace odolnosti proti ohni - Bude opraven a aktivován bonus "Odolnost proti zapálení", který nahradí nynější Odolnost proti ohni (i ve starých předmětech). V praxi bude snižovat šanci na zapálení kouzly o 1/2 výše tohoto bonusu. Důvodem opravy je zvyšující se potřeba obrany proti tomuto typu útoku (v rámci zachování rovnováhy v PvP). Diskuze zde.
PvM šíp pro Ninju archera - Nový tzv. "PvM šíp" určený výhradně pro Ninju archera na PvM - Šíp bude mít velmi vysokou hodnotu útoku v kombinaci se záporným bonusem proti lidem. Také nebude mít žádný postih za vzdálenost. Přesné hodnoty jsou ještě předmětem jednání a testování, nicméně již teď je jasné, že bude nutné odstranit rasu některých příšer (lidé). Jedná se především o monstra druhého města (bílá přísaha a černý vítr) a také všechny obry. Swampu se tyto změny nedotknou. Účelem úpravy je zvýšení bojeschopnosti archerů v PvM s lukem. Nový šíp neovlivní PvP, ani poškození v proměně. Způsob získání budiž předmětem diskuze, měl by však být co nejdostupnější už od malého levelu. Diskuze zde.
Nové sběratelské úlohy - Bude připraven nový balíček sběratelských úkolů. Diskuze zde.
Přidání bezpečné zóny ve válce říší - Přidání bezpečné zóny na respawn ve válce říší, tím by se mělo zamezit nežádoucímu střílení z respawnu. Diskuze zde.
Posunutí teleportů ve válce říší - Posunutí cílových pozic teleportů na některých mapách za účelem zkrátit čas potřebný k cestě z respawnu na bojiště. Diskuze zde.
Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování. Diskuze zde.
Aktivace odolnosti proti průniku - Bonus "Odolnost proti průniku" bude vložen do hry. Prozatím jej bude možno získat pouze ve Vodním brnění jako vrozený (namísto nynější magické obrany). Později bude zařazen i do nových sběratelských úloh. Diskuze zde.
Odstranění nefunkčních bonusů - Odstranění bonusů "Magická obrana", "Odolnost proti větru" a "Odolnost proti blesku". Toto by se týkalo i starších předmětů, které tím získaly volné sloty pro opětovné přidání nových bonusů. Důvod odstranění - prozatím není technicky možné dát těmto bonusům funkci, která by odpovídala jejich popisu.
Úpravy tabulky s bonusy - Do tabulky bonusů budou přidány bonusy "Silný proti ještěrům", odstraněny "Odolnost proti blesku" a "Odolnost proti větru". Dále je v plánu přejmenování odolnosti vůči ohni a přidání bonusu proti průniku.
Královský systém - Nově bude každý týden nejlepší hráč v říši odměněn královkým titulem. Tento titul mu umožní čerpat z říšské kasy prostředky na různorodá vylepšení (královský heal, zvýšení síly a obrany, spawnování mobů, žold apod.). O získání titulu rozhodnou desítky různých faktorů související s herní postavou. Některé výhody bude v omezené míře možno čerpat i s běžnou PvP hodností. Diskuze zde.
Změny v počtech u PvP hodností - V souvislosti se zavedením královského systému budou upraveny počty udělených PvP hodností. Nově bude mít každá říše jednoho krále, 2 vojevůdce, 4 generály, 8 rytířů a 24 pěšáků. Diskuze zde.
Seznam úprav hry, které proběhly dnes lze nalézt na webu : http://www.ekura.cz/patchlog
8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Grout « pon 2:00 am »


@
Tomori « ned 2:48 pm »


@
Vydesenej « ned 10:15 am »


@
LittleNessa « sob 7:50 pm »


@
Vydesenej « sob 3:12 pm »


@
OrangEE « sob 2:49 pm »


@
LittleNessa « sob 1:49 pm »


@
asdis « sob 11:02 am »


@
Relly « pát 9:38 pm »


@
TomasFoxx « pát 8:10 pm »


@
TomasFoxx « pát 7:57 pm »


@
Revus « pát 5:05 pm »


@
Mionix « pát 4:09 pm »


@
Tomori « pát 1:33 pm »


@
Nonepovideeej « pát 12:57 pm »


@
Revus « čtv 8:42 pm »


@
Grout « čtv 8:17 pm »


@
Mionix « čtv 7:24 pm »


@
Revus « čtv 7:14 pm »


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »