Nové změny v PvP !!!

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od HonzaM » ned 19. kvě 2013 12:22:03

Jediné co se mi v nové svaté nelíbí jsou agresivní příšery (kdyby ty příšery šli zabít v pvp nebo aspon neměly tolik zb :?) a žíly. Jinak je to krásná mapa plná krásných detailů + pěkně zpracovaných příšer (vzhled, skilly, jména). Takže je škoda že se to opět svezlo s vlnou naší negativní kritiky ...


e. můžete dát hlavy dohromady, vypsat pořádný seznam chyb a vylepšení válek (popřípadě svaté) a poslat si tiket. Saggi to určitě milerád opraví a třeba se konečně dostaneme do bodu, kdy budou spokojení úúúúúplně všichni :))

SvetaPan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 490
Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 119 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od SvetaPan » ned 19. kvě 2013 16:54:15

mel nechat tu mapu jak byla predtim a dat tam jen zily to by byla vetsi sranda a ne tohle
Sieg oder Valhöll

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Ghibli » ned 19. kvě 2013 17:58:04

Neos - já to shrnu do jedné věty a pak se rozepíšu = Čekal jsem vzhledem ke zkušenostem a k Návrhům víc od novinek v PvP - ale - díky aspoň za to, že se na PvP něco dál dělá. ;)

Sběr CB
Spoiler:
Že by se odrovnaly Legendy? A není nejvyšší čas? Pár z těch, co odešli na Sinfortii, mělo problém právě s tím, že na Ekuře asi nikdy nedoženou TOPku s CB. Vyjímečně vynechám to, že zase chce někdo někoho dohánět - a musím říct že mají pravdu. Zisky CB tenkrát a těsně před navýšením byly velmi rozdílné a šance se posouvat žebříčkem Legend vzhůru minimální. Nic proti PvP Legendám. Jenže tady je spíš problém s tím, že CB mají mít POUZE doprovodnou hodnotu k vytvoření žebříčku hráčů a rozdání Hodností a NE aby se podle nich dělal dlouhodobý žebříček (Legendy). Sami vidíte, že je to NESMYSL, aby se hodnotily dohromady zisky CB z minulosti a ze součastnosti, protože na tom vydělají logicky ti, co jsou v éře velkých zisků CB.

Samotné sumy CB za zabití - neznám ještě přesné rozdělení, kolik CB a za koho, ale jestli to odpovídá rozdílům v levelu hráčů, tak je to dobře.

Co už ale není dobře, je to, že CB z Válek se mixují s CB ze Svaté. Nebudu ukazovat prstem, že CB z Válek jsou PvP čisté, zatímco ty ze Svaté, díky zabíjený bezbranných Kopáčů a Droperů, špinavé. Jde o dvě odlišné Kategorie PvP a proto by měly mít VLASTNÍ ŽEBŘÍČEK a VLASTNÍ VYHODNOCOVÁNÍ a tím i VLASTNÍ ODMĚNY. Vím, že nejdou dva systémy PvP Hodností ve hře - ale beru to tak, že Války dělám víceméně pro říši a říše se mi odměňuje Hodností. Svatá je víc individuální a je jen o hráči, proto systém odměňování vázaný více na hmotné věci (předměty, yangy, výhody apod.)

:idea: Doufám, že to ještě stihnu a ukážeme si, proč nesčítat dlouhodobě CB, ale jiný ukazatel, jak ho vyhodnocovat a k čemu je dobrá Síň Slávy a jak může hráč mimo hru dělat PvP kariéru. :up:
Odměny za CB
Spoiler:
tady si stojím stále za svým, aby to byly minimální (cena CB) za předměty, které jsou ve hře spojené s něčím navíc. Sám nemám potřebu ze součastných odměn nic čerpat, takže se to těžko hodnotí. Uvítám ale, když bude nabídka odměn pestřejší a klidně obohacená i o předměty ze součastnosti. Nebál bych se tam prodávat Točky bonusů nebo třeba SuperVýzkumáky (Vyšší typ Výzkumného elixíru, které se používá jen v případě, když vám Biolog neuzná ani s Výzkumákem předmět - máte možnost opravy ještě právě se SuperVýzkumákem)- to aby se trošku ulehčilo to množství času, co musí PvP hráč strávit ve hře nejen na PvM, ale i na PvP.

Souhlasím s tím, že Hodnosti by měly být páteří všech PvP odměn. Už to tady omílám dost dlouho a ještě budu, ale není možné dávat levelu 99 a míň za Vojevůdce více Swampu, když tam nemůže a nebo 141 dávat další HG, když ono už má všechno hotové.

:idea: JENŽE se systémem odměn v závislosti na Hodnosti a Levelu hráče bude hodně práce. Máme čtyři typy Hodností (Voj., Gen., Ryt., Pěš.) a teď do každé Hodnosti se může dostat jeden ze čtyř typů hráčů - "Hráč předswampový", "Hráč swampový", "Hráč Haegeronový" a "Hráč Kolonie Sidonia". Všechno rozdělené podle levelů.

Dál odměny - ty se budou skládat z Nehmotné (více Swampu, další Haegerony, větší výběr Teleportování, něco z VIP apod.) a Hmotné (PvP věcičky a PvM věcičky) části. Velikost odměny je závislá na získané Hodnosti a typ odměny pak podle toho, do jaké skupiny se hráč řadí.

Rozdělování Nehmotných odměn bude systémem při údržbě a Hmotné odměny dává NPC - pro Hodnosti z Válek musí hráč za odměnami na Seřadiště, kde bude Nové NPC Velký Pokladník a pro Hodnosti ze Svaté hráč musí za odměnou do Svaté, kde se bude toulat po mapě "Obchodní cestující, říkejme mu třeba Velký Gladiátor.

V praxi to vypadá takhle: Hráč level 119 získá z Válek říší Hodnost Generála. Dojde si po úterní údržbě na Seřadiště k Vrchnímu Pokladníkovi, který mu ukáže nabídku, kde jsou Truhly Boha Války (PvP věcičky) a Boha Úrody (PvM věcičky), rozdělené na dál na Truhly Boha Války pro Vojevůdce, Generály atd.. Hráč si logicky může vzít jen Truhlu pro Generály - ALE TEĎ POZOR - má nárok na Truhlu II. stupně (tj. je pro jeho levelovou úroveň = "hráč swampový"), ale může si vybrat a místo ní si vzít Truhlu I. stupně ("hráč předswampový"). To samé i v případě truhel Boha Úrody. A to samé v případě samostatných Hodností pro Svatou, které sice nejsou vidět - ale každé úterý hráči podle získané Hodnosti ve Statistikách dostanou od Systému Poukázku na odběr odměn.

Prostě čím máte vyšší hodnost a čím patříte do vyšší kategorie hráčů, tím máte větší volbu výběru Truhel - ALE POZOR - nikdy si nemůžete vzít Truhlu, která je vyšší než vaše hodnost (Generál si nemůže vzít truhlu pro Vojevůdce, ale může si místo generálské vzít truhlu pro Rytíře) a nikdy si nemůžete vzít Truhlu, která je vyšší, než vaše kategorie (tj. že "hráč swampový" si nemůže vzít Truhlu pro "hráče haegeronového" nebo snad pro "hráče kolonie Sidonia".). A logicky - každý má nárok na dvě Truhly: jednu Boha Války a jednu Boha Úrody.

Systém vypadá složitě, ale snaží se o to ŠÍT ODMĚNY NA MÍRU podle toho, jakou máte Hodnost a taky podle toho, kde zrovna teď hraje vaše postava, co získala danou Hodnost. KONKRÉTNÍ ODMĚNY V TRUHLÁCH budou náhodně vygenerované předměty ze skupiny předmětů daných každé kategorii hráčů a množství nebo kvalita odměn pak na Hodnosti, takže ještě by pořád záleželo na štěstí hráče. Teď už se jen dohodnout, pro jakou kategorii hráčů by byly jaké odměny nejvhodnější (PvP i PvM).

Aha - koukám, že jsem zase prozradil něco ze svých předNávrhů. :)
Svatá říše
Spoiler:
Tady bych psal asi to samé, co ve svém posledním příspěvku o Svaté. Možná že mi něco uniklo, ale když jsem tenkrát četl ty vzpomínky na starou Svatou, tak nejčastěji to bylo volání po staré Svaté, protože to byla hezká mapa a proto, že se tam něco dělo. Neumím moc dobře hodnotit pěkné věci (mapy apod.) - takže zůstanu u toho, že se tam něco dělo. Nevím, ale tím vrcholem všeho dění ve Svaté nebyli pro mě dropeři na ZINech nebo na Drakovi apod., ale to, že se tam rozbíjel Sentinel.

Sešlo se v určitou dobu víc lidí a ti se pustili do sebe o to, která skupina ho rozbije dřív a kdo u toho udělá víc CB. Byl jsem tam párkrát a zažil jsem slušné rvačky. Co jsem si z toho vzal?

1.) Aby se Svatá naplnila, musí se tam něco dít - a nejlépe v určité časy.
2.) Aby se Svatá naplnila, musí se tam dít to, o co budou mít zájem získat všechny tři říše.
3.) Aby se Svatá naplnila, musí to být něco, co přitáhne pozornost jak PvP tak PvM hráčů.

Sentinel vynecháme. Mohl by tam být, ale ROZHODNĚ BEZ VSTUPU do Kerindoru. Navíc to ani teď nejde, když Velká Svatá má pro vstup tuším že vysoký level.

I ty žíly bych jako zábavu vynechal. Žíly nejsou tou zábavou, co baví PvP hráče. Je to až když si tam někdo přijde něco nakopat... takže dokud tam nikdo nepřijde, tak tam bude nuda.

:idea: Nápad - by byl, ale není můj a je ve stádiu rozvahy, takže počkám, až se kamarád, kterého to napadlo, dostane k většímu času a chuti jej dopracovat a dotáhnout do Návrhů. Osobně ten nápad, hlavně jeho myšlenku, za téměř dokonalý - PvPéčkaři si užijí a i PvM se budou moci zapojit. :up:

Ještě k nově udělaným Zdobeným Taveninám
Při pvním kouknutí jsem zajásal - LEŠTĚNÉ TAVENINY, JO, TO JE ONO - protože jsem si myslel, že budou dva druhy tavenin - základní a leštěné s větším bonusem. Jenže ouha....

Moje poznání je, že na Ekuře je pro PvP nejdříve nutné PvM - hráč, který je dobrý v PvP, musí být nejdřív dobrý v PvM (jinak ty bonusy nenatočíte). Proto je tak málo PvP hráčů = protože na to nemá každý čas a proto lze považovat PvP jako nadstavbu pro PvM. Ideální by bylo, když by PvP existovalo vedle PvM a obě byli na stejné úrovni časové náročnosti a zároveň tak, aby hráči jedné skupiny nebyli nucení hrát za druhou skupinu. Jedině tak si tady udržíme velkou hráčskou komunitu lidí (PvP i PvM), co mají aspoň trošku času na hraní. Jestli ne, tak na PvP nám zbydou jen ti se super nadbytkem času, přičemž s každým novým předmětem ve hře, co je vhodný do PvP nám těch lidí bude ubývat (nebude chuť dojít tak daleko a tolikrát točit bonusy = viz.náramek = nejdřív udělám z Bílého zlata a točím bonusy. Pak se dostanu na vyšší úroveň a dělám Střbrný zdobený a zase točím bonusy. Potom se dostanu ještě na vyšší úroveň a dělám Dračí a zase točím bonusy. Atd.atd.)

...takže to NEJSOU leštěné taveniny s větším bonusem, ale obyčejné Zdobené taveniny, které ale potřebují všichni - PvP i PvM. A to není dobře. Protože...

1.) Nutíme PvM hráče do toho samého, jako jsou nuceni PvP hráči - aby i oni hráli za dvě skupiny (PvP i PvM) a zase tady vznikne časová náročnost a zbytečně nám prořídnou řady hráčů.

2.) Tím, že zavelíme PvM do Svaté - tím nám nevznikne nová posila PvP. Vzniknou pasivně opanceřovaní Kopáči, kteří budou dobří tak právě na to kopání. Nebo že by se fakt stal zázrak a někdo z PvP by z těch kopáčů vytřískal psychicky odolného bojovníka? No těžko.

Myslím, že PvM mají prostředky na to, udělat si slušné PvP - ale buď na to nemají čas, chuť nebo povahu. Čas nikomu nenahradíme, možná tu chuť a rozvinout tu odvahu = buď je budeme nutit nebo motivovat. ;)

Nutit třeba takhle - vezmeme všechny Zdobené Taveniny a uděláme jedinou možnost, jak je vyrobit = přes Cidonijské krystaly. A Zdobené šperky potřebuje každý = čili buď koupit nebo vydělat (na taveniny).

Motivovat třeba takhle - vezmeme Taveniny, rozdělíme je na Základní a Leštěné. Základní půjdou do všech šperků a budou mít zhruba stejné hodnoty, jako ty součastné (plusmínus můžeme procento ubrat). Leštěné jsou modifikované Základní taveniny, kde jsou bonusy navýšené o nějaké procento.

Základ je jasný: dát všem stejně a těm, co chtějí hrát víc, dát víc. A dát víc ve všem, tím myslím, že by šlo modifikovat cokoliv ve hře = bonusy, vlastnosti předmětů, Schopnosti, prostě cokoliv, aby se dalo najevo, že:

Hra má dvě úrovně:
I.) PvM, kde si stačíte se vším, co hra nabízí a vyhrajete si.
II.) PvM i PvP, kde máte diky vstupu do PvP oblasti možnost si obohatit hru v PvM. A obohatit ve smyslu i zjednodušit.

U součastné úpravy Tavenin do Zdobenek jsme bohužel spíš než motivovali, tak nutíme. Ale jde to brát do extrému i naopak v optimistickém duchu = motivovali jsme PvM hráče k ještě většímu vydělávání, aby si ty Zdobené Taveniny kupovali.... ale nešlo nám spíš o to, abysme rozvíjeli PvP - nebo chceme prohlubovat PvM? Co? :)
Války říší
Spoiler:
Celkově spokojenost. Uvidíme, kolik se nám ještě povede "vytočit" map. Tajně doufám, že víc jak čtyři. Ale i tak jsou na přidaných mapách problémy...

1.) zasekávání na mapě
Pro mě osobně asi největší problém jsou ty záseky, když vás někdo vyhodí sekem či kouzlem na stráň nebo kopeček a vy už neslezete dolů - jedině, že vás sestřelí Lukař, protože ani moje Zruško nedosáhlo na některá místa k postiženým hráčům.

Nejsem na tohle zvyklý a na té mapě, co tu byla dlouho, to snad ani nedělalo... mám vytipované místa, kam se nenechat "odtáhnout" při bojování, ale ještě radši bych byl, kdyby to zaseknutí nešlo vůbec. Je trapné se svlékat z brnění a volat, ať mě teda někdo zabije. :)

Kdyby nešlo opravit tyhle záseky (a já doufám, že půjdou), tak už jedině "Harakiri Jedem", jak to fungovalo kdysi. Hráč by po záseku, kdy se nemůže ani pohnout ani nejde vyjet koněm, použil Jed na ZB, který by jej zabil a onn by nemusel potupně čekat, až ho sestřelí někdo Lukem.

Jen připomínám, že na sobotní mapě "V soutěskách" jsem se zaseknul dvakrát, ALE zaseknutých jsem viděl o dost víc, než na "Zimní Mapě". A jen pro zábavu - při představě, že do Válek jednou přijde někdo bez Luku.... :D

2.) Sloupy

Zase mě sestřelil. Dostal jsem kill na bojisti, jdu se oživit, stojím mezi Sloupy, doplňuju ZB, spoluhráči mě nabuffovávají, já nahazuju kouzla a.... PRÁSK. Vlastní Sloup mě zničehonic považoval za zrádce a zabil mě. A NEJEN MĚ. Odeslo to i pár okolo stojících.

A děje se to jak na "Zimní Mapě" tak "V soutěskách". Navíc je to plošný zásah, takže v místě se krásně válí několik postav na sobě - někdy to nafotím.

3.) Koně

Mě osobně moc nevadí. Ani to, že někdo praktikuje boj z koně stylem "Droperovo Sekání". To mi vždycky připomene moje začátky v Přitažlivce, kdy jsme se tam s některým dropery nemohli shodnout, kdo teda bude u toho Meteoru a začali jsme bojovat. Já to schytal, ležím na zemi a ten druhý nade mnou z koně vítězně seká, abych se teda jako nezvedl... jen připomínám, že se ani nešlo zvednout na místě a při oživení vás to automaticky teleportovalo na začátek Přitažlivky - tak mě tahle vzpomínka při "Sekání z Koně ve Válkách " vždycky pobaví, když to vidím. :lol:

Ale i tak - koně JEN NA DOPRAVU nebo na VYJETÍ ZE ZASEKNUTÉHO MÍSTA. Dost možná bych nechal u Obchodnice prodávat Jednorázový Vyvolávač "Bitevního Poníka", který slouží jen k dopravě a po hráčove sesednutí automaticky mizí.
No a to je celý - že to nebylo až tak moc dlouhé. :lol: Bohužel řeším-e v PvP víc věcí, co považuju za nedostačující. Ale primárně jde o čas ve hře a o to, aby trávili všechny skupiny hráčů (PvP i PvM) zhruba stejnou dobu hraním k vysněnému PvP nebo PvM TOPu. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od lordsword » ned 19. kvě 2013 18:13:39

Kone uz byly spatne ve war driv,tak proc sou i tady? Zase tak velka ta mapa neni.
A je mi jasny,ze treba Posedlimu to nevadi,ale kazdy neni Bm sura s dalkovymi kouzly.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Dell » ned 19. kvě 2013 18:30:21

Psal sem to uz hodne krat. CB za war a CB za svatou jsou naprosto jina kategorie.

Me stale napada myslenka hodnotit hrace podle rozdanych zasahu. Zadne CB jenom tydenni tabulka aktualnich zasahu z war risi. Jak by pribyvali vysledky, tak by se ty hodnoty prumerovali a tim by vznikla sin slavy a nejake ty legendy s nejvetsi hodnotou rozdanych ran ve war. Myslim, ze tim by se zabili dostihari, lukari v pvm vybavach a mnoho dalsiho hmyzu.
Ale kdo by pak chodil do valek kdyby tam nebyli CB zejo? Jakmile zvedli CB na takove hodnoty tak vsichni mrtvy brouckove ozili. Problem bude spis v tom ze tahle komunita potrebuje hrabat, hrabat a hrabat (bohuzel v pvp CB) a proto se tu nikdy nic nezmeni a pvp nebude nikdy o zabave.

E: A dalsi vyhoda prumeru je, ze nove legendy se muzou zapojit do boju hned a nemusi dohanet 50k CB co je nemozne.


E: Mansari nejdu na tebe reagovat dalsim prispevkem protoze je to diskuze o hre. To ze si sedis na hlave je uz tva vec.
Naposledy upravil(a) Dell dne ned 19. kvě 2013 18:48:33, celkem upraveno 2 x.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od lordsword » ned 19. kvě 2013 18:32:28

Dell píše:Psal sem to uz hodne krat. CB za war a CB za svatou jsou naprosto jina kategorie.

Me stale napada myslenka hodnotit hrace podle rozdanych zasahu. Zadne CB jenom tydenni tabulka aktualnich zasahu z war risi. Jak by pribyvali vysledky, tak by se ty hodnoty prumerovali a tim by vznikla sin slavy a nejake ty legendy s nejvetsi hodnotou rozdanych ran ve war. Myslim, ze tim by se zabili dostihari, lukari v pvm vybavach a mnoho dalsiho hmyzu.
Ale kdo by pak chodil do valek kdyby tam nebyli CB zejo? Jakmile zvedli CB na takove hodnoty tak vsichni mrtvy brouckove ozili. Problem bude spis v tom ze tahle komunita potrebuje hrabat, hrabat a hrabat (bohuzel v pvp CB) a proto se tu nikdy nic nezmeni a pvp nebude nikdy o zabave.
Jestli myslis ze 35 ldidi ve war za risi je narust hracu,tak to teda cumim.A nejak sem nevidel PvM lukare v nove mape war risi.Tam by toho moc nedal.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Malchus » ned 19. kvě 2013 19:46:30

K té svaté. Ideální by bylo, aby ve svaté byly potvory, které by šly zabíjet v pvp, aby je museli zabíjet lidi v pvp a netahali tam pvm. Neplatily by na ně bonusy na příšery, naopak by proti nim musely být pvp bonusy- meče,dýky atd.
A samozřejme aby z nich bylo něco, kvůli čemu by je mělo smysl zabíjet.

Dřív byl hlavní zisk CB ve válkách, zisk ze svaté byl takový doplněk. Řekl bych, že za týden jsem byl schopný odnést ze svaté tolik CB, jako z jedné války. Protože tam se body za smrt odečítají. A když už tam někdo dělal body na droperech, tak z jednoho měl "pouhých" 3 CB. Ale tenhle týden to opravdu v Cidonii funguje jen jako jednoduchý sběr CB.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Ghibli » ned 19. kvě 2013 21:43:27

Dell -
Spoiler:
s tím rozdělením CB ze Svaté a Válek souhlasím - ale ne proto, že ty CB ze Svaté jsou fuj (z droperů) nebo že Vojevůdce jde udělat z CB ve Svaté. Ale... Máme-li možnost udělat ve Statistikách dvě soutěže, dva žebříčky, dvě vyhodnocování a dvě hromady odměn - tak co říkáte, PevéPéčka. Deme do toho? :) :up: Už třeba jen proto, že víc Soutěží = víc Zábavy. :up:

A místo CB počítat udělenou velikost damage nepříteli? Celkově za Válku nebo průměr z Války? Jak sekem, tak kouzlem, předpokládám.

Hmmm... no nevím. Tady zase budou ve výhodě ti, co mají nejvíc plošných kouzel, s co největším rozsahem a ti co mají nízký cooldown kouzel. Taky jak by se počítalo "Zapálení", protože tady jsou ty čísla velký a když hoří několik hráčů, tak Dračí šaman nemusí moc bojovat - jen běhat a zapalovat.

Taky nevím, jestli by se nezměnila taktika boje. Výhodnější by bylo chodit bojovat do houfu a co nejvíc tam sázet plošná kouzla, dokud hráč nepadne nebo nevyběhne. Možná by pak bylo lepší hrát kamikaze, kdy si protočíš spodní obrany na útoky, abysis zvednul celkový, průměrný i maximální udělený poškození. A bude jedno, jestli taktizuješ a ještě než zemřeš, tak vyběhneš z té skupiny. Zůstaneš tam, abys dával dál nějaké poškození, než tě zabijí (kamikaze). A možná že o to víc bysme pak honili ty "menší PvP", protože většímu hráči tolik nevezmeš.

No, uvidíš, co ostatní. ;) Mě by se to jako doplňková tabulka líbilo, kdo dal jaké damage a klidně i celkově. Jen bych ty CB neopouštěl - i když - počítat Legendy podle absolutního počtu CB, kdy v jednom roce chodilo 200 lidí Válku a v druhém 20, to není ono. Ale když už jsme začali - nechme to počítat a vymysleme si další a lepší styl vyhodnocování.
lordsword - já jsem z těch čísel malinko spokojený. :) Ale jen malinko. ;) , protože víc než čísla absolutních návštěv ve Válkách říší mě zajímá, kolik z nich to PvP dělá proto, že chtějí dělat PvP. Že to prostě nejsou "Kopáči ze Sidonie" nebo "Obhlížeči nových PvP map". Proto věřím, že Vedení hry zase přidá do hry nějakou další novinku a PvP komunita se posune dál k větší a hlavně stabilnější PvP základně. :)

Malchus -
Spoiler:
JÓ, taky mě to napadlo. :D Co kdyby těm mobům, co běhají v Kolonii Sidonia šlo brát pomocí PvP (a i bránit se). Rozdělit příšery - a na tohohle suru, na tohohle šamana, ninju a válečníka. Ale nevím, jestli to není až moc šílený. :)

Měl jsem kdysi představu Arény, kam by si hráč za pomocí Hry pouštěl bosse, jednotlivě nebo po skupinkách, na které by fungovaly PvP bonusy a on na nich mohl trénovat a třeba i poměřovat s ostatními (kolik kdo zabil, jak dlouho vydržel apod.). ... ale nějak jsem to radši odložil - když už takovou arénu nemají ani PvM hráči (s PvM bossy).

A drop? Takových věcí, co jde vymyslet a nemusí to nutně být jen PvP věcičky. :up: Tak třeba...

1.) Pruty - představ si, že hodinová mzda je ve Swampu dejme tomu 400kk (yangy, pruty). A dejme tomu, že se hodinová mzda do Kolonie Sidonia přepočítá na drop prutů (yangy nevím, jak by tam někdo dropoval), aby to dělalo aspoň takových 300kk. Možná klidně víc, protože ve Svaté musíme automaticky předpokládat, že po vás u toho dropení někdo cíleně půjde (CB).

2.) Esence - ale ne že ti budou padat náhodně. Padnou ty, které děláš a ty vyšší. Takže pro Karmisty eMkaře a Géčkaře bude Kolonie Sidonia učiněný zázrak. Navíc - nemusíš swamp, kam chodí PvM hráči a ty jsi PvP a patříš na PvP mapy.

3.)Biologické propustky (BP) - na co máš obcházet PvM mapy, když jsi PvP. Šup do Svaté a dropuj. Vypadne Biologická propustka. Co to? Nic než speciální potvrzení pro biologa, aby ti to uznal místo předmětu. A máš klid a nemusíš zavazet PvM na jejich mapách a nebo to od nich kupovat. Tady bych byl "zlý" a nechal bych na BP vlastnosti Esencí - neprodejnost a 24h zámek. To proto, abyste se do té Svaté vraceli.

4.) Krmení pro Nová jezdecká zvířata - Klasika. Diabolos upadne v nejnevhodnější okamžik na hubu. PvM hráč balí PvM výbavu a jde si ho vyrubat do Vězení. PvP hráč nejdříve vydělává na PvM výbavu a až pak ho jde vyrubat do Vězení. Na co? Když jsme PvP, tak šup na PvP mapu a hledej, kde dropnout "Modifikovanou verzi Ženšenu".

Tohle jsou jen příklady dropu, co by měla PvP mapa mít, aby jí PvP hráči chodil navštěvovat častěji než PvM mapy pro PvM hráče. A 100% vymyslíte další.........:up: Princip je JEDNODUCHÝ - musí to být činnost nebo předmět, které jdou ve hře získat i formou PvM. :idea:

S těmi CB ve Svaté v posledních dnech - viz můj předchozí příspěvek.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od LOCO30 » ned 19. kvě 2013 21:55:08

Malchus píše:K té svaté. Ideální by bylo, aby ve svaté byly potvory, které by šly zabíjet v pvp, aby je museli zabíjet lidi v pvp a netahali tam pvm. Neplatily by na ně bonusy na příšery, naopak by proti nim musely být pvp bonusy- meče,dýky atd.
A samozřejme aby z nich bylo něco, kvůli čemu by je mělo smysl zabíjet
Už se to navrhovalo mnohem dříve, ale Saggi napsal, že to bohužel nastavit nejde:cry:
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

KahnWeder
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 76 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od KahnWeder » ned 19. kvě 2013 23:33:08

Nevím, jestli to je jenom pocit, ale zdá se mi, že Ghibliho příspěvky jak jsou dlouhý nikdo nečte.
Přitom to jsou dost solidní a promyšlený návrhy, které by určitě zpestřily A ZÁROVEŇ nevyvolaly hádky.

U těch biologických propustek nevím. Ony pak ztratí smysl jednotlivé biologické questy, které se liší jak lokacemi, potvorami tak i obtížností. Sice jsou některé dost otravné (Rezavé čepele, kord když nemáte hodnost na port a nejste "mlátička" rasa), ale v tom tkví jejich kouzlo. Že jsou rozmanité. Srovnat je na jednu úroveň by podle mě nebyl dobrý nápad. Musely by být buď těžší než nejtěžší biologický quest (takže by to byla poslední možnost pro fakt pure PvP hráče, nebo masochisty), anebo by byl limitovaný počet, řekněme jedna propustka denně.
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « pát 3:42 pm »
No za mě je prostě blbost v rozdílu mít a nemít eventový předmět jen kvůli toho, že člověk nemůže hrát každý den - to znamená že nemůžu odevzdat každý den úkol nebo se účastnit každý den njáké soutěže (a to už mám 3 části amuletu), kdyby se 4tá dala koupit, usnadnilo by to život lidem co nemají tolik času a ještě by profitoval server, a rozhodně by to nebylo ani "zadarmo" protože i tak musíš mít další 3 části
@ LazyMole « pát 2:54 pm »
co nějakou indícii jak na černou pumu? :D drobnou :D
@ OrangEE « pát 1:52 pm »
Keď máš 10 kusov, klikneš pravým na jednu z nich a urobí ti Denník + dílek na výmenu
@ TomasFoxx « pát 1:13 pm »
@ChunjoKing,  možná když jich máš v invu 10 tak na jednu stačí jen kliknout a nabídne ti to, fakt nvm :D
@ ChunjoKing « pát 1:12 pm »
TomasFoxx píše: @ChunjoKing,  musíš jich mít 10 a pak je nějak spojíš v knížku, ale idk jak, nedělal jsem to :D
tak díky aspoň za info o počte. Skúsim vyheň, soona atď. Ešte raz dík 🙂
@ TomasFoxx « pát 1:08 pm »
@ChunjoKing,  musíš jich mít 10 a pak je nějak spojíš v knížku, ale idk jak, nedělal jsem to :D
@ ChunjoKing « pát 1:05 pm »
Tak neviem ako ty, ale ja mám fyzicky náročnú prácu na 3 zmeny
@ Vydesenej « pát 7:32 am »
noxforko píše: Petice, za možnost koupě poslední části amuletu za SD pro pracující lid :D
Pracuju každý den po-pá a už mám 3 pumy skoro :D takže není třeba ale jako ulehčilo by to i mi tu třetí / čtvrtou pumu :D
@ NedGabriel « pát 5:42 am »
Jak víte kolik je stránek knihy ?
@ noxforko « pát 4:48 am »
Petice, za možnost koupě poslední části amuletu za SD pro pracující lid :D
@ ChunjoKing « pát 2:02 am »
Nemám moc času na hru okrem víkendov a netušil som, že na tortu bude čas obmedzený. Respektíve som očakával, že mám čas do konca osláv. Bohužiaľ mi teda chýba posledný diel talizmanu pumy. Nikdy predtým som sa osláv nezúčastnil. Veľmi rád by som pumu získal. Avšak ani možnosť získania univerzálnej časti skrz súťažný týždeň mi moc nevyhovuje. Ale cez víkendy som aktívny a nadpolovičnú väčšinu stránok som si už dokázal nadropovať. Okrem toho, že ma zaujímal príbeh Ekury mám teraz znova nádej na získanie talizmanu. Budem veľmi vďačný za pomoc. Niektoré stránky mám dvojmo, takže možno by som zasa vedel pomôcť ja vám.
@ ChunjoKing « pát 1:42 am »
@TomasFoxx,  Pane, čo mám s tými stránkami urobiť, keď ich budem mať, prosím?
@ Tomori « čtv 11:13 pm »
Dobrý večer, bylo předáno dalších 98 částí amuletu v rámci soutěží zde na fóru. Pokud jste svou část neobdrželi a jste si 100% jisti, že jste se soutěže zúčastnili, zkontrolujte si prosím ještě jednou, zda jste uvedli dvě jména postav na dvou různých účtech. Hráču, kterých se to týká, budu během 48 hodin kontaktovat.
@ CrazyBull « čtv 8:30 pm »
kONTROLNÍ OTÁZKA - pokud bude za dnešní OX dílek amuletu bude to ten stejný jako minule nebo jiný/ náhradní dílek? Ptám se proto že by pak nemělo smysl chodit se stejnou postavou co posledně. Děkuji
@ diver « čtv 6:01 pm »
driftkin píše: zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Doslova to Mio o pár řádek níže píše, poukazuje na aktualizaci v novince. Sobotní půlnoc je poslední nejzašší termín
@ driftkin « čtv 5:57 pm »
zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel :) :)
@ diver « čtv 5:52 pm »
TomasFoxx píše:
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
:up:
@ TomasFoxx « čtv 5:34 pm »
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
@ diver « čtv 4:14 pm »
TomasFoxx píše: @Azi123,  Nasbírej díly knihy příběhu ekury, dostaneš za to univerzalni dilek
Zajímavý, složil jsem stránky a dílek žádnej :D asi to je tím, že už pumu mám, nebo novinka ode dneška po údržbě.
@ TomasFoxx « čtv 3:45 pm »
@Azi123,  Nasbírej díly knihy příběhu ekury, dostaneš za to univerzalni dilek
@ diver « čtv 12:58 pm »
Azi123 píše: Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu :)
:up:
@ Azi123 « čtv 11:22 am »
Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:
1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.
2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.
3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.
4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.
5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.
6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu :)
@ Azi123 « čtv 11:16 am »
Ahoj. :) Zjistil jsem, že mi nevychází díly amuletu do zkompletování pumy, tak zkusím, jestli mi návod na řešení skládačky u truhel pomůže :D
Kdyby to vyšlo, tak mám postavičku AziBuff
@ diver « stř 10:11 pm »
Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
@ diver « stř 9:38 pm »
Hakan píše:
diver píše:
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
No právě, takže to zase taková novinka není :lol:
Takže novinka nenovinka :D
@ Hakan « stř 9:28 pm »
diver píše:
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
No právě, takže to zase taková novinka není :lol:
@ Grout « stř 9:18 pm »
jo to píše, úplně jsem se lekl :D
@ diver « stř 9:14 pm »
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
@ Hakan « stř 9:01 pm »
Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
@ diver « stř 8:06 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Ale spíš jsem to špatně pochopil, ty budou v té 2. části eventu, že? :D
@ diver « stř 7:31 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Zatím jsem žádné svíce nedostal ani kousky dortu, dělám něco špatně?
@ cleo « stř 6:46 pm »
kde najdu prosím to zobrazení donesených surovin stařence na dort?
@ cleo « stř 6:41 pm »
@Mionix,  takže hlášku stařenky, že dnes je posledním dnem, kdy shání suroviny nemáme brát vážně?
@ Mionix « stř 4:10 pm »
viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
@ XTYRKYSX « stř 3:25 pm »
Super diky
@ Dsurman « stř 3:25 pm »
Borec (y)
@ Grout « stř 3:20 pm »
KDYBY SI NĚKDO NEVŠIML, TAK V NOVINCE JE NOVÉ INFO (dole)
@ Petronius « stř 2:24 am »
už to vidím supr :)
@ Petronius « stř 12:04 am »
kdy je OX ? :D
@ Grout « úte 10:35 pm »
Bisky jsi ZLATÁ! přístí OX stíhám, TOOP!
@ CrazyBull « úte 8:59 pm »
Tomori píše:
CrazyBull píše: @Tomori,  Případně kde prosím?
Koupit jdou u mlynáře v eventové mapě a zkontrolovat zda je puštěný event u Strážce města.
děkuji
@ Tomori « úte 8:57 pm »
CrazyBull píše: @Tomori,  Případně kde prosím?
Koupit jdou u mlynáře v eventové mapě a zkontrolovat zda je puštěný event u Strážce města.
@ CrazyBull « úte 8:50 pm »
@Tomori,  Případně kde prosím?
@ Tomori « úte 8:48 pm »
libast píše: Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
Dobrý den, hračky padají úplně v pořádku. Zkuste si případně zkontrolovat zda máte zapnutý event. Případně se dají koupit u npc :)
@ TomasFoxx « úte 8:26 pm »
@libast,  oka
@ libast « úte 8:08 pm »
Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
@ CrazyBull « úte 8:04 pm »
@diver,  díky , možná by nám s tím Mio mohl píchnout a ztratit slovo tam nahoře :D
@ diver « úte 8:00 pm »
@CrazyBull,  To by byl dobrý nápad, kéž by byl reálný, protože to zní dobře.
@ CrazyBull « úte 7:57 pm »
@diver,  No viděl bych cestu ven z problému ale nevím jestli je to možné tak narychlo spáchat. Podle mne by pomohlo kdyby ten co už má splněný úkol mohl libovolně měnit jednotlivé úkoly a nemusel čekat na to do druhého dne . Podmínkou ke změně by ale bylo nejdřív vybraný úkol dodělat.
@ diver « úte 7:52 pm »
@CrazyBull,  Věřím, důležitý je aby už nepsala o tom, pokud chceš bájnou pumu, tak se musíš snažit víc, ale aby psala, že už to nosit nemusíš, tu danou surovinu. Vím, že u korpusu, to chtělo vše 3x, ale pak věci co se opakují cukr, vejce, máslo, to pak už nikdy víc než 1x, je pech, když máš hodnost, ale kvuli dílku se musíš vracet no, kvuli pár surovinám, které si měl dát víckrát.
@ Dsurman « úte 7:49 pm »
A na ten univerzál musím jít všech 5 minieventu ? Jsou na to nejske body? Když už jsem 4 byl, ale pátý jsem nestihl, bude se to počítat ?
@ CrazyBull « úte 7:47 pm »
@diver,  Děkuju ti za podporu tohle jsem přesně myslel ale kde najít řešení aby jeden nebyl škodnej na tom že začal od začátku . Už to hledám třetí den a nemůžu to dohledat. Nevím co sidělat abych to splnil jen tápu a zkouším
@ diver « úte 7:38 pm »
@Mionix, To jsme se špatně pochopili, já jen napsal, že ten kdo to dělal hned ze začátku, tak tam hláška o pumě nebyla, jak píše @CrazyBull a teď je problém najít, kde jaká surovina chybí(počtově) a samozřejmě mají někteří strach, že to lidi nestihnou včas. Nic víc, nic míň :-)
@ Mionix « úte 7:36 pm »
@diver,  Tak pardon, já to pochopil, že bude chybět část na pumu. Dort je tedy dort. Ale od toho jsou ty universální části, které rozdáváme. A omlouvám se tobě, špatně jsem to pochopil. :-)
@ diver « úte 7:34 pm »
@Mionix,  Mio, on dort nemá 6. částí? :D Doslova, každý den si jednu volíš. Nebo se mýlím?
@ Mionix « úte 7:32 pm »
S vámi je to opravdu těžké. Skoro každý odklikne hlášku NPC a nestará se, co mu NPC píše. Pak píše nesmysly a jiní tomu ještě věří. :-( Tak si ten chat rozklikněte v Archivu a podívejte se, co vám TBM píše.
@ Mionix « úte 7:31 pm »
Pane bože, vy ani nečtete, co vám sem TBM napíše a dále píšete někteří už naprosté kraviny. Jakých 6 částí a čeho?
@ diver « úte 7:20 pm »
Grout píše: jestli to bereš tak, že pokud začnu dnes, tak naštěstí, minimálně včera mám určitě splněno, takže já jsem asi v suchu (2 dny předtím si nejsem jistý zda jsem splnil, ale tak nějak jsem si to rozepsal a už si to hlídám)
Ano, beru to ode dneška, tak seš v suchu.
CrazyBull píše:
Tomori píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
Dovoluji si s tímto nesouhlasit protože mám pocit že ukol od stařenky ohledně dortu už běžel hned od začátku a ta hláška s pumou se tam začala ukazovat až po aktualizaci 12.6. No a tím pádem kdo začal hned ze začátku tak teď neví co jí dát a který úkol znovu zvolit. Pokud se mýlím tak mne prosím opravte a jmenovitě polopatě řekněte v čem. Děkuji ;-)
A teď člověk musí hledat, kde mu chybí jaká surovina.
@ Grout « úte 7:18 pm »
jestli to bereš tak, že pokud začnu dnes, tak naštěstí, minimálně včera mám určitě splněno, takže já jsem asi v suchu (2 dny předtím si nejsem jistý zda jsem splnil, ale tak nějak jsem si to rozepsal a už si to hlídám)
@ diver « úte 7:13 pm »
Grout píše: možná jsem mimo, ale v novince je napsáno, že oslavy trvají do 7.7. a že pečení dortu je maraton, ne sprint... tak jsem asi mimo, ale do kdy musím splnit dort? :D A bude ještě OX? Bohužel jsem první nějak nestihl zaznamenat a druhou jsem byl v práci a program byl napsán jen do 13.6.
Dort musí být upečen do 21.6. tudíž, všechny části už nedokážeš splnit. Bude ti chybět 1. část z 6.

Who is chatting

offline Alter 
offline Azaril 
offline Bisky 
offline Enysa 
offline Grout 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline MuayFi 
offline OrangEE 
offline Stazina 
offline Verrin 
offline Windham 
offline YoyopinX 
offline ZenFury 
offline creeew 
offline matesWSW