Nové změny v PvP !!!

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od HonzaM » ned 19. kvě 2013 12:22:03

Jediné co se mi v nové svaté nelíbí jsou agresivní příšery (kdyby ty příšery šli zabít v pvp nebo aspon neměly tolik zb :?) a žíly. Jinak je to krásná mapa plná krásných detailů + pěkně zpracovaných příšer (vzhled, skilly, jména). Takže je škoda že se to opět svezlo s vlnou naší negativní kritiky ...


e. můžete dát hlavy dohromady, vypsat pořádný seznam chyb a vylepšení válek (popřípadě svaté) a poslat si tiket. Saggi to určitě milerád opraví a třeba se konečně dostaneme do bodu, kdy budou spokojení úúúúúplně všichni :))

SvetaPan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 490
Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 119 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od SvetaPan » ned 19. kvě 2013 16:54:15

mel nechat tu mapu jak byla predtim a dat tam jen zily to by byla vetsi sranda a ne tohle
Sieg oder Valhöll

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Ghibli » ned 19. kvě 2013 17:58:04

Neos - já to shrnu do jedné věty a pak se rozepíšu = Čekal jsem vzhledem ke zkušenostem a k Návrhům víc od novinek v PvP - ale - díky aspoň za to, že se na PvP něco dál dělá. ;)

Sběr CB
Spoiler:
Že by se odrovnaly Legendy? A není nejvyšší čas? Pár z těch, co odešli na Sinfortii, mělo problém právě s tím, že na Ekuře asi nikdy nedoženou TOPku s CB. Vyjímečně vynechám to, že zase chce někdo někoho dohánět - a musím říct že mají pravdu. Zisky CB tenkrát a těsně před navýšením byly velmi rozdílné a šance se posouvat žebříčkem Legend vzhůru minimální. Nic proti PvP Legendám. Jenže tady je spíš problém s tím, že CB mají mít POUZE doprovodnou hodnotu k vytvoření žebříčku hráčů a rozdání Hodností a NE aby se podle nich dělal dlouhodobý žebříček (Legendy). Sami vidíte, že je to NESMYSL, aby se hodnotily dohromady zisky CB z minulosti a ze součastnosti, protože na tom vydělají logicky ti, co jsou v éře velkých zisků CB.

Samotné sumy CB za zabití - neznám ještě přesné rozdělení, kolik CB a za koho, ale jestli to odpovídá rozdílům v levelu hráčů, tak je to dobře.

Co už ale není dobře, je to, že CB z Válek se mixují s CB ze Svaté. Nebudu ukazovat prstem, že CB z Válek jsou PvP čisté, zatímco ty ze Svaté, díky zabíjený bezbranných Kopáčů a Droperů, špinavé. Jde o dvě odlišné Kategorie PvP a proto by měly mít VLASTNÍ ŽEBŘÍČEK a VLASTNÍ VYHODNOCOVÁNÍ a tím i VLASTNÍ ODMĚNY. Vím, že nejdou dva systémy PvP Hodností ve hře - ale beru to tak, že Války dělám víceméně pro říši a říše se mi odměňuje Hodností. Svatá je víc individuální a je jen o hráči, proto systém odměňování vázaný více na hmotné věci (předměty, yangy, výhody apod.)

:idea: Doufám, že to ještě stihnu a ukážeme si, proč nesčítat dlouhodobě CB, ale jiný ukazatel, jak ho vyhodnocovat a k čemu je dobrá Síň Slávy a jak může hráč mimo hru dělat PvP kariéru. :up:
Odměny za CB
Spoiler:
tady si stojím stále za svým, aby to byly minimální (cena CB) za předměty, které jsou ve hře spojené s něčím navíc. Sám nemám potřebu ze součastných odměn nic čerpat, takže se to těžko hodnotí. Uvítám ale, když bude nabídka odměn pestřejší a klidně obohacená i o předměty ze součastnosti. Nebál bych se tam prodávat Točky bonusů nebo třeba SuperVýzkumáky (Vyšší typ Výzkumného elixíru, které se používá jen v případě, když vám Biolog neuzná ani s Výzkumákem předmět - máte možnost opravy ještě právě se SuperVýzkumákem)- to aby se trošku ulehčilo to množství času, co musí PvP hráč strávit ve hře nejen na PvM, ale i na PvP.

Souhlasím s tím, že Hodnosti by měly být páteří všech PvP odměn. Už to tady omílám dost dlouho a ještě budu, ale není možné dávat levelu 99 a míň za Vojevůdce více Swampu, když tam nemůže a nebo 141 dávat další HG, když ono už má všechno hotové.

:idea: JENŽE se systémem odměn v závislosti na Hodnosti a Levelu hráče bude hodně práce. Máme čtyři typy Hodností (Voj., Gen., Ryt., Pěš.) a teď do každé Hodnosti se může dostat jeden ze čtyř typů hráčů - "Hráč předswampový", "Hráč swampový", "Hráč Haegeronový" a "Hráč Kolonie Sidonia". Všechno rozdělené podle levelů.

Dál odměny - ty se budou skládat z Nehmotné (více Swampu, další Haegerony, větší výběr Teleportování, něco z VIP apod.) a Hmotné (PvP věcičky a PvM věcičky) části. Velikost odměny je závislá na získané Hodnosti a typ odměny pak podle toho, do jaké skupiny se hráč řadí.

Rozdělování Nehmotných odměn bude systémem při údržbě a Hmotné odměny dává NPC - pro Hodnosti z Válek musí hráč za odměnami na Seřadiště, kde bude Nové NPC Velký Pokladník a pro Hodnosti ze Svaté hráč musí za odměnou do Svaté, kde se bude toulat po mapě "Obchodní cestující, říkejme mu třeba Velký Gladiátor.

V praxi to vypadá takhle: Hráč level 119 získá z Válek říší Hodnost Generála. Dojde si po úterní údržbě na Seřadiště k Vrchnímu Pokladníkovi, který mu ukáže nabídku, kde jsou Truhly Boha Války (PvP věcičky) a Boha Úrody (PvM věcičky), rozdělené na dál na Truhly Boha Války pro Vojevůdce, Generály atd.. Hráč si logicky může vzít jen Truhlu pro Generály - ALE TEĎ POZOR - má nárok na Truhlu II. stupně (tj. je pro jeho levelovou úroveň = "hráč swampový"), ale může si vybrat a místo ní si vzít Truhlu I. stupně ("hráč předswampový"). To samé i v případě truhel Boha Úrody. A to samé v případě samostatných Hodností pro Svatou, které sice nejsou vidět - ale každé úterý hráči podle získané Hodnosti ve Statistikách dostanou od Systému Poukázku na odběr odměn.

Prostě čím máte vyšší hodnost a čím patříte do vyšší kategorie hráčů, tím máte větší volbu výběru Truhel - ALE POZOR - nikdy si nemůžete vzít Truhlu, která je vyšší než vaše hodnost (Generál si nemůže vzít truhlu pro Vojevůdce, ale může si místo generálské vzít truhlu pro Rytíře) a nikdy si nemůžete vzít Truhlu, která je vyšší, než vaše kategorie (tj. že "hráč swampový" si nemůže vzít Truhlu pro "hráče haegeronového" nebo snad pro "hráče kolonie Sidonia".). A logicky - každý má nárok na dvě Truhly: jednu Boha Války a jednu Boha Úrody.

Systém vypadá složitě, ale snaží se o to ŠÍT ODMĚNY NA MÍRU podle toho, jakou máte Hodnost a taky podle toho, kde zrovna teď hraje vaše postava, co získala danou Hodnost. KONKRÉTNÍ ODMĚNY V TRUHLÁCH budou náhodně vygenerované předměty ze skupiny předmětů daných každé kategorii hráčů a množství nebo kvalita odměn pak na Hodnosti, takže ještě by pořád záleželo na štěstí hráče. Teď už se jen dohodnout, pro jakou kategorii hráčů by byly jaké odměny nejvhodnější (PvP i PvM).

Aha - koukám, že jsem zase prozradil něco ze svých předNávrhů. :)
Svatá říše
Spoiler:
Tady bych psal asi to samé, co ve svém posledním příspěvku o Svaté. Možná že mi něco uniklo, ale když jsem tenkrát četl ty vzpomínky na starou Svatou, tak nejčastěji to bylo volání po staré Svaté, protože to byla hezká mapa a proto, že se tam něco dělo. Neumím moc dobře hodnotit pěkné věci (mapy apod.) - takže zůstanu u toho, že se tam něco dělo. Nevím, ale tím vrcholem všeho dění ve Svaté nebyli pro mě dropeři na ZINech nebo na Drakovi apod., ale to, že se tam rozbíjel Sentinel.

Sešlo se v určitou dobu víc lidí a ti se pustili do sebe o to, která skupina ho rozbije dřív a kdo u toho udělá víc CB. Byl jsem tam párkrát a zažil jsem slušné rvačky. Co jsem si z toho vzal?

1.) Aby se Svatá naplnila, musí se tam něco dít - a nejlépe v určité časy.
2.) Aby se Svatá naplnila, musí se tam dít to, o co budou mít zájem získat všechny tři říše.
3.) Aby se Svatá naplnila, musí to být něco, co přitáhne pozornost jak PvP tak PvM hráčů.

Sentinel vynecháme. Mohl by tam být, ale ROZHODNĚ BEZ VSTUPU do Kerindoru. Navíc to ani teď nejde, když Velká Svatá má pro vstup tuším že vysoký level.

I ty žíly bych jako zábavu vynechal. Žíly nejsou tou zábavou, co baví PvP hráče. Je to až když si tam někdo přijde něco nakopat... takže dokud tam nikdo nepřijde, tak tam bude nuda.

:idea: Nápad - by byl, ale není můj a je ve stádiu rozvahy, takže počkám, až se kamarád, kterého to napadlo, dostane k většímu času a chuti jej dopracovat a dotáhnout do Návrhů. Osobně ten nápad, hlavně jeho myšlenku, za téměř dokonalý - PvPéčkaři si užijí a i PvM se budou moci zapojit. :up:

Ještě k nově udělaným Zdobeným Taveninám
Při pvním kouknutí jsem zajásal - LEŠTĚNÉ TAVENINY, JO, TO JE ONO - protože jsem si myslel, že budou dva druhy tavenin - základní a leštěné s větším bonusem. Jenže ouha....

Moje poznání je, že na Ekuře je pro PvP nejdříve nutné PvM - hráč, který je dobrý v PvP, musí být nejdřív dobrý v PvM (jinak ty bonusy nenatočíte). Proto je tak málo PvP hráčů = protože na to nemá každý čas a proto lze považovat PvP jako nadstavbu pro PvM. Ideální by bylo, když by PvP existovalo vedle PvM a obě byli na stejné úrovni časové náročnosti a zároveň tak, aby hráči jedné skupiny nebyli nucení hrát za druhou skupinu. Jedině tak si tady udržíme velkou hráčskou komunitu lidí (PvP i PvM), co mají aspoň trošku času na hraní. Jestli ne, tak na PvP nám zbydou jen ti se super nadbytkem času, přičemž s každým novým předmětem ve hře, co je vhodný do PvP nám těch lidí bude ubývat (nebude chuť dojít tak daleko a tolikrát točit bonusy = viz.náramek = nejdřív udělám z Bílého zlata a točím bonusy. Pak se dostanu na vyšší úroveň a dělám Střbrný zdobený a zase točím bonusy. Potom se dostanu ještě na vyšší úroveň a dělám Dračí a zase točím bonusy. Atd.atd.)

...takže to NEJSOU leštěné taveniny s větším bonusem, ale obyčejné Zdobené taveniny, které ale potřebují všichni - PvP i PvM. A to není dobře. Protože...

1.) Nutíme PvM hráče do toho samého, jako jsou nuceni PvP hráči - aby i oni hráli za dvě skupiny (PvP i PvM) a zase tady vznikne časová náročnost a zbytečně nám prořídnou řady hráčů.

2.) Tím, že zavelíme PvM do Svaté - tím nám nevznikne nová posila PvP. Vzniknou pasivně opanceřovaní Kopáči, kteří budou dobří tak právě na to kopání. Nebo že by se fakt stal zázrak a někdo z PvP by z těch kopáčů vytřískal psychicky odolného bojovníka? No těžko.

Myslím, že PvM mají prostředky na to, udělat si slušné PvP - ale buď na to nemají čas, chuť nebo povahu. Čas nikomu nenahradíme, možná tu chuť a rozvinout tu odvahu = buď je budeme nutit nebo motivovat. ;)

Nutit třeba takhle - vezmeme všechny Zdobené Taveniny a uděláme jedinou možnost, jak je vyrobit = přes Cidonijské krystaly. A Zdobené šperky potřebuje každý = čili buď koupit nebo vydělat (na taveniny).

Motivovat třeba takhle - vezmeme Taveniny, rozdělíme je na Základní a Leštěné. Základní půjdou do všech šperků a budou mít zhruba stejné hodnoty, jako ty součastné (plusmínus můžeme procento ubrat). Leštěné jsou modifikované Základní taveniny, kde jsou bonusy navýšené o nějaké procento.

Základ je jasný: dát všem stejně a těm, co chtějí hrát víc, dát víc. A dát víc ve všem, tím myslím, že by šlo modifikovat cokoliv ve hře = bonusy, vlastnosti předmětů, Schopnosti, prostě cokoliv, aby se dalo najevo, že:

Hra má dvě úrovně:
I.) PvM, kde si stačíte se vším, co hra nabízí a vyhrajete si.
II.) PvM i PvP, kde máte diky vstupu do PvP oblasti možnost si obohatit hru v PvM. A obohatit ve smyslu i zjednodušit.

U součastné úpravy Tavenin do Zdobenek jsme bohužel spíš než motivovali, tak nutíme. Ale jde to brát do extrému i naopak v optimistickém duchu = motivovali jsme PvM hráče k ještě většímu vydělávání, aby si ty Zdobené Taveniny kupovali.... ale nešlo nám spíš o to, abysme rozvíjeli PvP - nebo chceme prohlubovat PvM? Co? :)
Války říší
Spoiler:
Celkově spokojenost. Uvidíme, kolik se nám ještě povede "vytočit" map. Tajně doufám, že víc jak čtyři. Ale i tak jsou na přidaných mapách problémy...

1.) zasekávání na mapě
Pro mě osobně asi největší problém jsou ty záseky, když vás někdo vyhodí sekem či kouzlem na stráň nebo kopeček a vy už neslezete dolů - jedině, že vás sestřelí Lukař, protože ani moje Zruško nedosáhlo na některá místa k postiženým hráčům.

Nejsem na tohle zvyklý a na té mapě, co tu byla dlouho, to snad ani nedělalo... mám vytipované místa, kam se nenechat "odtáhnout" při bojování, ale ještě radši bych byl, kdyby to zaseknutí nešlo vůbec. Je trapné se svlékat z brnění a volat, ať mě teda někdo zabije. :)

Kdyby nešlo opravit tyhle záseky (a já doufám, že půjdou), tak už jedině "Harakiri Jedem", jak to fungovalo kdysi. Hráč by po záseku, kdy se nemůže ani pohnout ani nejde vyjet koněm, použil Jed na ZB, který by jej zabil a onn by nemusel potupně čekat, až ho sestřelí někdo Lukem.

Jen připomínám, že na sobotní mapě "V soutěskách" jsem se zaseknul dvakrát, ALE zaseknutých jsem viděl o dost víc, než na "Zimní Mapě". A jen pro zábavu - při představě, že do Válek jednou přijde někdo bez Luku.... :D

2.) Sloupy

Zase mě sestřelil. Dostal jsem kill na bojisti, jdu se oživit, stojím mezi Sloupy, doplňuju ZB, spoluhráči mě nabuffovávají, já nahazuju kouzla a.... PRÁSK. Vlastní Sloup mě zničehonic považoval za zrádce a zabil mě. A NEJEN MĚ. Odeslo to i pár okolo stojících.

A děje se to jak na "Zimní Mapě" tak "V soutěskách". Navíc je to plošný zásah, takže v místě se krásně válí několik postav na sobě - někdy to nafotím.

3.) Koně

Mě osobně moc nevadí. Ani to, že někdo praktikuje boj z koně stylem "Droperovo Sekání". To mi vždycky připomene moje začátky v Přitažlivce, kdy jsme se tam s některým dropery nemohli shodnout, kdo teda bude u toho Meteoru a začali jsme bojovat. Já to schytal, ležím na zemi a ten druhý nade mnou z koně vítězně seká, abych se teda jako nezvedl... jen připomínám, že se ani nešlo zvednout na místě a při oživení vás to automaticky teleportovalo na začátek Přitažlivky - tak mě tahle vzpomínka při "Sekání z Koně ve Válkách " vždycky pobaví, když to vidím. :lol:

Ale i tak - koně JEN NA DOPRAVU nebo na VYJETÍ ZE ZASEKNUTÉHO MÍSTA. Dost možná bych nechal u Obchodnice prodávat Jednorázový Vyvolávač "Bitevního Poníka", který slouží jen k dopravě a po hráčove sesednutí automaticky mizí.
No a to je celý - že to nebylo až tak moc dlouhé. :lol: Bohužel řeším-e v PvP víc věcí, co považuju za nedostačující. Ale primárně jde o čas ve hře a o to, aby trávili všechny skupiny hráčů (PvP i PvM) zhruba stejnou dobu hraním k vysněnému PvP nebo PvM TOPu. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od lordsword » ned 19. kvě 2013 18:13:39

Kone uz byly spatne ve war driv,tak proc sou i tady? Zase tak velka ta mapa neni.
A je mi jasny,ze treba Posedlimu to nevadi,ale kazdy neni Bm sura s dalkovymi kouzly.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Dell » ned 19. kvě 2013 18:30:21

Psal sem to uz hodne krat. CB za war a CB za svatou jsou naprosto jina kategorie.

Me stale napada myslenka hodnotit hrace podle rozdanych zasahu. Zadne CB jenom tydenni tabulka aktualnich zasahu z war risi. Jak by pribyvali vysledky, tak by se ty hodnoty prumerovali a tim by vznikla sin slavy a nejake ty legendy s nejvetsi hodnotou rozdanych ran ve war. Myslim, ze tim by se zabili dostihari, lukari v pvm vybavach a mnoho dalsiho hmyzu.
Ale kdo by pak chodil do valek kdyby tam nebyli CB zejo? Jakmile zvedli CB na takove hodnoty tak vsichni mrtvy brouckove ozili. Problem bude spis v tom ze tahle komunita potrebuje hrabat, hrabat a hrabat (bohuzel v pvp CB) a proto se tu nikdy nic nezmeni a pvp nebude nikdy o zabave.

E: A dalsi vyhoda prumeru je, ze nove legendy se muzou zapojit do boju hned a nemusi dohanet 50k CB co je nemozne.


E: Mansari nejdu na tebe reagovat dalsim prispevkem protoze je to diskuze o hre. To ze si sedis na hlave je uz tva vec.
Naposledy upravil(a) Dell dne ned 19. kvě 2013 18:48:33, celkem upraveno 2 x.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od lordsword » ned 19. kvě 2013 18:32:28

Dell píše:Psal sem to uz hodne krat. CB za war a CB za svatou jsou naprosto jina kategorie.

Me stale napada myslenka hodnotit hrace podle rozdanych zasahu. Zadne CB jenom tydenni tabulka aktualnich zasahu z war risi. Jak by pribyvali vysledky, tak by se ty hodnoty prumerovali a tim by vznikla sin slavy a nejake ty legendy s nejvetsi hodnotou rozdanych ran ve war. Myslim, ze tim by se zabili dostihari, lukari v pvm vybavach a mnoho dalsiho hmyzu.
Ale kdo by pak chodil do valek kdyby tam nebyli CB zejo? Jakmile zvedli CB na takove hodnoty tak vsichni mrtvy brouckove ozili. Problem bude spis v tom ze tahle komunita potrebuje hrabat, hrabat a hrabat (bohuzel v pvp CB) a proto se tu nikdy nic nezmeni a pvp nebude nikdy o zabave.
Jestli myslis ze 35 ldidi ve war za risi je narust hracu,tak to teda cumim.A nejak sem nevidel PvM lukare v nove mape war risi.Tam by toho moc nedal.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Malchus » ned 19. kvě 2013 19:46:30

K té svaté. Ideální by bylo, aby ve svaté byly potvory, které by šly zabíjet v pvp, aby je museli zabíjet lidi v pvp a netahali tam pvm. Neplatily by na ně bonusy na příšery, naopak by proti nim musely být pvp bonusy- meče,dýky atd.
A samozřejme aby z nich bylo něco, kvůli čemu by je mělo smysl zabíjet.

Dřív byl hlavní zisk CB ve válkách, zisk ze svaté byl takový doplněk. Řekl bych, že za týden jsem byl schopný odnést ze svaté tolik CB, jako z jedné války. Protože tam se body za smrt odečítají. A když už tam někdo dělal body na droperech, tak z jednoho měl "pouhých" 3 CB. Ale tenhle týden to opravdu v Cidonii funguje jen jako jednoduchý sběr CB.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od Ghibli » ned 19. kvě 2013 21:43:27

Dell -
Spoiler:
s tím rozdělením CB ze Svaté a Válek souhlasím - ale ne proto, že ty CB ze Svaté jsou fuj (z droperů) nebo že Vojevůdce jde udělat z CB ve Svaté. Ale... Máme-li možnost udělat ve Statistikách dvě soutěže, dva žebříčky, dvě vyhodnocování a dvě hromady odměn - tak co říkáte, PevéPéčka. Deme do toho? :) :up: Už třeba jen proto, že víc Soutěží = víc Zábavy. :up:

A místo CB počítat udělenou velikost damage nepříteli? Celkově za Válku nebo průměr z Války? Jak sekem, tak kouzlem, předpokládám.

Hmmm... no nevím. Tady zase budou ve výhodě ti, co mají nejvíc plošných kouzel, s co největším rozsahem a ti co mají nízký cooldown kouzel. Taky jak by se počítalo "Zapálení", protože tady jsou ty čísla velký a když hoří několik hráčů, tak Dračí šaman nemusí moc bojovat - jen běhat a zapalovat.

Taky nevím, jestli by se nezměnila taktika boje. Výhodnější by bylo chodit bojovat do houfu a co nejvíc tam sázet plošná kouzla, dokud hráč nepadne nebo nevyběhne. Možná by pak bylo lepší hrát kamikaze, kdy si protočíš spodní obrany na útoky, abysis zvednul celkový, průměrný i maximální udělený poškození. A bude jedno, jestli taktizuješ a ještě než zemřeš, tak vyběhneš z té skupiny. Zůstaneš tam, abys dával dál nějaké poškození, než tě zabijí (kamikaze). A možná že o to víc bysme pak honili ty "menší PvP", protože většímu hráči tolik nevezmeš.

No, uvidíš, co ostatní. ;) Mě by se to jako doplňková tabulka líbilo, kdo dal jaké damage a klidně i celkově. Jen bych ty CB neopouštěl - i když - počítat Legendy podle absolutního počtu CB, kdy v jednom roce chodilo 200 lidí Válku a v druhém 20, to není ono. Ale když už jsme začali - nechme to počítat a vymysleme si další a lepší styl vyhodnocování.
lordsword - já jsem z těch čísel malinko spokojený. :) Ale jen malinko. ;) , protože víc než čísla absolutních návštěv ve Válkách říší mě zajímá, kolik z nich to PvP dělá proto, že chtějí dělat PvP. Že to prostě nejsou "Kopáči ze Sidonie" nebo "Obhlížeči nových PvP map". Proto věřím, že Vedení hry zase přidá do hry nějakou další novinku a PvP komunita se posune dál k větší a hlavně stabilnější PvP základně. :)

Malchus -
Spoiler:
JÓ, taky mě to napadlo. :D Co kdyby těm mobům, co běhají v Kolonii Sidonia šlo brát pomocí PvP (a i bránit se). Rozdělit příšery - a na tohohle suru, na tohohle šamana, ninju a válečníka. Ale nevím, jestli to není až moc šílený. :)

Měl jsem kdysi představu Arény, kam by si hráč za pomocí Hry pouštěl bosse, jednotlivě nebo po skupinkách, na které by fungovaly PvP bonusy a on na nich mohl trénovat a třeba i poměřovat s ostatními (kolik kdo zabil, jak dlouho vydržel apod.). ... ale nějak jsem to radši odložil - když už takovou arénu nemají ani PvM hráči (s PvM bossy).

A drop? Takových věcí, co jde vymyslet a nemusí to nutně být jen PvP věcičky. :up: Tak třeba...

1.) Pruty - představ si, že hodinová mzda je ve Swampu dejme tomu 400kk (yangy, pruty). A dejme tomu, že se hodinová mzda do Kolonie Sidonia přepočítá na drop prutů (yangy nevím, jak by tam někdo dropoval), aby to dělalo aspoň takových 300kk. Možná klidně víc, protože ve Svaté musíme automaticky předpokládat, že po vás u toho dropení někdo cíleně půjde (CB).

2.) Esence - ale ne že ti budou padat náhodně. Padnou ty, které děláš a ty vyšší. Takže pro Karmisty eMkaře a Géčkaře bude Kolonie Sidonia učiněný zázrak. Navíc - nemusíš swamp, kam chodí PvM hráči a ty jsi PvP a patříš na PvP mapy.

3.)Biologické propustky (BP) - na co máš obcházet PvM mapy, když jsi PvP. Šup do Svaté a dropuj. Vypadne Biologická propustka. Co to? Nic než speciální potvrzení pro biologa, aby ti to uznal místo předmětu. A máš klid a nemusíš zavazet PvM na jejich mapách a nebo to od nich kupovat. Tady bych byl "zlý" a nechal bych na BP vlastnosti Esencí - neprodejnost a 24h zámek. To proto, abyste se do té Svaté vraceli.

4.) Krmení pro Nová jezdecká zvířata - Klasika. Diabolos upadne v nejnevhodnější okamžik na hubu. PvM hráč balí PvM výbavu a jde si ho vyrubat do Vězení. PvP hráč nejdříve vydělává na PvM výbavu a až pak ho jde vyrubat do Vězení. Na co? Když jsme PvP, tak šup na PvP mapu a hledej, kde dropnout "Modifikovanou verzi Ženšenu".

Tohle jsou jen příklady dropu, co by měla PvP mapa mít, aby jí PvP hráči chodil navštěvovat častěji než PvM mapy pro PvM hráče. A 100% vymyslíte další.........:up: Princip je JEDNODUCHÝ - musí to být činnost nebo předmět, které jdou ve hře získat i formou PvM. :idea:

S těmi CB ve Svaté v posledních dnech - viz můj předchozí příspěvek.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od LOCO30 » ned 19. kvě 2013 21:55:08

Malchus píše:K té svaté. Ideální by bylo, aby ve svaté byly potvory, které by šly zabíjet v pvp, aby je museli zabíjet lidi v pvp a netahali tam pvm. Neplatily by na ně bonusy na příšery, naopak by proti nim musely být pvp bonusy- meče,dýky atd.
A samozřejme aby z nich bylo něco, kvůli čemu by je mělo smysl zabíjet
Už se to navrhovalo mnohem dříve, ale Saggi napsal, že to bohužel nastavit nejde:cry:
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

KahnWeder
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 76 poděkování

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Příspěvek od KahnWeder » ned 19. kvě 2013 23:33:08

Nevím, jestli to je jenom pocit, ale zdá se mi, že Ghibliho příspěvky jak jsou dlouhý nikdo nečte.
Přitom to jsou dost solidní a promyšlený návrhy, které by určitě zpestřily A ZÁROVEŇ nevyvolaly hádky.

U těch biologických propustek nevím. Ony pak ztratí smysl jednotlivé biologické questy, které se liší jak lokacemi, potvorami tak i obtížností. Sice jsou některé dost otravné (Rezavé čepele, kord když nemáte hodnost na port a nejste "mlátička" rasa), ale v tom tkví jejich kouzlo. Že jsou rozmanité. Srovnat je na jednu úroveň by podle mě nebyl dobrý nápad. Musely by být buď těžší než nejtěžší biologický quest (takže by to byla poslední možnost pro fakt pure PvP hráče, nebo masochisty), anebo by byl limitovaný počet, řekněme jedna propustka denně.
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.
@ LittleNessa « čtv 5:08 pm »
V pořádku jak jsem psala tohle je mi celkem jedno, protože ta hodnost postrádá smysl od jistého roku kdy jí na popud zase pár jedinců ubrali možnost si např vyvolat u sloupu cti mobky ... takže prosím ať je jen z velké war .. otázka jestli majitel vidí kam to směřuje :-) to je už na jeho zvážení..
Jen v závěru doplním ... :-) řešíte to co uznáte jako prioritu? .... Velká válka upadá dobré 2-3 roky .. podle některých od doby co se otevřela možnost střední a malé... Nevím přijde mi to usměvny :-)
@ Mionix « čtv 5:07 pm »
@LittleNessa,  Tak naposledy přispěji. Nezabýváme se podněty "určité skupinky lidí". Zabýváme se tím, co uznáme jako prioritu a kam chce majitel server směřovat.
@ LittleNessa « čtv 5:06 pm »
Jde s tím hrát s postavou SorryKritik jesm na tom stejně .. postava vyexpená v pátek na rychlo na nedělní válku .. právě proto že tam jde dát vrchol i s ničím ... proto komentáře typu jsou tam L kouzla a bla bla bla jsou jen bludy a vymluvy ..
@ LittleNessa « čtv 5:05 pm »
Trochu se bojím toho co psal Mionix .. pokud se server bude nadále zabývat jen podměty určité skupiny lidí je dost možné že v těch válkách nakonec budou běhat samotní :D
@ Fogru « čtv 5:05 pm »
Téhle změně bych ani neříkal nadržování, byla to spíš díra v systému, kterou doposud nebylo třeba řešit. Spousta lidí má velkou válku zafixovanou jako obrovský náklad, na který nemají šanci dosáhnout za x let. Bohužel opak je pravdou, v dnešní době složí průměrnou výbavu za pár desítek kkk a postupně se posouvá. Dnes by bohužel lidi chtěli vše hned a bez práce a co nejvíc ulehčení. Střední war je bohužel skoro zadarmo, včera jsem tam byl s postavou bez biologa, generace a odolnosti proti zbraním tak směšnou, že spousta lidí by s tím ani nešla. A vida, jde s tím hrát.
@ Vydesenej « čtv 5:01 pm »
Za těch 5 let co tak nějak hraju tu přesně tahle situace byla minimálně 5x že nějaké skupince pár lidí se něco nelíbilo tak se v cukuletu vše upravilo podle jejich přání. Jestli teda bereš brečení to, že někdo se proti tomuhle ohradí že se to takhle děje už po několikáté tak si to tak bere, ale to tu minulost nezmění. Král nikdy nebyl o tom, že se má získávat jen ve velkých válkách, alespoň to je na samotných stránkách popsáno jinak, tak tedy lžeš ty nebo ty stránky. Navíc vlastně co je do toho červené a žluté říši jestli si v modré rozhodli, že by chtěli raději dělat krále ve střední. Jak ty říkáš, že je to „chyba“ tak tu jste z toho udělali jen vy teď tímhle, že vám to vadí tak je to automaticky prostě chyba. To že by měla přidat nápad, jak sám píšeš beru už jen jako vtip, jak víme pokud to není nápad nebo zlepšovák pár vyvolených viz.(vytvoření problému s králem a následné tvrzení že prostě to je CHYBA) je to zameteno pod koberec nebo dehonestováno, zase stavím na zkušenostech, co jsem načerpal na forku za posledních 5let. Myslím, že za ty roky přišlo těch nápadů desítky od různých lidí a některé byly třeba hloupé ale určitě né všechny. Člověk pak ztrácí vlastně chuť to hrát, když ani nedostává nějaké info, jestli tým něco řeší nebo ne. Stačilo by dostat na forku třeba 2-3 body co se momentálně řeší a k tomu 1-2 věty a to je celé alespoň by měl hráč pocit že se něco děje a ne že je x týdnů/měsíců ticho po pěšině. Teď to pěkně bylo vidět s těmi testovacími válkami, že se alespoň někdo nebo celý tým snažil. A i kdyby se nic neupravilo po těch testech tak tohle beru jako obrovské pozitivum prostě a to si myslím že je cesta správným směrem. Negativum vidím že se stále zapojují hráči co sami veřejně přiznají že nahrají a jsou proti všemu i když nehrají.
@ LittleNessa « čtv 4:58 pm »
Očividně se tenhle projekt moc nevydařil, když velká válka má podobné čísla jako malá válka. A už delší dobu je její aktivita mizivá. Podle mého je na každém z nás jakou válku si vybere :-) někomu vyhovuje střední už jen kvůli dni ve kterém je, těch důvodů proč je střední válka nejvíce atraktivní je několik .... To tu je asi zbytečné psát, ale hodně pochybuji, že tenhle krok nažene lidi zpět do velké války ... :-) ale třeba jo, co já mohu vědět
@ Mionix « čtv 4:53 pm »
Jen pro info. Střední a malé války, ač jsem byl vždy proti tomuto výmyslu, byly udělány jako příprava a trénink na války finální a to velké. A ne že tam někteří zakempili na roky, udělali dokonce několik postav a výbav a někteří dokonce přestali chodit velké a stáhli se do středních. Smiřte se s tím, že prostě server Ekura bude vyždy nadržovat a propagovat velké války. Toť vše z mé strany.
@ LittleNessa « čtv 3:48 pm »
Taky to neber osobně, ale tak od začátku ... Prvním bodem .. Nikdo mi na střední války nesáhl? Takže už se na popud Velkých válek nesnižoval zisk CB v střední válce? Nikdo nenavrhnul omezení kouzel na P1 po letech to to takhle funguje a kde prokazatelně dávají CB více postavy bez generace viz tabulka? Zajímalo by mě jak jsem toho využila nebo se snažím využít.. Pokud by to tak bylo věř mi, že jsem ve své říši téměř každý týden do 5. místa v tabulce a kdybych to jak říkáš využívala mám toho krále daleko častěji :D ... Udělala jsem to jednou na zkoušku jestli to vůbec ještě jde a to ještě proto, že mi chybělo pár dní do další generace, takže bych postavu stejně expila.. Tenkrát mě hodně pobavilo jak mi hodně lidí ve hře psalo jaké mám štěstí ... aniž by věděli jak ten systém funguje ... následující týden to provedl i Turbík a taky to vyšlo ... protože ten systém z nějakého důvodu prostě neřeší jestli dáš za týden 1k CB v malé válce nebo velké .. Od nepaměti co války jsou vybírá hodnost pořadí, tudíž to kolik postava za dané období ukořistí. BTW to, že nechodím velké války neznamená, že se mě to netýká. Mám plnohodnotné PvP a chci ti říct, že prvního krále jsem dala už začátkem roku 2016.. kde jsem tuto hodnost obhajovala až do roku 2020, kdy mi to po pádu cechu přestalo dávat smysl. Od roku 2020 nechodím velké války, protože mě zaujal daleko více simulátor úmrtí, ale celé roky sleduji jak velká war funguje a nefunguje a nikdy jsem neměla nic proti. A ano nehraji tady sama, ale to ani lidi ve velké war :D Říkáš chyba ve hře .. Doporučuji si přečíst pozorně následující odkazy https://www.ekura.cz/hodnost a po rozkliknutí o královském systému ... Není nikde psané jedinou čárkou ani slovem, že by král měl být produktem velké války říší .. Má to být postava ( hráč ), který je v daném období nejvíce prospěšný pro svojí říši. Postava která je aktivní i v rozvoji postavy atd.. Dokud do velké války chodilo více lidí nemuselo se tohle řešit, protože i když nebyla účast lidí jako v letech minulých pořád to stačilo na získání hodnosti krále a na umístění lidi z VV do toho 1-5místa. A i když je mi ta hodnost úplně jedno a ráda ji přenechám jen lidem z velké války, bylo fajn co tu napsal Forgu ... buď mělo být jasně napsané, že tato hodnost je určená pouze pro lidi, kteří chodí velkou válku .. nebo tuto hodnost otevřít všem bez rozdílu Lvlu. A je to pouze můj názor .. nikdo netvrdí, že je to takhle jedině správné ..
@ Clusive « čtv 2:32 pm »
Mluvíte tady o brečení, potom co jsem si pročetl celou tu debatu, kterou jsem začal, tak mi přijde, že nejvíce brečíš primárně ty. Neber to osobě a já nemám rád toto sloveso, protože to vyjadřuje svým způsobem posměšek. Ale v celé podstatě mne mrzí, že tu okolo sebe kopeš, snažíš se obhajovat neobhajitelné, ale přitom na “tvé střední války” ti nikdo nesáhl. V podstatě šlo o to, že byla ve hře chyba, která se nemusela dlouhou dobu řešit z toho důvodu, že díky více lidem na hře se to téměř nedalo aplikovat, jen velmi složitě a zřídka. Nyní, když je málo lidí, no a zbytek se domluví, že tam prostě chodit nebudou, tak pochopitelně je ta chyba více na očích. To že ty místo toho, abys na tu chybu upozornila, tak ji začneš využívat to už je věc k zamyšlení. Možná je to jistá zaujatost, protože nemáš větší obzory, nicméně nehraješ tu sama a mohlo by ti dojít, že to může mít i větší dopad. Poslední věc, je to, že pokud se jedná o chybu, kterou lze jednoduše změnit, pak logicky to nezabere tolik času opravit, mluvíš o problémech, které se řeší X měsíců, tak třeba to jsou složitější problémy a ty potom zaberou logicky více času na opravu/ předělání, ale to je snad logický. A ano, primárně jsem to zmiňoval proto, že do velkých válek nikdo z modré nechodí. Pokud se to zlepší po této úpravě ? To nevím, třeba ne, ale určitě to je krok k tomu, aby se to zlepšilo. Pokud máš nějaký lepší nápad, sem s ním, myslím že si ho přečtou i pověření lide a může to byt aplikováno.
@ LittleNessa « čtv 1:04 pm »
Přesně tak jak říkáš.. Tu jsou problémy, které se řeší X měsíců.. A jakoby se o tom nemluvilo, pak napíšou 3 lidi ze jim někdo sebral krále co ani tu war nechodí krom jednoho a šup je to... Jak málo stačí 😂
@ Vydesenej « čtv 1:00 pm »
Jde vidět že když zabrečí ti správní lidé na správných místech tak se i hora rozevře a splní přání rychlostí blesku :D A nad jinými věcmi se tu debatuje měsíce a roky a v lepším případě přijde po x týdnech řešení a nebo jako u 99% věcí nikdy.
@ LittleNessa « čtv 12:53 pm »
Jen info pro zoufale komantare ze Lka ničí střední.. Doporučuji se podivat na výsledky war včera 😂 divný že první pozice mají lidi s gen 1...tak kde jsou ty end game prvky, které to hrozně ovlivňují... Škoda slov, všichni plnou pusu přitom ty co tohle vyblily tam nikdy s L nebyly 😁🙏
@ LittleNessa « čtv 12:43 pm »
Tak jsem zvědavá na ty davy lidi co se nyní pozenou do velké war.. Smutný zas že stačí aby zakvicely 3 lidi a hned se mění pravidla které roky fungují, smutný 🙏😁
@ TomasFoxx « čtv 11:37 am »
haha jste dokralovali
@ Vydesenej « úte 2:57 pm »
Někdo tu psal, že nejde o Velké války ale o ten systém, absolutní blbost jde o Velké, protože ten systém doteď fungoval stejně ale začalo vám tam chodit málo lidí tak to začlo vadit. Do doby kdy tam bylo lidí dost tak jste ani necekli. Co se týče toho, že ve střední lidi padaj na 1 kouzlo a že to není válka to už tvrdím konstantně snad skoro 2 roky jak na hře tak i párkrát na forku a jediné co jsem za to dostal, byl vždy masivní hejt :D A co se týče toho že někdo nehraje nebo skoro už nehraje a pak třeba se vyjadřuje jak by se něco mělo měnit a ideálně nic nemělo měnit to je snad kapitola sama pro sebe :D
@ TomasFoxx « úte 9:53 am »
LittleNessa píše:Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity ....
LittleNessa píše: Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní ..
TAK JA UZ NEVIM
@ TomasFoxx « úte 9:33 am »
LittleNessa píše:Komentuješ střední války na které nadáváš jak ti tam vadí end game prvky, ale stejně tam za to WP vlezeš a sem tam si zahraješ.
Co má moje wp za endgame prvky prosimtě xddddddddd
LittleNessa píše: Prostě to ta hra umožnuje i takhle tečka .. nevím co více tu pořád řešíme.
To že něco hra umožňuje, neznamená že to je dobře, co to je za argument tohle :D Taky v tý hře znám milion bugů který TA HRA UMOŽŇUJE, pořád to jsou ale bugy ne :D (neříkám že tohle je bug, jen přirovnávám tvuj argument)
@ LittleNessa « úte 1:11 am »
PvP arény by byly fajn ... mě jako hráči co hraje skoro od začátku chybí mapy jako byla stará cidonie kde se šlo pobít i mimo válku ... Jenže to také zrušili, protože si hrstka vybrečela, že nemohou v klidu dropovat v cidonii a že je tam pořád jezdí někdo zabíjet ... takže to je pak težké cokoli měnit ;)
@ LittleNessa « úte 1:09 am »
Já vím proč ... protože právě hrstka nespokojenců :-D si vybrečela, že to, že má král ze sloupu desítky map ničí hrozně ekonomiku serveru.. Poslední změna proběhla 28. 04. 2020... zde je vše podstatné jak to nyní je a není https://www.ekura.cz/novinky/1228
@ Suko201 « úte 1:08 am »
Za mě by bylo do začátku úplně nejlepší udělat ty pvp arény, je to něco, na co by se měli soustředit nejvíc.
@ Suko201 « úte 1:07 am »
Jakto mam vědět? Já ani nevím, kdy ty minulé privilegia byly, to muselo být někdy hned po startu systému krále a to je pěkná historie. Za tu dobu se ekura dost změnila a proto se musí dost věcí změnit, bohužel některé změny přicházejí až moc pozdě..
@ LittleNessa « úte 1:00 am »
Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní .. dnešní výhoda krále je akorát 600 min swampu kam pochybuji že někdo s 12 gen+ chodí cokoli dělat, 1x vstup do HG zdarma bez medaile a směšný žold .. takže v tomhle souhlasím .. být králem není žádné terno ;) pokud nehraji stylem, že mě zajímá jen ent a expení generací .. tam davají ty bonusy co si může pustit smysl ... Když jsem dala krále já před 4 měsíci byl to spíš opruz ... denně číst desítky PM typu ,, zapni bonus pls " ..
@ Suko201 « úte 12:56 am »
Tak o tom snad král je, být zvýhodněny za nějakou zásluhu.
@ LittleNessa « úte 12:46 am »
BTW chceš přidat nové pravomoce králi? a proč ? :-D aby pak lidi zase kvičeli jak to znevýhodňuje ostatní? jako to tu už bylo? ... když si král mohl přivolat u sloupů bose a mobky z cido, hg atd? :-D
@ LittleNessa « úte 12:44 am »
Pokud tě to pobavilo jedině dobře, mě na tom vtipného moc nepřijde. Do Foxe jsem se obula, protože mi k příspěvku na foru ke střední war ne jedno zprávou napsal názor k entgame prvkům ale pak do té war chodí taky i když méně :-D..To je zase věc u které umírám já .. nadávat na něco a pak tam v klidu chodit ..

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Mionix 
offline Pajjuska 
offline PanNikdo 
offline Tomori 
offline Wzypt 
offline cutedust