Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
-
Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1470 poděkování
Příspěvek
od Script » úte 08. říj 2013 14:31:37
Zde můžete diskutovat na téma připravované novinky -
Oprava schopnosti proměny.
Saggitairus píše:Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování.
viewtopic.php?f=4&t=106171
Diskutujte pouze na toto téma, ostatní novinky můžete probírat v jiných tématech.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
Krystyxxl
- Lv.17

- Příspěvky: 169
- Registrován: čtv 13. zář 2012 21:55:47
- Dal poděkování: 49 poděkování
- Dostal poděkování: 26 poděkování
Příspěvek
od Krystyxxl » úte 08. říj 2013 16:56:01
Ano, tuto změnu čekáme už dlouho a velká většina hráčů ji ocení. Palec nahoru

Podpis byl odstraněn administrátorem.
pozn.: GIFy jsou zakázané - Tryphena
Edit by Krysty: Tak mi příjde, že je tu zákazané snad všechno

-
HonzaM
- Lv.40

- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
- Bydliště: Starý Hrozenkov
- Dal poděkování: 3576 poděkování
- Dostal poděkování: 845 poděkování
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HonzaM » úte 08. říj 2013 17:39:58
zbytecne ulehceni podle mě ...
Edit: Chápu váš postoj, ale zjevné bugy ve hře je potřeba nějak opravit. Ten rozdíl mezi G10 a P je za určitých okolností opravedu propastný.
/Script
-
GFasteris
- Lv.20

- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 13. lis 2010 8:38:37
- Dal poděkování: 56 poděkování
- Dostal poděkování: 65 poděkování
Příspěvek
od GFasteris » stř 09. říj 2013 8:41:13
za tuhle změnu budu hrozně rad, jelikoz sám mám proměnu G10 a bere slušně, ale proměny jedou jak na běžícím pase

určitě to uvítá víc hracu, co si už treba dalo proměnu na P a nemohli to vrátit:)
uvidíme jak se to vyváží, jestli se to sprumeruje a místo 90k a 10 minut budu třeba brat na P 75k a 20 minut a na G10 už to nebude těch 90 ale treba 70 a 10 minut, uvidíme jak se.ty hodnoty nastaví no

-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 15:35:13
Proto jsem si koupil šamanku s proměnou G10, kvůli propastnému rozdílu dmg mezi P a G10 (zhruba 50k). Jsem rád, že se to chystáte opravit


Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Příspěvek
od lordsword » ned 13. říj 2013 19:22:51
A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
Úprava podle lv proměny je super.Už aby to bylo

Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1470 poděkování
Příspěvek
od Script » ned 13. říj 2013 21:51:00
lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 21:53:31
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony. Pár takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Není to jen na pár příšerkách.
Nejsilnější char v proměně je tu šaman (nepočítáme-li válečníka s aurou a wp suru s čepelí na pár desítek sekund) a to díky zvonu.
Edit: Ani zdaleka to není tak jasné, řekl bych tak 50:50 přinejhorším. Nemůžu ale dát konkrétní příklady, protože by to bylo brané jako vynášení informací z teamu. Ale ani do budoucna se žádná podobná monstra neplánují, takže můžete čekat, že luk ještě přijde ke slovu.
/Script

Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Příspěvek
od lordsword » pon 14. říj 2013 9:32:23
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Luk v proměně ,přestal být omezován,až v Hae co vím.Jinak je omezen defakto ve všech hlavních mapách a bosech.No snad v přitažlivce taky ne:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
-
You do not have permission to post in chat.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
Vyhrajeme, musíme!
Tak dneska fandíme.
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme.

Budu fandit dál.
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
Mionix píše: @Suko201, Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@Suko201, Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@Tomori, neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
prej vám nefungujou tikety
@TomasFoxx, Můžu si vybrat místo kam?
kdo ho najde, dostane pusinku
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@Azaril, super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral

)))
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji
@Borda91, tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
diver píše: Suko201 píše: diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
Suko201 píše: diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@neasy uz to bezi
tak napiste az to půjde
dneska by to šlo
no jasneee v poho
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
konečne trochu oddych od prace
joooo jde to

a co ty ?
Sviatočne
Ako dlho bude údržba prosim ?
ahoj, predpokladany konec udrzby ?
hh a stánky zas dole
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@Narsi, Aha dobře, děkuji
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?