Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od macok0072 » sob 11. bře 2017 23:28:53

Spoiler:
Chyumgo píše:Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.

Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.

Část neřízených myšlenek:

Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvně o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.

Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:
Ahoj:
Obrázek
Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.

Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.

Možnosti řešení:

Mřenka
  • Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
  • Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
  • Nahradit efekt této ryby jiným
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
  • Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
  • Vyhodit ji z okna
Bílý prapor
  • Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund
  • Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
  • Odebrání tohoto předmětu ze hry
Chyumgo
Souhlasím se vším co Chyu napsal.

Zavedením mřenek ztratily Války říší smysl co se týče fair play.
Jaký má význam to, že jste neviditelný, a jen klikáte spell za spellem bez nutnosti se umět i bránit? A zároveň znemožňovat obranu svým oponentům?

Dříve byly války o tom kdo měl jakou výbavu a kdo jak ovládal postavu za kterou hrál...
Teď jsou války jen o tom kdo našetří víc yangů na mřenky, nebo kdo si jich víc uloví.
Všichni dobře víme, že i prapory jsou dost velkou přítěží ve válce. Ale místo řešení toho, že prapory jsou zlo, tak se přidá zlo ještě větší?

A upřímně řečeno, dle mého názoru tomu nepomohl ani královský systém.
Být králem je tak výdělečná pozice, při které si král říše denně může vydělat nespočet miliard jen díky tomu, že je král... nemůžeme se pak divit, že ti, co už krále měli, o něj znova usilují a to i za pomoci mřenek.. Protože pro krále je cena 10-ti mřenek pouhým malým zlomkem toho co si pak na sloupech vydělá.

A tak jak Chyu psal.
Je opravdu příjemné být táhán přes celou mapu nějakým dýkařem / aurákem, když ho nevidíte a nemůžete se nijak bránit. Nebo schytávat od neviditelného healera 3x větší dmg než dostáváte od healerů normálně...

Podle mě by se s tímto problémem mělo něco dělat. Do válek chodí čím dál tím míń lidí .. A čím dál více lidí to přestává bavit. Myslím, že by už bylo na čase se nad tím pozastavit.

Jak psal kolega ondra852
(Hlavne je to super pro nove hrace, kteri chteji v metinu nejake pvp a kdyz si udelaji nejakou pvp vybavu treba na lvl 110 a nemaji jeste draci veci a full bio, tak je takovy mrenkar sestreli na 2 hity a oni Ekuru proste vymazou a uz se tu vic neukazou)
Zajímalo by mě, kolik nově příchozích hráčů přetrvá na ekuře déle než 2 měsíce. Opravdu by mě ten počet zajímal... Ale to jen tak btw.

Gorgy
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od MostEVILEK » ned 12. bře 2017 0:18:45

Upřímně všichni tu nadáváte na to jak vám vadí že králové jsou ti co používají mřenky nebo prapory... ale když máte možnost překazit dropovaní na sloupu těm králům co je použivají,tak tam prostě nejdete z bůhvíjakéhodůvodu ale jdete si stěžovat sem na forko. Mřenky jsou chyba,většina to ví a pro ponechaní mřenek budou jenom ti co je používají a mají díky nim krále aby mohli vydělavat na sloupech. Jako že jich tu pár je ...

Nicméně by to vyřešil pouhý zákaz mřenek do válek,pochybuju že to bude těžké na stavit,když je tam zakazaný použít pergamen naávratu na místo tak si myslím že pro to bude podobný příkaz.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Dell » ned 12. bře 2017 3:35:55

Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Pajik » ned 12. bře 2017 4:04:15

Spoiler:
Dell píše:
Proč se začali používat prapory ve válkach?
Proto aby se bábovky mohli schovávat. Ale budiž, použitím útoku se zviditelní.
Pak je začali využívat bábovky čistě jen na neviditelné priblížení následnej útok a zase zmizení. Co už nebylo cílem jen uniknout smrti ale cílem bylo dosáhnout zisk CB.
A pak slavné mřenky :up:
Byl jsem se podívat ve válce a mě osobně vubec praporkáři a mřenkaři nevadili, spíš mě překáželo, že jsem se zasekával při pohybu (a že to bylo docela často) o nějaké neviditelné překážky na mapě co by se mělo hlásit na supportu jako chyba no ne? :lol: Ale je pravda, jakožto char na blízko a docela blízko jako je dagger nemá s kým v dnešních válkach bojovat, jelikož když už nekoho má uvidí maximálne tak praporek.
Při porovnání jmén z války říší a jmén ve statistikách z oné války človek ví kdo nebyl za celou válku vidět a když jo, tak právě jen pri ukončení účinku mřenky, ale to jen na nepatrnej okamih protože to končí pár vteřinovou smrtí (Předpokládam, že lepší umřít dát buff a pak mřenku, jako ji nakliknout v boji a přijít tak o buff).

Když jsem si ty jména, tak nějak rozdelil, vyšlo mě jediné.
Mřeňky používají hráči co jim to nikdy nijak extra ve válkach nešlo a teď mají šanci. A dokonce šanci na hodnost krále.
Bezpochyb asi každej normální hráč ví, že o nic jiného než nahrabat co nejvíc CB a díky tomu získat velkej podíl na šanci stát se králem nejde.
Bohužel z válek jste si udělali to co z nich je sami už hodně dávno, když velké množství hráču vyměnilo telesné bojovníky za dálkové (přesněji Heal a Archer, ostatní nejsou tak top na CB), pak přišel královskej systém a zjistili jste využitelnost hodnosti "krále" byla jen otázka času, kdy se objeví u pár jedincu tá chamtivost a pojem "války říši" zcela ztratí svuj význam.
Královskej systém a hlavně hodnost "král" to dohnali k dokonalé dokonalosti.
No a řešení?
Podle mého prapory i mřenky mají své využití nastaveno už dávno. To jen "vy" "hráči" využívate tyhle věci k neprospěchu většiny. Samotné prapory a mřenky za to nemužou. Jsou to jen itemy ve hře.
Jediná věc, která by se měla upravit je:
...hráč, který použil v daný válečný týden ve válce říší prapor nebo mřenku automaticky ztratil nárok být zařazen do systému losování hodnosti "KRÁL" a pro daný týden prichází o možnost stát se králem...u hráče s aktivovanou mřenkou dochází jen k polovičnímu zisku CB za zabití nepřítele a polovičnímu zisku bodu pro říši za zabití t.j. počíta se každé druhé zabití a třeba u praporu jen ten poloviční zisk bodu pro říši...
osobně bych k tomu pridal i houby :twisted:
To bych chtěl pak vidět ty "krále".
A hlavně jak by se k tomu postavili aktivní mřenkaři, jelikož když teď hlásají, že tím pomáhají říši a vubec tam nejde o hodnost "král", tak by nejspíš pomáhali tímhle zpusobem i nadále říši kdyby věděli, že ztratí nárok na hodnost krále.
Dle mého názoru vytvoření dalšího předmětu "pirana obecna" je zas krok zpátky v tom směru, že se udelali elíky na hodinu aby se nemuseli pořád vyklikávat po 10 minutách co dalo prostor pro vetší koncentraci na konkrétni mapy kde je hráč využíva.
Navíc jak rozezná piranak pak kdo ma mrenku a kdo ne?
Jak bude vědet, že ho nemlátí mřenkař a bude se divit, že mu spoluhráči nepomužou jelikož mřenkaře nevidí, protože si nebudou moci dovolit koupit nebo chytnout nějakou piranu. A nebo právě naopak, že bude mřenkar mlátit piranakovho kamoše a piranak prijde na pomoc ale kamos mu nepomuze jelikoz nema na pirane.

Za mě tedy pirana ani zadnej ANTIMŘENKOPRAPOROVEJ ITEM situaci nevyřeší. Jelikož ten co si valí v mřenkách si koupí nebo nachytá i pirane a bude mít ještě větší nadvládu. Dle mého názoru se to zmení jedině omezením přístupu ke královske pokladnici a omezením zisku CB při použivaní daných předmětu.
S pozdravem Váš král Delian...
Nápad s korunou zní zajímavě a mohlo by to fungovat. Nicméně, pokud by ryba měla šanci jako např. perlín (na výlov), poté by tím mohlo být vybaveno více hráčů než mřenkami (ne příliš nákladná ryba). Byla by to ryba, kterou by si mohli přivydělat nováčci. Výhodou by bylo, že i ti s natočenými obranami čistě do war, by těmto hráčům (meřnkařům s útoky) brali vesměs tolik, jako oni jim, možná o něco více. Krok zpět to je, bohužel si myslím, že pokud se s mřenkama nic neudělá, tak odejdou další hráči. Zase na druhou stranu doslova "zničit" cenu mřenek by byla škoda, byť jich mřenkaři nakoupili/nachytali mraky a zničeho nic by přišli třeba o 20kkk, které mají v mřenkách v inventáři. Buď bych jim dal nějakou dobu čas, než je vypotřebují (upozornil bych na to, že v ten den se zruší mřenky, když už) a nebo právě nějak omezil. Pokud zrušíš šanci na krále, je jasné, že cenu mřenek doslova "zničíš", ať už si říká, kdo chce, co chce, je jasný, že jde o krále (kdo by jim to měl za zlé, nějak si hráči vydělávat musí, pokud je to jedna z nejvýdělečnějších věcí, proč ne).

Rozlišení mřenka/nemřenka bych viděl třeba v lehce jiné barvě postavy, myslím, že piraňu by stejně používal každý v případě, že by ho mřenkař začal tahat/napadl, aby se mohl bránit (když dotyčný nemá obrany, pak je boj opět víceméně vyrovnaný, pokud se vidí).

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery
Obrázek

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:03:03

Ahoj,
ty mřenkařské války už mi lezou krkem, a proto jsem se rozhodl, založit toto téma a nějakým způsobem vyvolat diskuzi.
Navrhuji, aby GM tým přemýšlel o úpravě mřenek.
Můj návrh: ponechala by se neviditelnost hráčů, i to, že nejsou vidět na minimapě, ale při kliknutí na ně, i když by byli v mřence by se objevilo "červené kolečko" tak, aby se do nich dalo kouzlit.
Názory lidí na vymazání mřenek by bylo příliš razantní, proto si myslím, že mnou navrhovaná změna by byla přijatelná.

Uděleno varování za umístění příspěvku do nesprávné sekce.
Taktéž téma sloučeno s již podobným.
/Torque

Uživatelský avatar
CiD
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17. úno 2011 16:07:38
Bydliště: brdské lesy
Dal poděkování: 181 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od CiD » ned 12. bře 2017 12:08:53

:think: Jak na ně chceš kliknout když jsou neviditelní? ani ten hráč co si vezme mřenku nevidí svoji postavu takže sám na sebe nemuže kliknout ;)
ObrázekCiDObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Černá magieChunjo146PPPHotovoRavens

emloy
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: pon 22. úno 2016 20:39:19
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od emloy » ned 12. bře 2017 12:11:14

Sice není vidět, ale hra ví, že na té pozici kam klikáš je nějaká postava, jinak by jsi neviděl ani animaci kouzel z té pozice... :) Pokud by jsi klikl na pozici, kde je hráč v mřence, objevilo by se červené kolečko pod ním, jako když klasicky označíš postavu. :) Jen teorie, jsem rád, že jsi se zapojil, a myslím si, že takováto změna je lehce proveditelná. :)

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Úprava mřenek

Příspěvek od L3XOUN » ned 12. bře 2017 12:18:53

Jednou už jsem to někam psal, kdyby se to omezilo na 1 mřenku a 20 praporů na válku bylo by to lepší. Bylo by o to strategii, ne o tupém nonstop naklikavání během celé války. A nebo za mřenku dávat půlku CB, to by bylo taky zajímavé.

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Vr4ker » pon 13. bře 2017 22:57:54

Zdravím všechny,
přítel mě přesvědčil že tady se hraje dobře,že tady je ta hra pod dobrým vedením a proto jsme tu začali hrát.Dropovali,prodávali a makali na výbavě pvp,máme rádi války,souboje.Tajemnou rybičku ,,mřenku,, znám už i já,bohužel.No a ted zvažuju,jestli hrát vůbec dál.Mlátit se s někým,koho nejde nakliknout a když se vám to vůbec podaří,je to jak máchat do vzduchu....nic jsem mu nebrala,samé miss,miss (nejde ho ani otrávit ani podpálit )
..... a na jednu jeho ránu jsem ležela (zrejme full utoky misto obran, i když je ani vlastně nepotřebuje) .Nedá se bojovat s někým nesmrtelným .Je opravdu smutné co jsem tu vše četla o válkách....nechce se věřit že tohle je dovoleno ve válkách říší. Nezávidím ty mřenky,není tak moc problém,aby si všichni načetli rybaření,nalovili mřenky a hurá do války . Jenže ouha,aréna prázdná....postavy žádné....body žádné....hmmm,to bude válka. :help: Ta ryba není vůbec k ničemu prospěšná,jen to hodně lidí odradí ... od hraní a znám jich už několik desítek.Tenhle server kdysi byl (prý )jedinečný svojí férovostí(prý).Dnes tomu tak ale určitě není a to vím z vlastních zkušeností ve hře.Tím co jsem napsala,nechci nikoho inzultovat svým názorem,ale jen právě zdělit svůj názor a pocity z hry.
Prostě mřenky a prapory do válek říší a pvp soubojů nepatří(pvp souboj s někým kdo je nesmrtelný a neviditelný postrádá status PVP),to je náš názor.

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Script » pát 06. črc 2018 18:51:10

Jak si vede piraňa po úpravě funkce mřenky z 11.1.2018? Stále je o něco podobného zájem?

Předem díky za reakce.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tomas142 « ned 6:19 pm »
kdy bude prosím další OX
@ Grout « ned 2:47 pm »
Kterej zmetek se na tom mohl pakovat?! sakraa... :D
@ OrangEE « ned 11:05 am »
@Tomori,  Ďakujeme :-)
@ Tomori « ned 11:04 am »
Dobrý den, dílek bude předán dnes večer. Jen připomínám, že jsme také jen lidé s prací, studiem a životy :D . Rozhodně se nemusíte obávat, že dílek nedostanete :P
@ OrangEE « ned 10:51 am »
BM/GM kedy dostaneme dielik z forka? :-)
@ deimos « ned 10:33 am »
[
@ beniamino « ned 10:17 am »
když se na tom řádně někdo napakoval, tak je to jasne, že to povalí rychlostí větru
@ Makarov « ned 10:06 am »
Už je info, jak získat černou pumu venku! :P
@ Petronius « sob 10:32 pm »
nevíte prosím jak na černou pumu ? já už snad zkusil vše a pořád nevím jak na to :/ ti co na ni jezdí to nechcou říct :D
@ Petronius « sob 10:32 pm »
ahoj
@ TomasFoxx « sob 6:08 pm »
@Vydesenej,  tak dik
@ Lelaion « sob 3:20 pm »
dá se nějak zamezit tomu aby u amuletu pumy při stisknutí klávesy J pro rychlé nasednutí už nezobrazovala tabulka - Opravdu chceš použít jezdecký talisman ? je to docela otravné to pořád potvrzovat
@ Vydesenej « sob 11:16 am »
Grout píše: V novince je, abychom sledovali web pro další nápovědy co se týče černé pumy. Sleduji jak blázen a furt nic :D tak jak to bude, prý už se ve hře nějaké objevily...
Joooo taky chci nápovědu :D zatím to mají jen samé pochybné individua ve hře :D
@ Nonepovideeej « sob 9:44 am »
@tomas135,  Ty se věnuj spíš češtině a ne černé pumě
@ tomas135 « sob 8:54 am »
Me bi zajimalo u koho je ten tajny ukol na cernou pumu a prosim neudelal by video navod na youtube prosim moc
@ mojsklad007 « sob 7:53 am »
Přeji všechno nejlepší k vaším narozeninám :) rozhodl jsme se pro vás složit básen tak snad to bude stát za to :-D
@ Grout « sob 2:35 am »
V novince je, abychom sledovali web pro další nápovědy co se týče černé pumy. Sleduji jak blázen a furt nic :D tak jak to bude, prý už se ve hře nějaké objevily...
@ XTYRKYSX « sob 12:55 am »
Sobota
@ deimos « pát 10:26 pm »
pečení dortu do sobotní půlnoci... Je to myšleno do soboty 23:59:59 nebo do pátku 23:59:59
@ Petronius « pát 8:56 pm »
nevíte něco o tajným ukolu a jak na černou pumu ? :D
@ Grout « pát 6:15 pm »
jak padaji ty stranky knihy, je jich 10 a kdyz mas vsechny muzes udelat denik a s nim ti padne i univerzalni dilek
@ jivka007 « pát 6:13 pm »
nevím co je kniha ani jak se děla slyším to prvně :D
@ Vydesenej « pát 6:08 pm »
jivka007 píše: ja mam dvě časti 3 bych měl dostat za forum ale bohužel stařenku sem nepochopil , že mam vše dat 3x a momentalně už odemě nechce nic příjmout píše hlašku že už to nechce a surka se mi odečte je nějaka možnsot stařenku ještě dodělat ?
Prostě se na stařenku vykašli a udělej si knihu a je to :D
@ jivka007 « pát 5:56 pm »
ja mam dvě časti 3 bych měl dostat za forum ale bohužel stařenku sem nepochopil , že mam vše dat 3x a momentalně už odemě nechce nic příjmout píše hlašku že už to nechce a surka se mi odečte je nějaka možnsot stařenku ještě dodělat ?
@ Grout « pát 5:30 pm »
Dělám směny a taky pumu mám. Kdybych se na to nevyprdnul, tak i na druhé postavě... :D a to tou cestou dortu, neměl jsem univerzál. Pro mě byl problém stihnout OX (o první jsem byl v práci), jinak cajk. Hraju s týpkem, kterej nemá jidinej quest v Dongji, celou dobu říkal jak na to prdí, ale nakonec asi během dvou dnů si tu pumu jen tak ze srandy udělal. Nejvíc problém mu dělalo fórum btw. :D
@ noxforko « pát 3:42 pm »
No za mě je prostě blbost v rozdílu mít a nemít eventový předmět jen kvůli toho, že člověk nemůže hrát každý den - to znamená že nemůžu odevzdat každý den úkol nebo se účastnit každý den njáké soutěže (a to už mám 3 části amuletu), kdyby se 4tá dala koupit, usnadnilo by to život lidem co nemají tolik času a ještě by profitoval server, a rozhodně by to nebylo ani "zadarmo" protože i tak musíš mít další 3 části
@ LazyMole « pát 2:54 pm »
co nějakou indícii jak na černou pumu? :D drobnou :D
@ OrangEE « pát 1:52 pm »
Keď máš 10 kusov, klikneš pravým na jednu z nich a urobí ti Denník + dílek na výmenu
@ TomasFoxx « pát 1:13 pm »
@ChunjoKing,  možná když jich máš v invu 10 tak na jednu stačí jen kliknout a nabídne ti to, fakt nvm :D
@ ChunjoKing « pát 1:12 pm »
TomasFoxx píše: @ChunjoKing,  musíš jich mít 10 a pak je nějak spojíš v knížku, ale idk jak, nedělal jsem to :D
tak díky aspoň za info o počte. Skúsim vyheň, soona atď. Ešte raz dík 🙂
@ TomasFoxx « pát 1:08 pm »
@ChunjoKing,  musíš jich mít 10 a pak je nějak spojíš v knížku, ale idk jak, nedělal jsem to :D
@ ChunjoKing « pát 1:05 pm »
Tak neviem ako ty, ale ja mám fyzicky náročnú prácu na 3 zmeny
@ Vydesenej « pát 7:32 am »
noxforko píše: Petice, za možnost koupě poslední části amuletu za SD pro pracující lid :D
Pracuju každý den po-pá a už mám 3 pumy skoro :D takže není třeba ale jako ulehčilo by to i mi tu třetí / čtvrtou pumu :D
@ NedGabriel « pát 5:42 am »
Jak víte kolik je stránek knihy ?
@ noxforko « pát 4:48 am »
Petice, za možnost koupě poslední části amuletu za SD pro pracující lid :D
@ ChunjoKing « pát 2:02 am »
Nemám moc času na hru okrem víkendov a netušil som, že na tortu bude čas obmedzený. Respektíve som očakával, že mám čas do konca osláv. Bohužiaľ mi teda chýba posledný diel talizmanu pumy. Nikdy predtým som sa osláv nezúčastnil. Veľmi rád by som pumu získal. Avšak ani možnosť získania univerzálnej časti skrz súťažný týždeň mi moc nevyhovuje. Ale cez víkendy som aktívny a nadpolovičnú väčšinu stránok som si už dokázal nadropovať. Okrem toho, že ma zaujímal príbeh Ekury mám teraz znova nádej na získanie talizmanu. Budem veľmi vďačný za pomoc. Niektoré stránky mám dvojmo, takže možno by som zasa vedel pomôcť ja vám.
@ ChunjoKing « pát 1:42 am »
@TomasFoxx,  Pane, čo mám s tými stránkami urobiť, keď ich budem mať, prosím?
@ Tomori « čtv 11:13 pm »
Dobrý večer, bylo předáno dalších 98 částí amuletu v rámci soutěží zde na fóru. Pokud jste svou část neobdrželi a jste si 100% jisti, že jste se soutěže zúčastnili, zkontrolujte si prosím ještě jednou, zda jste uvedli dvě jména postav na dvou různých účtech. Hráču, kterých se to týká, budu během 48 hodin kontaktovat.
@ CrazyBull « čtv 8:30 pm »
kONTROLNÍ OTÁZKA - pokud bude za dnešní OX dílek amuletu bude to ten stejný jako minule nebo jiný/ náhradní dílek? Ptám se proto že by pak nemělo smysl chodit se stejnou postavou co posledně. Děkuji
@ diver « čtv 6:01 pm »
driftkin píše: zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Doslova to Mio o pár řádek níže píše, poukazuje na aktualizaci v novince. Sobotní půlnoc je poslední nejzašší termín
@ driftkin « čtv 5:57 pm »
zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel :) :)
@ diver « čtv 5:52 pm »
TomasFoxx píše:
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
:up:
@ TomasFoxx « čtv 5:34 pm »
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
@ diver « čtv 4:14 pm »
TomasFoxx píše: @Azi123,  Nasbírej díly knihy příběhu ekury, dostaneš za to univerzalni dilek
Zajímavý, složil jsem stránky a dílek žádnej :D asi to je tím, že už pumu mám, nebo novinka ode dneška po údržbě.
@ TomasFoxx « čtv 3:45 pm »
@Azi123,  Nasbírej díly knihy příběhu ekury, dostaneš za to univerzalni dilek
@ diver « čtv 12:58 pm »
Azi123 píše: Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu :)
:up:
@ Azi123 « čtv 11:22 am »
Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:
1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.
2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.
3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.
4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.
5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.
6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu :)
@ Azi123 « čtv 11:16 am »
Ahoj. :) Zjistil jsem, že mi nevychází díly amuletu do zkompletování pumy, tak zkusím, jestli mi návod na řešení skládačky u truhel pomůže :D
Kdyby to vyšlo, tak mám postavičku AziBuff
@ diver « stř 10:11 pm »
Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
@ diver « stř 9:38 pm »
Hakan píše:
diver píše:
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
No právě, takže to zase taková novinka není :lol:
Takže novinka nenovinka :D
@ Hakan « stř 9:28 pm »
diver píše:
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
No právě, takže to zase taková novinka není :lol:
@ Grout « stř 9:18 pm »
jo to píše, úplně jsem se lekl :D
@ diver « stř 9:14 pm »
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
@ Hakan « stř 9:01 pm »
Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
@ diver « stř 8:06 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Ale spíš jsem to špatně pochopil, ty budou v té 2. části eventu, že? :D
@ diver « stř 7:31 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Zatím jsem žádné svíce nedostal ani kousky dortu, dělám něco špatně?
@ cleo « stř 6:46 pm »
kde najdu prosím to zobrazení donesených surovin stařence na dort?
@ cleo « stř 6:41 pm »
@Mionix,  takže hlášku stařenky, že dnes je posledním dnem, kdy shání suroviny nemáme brát vážně?
@ Mionix « stř 4:10 pm »
viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
@ XTYRKYSX « stř 3:25 pm »
Super diky

Who is chatting

offline Akemos 
offline Ashen 
offline DarkB 
offline Fogru 
offline FrobikCZE 
offline Granit 
offline Heana 
offline Marph 
offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Tomori 
offline Verrin 
offline deimos 
offline fagor 
offline pitre