Nejde o žádné zabugované textury. Na všechna místa se dá v pohodě dostat. Že cesta není vždy přímá a rovná? Přímá a rovná cesta je cesta do pekel. A že není výrazně odlišená? Proč by měla být? Jaké by to potom bylo hledání? Kosterní pozůstatky hledat nemusíte. Jsou viditelné už z dálky. Tak si k nim najděte alespoň cestu. To je myšlenka toho úkolu.
Těch pár míst, kde skutečně docházelo k zaseknutí postavy do textur (domky, hradby) je dávno opravených.
Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.16
- Příspěvky: 150
- Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 98 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme.

- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Cepino rekl bych, ze pointa obrazku je ukazat, ze nekde je mnohem vetsi kopec a projit tam lze a jinde je proste stejny nebo i znatelne mensi a projit nelze. Navic autor prispevku a obrazku psal "Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť." a nikoliv "Je tu vice mist, kde neni carou na zemi znaceno kudy mam jit".
Jinak je tomu cca 2 tydny co jsem se bugl v texture za domkem vedle spawnu Askera pri sbirani kosti.
Co to pises za blabol? Tady si nekdo stezuje, ze cesta neni rovna? Tady si nekdo stezuje, ze se nekam neda dostat? Tady si nekdo stezuje, ze musi cestu hledat? Tady se resi, ze nekde je stoupani klidne 70° a jde tam projit bez problemu, jinde je prakticky rovinka a projit tam nejde i pres to, ze v obou mistech je stejny povrch a na te rovince nebrani zadna textura. Nikdo neresi, ze cestu musi hledat, ale to, ze je nesmyslne, abych cestu hledal stylem, ze se odrazim o neviditelne steny.KapkaRosy píše:Nejde o žádné zabugované textury. Na všechna místa se dá v pohodě dostat. Že cesta není vždy přímá a rovná? Přímá a rovná cesta je cesta do pekel. A že není výrazně odlišená? Proč by měla být? Jaké by to potom bylo hledání? Kosterní pozůstatky hledat nemusíte. Jsou viditelné už z dálky. Tak si k nim najděte alespoň cestu. To je myšlenka toho úkolu.
Těch pár míst, kde skutečně docházelo k zaseknutí postavy do textur (domky, hradby) je dávno opravených.
Jinak je tomu cca 2 tydny co jsem se bugl v texture za domkem vedle spawnu Askera pri sbirani kosti.
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
konečne niekto kto to správne pochopil a reagoval aj v môj prospechondra852 píše:Cepino rekl bych, ze pointa obrazku je ukazat, ze nekde je mnohem vetsi kopec a projit tam lze a jinde je proste stejny nebo i znatelne mensi a projit nelze. Navic autor prispevku a obrazku psal "Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť." a nikoliv "Je tu vice mist, kde neni carou na zemi znaceno kudy mam jit".
Co to pises za blabol? Tady si nekdo stezuje, ze cesta neni rovna? Tady si nekdo stezuje, ze se nekam neda dostat? Tady si nekdo stezuje, ze musi cestu hledat? Tady se resi, ze nekde je stoupani klidne 70° a jde tam projit bez problemu, jinde je prakticky rovinka a projit tam nejde i pres to, ze v obou mistech je stejny povrch a na te rovince nebrani zadna textura. Nikdo neresi, ze cestu musi hledat, ale to, ze je nesmyslne, abych cestu hledal stylem, ze se odrazim o neviditelne steny.KapkaRosy píše:Nejde o žádné zabugované textury. Na všechna místa se dá v pohodě dostat. Že cesta není vždy přímá a rovná? Přímá a rovná cesta je cesta do pekel. A že není výrazně odlišená? Proč by měla být? Jaké by to potom bylo hledání? Kosterní pozůstatky hledat nemusíte. Jsou viditelné už z dálky. Tak si k nim najděte alespoň cestu. To je myšlenka toho úkolu.
Těch pár míst, kde skutečně docházelo k zaseknutí postavy do textur (domky, hradby) je dávno opravených.
Jinak je tomu cca 2 tydny co jsem se bugl v texture za domkem vedle spawnu Askera pri sbirani kosti.



Zaynev BM sura 109
menší comeback
tentokrát už nie tryhard 
menší comeback


-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Je spousta míst kde se dá v Enatrianu ještě bugnout,nejvíce to naštve v hradě když to bugne u vetešníka do stanů to je pak radost muset běžet opět od začátku:)
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
hlavne použiť znova další klúč, ktorý ti nikto nezaplatírudlaninja píše:Je spousta míst kde se dá v Enatrianu ještě bugnout,nejvíce to naštve v hradě když to bugne u vetešníka do stanů to je pak radost muset běžet opět od začátku:)

Zaynev BM sura 109
menší comeback
tentokrát už nie tryhard 
menší comeback


- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Je potřeba všechny tyto souřadnice hlásit na support, nejlépe souřadnice a obrázek, aby je opravili. I já tak činím. Jinak se to neopraví nikdy.rudlaninja píše:Je spousta míst kde se dá v Enatrianu ještě bugnout,nejvíce to naštve v hradě když to bugne u vetešníka do stanů to je pak radost muset běžet opět od začátku:)
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Grout « pon 2:00 am »


@
Tomori « ned 2:48 pm »


@
Vydesenej « ned 10:15 am »


@
LittleNessa « sob 7:50 pm »


@
Vydesenej « sob 3:12 pm »


@
OrangEE « sob 2:49 pm »


@
LittleNessa « sob 1:49 pm »


@
asdis « sob 11:02 am »


@
Relly « pát 9:38 pm »


@
TomasFoxx « pát 8:10 pm »


@
TomasFoxx « pát 7:57 pm »


@
Revus « pát 5:05 pm »


@
Mionix « pát 4:09 pm »


@
Tomori « pát 1:33 pm »


@
Nonepovideeej « pát 12:57 pm »


@
Revus « čtv 8:42 pm »


@
Grout « čtv 8:17 pm »


@
Mionix « čtv 7:24 pm »


@
Revus « čtv 7:14 pm »


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »


@
Uncut69 « sob 5:44 pm »


@
Tomori « sob 5:29 pm »


@
Uncut69 « sob 5:20 pm »


@
Mionix « sob 4:55 pm »


@
Grout « sob 3:53 pm »


@
Mionix « sob 3:52 pm »


@
Revus « sob 2:16 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:12 pm »


@
Revus « sob 2:08 pm »


@
SELDA « sob 1:42 pm »


@
libast « sob 11:34 am »


@
Tomori « sob 11:27 am »


@
asdis « sob 11:03 am »


@
ChunjoKing « sob 10:36 am »


@
Tomori « sob 10:34 am »


@
ChunjoKing « sob 10:22 am »