Ahoj,
Přemýšlel jsem jak zvýšit výkonnost hry na mém stařečkovi bez nutnosti upgradu, prošel jsem většinu starých i novych návrhu/témat ohledně mé myšlenky a nenašel jsem nic krom par náznaků tématu o kterém bych se chtěl pobavit
Rad bych podotkl že, netuším zda nějaké tyto funkce/úpravy mám já sám možnost přímo ve hře nastavit(nenašel jsem)
Primárně mluvím o swampu ale tyto funkce by se určitě dali využít i jinde
1) efekt zásahu, netuším jak přesněji bych to popsal, musel bych být u PC, každopádně při hitnutí mobky vidíte už intuitivně ze ji hitujete (možnost vypnout)
2) kriticky zásah, možnost vypnout animaci kritického zásahu, troufám si říct ze i to má nějaký efekt na celkový běh hry, při těch vyšších desítkách mobek někdy i lehkých stovkách, animace kritu ukazuje v jeden moment tolikrát ze si opravdu myslím ze by to odlehčilo(redukce animaci nebo přímo možnost vypnout)
3) poletující expy, občas to sleduji a přijde mi ze se to začíná podobat komedii o vzniku novorozence(žlutý spermie útočí na moji buffku) (vypnout)
Nevím jak moc to je komplexní problém co se týká zavedení do hry, ale za me tato možnost, vypnout si v launcheru nebo ještě lépe přímo hře, která ovlivňuje jen a jen moji postavu by nemusela na skodu
Nechtěl jsem sem přijít z prázdnými tématy k podmětu, ale opravdu jsem se nad tím zamyslel, uškodit hře jako takové to snad nemůže, snad jen ten vizuál který nebude vypadat tak působivě ale to už, jak jsem zmínil výše by byla jen možnost hráče (stejně tak už to máme dx8,9, vyhlazení, dohled
Jediné zápory které k tomu mám jsou jen ohledně ekonomiky pokud se ji to týká a jestli vůbec ji to nějak zasáhlo(hráčům to poběží lépe a vydělají více) - (už tu máme hráče kterým to běží dobře i když se to při množení zvrtne), já osobně jsem nezaznamenal nějaký enormní rozdíl jestli klasická množka a nebo přemnožení s extrémními laggy, případně drop hry, výdělek byl téměř stejný
Rad si vyslechnu názory ostatních lidi proč ne, nemam s kým vést tuto diskuzi takže se klidně do toho oprate, nebo naopak co napadne v souvislosti s tímto tématem vás
/edit - Chtěl jsem tím říct méně efektů=menší zátěž za cenu vizuálu, přesto jako volitelná možnost
Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Něco na ten styl (byť mě štvala jiná věc, ale týkalo se to i tohoto) jsem navrhoval zde, nikdy na to nedošlo, ale tady se občas implementují i roky staré návrhy: viewtopic.php?p=1289387
A jinak určitě pomůže pročíst si tady následující téma: viewtopic.php?t=121844
V minulosti bylo možné smazat 2 soubory ze složky se hrou, které obsahovaly efekty a díky tomu je šlo mít vypnuté. Ať už se to adminům líbilo nebo ne, zavedla se kontrola celistvosti hry při zapínání klienta (dělá se kontrola na přítomnost a integritu všech různých souborů při spuštění hry, nebo nějaký chceck sum) a toto tedy už možné není. V příspěvku výše probíhá debata o tom, proč se to stalo.
Konkrétně se mi hodně líbí názor, který tam publikoval ondra852, protože krásně shrnuje situaci na ekuře a je vidět, že se za těch 5-6 let moc v tomto ohledu nezměnilo.
A jinak určitě pomůže pročíst si tady následující téma: viewtopic.php?t=121844
V minulosti bylo možné smazat 2 soubory ze složky se hrou, které obsahovaly efekty a díky tomu je šlo mít vypnuté. Ať už se to adminům líbilo nebo ne, zavedla se kontrola celistvosti hry při zapínání klienta (dělá se kontrola na přítomnost a integritu všech různých souborů při spuštění hry, nebo nějaký chceck sum) a toto tedy už možné není. V příspěvku výše probíhá debata o tom, proč se to stalo.
Konkrétně se mi hodně líbí názor, který tam publikoval ondra852, protože krásně shrnuje situaci na ekuře a je vidět, že se za těch 5-6 let moc v tomto ohledu nezměnilo.
Samozřejmě to napsal agresivně, ale gist situace prostě vystihl správně. Věřím, že admini si jsou vědomi toho, jak příšerná ta situace je, ale zkrátka asi nevymysleli řešení. Ono totiž stejně asi řešení, které buď nezničí ekonomiku ještě víc nebo nenaštve výrazné % hráčů, neexistuje.ondra852 píše: ↑čtv 22. čer 2017 18:21:48 Tak vis co na nekterych serverech se rozhodli, ze udelaji mapy s nejlepsim vydelkem slozite na umeni hru dobre ovladat, nekde na to mit dobrou vybavu, nekde zalozene na spolupraci vice hracu ... no a na Ekure se nekdo rozhodl, ze nevydelecnejsi mapa bude zalozena na umeni koupit PC za 50k, umet precist 500 nazvu itemu na zemi za vterinu, vyhazet 100 itemu z invenatare za vterinu (bordel co lezi pres vec co chcete sebrat) a jako bonus musis mit namakanej palec, aby jsi udrzel 2 hodiny v kuse mezernik.
Ta mapa je absolutni fail, ale asi to nikomu z teamu za tech par let co tu je jeste nedoslo (nebo Ekuru sponzoruji prodejci a vyrobci herniho hardwaru za to, ze hrace nuti kupovat high-end procesory kvuli hre z roku 2004).
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Zajímavé, přečetl jsem obě tvé forka ale něčím souhlasím s něčím ne, nicméně dostalo se nám někdy nějakého stanoviska od adminů? Nebo se proste jen zakázali mazat soubory protože to vydelavalo hodně a tím to haslo?
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Oficiální stanoviska a vyjádření od týmu jsou velmi vzácnou komoditou v posledních letech.maesterkuterr píše: ↑čtv 02. úno 2023 23:50:52 Zajímavé, přečetl jsem obě tvé forka ale něčím souhlasím s něčím ne, nicméně dostalo se nám někdy nějakého stanoviska od adminů? Nebo se proste jen zakázali mazat soubory protože to vydelavalo hodně a tím to haslo?
Můžeme se domnívat, že zkrátka zavedli kontrolu integrity jako bezpečnostní opatření proti úpravám klienta (hacky, atd), což dává rozum a tohle byl prostě jen nešťastný side effect.
Věc se ale má tak, že zvýšit výdělky ve swampu se prostě nesmí a tým nemá řešení toho, jak umožnit hráčům se slabým kompem hrát, aniž by zvýšili výdělky těm s kompy silnějšími.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.3
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte 10. srp 2010 21:13:46
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Rozumím tomu, ani se nesnažím o to aby byl zvýšen příjem yangů, za mě tam porad padá dost, proto jsem přišel s nápadem o nastavení zobrazování efektů přímo ve hře, samozřejmě pokud nějaký vliv na celkové výdělky ve swampu bude mít, a myslím že by byli i kdyby jen minimální (sám jsem to zkoušel,jak jsem psal výše)
Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli
Díky za vysvětlenou
Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel
Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli
Díky za vysvětlenou

Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Bohužel tvoje domněnka o tom, že by zmizení efektů mělo na výdělky dopad minimální, je kompletně mylná.maesterkuterr píše: ↑pát 03. úno 2023 0:07:39 Rozumím tomu, ani se nesnažím o to aby byl zvýšen příjem yangů, za mě tam porad padá dost, proto jsem přišel s nápadem o nastavení zobrazování efektů přímo ve hře, samozřejmě pokud nějaký vliv na celkové výdělky ve swampu bude mít, a myslím že by byli i kdyby jen minimální (sám jsem to zkoušel,jak jsem psal výše)
Samozřejmě s tím by mohli přijít i změny ohledně dropu prutu nebo rovnou čistého yangu ale někde jsem se nedávno dočetl ze na Swamp se proste sahat nebude a já to beru, jen jsem se pokusil přivést něco nového ale jak jsi mi ukázal nějaké pokusy o to tu už byli
Díky za vysvětlenou
Edit, teď me tak napadlo, co nastavit maximální cut pro počet vydělaných yangů ze swampu? Teď řeknu náhodné čísla protože realne nevím kolik si vynesou zkušení droperi ale dejme pokud uděláš za swamp 600kk v čistým yang ať sólo nebo rozdělením ve skupině tak te to kopne i před vypršením limitu, nebo nějaká podobná varianta, tohle jsem doslova vytáhl z paty a moc nad tím nepřemýšlel
Kdyby se tohle totiž umožnilo, tak já na počítači zapnu najednou 2 postavy na množení + buffa na sbírání a vydělám o víc než polovinu víc ve swampu, než bych byl schopnej teď. Nebo bych byl schopnej zapnout klidně 4-6 účtů se samobuffy, kde i bez sbírání vyděláš solidní částku a já bych se prostě jen přebuffovával a koukal u toho na film a ani bych se nemusel soustředit na drop.
Věř mi, já bych byl taky rád, kdyby se ze swampu odebrala ta hromada bordelu, zredukoval se ten drop yangů a prutů, aby to vycházelo podobně, ale nemusel jsi se probírat milionem lootu a řešit lagy, ale prostě ten koncept tý mapy je od začátku úplně špatnej. Od počátku tu mapu postavili na konceptu toho, že jen naháníš a sesekáváš mobky, což vyžaduje 0 hráčský pozornosti.
Ta hra má být o sekání metinů, zabíjení bossů, plnění třeba nějakých misí, atp. A to už opravdu dávno není.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.14
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Ahoj, trochu vám do toho kousnu:
1 - 2 - lze vypnout v nastavení klienta damage - počkození a s tím souvisí i kritik.
3. S těma expy - asi se to už řešilo - ale jiný způsob co by mě napadal - by byl jakási "schránka duší" - a v něm by byli ony expy za zabité moby - i když skutečně netuším, co by to pak udělalo se samotnou hrou vč. objektového programování. Takže poletující expy asi nebudou tím, co by způsobovalo lagy. Jsou statické ...
K dovětku - pár mých nápadů je na způsobu přes "ESC" vypnout animace. Jenže potom bude hra asi divná. To čím se hra pyšní jsou právě skill animace. To jinde není. Takže tady bych to neviděl na změnu. CO si myslím stále může dělat problémy jsou naše rychlosti připojení k netu = rozhoz od serveru. Další na co hudruji jsou - předměty na zemi. Logicky ty předměty jsou v "buferu" a tak je nutné čekat cca 3 minuty než je server vymaže. Což opět může způsobovat jisté neduhy spojené s nedokreslováním apod. Ale nejsem IT specialista. Dalším bodem je ... koník a rychlost.
A samozřejmě spawn. Bohužel nelze u této hry mít mrtvé lokace tzn. bez mobů. A tak ten problém je i právě ve spawnu příšer ... a takto bychom mohli pokračovat do aleluja 
To co můžeme ovlivnit - návrh - třeba aby hráči byli "nuceni" onen nepořádek na zemi po sobě sbírat. Dále - zbytečně nespamovat chat ve hře. A otázka je pokud postava zemře ono relognutí - i zde bude nějaký požadavek na server vč. portů. Ale jak jsem uvedl nejsem IT technik
RE Schwarz - Zdravím možná nebudete souhlasit, a snad i budete mít pravdu - ale jakýkolv zásah do klienta z hráčské strany je porušením VOP a tudíž, je možno dát i perna ban. Bohužel - i když chápu, že komfort hráče by měl být více zohledněn, potom ale vždy tak aby to neodporovalo VOP.
Ale řešení existují - bohužel to co my hráči nezohlednujeme - je - provoz - tzn. cena. A to skutečná reálná cena za něco podobného. Vždy totiž před čímkoliv, jakoukoliv úpravou apod. je nutná konečná cena - tzn. jednoduše - A VYPLATÍ SE TO? To je obecná reakce většiny majitelů ....
NEbudou dávat peníze za něco, co sice nám pomůže, ale pro ně to bude jistá ztráta peněz 
A poslední váš komentář - v podstatě s ním i souhlasím. Osobně by se líbila kulišárna - předměty padající do vaku a ten by byl na zemi. Tzn žádný rozprsk po zemi ale pěkně do vaku. A tam at si každá/ý z nás vybere ....
Takže po nás by zůstal na zemi pouze vak - a ten neotevře jiný hráč než onen původce. Dalo by se pak promyslet pokud jsme ve skupině ale vak by zůstal na zemi pro všechny ve skupce - a účel by byl - jsi rychlejší - je to tvoje ... 
Medvidek.
1 - 2 - lze vypnout v nastavení klienta damage - počkození a s tím souvisí i kritik.
3. S těma expy - asi se to už řešilo - ale jiný způsob co by mě napadal - by byl jakási "schránka duší" - a v něm by byli ony expy za zabité moby - i když skutečně netuším, co by to pak udělalo se samotnou hrou vč. objektového programování. Takže poletující expy asi nebudou tím, co by způsobovalo lagy. Jsou statické ...
K dovětku - pár mých nápadů je na způsobu přes "ESC" vypnout animace. Jenže potom bude hra asi divná. To čím se hra pyšní jsou právě skill animace. To jinde není. Takže tady bych to neviděl na změnu. CO si myslím stále může dělat problémy jsou naše rychlosti připojení k netu = rozhoz od serveru. Další na co hudruji jsou - předměty na zemi. Logicky ty předměty jsou v "buferu" a tak je nutné čekat cca 3 minuty než je server vymaže. Což opět může způsobovat jisté neduhy spojené s nedokreslováním apod. Ale nejsem IT specialista. Dalším bodem je ... koník a rychlost.


To co můžeme ovlivnit - návrh - třeba aby hráči byli "nuceni" onen nepořádek na zemi po sobě sbírat. Dále - zbytečně nespamovat chat ve hře. A otázka je pokud postava zemře ono relognutí - i zde bude nějaký požadavek na server vč. portů. Ale jak jsem uvedl nejsem IT technik

RE Schwarz - Zdravím možná nebudete souhlasit, a snad i budete mít pravdu - ale jakýkolv zásah do klienta z hráčské strany je porušením VOP a tudíž, je možno dát i perna ban. Bohužel - i když chápu, že komfort hráče by měl být více zohledněn, potom ale vždy tak aby to neodporovalo VOP.

Ale řešení existují - bohužel to co my hráči nezohlednujeme - je - provoz - tzn. cena. A to skutečná reálná cena za něco podobného. Vždy totiž před čímkoliv, jakoukoliv úpravou apod. je nutná konečná cena - tzn. jednoduše - A VYPLATÍ SE TO? To je obecná reakce většiny majitelů ....


A poslední váš komentář - v podstatě s ním i souhlasím. Osobně by se líbila kulišárna - předměty padající do vaku a ten by byl na zemi. Tzn žádný rozprsk po zemi ale pěkně do vaku. A tam at si každá/ý z nás vybere ....


Medvidek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní
Hledat nepřátele znamená být sám/a. 


-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »