UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od schvarz » pon 19. úno 2024 2:38:19

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 30 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od DarkB » pon 19. úno 2024 10:50:27

schvarz píše: pon 19. úno 2024 2:38:19
DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.
Jasně :D deník jsem samozřejmě četla ale jak to funguje jsem se stejně nedozvěděla. A člověk si to z prstu nevycucá. Bavila jsem se s X hráči a někteří co mají třeba zasvěcko teprve na 2 :D tak za válku jim to neuznalo prosím pěkně vůbec nic. A ano v tom máš pravdu, je těžké udělat rovnoměrné zasvěcko, když od daného charu jsou ve válce třeba jen tři postavy, po updatu ani nemluvě....
Update je nám tu prezentován tak, že je cíleno na to aby hra byla více fér. :D No za mě se děje pravý opak a spíše to mnoho hráčů co začínají PVP nebo si jej teprve pořizují spíše odradí než naláká a to není má domněnka ale toto mi mnoho takových hráčů sdělilo.

BTW dnes nastala ta situace :D 3 hráči daného charu dohromady v mapě jako protivníci a dalo mi to alespoň jednu duši? Ovšem, že ne XD Je to celé na hlavu....
Naposledy upravil(a) DarkB dne stř 21. úno 2024 20:03:10, celkem upraveno 1 x.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 11:17:52

Jak jsem psal dříve, udělat si zasvěcka + CB na chitinku +8 ve střední válce mi trvalo cca 3 měsíce intenzivního válčení. Jak dlouho by mi to tedy trvalo teď? Půl roku? A to je nutné dodat, že jsem toto prováděl v situaci, kde už jsem měl relativně kvalitní výbavu a znalost válek. Jak dlouho by to dělal někdo, kdo alespoň jednu z těchto věcí nemá?

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 620 poděkování
Dostal poděkování: 676 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Mionix » pon 19. úno 2024 12:59:41

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Dobrý den, zatím je tam menevhodna varianta omezeni, a bude upravena ve ctvrtek, kdy vám to GA lépe vysvětlí.

Mio

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 14:06:56

Je dobré vidět, že některé věci se revidují. Nezbývá než doufat, že touto revizí projde prakticky celý tento update :)

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » stř 21. úno 2024 10:56:00

K tomu BMku teda za mňa. Neviem či sa počítalo aj s tým, že mobky majú istý druh regenerácie HP, ale tým, že sa zmenšil DMG, príšery si oveľa viac HP stihnú zregenerovať a to ešte viac predlžuje čas, kým sa zabijú. Mínus DMG a zvýšená regenerácia z toho robí dooosť veľký rozdiel oproti tomu, ako to bolo. A to sa teda pri mne bavíme o BMku, ktoré nie je ani v hrade, ani neťahá 2 spoty, ale hrá si pekne na jednom. Keď vezmem do úvahy, že to BMko je fullové čo sa týka statov postavy aj skinu, veci sú viac než pekné a tiež si dovolím tvrdiť, že už čo-to odentené za to mám a úplna lopata nie som, tak mi to vo veľkej miere sťažilo, až by som povedal, že je to neadekvátne k tomu vyloženému úsiliu. Hráči, ktorí nemajú full postavu a ani nemusia mať zle veci, stačí lepší priemer, tak si nemyslím, že to budú na tom jednom mieste naďalej dávať. Ako je to v hrade, to neviem, tam som nikdy nebol a hráči, ktorí brali 2 spoty, to zatiaľ nemám info, ale ani nemali chuť to skúšať, pretože je to ASI zbytočné.

K tej regenerácií. Samozrejme, vieme o tom, že je tu možnosť spraviť ďalšiu postavu, otravu, ale úprimne, ovládať 4 postavy, s tým že z toho BMka nemôžem ani len odvrátiť zrak, nie to ešte odpísať, je už dosť. Premýšľal som napríklad nad tým, že by sa teda mohlo pridať niečo také, ako Šanca na otrávenie kúzlom. Mohol by to byť napríklad nový druh účesu. Ninju to nijak neovplyvní, nakoľko je v premene a tú otravu tam každý jeden má a BMku to aspoň z tejto časti trošku pomôže urýchliť. Nastaviť to teda ale len na PvM, tak ako sú manželské šperky, aby to v PvP nemalo využitie. Alebo by bolo fajn potom ešte raz prehodnotiť tie znížené %.
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pát 23. úno 2024 21:29:26

Tak k BMku (na jehož změnu jsem ještě nečetl jedinou kladnou reakci) nic, slíbené vysvětlení nového systému zasvěcka také nikde. Jaká je tedy situace? :)

Syndrom
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: stř 16. lis 2016 21:59:33
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Syndrom » ned 25. úno 2024 9:34:53

Ahoj,
Chtěl bych se vyjádřit k balancování pvm. Myslím si, že jedna ze silných stránek ekury je, že vám jedna postava na všechny pvm mapy nestačí. A je čistě na hráči jakou variantu si zvolí. Jsou tu postavy, které jsou na danou mapu mnohem lepší (například: bm a ninja v entu, ninja , bm v keri , šaman a war ve swampu a tak dále ). Tak to prostě je a snažit se ty rozdíly nějak narovnávat je podle mě chyba. Bude se snad upravovat Hg nebo cidonie, aby to bylo pro bm hratelné? A takhle by člověk mohl pokračovat dál. Snažit se to balancovat nemá smysl. Nechme to na hráčích ať si vyberou. Když vezmu čisté to bm v entu. Já začínal bm v entu s dmg 16-17. Ano neměl jsem dodělanou postavu a věci nic moc, ale největší výhoda bm byla , že to člověk mohl dodělávám za pochodu. To u proměny nejde. Pokud jsem to četl dobře ,tak po úpravě to ubralo cca 2k. To už se pro někoho kdo s entem začíná vyplatí zůstat snad i v tom swampu. Já sám jsem od úpravy ekuru nezapnul. Nemám na to moc chuť. Snažil jsem se dostat k nějakému slušnému dmg a teď mě ta úprava poslala zpět, kde už jsem byl. Chápu , že je asi potřeba nějak redukovat ty ohromné výdělky co tam hráči dosahují. Na druhou stranu jsou těžce odmakané. Radši bych přemýšlel , zda nějak neupravit počet mobek nebo jejich umístění, popřípadě jejich pohyb. ( Kdysi hodně dávno se ve staré cido tahali bossové na spawn. Třeba by to šlo použít i tady, aby nešlo tahat molo a kopec dohromady.)Ale rozhodně bych nesahal na dmg.

Omlouvám se, jestli jsem skákal z jedné věci na druhou, ale snažil jsem se popsat co nejlépe.
ObrázekoOSymptomOoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
LosReyes1605xPG6PHotovo

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Zixelio » ned 25. úno 2024 10:51:55

Nedalo mi to a šel jsem na pár hodin vyzkoušet BM na molo, jaký je to reálně rozdíl. Zkoušel sem entit jak s bonusem 50% tak i bez bonusu.
V obou případech dělal pokles výdělku o 20%, což považuju jako výrazné snížení. Člověk zainvestoval do výbavy čas i yang, aby se dostal na nějaký slušný dmg, ale teď ho to zase poslalo zpátky o 2-2,5k dmg dolů. Pokud byl cíl snížit výdělky na BMku o těch 20%, tak gratuluju povedlo se.

Nicméně abych dal i nějaký námět na změnu, pokud už nechce team upravovat dmg/výdělek,
nešlo by alespoň změnit agresivitu keskiru na úroveň askeru?
Za mě by to neměl být velký problém a velká výhoda, ale entění by se tím stalo alespoň o něco příjemnější. Je otravné mít mrtvého healera kvůli tomu, že se mu skupinka spawne na hlavě.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » úte 05. bře 2024 17:22:12

Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Petronius « úte 1:09 am »
si ty suroviny zapisuj :D
@ diver « úte 12:27 am »
Zdravím, když někdo začne v posledním týdnu, tak už snad není možné splnit všechny části dortu, navíc, když člověk zprvu nosil suroviny a třeba opomněl 1 surovinu dát 2x nebo 3x, tak těžko člověk přijde zpětně, která mu chybí a v jaké části dortu, škoda, že nemůže člověk stařence dát chybějící suroviny i když dělá jinou část dortu, aby stihl získat část amuletu.
@ Petronius « pon 11:00 pm »
palice bere o hodně víc ale :)
@ libast « pon 10:58 pm »
Asi je zbytečný dělat tu palici když se dá piňata rozmlátit i mečem
@ Hiearch « pon 10:43 pm »
@Tomori Tudíž každý den odevzdat něco dokud nezmizí hláška s pumou.
@ Grout « pon 10:38 pm »
Mě padla před hodinou :D
@ libast « pon 10:33 pm »
Hračky už nepadají 5 hodin sem dropoval a ani jedna mě nepadla
@ Tomori « pon 9:23 pm »
Jinak – stařenka dokáže být spokojená! Jen musíte pořádně číst, co vám píše. Rozhodně nemá Alzheimerovu chorobu :D , jak někteří hráči zmiňovali. Pamatuje si naprosto vše, co jí odevzdáte – tak na to nezapomeňte.
@ Tomori « pon 9:01 pm »
Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
@ Petronius « pon 8:56 pm »
mě to dalo marmeládu normálně z košíku a to tam bylo 10ks :D
@ Grout « pon 8:50 pm »
no, to chápu, ale můj dotaz byl spíš technickej :D To je jak ta marmeláda, z košíku to můžete sypat 10 let, ale až normální ovoce vám dá marmeládu, to taky není logický.. :D
@ Makarov « pon 8:27 pm »
Mionix píše: @Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
aleeeee :-)
@ Mionix « pon 8:19 pm »
@Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
@ Grout « pon 7:37 pm »
Aktivní, ale spíš plný dotazů bez odpovědí :D // (udělal jsem edit slov pro benedikta, můžete kouknout)
@ Makarov « pon 6:02 pm »
konečně aktivní forum :D
@ TomasFoxx « pon 4:59 pm »
Vyzradil by někdo z týmu, do kdy prosím pujde zdobit dort? (do kdy tedy pujde získat dílek z dortu)
@ diver « pon 4:37 pm »
zdravím, získal už někdo část talismanu pumy od stařenky?
@ Takashiro « pon 2:29 pm »
Nemôže sa robiť OX aj v Slovenčine? Včera som premýšľal prečo by mal byť oheň horký
@ Waldym « pon 12:13 pm »
Ahoj, nevíte kdy dostanu část amuletu z pečení dortu ? ten už mám splněný
@ Grout « ned 7:41 am »
Jak to je s tím dortem? je stařenka někdy spokojená?? Donesl jsem ji vše dokud neřekla, že toho má dost a mám se soustředit na další ingredience, ale pořád ji můžu nosit další a ona si je bere? .. neřekne něco jako "dneska máš splňeno"? jak to funguje prosím.
@ Grout « sob 11:22 pm »
anyone píše: hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
Protože už se nedávájí opilcovi, ale Benediktovi v Dongji.
@ anyone « sob 9:41 pm »
hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
@ anyone « sob 9:41 pm »
Ahojte,
@ Grout « sob 8:50 pm »
to je v háji s tím OX ... zrovna noční :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
@cervik1234,  diky
@ cervik1234 « sob 12:08 pm »
Fox je krásnej
@ Mionix « pát 9:17 am »
@asdis,  máte ode mě sz zde na foru
@ asdis « pát 7:43 am »
tam ma hned po portnuti vykopne
@ Mionix « pát 7:36 am »
@asdis,  přes Yonaha
@ asdis « pát 7:08 am »
Ahoj,nejak nefunguje Talisman/port do Dongji.Alebo len mne?
@ Dsurman « pát 12:32 am »
Zdravím, ty stránky knih, skládadá se z nich něco ?
@ RoxBorn « čtv 7:51 pm »
Ahoj, drop písmenek je náhodný nebo padá nějak pravidelně?
@ Tomori « čtv 2:54 pm »
ChunjoKing píše: Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
Dobrý den, určitě se na to podíváme, probereme a případně poupravíme. Děkuji za námitku a přeji hezký den. :)
@ Hakan « čtv 2:49 pm »
Mělo tam být do konce eventu získat, ale pokud se to bude přidávat postupně pak ok
@ Tomori « čtv 2:48 pm »
Hakan píše: Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
Dobrý den, jak už bylo uvedeno v novince: „Amulet lze složit i po skončení oslav – čas vás tedy netlačí.“ Nemusíte se tedy obávat, že by to bylo nereálné. Navíc plánujeme jednotlivé části amuletu za soutěže na fóru předávat postupně – takže vše zvládnete v klidu a bez stresu. Přeji krásný den :lol:
@ Hakan « čtv 2:40 pm »
Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
@ ChunjoKing « čtv 11:31 am »
Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
@ ChunjoKing « pon 12:02 am »
Hakan píše: A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
tiež by som si rád prečítal ;)
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))

Who is chatting