UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od schvarz » pon 19. úno 2024 2:38:19

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 30 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od DarkB » pon 19. úno 2024 10:50:27

schvarz píše: pon 19. úno 2024 2:38:19
DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.
Jasně :D deník jsem samozřejmě četla ale jak to funguje jsem se stejně nedozvěděla. A člověk si to z prstu nevycucá. Bavila jsem se s X hráči a někteří co mají třeba zasvěcko teprve na 2 :D tak za válku jim to neuznalo prosím pěkně vůbec nic. A ano v tom máš pravdu, je těžké udělat rovnoměrné zasvěcko, když od daného charu jsou ve válce třeba jen tři postavy, po updatu ani nemluvě....
Update je nám tu prezentován tak, že je cíleno na to aby hra byla více fér. :D No za mě se děje pravý opak a spíše to mnoho hráčů co začínají PVP nebo si jej teprve pořizují spíše odradí než naláká a to není má domněnka ale toto mi mnoho takových hráčů sdělilo.

BTW dnes nastala ta situace :D 3 hráči daného charu dohromady v mapě jako protivníci a dalo mi to alespoň jednu duši? Ovšem, že ne XD Je to celé na hlavu....
Naposledy upravil(a) DarkB dne stř 21. úno 2024 20:03:10, celkem upraveno 1 x.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 11:17:52

Jak jsem psal dříve, udělat si zasvěcka + CB na chitinku +8 ve střední válce mi trvalo cca 3 měsíce intenzivního válčení. Jak dlouho by mi to tedy trvalo teď? Půl roku? A to je nutné dodat, že jsem toto prováděl v situaci, kde už jsem měl relativně kvalitní výbavu a znalost válek. Jak dlouho by to dělal někdo, kdo alespoň jednu z těchto věcí nemá?

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 627 poděkování
Dostal poděkování: 677 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Mionix » pon 19. úno 2024 12:59:41

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Dobrý den, zatím je tam menevhodna varianta omezeni, a bude upravena ve ctvrtek, kdy vám to GA lépe vysvětlí.

Mio

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 14:06:56

Je dobré vidět, že některé věci se revidují. Nezbývá než doufat, že touto revizí projde prakticky celý tento update :)

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » stř 21. úno 2024 10:56:00

K tomu BMku teda za mňa. Neviem či sa počítalo aj s tým, že mobky majú istý druh regenerácie HP, ale tým, že sa zmenšil DMG, príšery si oveľa viac HP stihnú zregenerovať a to ešte viac predlžuje čas, kým sa zabijú. Mínus DMG a zvýšená regenerácia z toho robí dooosť veľký rozdiel oproti tomu, ako to bolo. A to sa teda pri mne bavíme o BMku, ktoré nie je ani v hrade, ani neťahá 2 spoty, ale hrá si pekne na jednom. Keď vezmem do úvahy, že to BMko je fullové čo sa týka statov postavy aj skinu, veci sú viac než pekné a tiež si dovolím tvrdiť, že už čo-to odentené za to mám a úplna lopata nie som, tak mi to vo veľkej miere sťažilo, až by som povedal, že je to neadekvátne k tomu vyloženému úsiliu. Hráči, ktorí nemajú full postavu a ani nemusia mať zle veci, stačí lepší priemer, tak si nemyslím, že to budú na tom jednom mieste naďalej dávať. Ako je to v hrade, to neviem, tam som nikdy nebol a hráči, ktorí brali 2 spoty, to zatiaľ nemám info, ale ani nemali chuť to skúšať, pretože je to ASI zbytočné.

K tej regenerácií. Samozrejme, vieme o tom, že je tu možnosť spraviť ďalšiu postavu, otravu, ale úprimne, ovládať 4 postavy, s tým že z toho BMka nemôžem ani len odvrátiť zrak, nie to ešte odpísať, je už dosť. Premýšľal som napríklad nad tým, že by sa teda mohlo pridať niečo také, ako Šanca na otrávenie kúzlom. Mohol by to byť napríklad nový druh účesu. Ninju to nijak neovplyvní, nakoľko je v premene a tú otravu tam každý jeden má a BMku to aspoň z tejto časti trošku pomôže urýchliť. Nastaviť to teda ale len na PvM, tak ako sú manželské šperky, aby to v PvP nemalo využitie. Alebo by bolo fajn potom ešte raz prehodnotiť tie znížené %.
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pát 23. úno 2024 21:29:26

Tak k BMku (na jehož změnu jsem ještě nečetl jedinou kladnou reakci) nic, slíbené vysvětlení nového systému zasvěcka také nikde. Jaká je tedy situace? :)

Syndrom
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: stř 16. lis 2016 21:59:33
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Syndrom » ned 25. úno 2024 9:34:53

Ahoj,
Chtěl bych se vyjádřit k balancování pvm. Myslím si, že jedna ze silných stránek ekury je, že vám jedna postava na všechny pvm mapy nestačí. A je čistě na hráči jakou variantu si zvolí. Jsou tu postavy, které jsou na danou mapu mnohem lepší (například: bm a ninja v entu, ninja , bm v keri , šaman a war ve swampu a tak dále ). Tak to prostě je a snažit se ty rozdíly nějak narovnávat je podle mě chyba. Bude se snad upravovat Hg nebo cidonie, aby to bylo pro bm hratelné? A takhle by člověk mohl pokračovat dál. Snažit se to balancovat nemá smysl. Nechme to na hráčích ať si vyberou. Když vezmu čisté to bm v entu. Já začínal bm v entu s dmg 16-17. Ano neměl jsem dodělanou postavu a věci nic moc, ale největší výhoda bm byla , že to člověk mohl dodělávám za pochodu. To u proměny nejde. Pokud jsem to četl dobře ,tak po úpravě to ubralo cca 2k. To už se pro někoho kdo s entem začíná vyplatí zůstat snad i v tom swampu. Já sám jsem od úpravy ekuru nezapnul. Nemám na to moc chuť. Snažil jsem se dostat k nějakému slušnému dmg a teď mě ta úprava poslala zpět, kde už jsem byl. Chápu , že je asi potřeba nějak redukovat ty ohromné výdělky co tam hráči dosahují. Na druhou stranu jsou těžce odmakané. Radši bych přemýšlel , zda nějak neupravit počet mobek nebo jejich umístění, popřípadě jejich pohyb. ( Kdysi hodně dávno se ve staré cido tahali bossové na spawn. Třeba by to šlo použít i tady, aby nešlo tahat molo a kopec dohromady.)Ale rozhodně bych nesahal na dmg.

Omlouvám se, jestli jsem skákal z jedné věci na druhou, ale snažil jsem se popsat co nejlépe.
ObrázekoOSymptomOoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
LosReyes1605xPG6PHotovo

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Zixelio » ned 25. úno 2024 10:51:55

Nedalo mi to a šel jsem na pár hodin vyzkoušet BM na molo, jaký je to reálně rozdíl. Zkoušel sem entit jak s bonusem 50% tak i bez bonusu.
V obou případech dělal pokles výdělku o 20%, což považuju jako výrazné snížení. Člověk zainvestoval do výbavy čas i yang, aby se dostal na nějaký slušný dmg, ale teď ho to zase poslalo zpátky o 2-2,5k dmg dolů. Pokud byl cíl snížit výdělky na BMku o těch 20%, tak gratuluju povedlo se.

Nicméně abych dal i nějaký námět na změnu, pokud už nechce team upravovat dmg/výdělek,
nešlo by alespoň změnit agresivitu keskiru na úroveň askeru?
Za mě by to neměl být velký problém a velká výhoda, ale entění by se tím stalo alespoň o něco příjemnější. Je otravné mít mrtvého healera kvůli tomu, že se mu skupinka spawne na hlavě.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » úte 05. bře 2024 17:22:12

Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
@ LittleNessa « čtv 10:18 am »
TomasFoxx píše:
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
Jako nad tímhle jsem se pousmála také, že jsem v neděli měla o 20 killu méně než někteří, ale CB jsem měla třeba o 200 víc to je pravda no .. :D že je zvláštní
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
@Aylia,  to nevadí, určitě ti to půjde
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
LittleNessa píše:
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
já to spíš myslel tak, že bych musel naklikávat a pak klikat spelly myší :D
@ TomasFoxx « čtv 10:17 am »
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
@ Aylia « čtv 10:15 am »
@TomasFoxx,  rip tak to už zůstanou jen moje leve ruce
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
@ TomasFoxx « čtv 10:14 am »
pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
@ TomasFoxx « čtv 10:12 am »
@Vydesenej, no však já chápu, ale když se podíváš na ty výsledky, tak v testovacích válkách to prostě nevypadalo špatně
@ Vydesenej « čtv 10:12 am »
TomasFoxx píše: ale chápu, že některým bezrukým blazinkum se libilo za healera házet dráp a pak jen koukat, jak se cbčka v chatu objevujou když se buffuje :D :D
Neříkám že tohle nebylo na .... to plně souhlasím :D spíš mi jde o ten princip toho že se něco testuje dělaj se ankety a pak to zas dopadne takhle. Nevím asi už jsem starý na takové logicky nelogické věci atd :D
@ TomasFoxx « čtv 10:10 am »
ale chápu, že některým bezrukým blazinkum se libilo za healera házet dráp a pak jen koukat, jak se cbčka v chatu objevujou když se buffuje :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:09 am »
Tak tohle ve 35 min testovací válce, kde byla půlka lidí co chodí normálně moc neotestujete :D
@ LittleNessa « čtv 10:08 am »
Taky moc nechápu proč jsme tedy chodily na testovací války ( střední ) :-D jaký to mělo smysl? Tohle je tah jak nalákat lidi do té velké války? :-D Good job .. :)
@ Vydesenej « čtv 10:06 am »
Přiznejte se kdo zas brečel na ty asisty :D :D Uděláme anketu, přidáme to aby jsme to pak zas dali pryč. Ale je to funny ne že ne
@ TomasFoxx « čtv 10:02 am »
@Aylia,  tak smula
@ Aylia « stř 8:46 pm »
@TomasFoxx,  díky za sdělení tohoto neuvěřitelného skillu, hned si věřim na víc
@ TomasFoxx « stř 8:33 pm »
@Aylia,  vsak jasny, dam, staci hazet drap do chumlu cervenych, s timto neuveritelnym skillem se ti cb zvednou hned o 200
@ Aylia « stř 8:28 pm »
@TomasFoxx,  dej mi trochu toho skillu, já šla war po 4 letech a jen 271 assist neassist

Who is chatting

offline Fogru 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Tomori 
offline Wzypt 
offline asdis 
offline strDK