UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od schvarz » pon 19. úno 2024 2:38:19

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od DarkB » pon 19. úno 2024 10:50:27

schvarz píše: pon 19. úno 2024 2:38:19
DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Z vývojového deníku:
"Zde jsme přistoupili k omezení nalezení duše protivníka. Zabíjení shodných protivníků tak bude omezeno. Opět ze shodného důvodu, kdy odměna neodpovídá vynaloženému úsilí."

Dá se tedy předpokládat, že se zavedlo nějaké omezení, které předchází zápočtu killu z někoho, koho už postava jednou zabila. Otázkou je, jak to omezení funguje. Je třeba zabít X jiných postav stejné rasy, než bude možné získat započtení z toho samého? Nebo tam hraje roli časová komponenta? Případně nějaký mix? Vůbec nevíme.

Dovedu si představit, že by mohl být problém, kdy budu požadovat zabití např. 3 jiných (unikátních) válečníků, než se mi započítá zase ten samý válečník, ovšem ve válce 3 válečníci existovat nebudou :D V takovém případě by asi dávalo smysl zavést i nějaké časové omezení, po kterém už zase bude možné započtení získat.

Za mě zasvěcení nedává smysl, protože vyžaduje stejné počty všech ras, přestože účast ve válkách vyrovnaná zkrátka není a hra žádným způsobem nemotivuje tuhle nerovnováhu nějak napravovat. Všeobecně nepodporuji tuhle rétoriku omezení, nerfů a zákazů. Občas to jinak nejde, ale v tomto případě se jedná jenom o řešení symptomu špatně navrhnutého herního systému. Považuju to za výrazně méně produktivní, než využívání incentiv, motivací, podpory a výhod. Ostatně i hráčská odezva na omezení, nerfy a zákazy je výrazně horší, než varianta druhá, přestože důsledek může být identický.
Jasně :D deník jsem samozřejmě četla ale jak to funguje jsem se stejně nedozvěděla. A člověk si to z prstu nevycucá. Bavila jsem se s X hráči a někteří co mají třeba zasvěcko teprve na 2 :D tak za válku jim to neuznalo prosím pěkně vůbec nic. A ano v tom máš pravdu, je těžké udělat rovnoměrné zasvěcko, když od daného charu jsou ve válce třeba jen tři postavy, po updatu ani nemluvě....
Update je nám tu prezentován tak, že je cíleno na to aby hra byla více fér. :D No za mě se děje pravý opak a spíše to mnoho hráčů co začínají PVP nebo si jej teprve pořizují spíše odradí než naláká a to není má domněnka ale toto mi mnoho takových hráčů sdělilo.

BTW dnes nastala ta situace :D 3 hráči daného charu dohromady v mapě jako protivníci a dalo mi to alespoň jednu duši? Ovšem, že ne XD Je to celé na hlavu....
Naposledy upravil(a) DarkB dne stř 21. úno 2024 20:03:10, celkem upraveno 1 x.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 11:17:52

Jak jsem psal dříve, udělat si zasvěcka + CB na chitinku +8 ve střední válce mi trvalo cca 3 měsíce intenzivního válčení. Jak dlouho by mi to tedy trvalo teď? Půl roku? A to je nutné dodat, že jsem toto prováděl v situaci, kde už jsem měl relativně kvalitní výbavu a znalost válek. Jak dlouho by to dělal někdo, kdo alespoň jednu z těchto věcí nemá?

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 645
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 613 poděkování
Dostal poděkování: 674 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Mionix » pon 19. úno 2024 12:59:41

DarkB píše: ned 18. úno 2024 20:14:23 No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.
Dobrý den, zatím je tam menevhodna varianta omezeni, a bude upravena ve ctvrtek, kdy vám to GA lépe vysvětlí.

Mio

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pon 19. úno 2024 14:06:56

Je dobré vidět, že některé věci se revidují. Nezbývá než doufat, že touto revizí projde prakticky celý tento update :)

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » stř 21. úno 2024 10:56:00

K tomu BMku teda za mňa. Neviem či sa počítalo aj s tým, že mobky majú istý druh regenerácie HP, ale tým, že sa zmenšil DMG, príšery si oveľa viac HP stihnú zregenerovať a to ešte viac predlžuje čas, kým sa zabijú. Mínus DMG a zvýšená regenerácia z toho robí dooosť veľký rozdiel oproti tomu, ako to bolo. A to sa teda pri mne bavíme o BMku, ktoré nie je ani v hrade, ani neťahá 2 spoty, ale hrá si pekne na jednom. Keď vezmem do úvahy, že to BMko je fullové čo sa týka statov postavy aj skinu, veci sú viac než pekné a tiež si dovolím tvrdiť, že už čo-to odentené za to mám a úplna lopata nie som, tak mi to vo veľkej miere sťažilo, až by som povedal, že je to neadekvátne k tomu vyloženému úsiliu. Hráči, ktorí nemajú full postavu a ani nemusia mať zle veci, stačí lepší priemer, tak si nemyslím, že to budú na tom jednom mieste naďalej dávať. Ako je to v hrade, to neviem, tam som nikdy nebol a hráči, ktorí brali 2 spoty, to zatiaľ nemám info, ale ani nemali chuť to skúšať, pretože je to ASI zbytočné.

K tej regenerácií. Samozrejme, vieme o tom, že je tu možnosť spraviť ďalšiu postavu, otravu, ale úprimne, ovládať 4 postavy, s tým že z toho BMka nemôžem ani len odvrátiť zrak, nie to ešte odpísať, je už dosť. Premýšľal som napríklad nad tým, že by sa teda mohlo pridať niečo také, ako Šanca na otrávenie kúzlom. Mohol by to byť napríklad nový druh účesu. Ninju to nijak neovplyvní, nakoľko je v premene a tú otravu tam každý jeden má a BMku to aspoň z tejto časti trošku pomôže urýchliť. Nastaviť to teda ale len na PvM, tak ako sú manželské šperky, aby to v PvP nemalo využitie. Alebo by bolo fajn potom ešte raz prehodnotiť tie znížené %.
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pát 23. úno 2024 21:29:26

Tak k BMku (na jehož změnu jsem ještě nečetl jedinou kladnou reakci) nic, slíbené vysvětlení nového systému zasvěcka také nikde. Jaká je tedy situace? :)

Syndrom
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: stř 16. lis 2016 21:59:33
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Syndrom » ned 25. úno 2024 9:34:53

Ahoj,
Chtěl bych se vyjádřit k balancování pvm. Myslím si, že jedna ze silných stránek ekury je, že vám jedna postava na všechny pvm mapy nestačí. A je čistě na hráči jakou variantu si zvolí. Jsou tu postavy, které jsou na danou mapu mnohem lepší (například: bm a ninja v entu, ninja , bm v keri , šaman a war ve swampu a tak dále ). Tak to prostě je a snažit se ty rozdíly nějak narovnávat je podle mě chyba. Bude se snad upravovat Hg nebo cidonie, aby to bylo pro bm hratelné? A takhle by člověk mohl pokračovat dál. Snažit se to balancovat nemá smysl. Nechme to na hráčích ať si vyberou. Když vezmu čisté to bm v entu. Já začínal bm v entu s dmg 16-17. Ano neměl jsem dodělanou postavu a věci nic moc, ale největší výhoda bm byla , že to člověk mohl dodělávám za pochodu. To u proměny nejde. Pokud jsem to četl dobře ,tak po úpravě to ubralo cca 2k. To už se pro někoho kdo s entem začíná vyplatí zůstat snad i v tom swampu. Já sám jsem od úpravy ekuru nezapnul. Nemám na to moc chuť. Snažil jsem se dostat k nějakému slušnému dmg a teď mě ta úprava poslala zpět, kde už jsem byl. Chápu , že je asi potřeba nějak redukovat ty ohromné výdělky co tam hráči dosahují. Na druhou stranu jsou těžce odmakané. Radši bych přemýšlel , zda nějak neupravit počet mobek nebo jejich umístění, popřípadě jejich pohyb. ( Kdysi hodně dávno se ve staré cido tahali bossové na spawn. Třeba by to šlo použít i tady, aby nešlo tahat molo a kopec dohromady.)Ale rozhodně bych nesahal na dmg.

Omlouvám se, jestli jsem skákal z jedné věci na druhou, ale snažil jsem se popsat co nejlépe.
ObrázekoOSymptomOoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
LosReyes1605xPG6PHotovo

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Zixelio » ned 25. úno 2024 10:51:55

Nedalo mi to a šel jsem na pár hodin vyzkoušet BM na molo, jaký je to reálně rozdíl. Zkoušel sem entit jak s bonusem 50% tak i bez bonusu.
V obou případech dělal pokles výdělku o 20%, což považuju jako výrazné snížení. Člověk zainvestoval do výbavy čas i yang, aby se dostal na nějaký slušný dmg, ale teď ho to zase poslalo zpátky o 2-2,5k dmg dolů. Pokud byl cíl snížit výdělky na BMku o těch 20%, tak gratuluju povedlo se.

Nicméně abych dal i nějaký námět na změnu, pokud už nechce team upravovat dmg/výdělek,
nešlo by alespoň změnit agresivitu keskiru na úroveň askeru?
Za mě by to neměl být velký problém a velká výhoda, ale entění by se tím stalo alespoň o něco příjemnější. Je otravné mít mrtvého healera kvůli tomu, že se mu skupinka spawne na hlavě.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Lejno » úte 05. bře 2024 17:22:12

Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.
@ marexanax « stř 9:40 am »
Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
@ Vydesenej « stř 7:22 am »
Z technických důvodů bude provedena údržba v čase od 7:30 do 8:00 :D a hra už nejede v 7:00 AU
@ TomasFoxx « úte 11:21 pm »
@Mionix,  jojo ona už mi psala, že po nějaky době pak zmizel, ale nevěděl jsem jestli jsi to byl ty, nebo samo :D každopádně ten ticket tam asi furt je, kdybyste ji chtěli dát náhradu 3:)
@ Mionix « úte 5:28 pm »
@TomasFoxx,  tak že, je to systémem ošetřené, nebudu psát jak, ale nedostupný zmizí sám.
@ qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »
Na to, že Vás tam je 5 a pů, tak se chováte, jak korporát o 500 zaměstnancích. :D
@ Mionix « pon 7:12 pm »
@TomasFoxx,  Je tu zásadní problém. Netuším, co by to udělalo, také se může stát, že se další již nebude spawnovat. A pokud mi to GA nepovolí, tak nemohu.
@ TomasFoxx « ned 10:06 pm »
@Mionix,  mohl bys prosim ticket 94300? jde jen o bugnuty ctyrlistek, tak at muzem hledat dal
@ Mionix « sob 5:34 pm »
Tak že pro info, ti co mi poslali do SZ jméno postavy, tak je quest údajně opraven a můžete jít za Handu UP
@ Mionix « sob 4:59 pm »
Prosím do SZ o dodání jmen postav, kde vám nejde nový věneček. Saggi nahradí.
@ Borda91 « sob 2:11 pm »
Už má někdo ten suvenýr? :D
@ cleo « sob 1:14 pm »
@Nonepovideeej,  ono to prý nejde ani těm co ho ještě nedělali
@ Nonepovideeej « sob 11:47 am »
Pravděpodobně to nejde nám, kteří měli rozdělaný úkol v Dongji, ostatním to šlo, tak nevím..
@ cleo « sob 10:52 am »
@Mionix,  těm co díky předčasnému ukončení eventu se při pokusu o port do dongji rozklikl věneček (a dostali vip) nejde udělat nový, koukněte na to prosím
@ Nonepovideeej « sob 10:46 am »
Mám Smetánku, Sam-zi, Rododendron, Kakikvět, Šeřík a Broskvový květ a nic no, tak nevím :/
@ MrDzenda « sob 10:40 am »
Mě už vyrábí věneček. Odevzdáváš správné? (Houby Tue, Kořen Gango, Datle, "Bodlák" nebere)
@ Nonepovideeej « sob 10:05 am »
Bylinky nejdou stále odevzdat :( Alespoň mně teda..
@ TomasFoxx « sob 9:42 am »
Vydesenej píše: Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
:D

Who is chatting

offline Mionix