Nová verze pravidel pro hru na serveru sindicate

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Nová verze pravidel pro hru na serveru sindicate

Příspěvek od Saggitarius » pon 01. srp 2011 22:28:27

Jak jste si již jistě všimli, tak v minulosti došlo ke změnám co se týče VOP a PP. Bylo víc než jasné, že stejnou cestou se budou ubírat i pravidla hry.
Proto prošli změnami, ale není třeba se bát. Neboť v podstatě došlo jen k jejich širšímu vysvětlení, aby nedocházelo k dohadům. Nicméně pro jistotu si je samořejmě pročtěte, neboť hraním od 2.8.2011 nabývají v platnost. A přihlášením do hry snimi souhlasíte.

Zde je jejich opis, pro ty jenže nechtějí otvírat web. Toto změní je platné od 2.8.2011 a změny nebudou zde uvedeny. Proto se nelze na tento článek ve větším časovém horizontu odvolávat.



Registrací herního účtu a hraním na serverech společnosti Sindicate Entertainment, s.r.o., souhlasíte s následujícími pravidly hry M2, včetně Provozních podmínek a podmínek užívání webu (dále jen PP), a také s Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP).

V případech, kdy dochází k rozporu mezi těmito pravidly a PP, či VOP, mají výhradní přednost tato pravidla hry M2.


PRAVIDLA HRY M2
Členové týmu Sindicate pro hru M2 (dále jen členové týmu Sindicate)
GP – Game Publisher / Provozovatel hry (dále jen GP)
- nejvyšší instance
- jeho rozhodnutí je vždy definitivní a musí být akceptováno
- má vyhrazeno právo jakékoli změny těchto pravidel, stejně tak jako PP, či VOP a všech dalších ustanovení řídících hru M2 na serverech poskytovatele
Zastoupení: DiRoIN (ve hře pod [GP]DiRoIN, na fóru DiRoIN)

GA – Game Administrator / Administrátor hry (dále jen GA)
- druhá nejvyšší instance
- prioritní funkcí je udržování bezproblémového chodu serverů a samotné hry
- řeší vzniklé spory a je nejvyšší instancí, na kterou se hráč může odvolat
- řeší vzniklé spory, kdy se hráč cítí poškozen předchozím řešením sporu GM a domáhá se dalším řízením sporu vyšší instancí
- má vždy poslední slovo, a to bez možnosti odvolání, pokud není výhradně nutné rozhodnutí GP
- vzniklý spor může předat k řešení GP, ale pouze na základě vlastního rozhodnutí (uživatel se nemůže domáhat řešení sporu u GP)
- nesmí poskytovat uživatelům ve hře jakékoli předměty, služby či jiná zvýhodnění (neplatí při návratu předmětů vyhodnocených jako ztracené, odměnách při nejrůznějších akcích - Eventy)
- nesmí jakkoli pozitivně zasahovat do vývoje herní postavy uživatele a jakkoli tak ulehčovat její vývoj
- ke každé blokaci je povinnen uchovat po dobu 1 měsíce důkaz o porušení pravidel blokovaným uživatelem
Zastoupení: Saggi (ve hře pod [GA]Saggi, na fóru Saggitarius)

GM – Game Moderator / Moderátor hry (dále jen GM)
- prioritní funkcí je dohled nad dodržováním pravidel hry hráči
- pouze v možné míře řeší vždy prvotní problém vzniklý ve hře (*1)
- má vždy poslední slovo, pokud není výhradně nutné rozhodnutí GA, nebo se hráč necítí jeho rozhodnutím ve sporu poškozen a nedomáhá se dalšího řízení sporu GA
- nesmí poskytovat uživatelům ve hře jakékoli předměty, služby či jiná zvýhodnění (neplatí při návratu předmětů vyhodnocených jako ztracené, odměnách při nejrůznějších akcích - Eventy)
- nesmí jakkoli pozitivně zasahovat do vývoje herní postavy uživatele a jakkoli tak ulehčovat její vývoj
- nesmí generovat (Spawnovat) monstra v oblastech přístupných jakémukoli uživateli (neplatí pro nejrůznější akce – Eventy)
- nesmí jakkoli poškodit monstra, útočit na ně či je jinak upravovat (neplatí pro nejrůznější akce – Eventy, kde je jasně zřetelné, že předchozí manuální vyvolání monster je neadekvátní k síle skupiny uživatelů a samotná hra by v tomto stavu nemohla pokračovat dále)
- ke každé blokaci je povinnen uchovat po dobu 1 měsíce důkaz o porušení pravidel blokovaným uživatelem
Zastoupení: viz. Tým Sindicate na internetové adrese http://m2.sindicate.cz

TGM – Trial Game Moderator / Moderátor hry ve zkušební době (dále jen TGM)
- nově přijatý GM, který je ve zkušební době
- oproti GM má pouze omezené pravomoci
- nesmí řešit žádný spor
- nesmí udělit trest
- nesmí poskytovat uživatelům ve hře jakékoli předměty, služby či jiná zvýhodnění (neplatí při návratu předmětů vyhodnocených jako ztracené, odměnách při nejrůznějších akcích - Eventy)
- nesmí jakkoli pozitivně zasahovat do vývoje herní postavy uživatele a jakkoli tak ulehčovat její vývoj
- nesmí generovat (Spawnovat) monstra v oblastech přístupných jakémukoli uživateli (neplatí pro nejrůznější akce – Eventy)
- nesmí jakkoli poškodit monstra, útočit na ně či je jinak upravovat
- ke každému vznesenému návrhu k blokaci, je povinnen uchovat po dobu 1 měsíce důkaz o porušení pravidel blokovaným uživatelem
Zastoupení: neuvedeno

BA – Board Administrator / Administrátor fóra (dále jen BA)
Zastoupení: viz. http://m2.sindicate.cz/forum

BM – Board Moderator / Moderátor fóra (dále jen BM)
Zastoupení: viz. http://m2.sindicate.cz/forum

TBM – Trial Board Moderator / Moderátor fóra ve zkušební době (dále jen TBM)
Zastoupení: viz. http://m2.sindicate.cz/forum

Žádný člen týmu Sindicate není povinen ve hře, ve veřejném chatu, stejně tak jako v soukromém, cechovém a při jakékoli další možnosti ve hře, kde je uživateli umožněno se vyjádřit, stejně tak jako na fóru na všech všech webových stránkách jakkoli souvisejících s poskytovatelem, brát na zřetel žádost o komunikaci s uživatelem. Jedná se například o žádosti typu: „GM napiš mi“, „GM PM pls“ apod..
Záleží pouze na vůli dotyčného člena týmu Sindicate, zda tuto žádost přijme a kontaktuje uživatele.
Uživatel musí vzít v úvahu také skutečnost, kdy člen týmu Sindicate i při svém svobodném rozhodnutí vyhovět uživateli, může vykonávat jinou činnost (řešit předchozí problém) a nemůže reagovat neprodleně.

(*1) Ve hře není povinností členů týmu Sindicate řešit jakýkoli spor a pokud má uživatel zájem spor řešit, je jeho povinností využít Tiket-systém (Support – dále jen Support), který nalezne na internetové adrese: http://support.sindicate.cz

Registrace / Herní účet a přístupové údaje
Při registraci každého herního účtu dochází k pojmenování tohoto herního účtu uživatelem a k zabezpečenému přístupu k tomuto hernímu účtu je nutné také zvolit vhodné heslo k hernímu účtu (dále jen heslo). Uživatel je povinen zvolit takové heslo, které má alespoň dostačující zabezpečení, tedy heslo, které mimo malých a velkých písmen obsahuje také alespoň číslice a není jednoduché jej odhalit třetí stranou a ani aplikací zaměřenou na detekci hesla.
Při registraci herního účtu je uživatel povinen uvést také platnou adresu elektronické pošty (dále jen e-mail), ke kterému má výhradní přístup pouze tento uživatel. Pokud bude uvedený e-mail neplatný, nebude možné dokončit registraci nového herního účtu, a to z důvodu odepření možnosti potvrdit aktivační odkaz v systémovém e-mailu, zaslaném na uvedený neplatný e-mail.
Uvedený e-mail slouží také pro jakoukoli další komunikaci při řešení problémů, sporů, nastavení účtů a dalších operací spojených s herním účtem, proto je nutné zachovat si k tomuto e-mailu stále přístup a tímto e-mailem se v daných situacích prokazovat.
Každý uživatel je povinen pečlivě chránit své přístupové údaje (jméno herního účtu, heslo k hernímu účtu, e-mail). Tyto přístupové údaje nesmí sdělit třetí straně, což samozřejmě také zahrnuje přátele, či rodinu. Ani členové týmu Sindicate nepotřebují přístupové údaje uživatele znát, a proto je nebudou nikdy po uživateli vyžadovat.
Každé heslo je uloženo v zakódované podobě a tak jediný kdo zná jeho správnou podobu, je právoplatný uživatel herního účtu! Jedině od právoplatného uživatele je tedy možné heslo získat!
Po dokončení registrace nového herního účtu dochází k odepření možnosti vytvořit další herní účet z téže IP adresy, a tato možnost je opět přístupná až po uplynutí 48i hodin.
Od registrace herního účtu pak vždy dochází v měsíčních intervalech ke kontrole data posledního přístupu uživatele na herní účet (tedy do hry).
Pokud nedojde k příhláśení na herní účet ze strany uživatele během následujících 6i kalendářních měsíců, je tento herní účet automaticky systémem provozovatele smazán, a to bez nároku na jakoukoli zpětnou náhradu, či kompenzaci. Vyjímku tvoří herní účty, které jsou vyhodnoceny jako sponzorské, tedy takové herní účty, na něž byly připsány SD (Sindicate Dukáty – virtuální měna provozovatele).
Registrace dalších herních účtů je možná v jakémkoliv počtu, pokud není na vaši IP adresu/počítač vydána blokace. Počet herních účtů ve vlastnictví jednoho uživatele tedy není limitován.
Pokud se hráč pokusí blokaci jakýmkoli způsobem překonat, může být herní účet uživatele bez jakéhokoliv předchozího oznámení kompletně zablokován, či dokonce smazán, bez ohledu na druh předcházejícího přestupku, tak i současného chování uživatele.
Pokud uživatel v posledních 48i hodinách neprovedl žádnou registraci herního účtu, ale přesto je mu znemožněna registrace herního účtu z důvodu, kdy systém vyhodnotil, že k předchozí registraci herního účtu došlo v přechozích 48i hodinách, pak je uživatel pravděpodobně účastníkem tzv. „sdílené IP adresy“ a jiný uživatel z téže IP adresy již v posledních 48i hodinách herní účet registroval. V těchto případech je nutné vyčkat otevření nové možnosti pro registraci herního účtu.

Herní Klient M2 / Aktualizace
Hru M2 na serverech společnosti, je možno hrát pouze s aplikací, která přistupuje ke vzdálené službě na těchto serverech (dále jen Klient). Hru M2 může uživatel využívat pouze s Klientem, který je uživateli zpřístupněn zdarma ke stažení, a to na webu http://m2.sindicate.cz v sekci "DOWNLOAD".
Tento Klient musí být vždy aktualizovaný a spuštěný výhradně za pomoci aplikace Launcher, která je součástí Klienta, tato aplikace Launcher musí být také vždy aktuální, beze změny a v původním stavu, ve kterém byla nainstalovaná, či jinak aplikována do počítače uživatele.
Pokud bude zjištěn provozovatelem jakýkoli zásah do Klienta na straně uživatele, dojde u herního účtu, registračního e-mailu, počítače, či IP adresy, ze které došlo k přístupu na server poskytovatele, bez předchozího upozornění k blokaci. Tento postih může být permanentní (trvalý) a členové týmu Sindicate si vyhrazují právo na další přístup uživatele k užívání serverů a veškerých dalších služeb poskytovatele.
Jakýkoli zásah do celého Klienta je tedy hrubým porušením těchto pravidel a je zakázán.

Aplikace třetích stran
Je zakázáno využívat ke hře na našich serverech jakékoli podpůrné aplikace třetích stran. Pokud bude zjištěno systémem provozovatele využití jakékoli takovéto aplikace, vyhodnotí systém tuto skutečnost jako neoprávněné jednání o kterém bude učiněn záznam do registru poskytovatele. Tento záznam bude vždy využíván jako směrodatný a právoplatný důkaz, dokazující neoprávněné jednání uživatele. Tento záznam neobsahuje osobní data.
Poskytovatel není povinen tyto záznamy zveřejňovat, ani poskytovat třetím osobám.

Vhodná pojmenování
Hra M2 je MMORPG (Massive Multiplayer Online Role-Play Game), která umožňuje velkému počtu lidí, být ve virtuálním světě v jednu chvíli na jednom místě, a to pomocí internetu a v tomto virtuálním světě zastupovat určitou virtuální roli s vytvořenou herní postavou na daném herním účtě. Tyto herní postavy je možné vytvářet s jakýmkoli pojmenováním, která však nejsou v rozporu se zákony České republiky, nejsou hanlivá, rasistická, urážející, nenapodobující jména osob, které mají jakýkoli podíl na genocidě (zločin proti lidskosti definovaný mezinárodním trestním právem), nenapodobují pojmenování členů týmu Sindicate, či jejich funkce, nevyjímaje různých přepisů v záměnách písmen, které by mohly ostatní hráče jakkoli mást.
Tato zakázaná pojmenování se dále vztahují také na názvy stánků, jména cechů, pojmenování zvířat a na veškerá další pojmenování, která jsou uživateli k pojmenování přístupná.
Pokud bude zjištěno provozovatelem jakékoli pojmenování v rozporu s těmito pravidly, dojde u herního účtu, registračního e-mailu, počítače, či IP adresy, ze které došlo k přístupu na server poskytovatele, bez předchozího upozornění k blokaci. Tento postih může být permanentní (trvalý) a členové týmu Sindicate si vyhrazují právo na další přístup uživatele k užívání serverů a veškerých dalších služeb poskytovatele.

Chování ve hře
Ve hře M2 na serverech společnosti, či na příslušném fóru ke hře M2, na Supportu, stejně tak jako na všech webových stránkách jakkoli souvisejících s poskytovatelem, je přímo zakázáno a tvrdě trestáno:

Urážení, vyhrožování jiným hráčům či strhávání pozornosti na svou osobu nemístným chováním či vyšilováním - chováním se jako smyslů zbavený/á.
(Tyto projevy jsou vždy subjektivní, a proto mají vždy rozhodující právo posoudit tento projev členové týmu Sindicate)
Vulgární vyjadřování a to v jakémkoliv rozsahu, nevyjímaje různých přepisů, zkratek, hvězdičkování apod.
(Tyto projevy jsou vždy subjektivní, a proto mají vždy rozhodující právo posoudit tento projev členové týmu Sindicate).
odkazovat na jakoukoli aplikaci, tedy i hru, uvádět jakékoli webové stránky či odkazovat na jejich obsah, nebádat k nekalé činnosti, jako jsou podvody, krádeže či je jejich obsah nevhodný jako například vulgární, rasistický, urážející a jakkoli v rozporu se zákony ČR
Vydávat se jakkoli za člena týmu Sindicate a jakkoli tak mást ostatní uživatele
Jakkoli zasahovat do udělené blokace jiného uživatele, pokud není uživatel přímo vyzván členem týmu Sindicate. Je tedy například zakázáno žádát o zrušení blokace (UnBan) jiného uživatele.
Spamovat (nevyžádaně a opakovaně sdělovat obsah), a to všude, kde je uživateli umožněno se vyjádřit

Ve hře M2 na serverech společnosti, či na příslušném fóru ke hře M2, stejně tak jako na všech webových stránkách jakkoli souvisejících s poskytovatelem, je přímo zakázáno a tvrdě trestáno:

řešit jakýkoli spor z důvodu blokace, či domáhat se řešení z důvodu neoprávněné blokace. Pokud má uživatel zájem spor řešit, je jeho povinností využít Support, který nalezne na internetové adrese: http://support.sindicate.cz

Ve hře M2 na serverech společnosti, je dále přímo zakázáno a tvrdě trestáno:

Pokoušet se jakkoli okrást či ovlivnit uživatele, aby prováděl jakoukoliv činnost, která je v rozporu s jeho přesvědčením či znalostí hry M2
Ve hře zabíjet kteroukoli herní postavu uživatele na místech, která jsou vyhodnocena jako Respawn (Znovuzrozující), tedy místa kde se herní postava uživatele může objevit ve hře po potvrzení možnosti „Restart ve městě“, či využití nabídky NPC (Non-Player Character / Postava neovládaná hráčem – dále jen NPC) postavy. Na ostatních místech dané pravidlo neplatí, pokud ovšem není přímo uvedeno jinak v pravidlech pro vstup do konkrétní lokace, či místo není užíváno jako ochranná zóna.
Bránit herní postavě uživatele ve hře, například blokováním přístupu k NPC pomocí soukromých stánků, generováním - Spawnováním meteorů, monster a dalších objektů hry, a to v místech výskytu více herních postav, které nejsou připraveny, či schopny se bránit, tedy ve městech, či u ochranných zón.
Bránit uživateli ve hře úmyslným a opakovaným vyvoláním systémového hlášení, jako je nevyžádaný obchod, nabídka přátelství a veškerá další systémová hlášení, které je možné vyvolat uživatelem, pokud tak již bylo v předchozí době učiněno a tato nabídka byla odmítnuta

Sdílení herních účtů
Sdílením herních účtů se rozumí připojení na jeden herní účet z více jak jednoho počítače, a to jedním, či více uživateli. Rozlišení počítačů provádí systém. Sdílení účtů je povoleno, ale uživatel tak na daném herním účtě ztrácí nárok na řešení ztrát virtuálních předmětů, herního účtu a všech dalších výhod a služeb s herním účtem souvisejících.
Při řešení sporu u sdílených herních účtů ručí vždy za daný herní účet právoplatný majitel dle e-mailu a poskytovatel nebude brát na zřetel, který uživatel ve spornou chvíli daný účet využíval.

Tiket systém (Support)
Pro řešení sporů, problémů, konfliktů, přestupků proti pravidlům a dalších záležitostí za účelem vyrozumění (dále jen Situace), se členy týmu Sindicate, je určen Support, který nalezne na internetové adrese: http://support.sindicate.cz

Při každém založení nového tiketu, je vždy nutné uvést výhradně e-mail, který je uveden u daného herního účtu, ke kterému se tiket vztahuje!
Nikdo jiný než právoplatný majitel daného účtu dle e-mailu, nedostane na vytvořený tiket odpověď.
Nelze tiketem řešit jakoukoli situaci, vzniklou na cizím herním účtě a domáhat se tak řešení situace.
Pokud uživatel vytvoří tiket za účelem řešení Situace, je zakázáno odeslat poté další tiket, za účelem řešení téže Situace. Pokud bude zjištěno provozovatelem, že byl vytvořen tiket se shodnou situací, dojde u herního účtu, registračního e-mailu, počítače, či IP adresy, ze které došlo k přístupu na server poskytovatele, bez předchozího upozornění k blokaci. Tento postih může být permanentní (trvalý) a členové týmu Sindicate si vyhrazují právo na další přístup uživatele k užívání serverů a veškerých dalších služeb poskytovatele.
Mezi další potřebné údaje, které je nutno uvést při vytváření tiketu, patří jméno herního účtu (LOGIN) a pokud se jedná o řešení Situace na konkrétní herní postavě, je nutné také uvést pojmenování dané herní postavy, a to v přesném znění!
Pokud uživatel potřebuje k řešení Situace dodat důkazný obrazový záznam (dále jen Screen), může využít možnosti přiložení takovéhoto Screenu, ale na těchto Screenech nesmějí být provedeny jakékoli zásahy, retuše, fotomontáže a musí být výhradně ve formátu JPG. Tyto screeny nesmějí být pořízeny fotoaparátem, mobilem, či jiným zařízením, vytvářejícím obrazový záznam, pokud uživatel řeši tiketem Situaci, vzniklou přímo ve hře M2 na serverech společnosti.
Pokud bude zjištěno provozovatelem, že je dodaný Screen jakkoli upraven, dojde u herního účtu, registračního e-mailu, počítače, či IP adresy, ze které došlo k přístupu na server poskytovatele, bez předchozího upozornění k blokaci. Tento postih může být permanentní (trvalý) a členové týmu Sindicate si vyhrazují právo na další přístup uživatele k užívání serverů a veškerých dalších služeb poskytovatele.
Uživatel musí dbát na co nejpřesnější a srozumitelný popis důvodu, z jakého chce vzniklou Situaci řešit.
Nedodržením tohoto postupu může být tiket uzavřen bez odpovědi.

Postihy a blokace
Za jakékoli přestupky proti pravidlům hry M2 jsou ukládány postihy a blokace dle stanoveného interního postupu.
Řešení konkrétního přestupku provádí člen týmu Sindicate na základě druhu přestupku, způsobu zjištění a dalších aspektech, ovlivňujících udělení patřičného postihu, či blokace, a to buď přímo ve hře M2, nebo na příslušném fóru k této hře, či Supportu.
Pokud je přestupek nahlášen na Supportu, je prohřešek řešen bez jakékoli účasti majitele herního účtu, který má však právo se zpětně proti udělenému postihu, či blokaci, odvolat, a to pouze přes Support, kde bude s členem týmu Sindicate řešit výhradně konkrétní případ.
Tiket vytvořený s obsahem „já jsem nic neudělal“ a tikety s podobným obsahem, nejsou považovány za relevantní a takové tikety budou uzavřeny bez předchozí odpovědi.
Důkazní materiál k danému postihu zůstává dále vždy pouze v držení členů týmu Sindicate a není povinností jej zasílat uživateli, postiženému uděleným postihem, či blokací, aby mu byl dokázán přestupek.
Prohřešek vždy řeší výhradně ten člen týmu Sindicate, který postih, či blokaci, udělil a teprve pokud není uživatel s řešením konkrétního člena týmu Sindicate spokojen a cítí se s vyřčeným řešením poškozen, může na Supportu požádat o postoupení vyšší instanci k řešení případu, tedy GA.
Tuto žádost je nutné v tiketu jednoznačně uvést („S tebou to řešit nebudu dej to někomu jinému na starost“ není relevantní žádost o předání).
Pokud byl postih udělen přímo GA, nelze se již odvolat na vyšší instanci a GA může pouze vzniklý spor předat k řešení GP, ale pouze na základě vlastního rozhodnutí.
Pokud požádáte o předání GA a bude evidentní, že GM při řešení sporu nepochybil, či je domáhání se postoupení sporu k řešení vyšší instancí bezdůvodné, může být trest navýšen, a to z důvodu maření výkonu člena týmu Sindicate.

Možné postihy a blokace, které se uplatňují na uživatele porušující Pravidla hry M2.

Chat Ban -> Zákaz veškeré komunikace ve hře na určitou dobu (zobrazí se počet vteřin).
Odebrání bonusů -> odebrání automatického sběru peněz a rozšíření skladu.
Blokace účtu -> blokování konkrétního účtu (délka blokace je uvedena v nastavení účtu na webu).
Blokace účtů spadající pod určitý email -> stejné jako blokace účtu, ale se stejným či nižším postihem jsou postihnuty všechny účtu, spadající pod daného hráče.
Blokace počítače -> Laucher již nepovolí přihlášení z daného počítače na žádný herní účet.
Blokace IP adresy -> Blokování všech počítačů na internetové adrese.
Blokace rozsahu IP adresy -> Blokování všech počítačů na dané počítačové síti.
Blokace jsou nastaveny v ovládacím pultu pro GM/GA team, který sám určí velikost postihu na základě zadaných prohřešků.

V současné době je nastaven systém na tzv. trestné body (TB, dále jen TB).
Pokud nebyl v minulosti již uživateli udělen jakýkoli postih, či blokace na předchozích vytvořených herních účtech, pak každý nově vytvořený herní účet má stanovenu hodnotu TB rovnající se 0 (slovy „nule“) a uživatel tak má na daném herním účtě k dispozici veškeré zvýhodnění (bonusy), či služby.
Tyto TB se vždy sčítají a stav před zadáním postihu, či blokace je brán jako výchozí bod pro daný součet.


1 TB – 3 TB - automatické odebrání veškerých zvýhodnění (bonusů) ve hře
4 TB – 33 TB – dočasná blokace, přičemž každý TB znamená zablokování účtu na dobu 24 hodin
34 TB – trvalá blokace
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším
@ Marph « ned 1:43 pm »
Mám 2 horní, s tím, že levý je z ohnivé a pravý by měl být z OX, které jsem dokončil, ale někdo mi psal, že ten je z fóra
@ Marph « ned 1:41 pm »
Jaký dílek je z fóra?
@ Revus « ned 9:54 am »
Jourdonais nebo tak nějak,dobrej ubožák. Ze žluté, 130 lvl. Přijde zničehonic a nonstop zabijí 20 min v kuse, krade drop.

Who is chatting

offline Akemos 
offline Dayyo 
offline Fogru 
offline Mionix 
offline Pajjuska 
offline PanModry 
idle SiriusA 
offline Tomori 
offline Vydesenej