-
Saggitarius
- Game Administrator

- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Příspěvek
od Saggitarius » pon 21. kvě 2012 11:30:27
Pro zítřejší údržbu bude již platit aktualizované získávání hodností.
Podrobnosti lze nalézt zde
http://www.ekura.cz/editor.php?kategori ... sekce=1001
Dále proběhne oprava věže (nezobrzující se kováři) jako oprava proti přivolávačům bosů, kde někteří zabitím opětovně vyvolávaného bosse měli umožněno znovu kovat.
Upravení tržnice, aby již nezlobili případní bossíci (na serveru je špatná serverová mapa, která umožnuje jejich vyvolání, ale neumožnuje jejich zabití

).
Upravení přivolávání vašich "dopravních" prostředků a to zejména ve zjednodušení vyskakovaných hlášení.
-
Saggitarius
- Game Administrator

- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Příspěvek
od Saggitarius » pon 21. kvě 2012 19:54:37
V jedné z uvedených změn jsem zapoměl dodat, že v případě přivolání zvěře také dojde k úpravě.
U Zvířat je bude zvýšen požadavek na manu.
Zvíře | Mana |
SusScrofa | 400 |
Lupus | 500 |
Panther | 600 |
Lion | 700 |
Unicorn | 800 |
Dino | 900 |
Smilodon | 1000 |
Drako | 1200 |
Diabolos | 1500 |
-
Saggitarius
- Game Administrator

- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Příspěvek
od Saggitarius » úte 22. kvě 2012 10:31:42
A v neposlední řadě dnes proběhlo také upravení dropu ve swampu.
Drop byl přepracován na styl SD2.
Za oběť padlo při testech přes 30 000 monster, tak aby dropu odpovídalo stejnému poměru v porovnání se stavem jaký panoval předtím s pravidlem, že základ dropu se počítal vždy v poměru levelu monstra a hráče 1:1.
Na příkladu je to snázeji pochopitelné, z mobu s levelem 115 se počítalo tak, že hráč měl také 115 level.
Nastavení je provedeno tak, že vám nejdříve začne padat "lepší" drop až pokud doženete level moba. Následnějiž bude padat bez omezení levelu kdykoliv (100+). Rozloží se tak zatížení celého swampu.
Pro menší levely (110ky ap.) které chodily na ezo za vidinou velkého dropu (přecejenom diky rozdílu levelu měly 170% rate) tak budou zklamáni, ale jistě to ocení do budoucna, kdy překročením levelu mobů o i 5 levelu znamenalo doteď drastické snížení dropu. Nebrání tak nic zastavit se s levelováním, neboť to přinese jen plus pro vás a vaše výdělky.
Zároveň k tomu byl i upraven drop esencí, takže již by zde neměl být problém s jejich sháněním.
Věříme, že tato úprava bude pozitivně přijata (ironie).
Nicméně byla dlouho plánována a testována, tak aby mělo smysl expit postavy k dosažení maximálního levelu.
Upraveno pri pulnocním updatu.
-
-
You do not have permission to post in chat.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
@TomasFoxx, díky za sdělení tohoto neuvěřitelného skillu, hned si věřim na víc
@Aylia, vsak jasny, dam, staci hazet drap do chumlu cervenych, s timto neuveritelnym skillem se ti cb zvednou hned o 200
@TomasFoxx, dej mi trochu toho skillu, já šla war po 4 letech a jen 271 assist neassist
@TomasFoxx, Je to trochu nedořešené, ale na to už jsme tu zvyklí
(byl jsem healera ve strednich poprve btw, healera celkove po fakt hodne dlouhy dobe, takze extrem)
assisty ve stredni valce za healera je fakt nechutnej vtip

v pulce valky jsem si uvedomil ze se vlastne ani nemusim snazit lidi zabijet, staci pres pul mapy hazet drap do nejvetsiho chumlu lidi a on mi ten assist pak padne az proste umrou xddd 531cb z toho 272 z killu a 259 z assistu

@Suko201, takhle to nefunguje, nastavuje se to podle těch nahoře

ti dole se můžou zlepšit, nemůžeš podle nich dělat "průměr"
TomasFoxx píše: @Suko201, cože
výjimky tam jsou, ale když si to takt spočítáš, tak většina má těm průměr, co sem psal.. Mimo ten průměr jsou akorát ti úplně nahoře, ale těch je kolik? 6? To je zanedbatelné si myslím.. Když se to sníží, ve výsledku stejně nejvíc trpí ti, co jsou low, nebo středně dobří. Ty topky nahoře si to doženou jinak..
@ChunjoKing, to som zvedavý
No nevím, kdes na to přišel, ale já se teď na to díval a průměrně ty topky nahoře mají za asisty o cca 100cb více a ti dole kolem 50-70cb, což za asisty mi přijde naprosto adekvátní.
@OrangEE, však tak by to malo byť. Možno to ešte doladia.
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70

a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@TomasFoxx, O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348

sileny
@TomasFoxx, No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@OrangEE, vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@TomasFoxx, "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu
@LittleNessa, to je moc dlhý nadčas v práci
@miselnovakova, vporadku smudlo
dobre dobre prepáč
@miselnovakova, ja pocitat umim, neboj

ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty

či to podrobnejšie chceš?
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@LittleNessa, porad cekame hej
@TomasFoxx, tady si všichni všechno pamatají a ví
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 )
mne*
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 )
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
Vojevudce vošlo
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3?

to nedáva nejak zmysel
@LittleNessa, čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
ty beres vsechno hned agresivne
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí

tady si všichni všechno pamatují a ví
Oka, NP

tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@LittleNessa, chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle
@LittleNessa, btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel
@LittleNessa, och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ChunjoKing, by malo, maš pravdu

ale nejde