Co zvyšuje DMG u archera (Kouzly)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Co zvyšuje DMG u archera (Kouzly)

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 9:52:38

Čaute :ban:

Chtěl bych se zeptat, co zvyšuje Archerům demage kouzla, jestli to je POHYBLIVOST či SÍLA ...

Edit: Přesunuto & promazáno od spamu.
/Script

SirPenguin
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: pát 06. črc 2012 11:41:11
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od SirPenguin » stř 01. srp 2012 9:59:32

U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
SirPenguin není můj ale HonzaM :)

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 10:01:24

SirPenguin píše:U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
Díky, to jsem chtěl slyšet .. Nevěděl jsem jestli bude lepší dat do štítu +12 POH či +12 SIL ;-)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Electrix » stř 01. srp 2012 11:33:51

Ahoj, zkusím to rozebrat trošku víc podrobně, snad to nevadí :). U kouzel obecně platí, že vycházení z hodnoty úroku (nebo magické h.ú.) a potom právě ze statusů, které jim přidávají na síle. U ninji archera jsou všechna kouzla fyzická, čili vychážejí z hodnoty útoku. Ta se u této postavy počítá dle vzorce:

HU = (LVL*2 + ZBRAN*2 + SIL*4/3 + POH*2/3)

Takže jak vidíš, síla má v tomto vzorci dvojnásobnou váhu, než pohyblivost. Teď přejdeme k jednotlivým kouzlům:

Opakované výstřely
Vzoreček: (3,9*HU + 10*POH)
Což po sečtení znamená, že za 1 bod síly dostaneš 5,2 do síly kouzla. Za bod pohyblivosti dostaneš 12,6 do síly kouzla.

Smršť šípů
Vzoreček: (2,5*HU + 2*POH + 2*SIL)
Po sečtení dojdeme k výsledku, že za 1 bod síly dostaneš 5,333 do síly kouzla. Za 1 bod pohyblivosti dostaneš 3,666 do síly kouzla.

Ohnivý šíp
Vzoreček: (4,75*HU + 125)
Tohle kouzlo jak vidíš žádný přímý bonus za status nemá, takže za 1 bod síly dostaneš 6,333 do útoku kouzla, za 1 bod pohyblivosti dostaneš 3,166 do útoku kouzla.

Otrávený šíp
Vzoreček: (2.5*HU + 125 + 7,5*POH + 2,5*SIL)
Takže po sečtení zjistíš, že za 1 bod síly u tohoto kouzla dostaneš 5,833 do síly kouzla. Za 1 bod pohyblivosti pak obdržíš 9,166 do síly kouzla.

Jak vidíš v tabulce, POH má navrch především u kouzel s nízkým koeficientem (tj. u kouzel, které dávají největší poškození do primárního cíle). SIL naproti tomu zvedá více poškození kouzel, která dávají poškození většímu množství cílů.
KouzloZa HUZa SILZa POHDoba
načítání
Koeficient
počtu cílů
Opakované výstřely3,95,212,6151
Smršť šípů2,55,3333,666182
Ohnivý šíp4,756,3333,166251,6
Otrávený šíp2,55,8339,166251,5

Budeme se zajímat o absolutní zvýšení poškození, to znamená o to, abys dal největší poškození za určitý čas. Proto je potřeba započítat i dobu nabíjení. Na co nesmíme zapomenout je také počet trefených cílů. Přemýšlel jsem, jak to nějak zprůměrovat - ve válce většinou trefíš 3 a více najednou, zatímco ve svaté většinou jednoho až dva. Takže jsem to nakonec zaokrouhlil na dva rovné (od toho se pak odvíjejí koeficienty jednotl. kouzel).

Pro POH+:
(12,6*1/15*1) + (3,666*1/18*2) + (3,166*1/25*1,6) + (9,166*1/25*1,5)
= 0,84 + 0,407 + 0,203 + 0,55
= 2,00

Pro SIL+:
(5,2*1/15*1) + (5,333*1/18*2) + (6,333*1/25*1,6) + (5,833*1/25*1,5)
= 0,347 + 0,593 + 0,405 + 0,35
= 1,695

Teď dovedeme ten počet cílů trošku do extrému a zvolíme si 5 (více naráz se průměrně asi těžko povede), aby vynikla SIL:

Pro POH+:
(12,6*1/15*1) + (3,666*1/18*5) + (3,166*1/25*3) + (9,166*1/25*2,5)
= 0,84 + 1,02 + 0,38 + 0,917
= 3,157

Pro SIL+:
(5,2*1/15*1) + (5,333*1/18*5) + (6,333*1/25*3) + (5,833*1/25*2,5)
= 0,347 + 1,48 + 0,76 + 0,583
= 3,17

Pokud bychom se zajímali o relativní zvýšení poškození (tj. o kolik procent budou kouzla silnější), můžeme vypustit koeficient počtu cílů, ale je naopak potřeba kalkulovat i se základní hodnotou útoku kouzla.

Pro POH+:
(12,6*1/15*3,9) + (3,666*1/18*2,5) + (3,166*1/25*4,75) + (9,166*1/25*2,5)
= 3,276 + 0,509 + 0,602 + 0,917
= 5,304

Pro SIL+:
(5,2*1/15*3,9) + (5,333*1/18*2,5) + (6,333*1/25*4,75) + (5,833*1/25*2,5)
= 1,352 + 0,74 + 1,203 + 0,583
= 3,851

Závěr: V obou základních typech úvahy je to s přehledem lepší výsledek pro POH, takže lze říci, že v drtivé většině případů se vyplatí více POH, především pak v duelech a ve Svaté. Ve válce říší je to mnohem těsnější, ale pokud netrefuje archer alespoň 5 cílů současně (v průměru každým kouzlem), tak se stále více vyplatí POH :).

Užitečný odkaz: http://mt2x.xf.cz/skillculator/ ;-)
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 11:44:43

ElectriXi:

Díky moc, ale nebylo nutný to tak až rozepisovat, ale i tak moc dík ;-)

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Chyu » stř 01. srp 2012 11:56:59

Eresable píše:
SirPenguin píše:U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
Díky, to jsem chtěl slyšet .. Nevěděl jsem jestli bude lepší dat do štítu +12 POH či +12 SIL ;-)
Určitě tam déj Pohyblivost ;).

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 12:11:44

:lock: :lock: :lock: :lock: :lock:

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.

Who is chatting

offline Akemos 
offline Mionix 
offline Tomori