Co zvyšuje DMG u archera (Kouzly)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 158 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Co zvyšuje DMG u archera (Kouzly)

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 9:52:38

Čaute :ban:

Chtěl bych se zeptat, co zvyšuje Archerům demage kouzla, jestli to je POHYBLIVOST či SÍLA ...

Edit: Přesunuto & promazáno od spamu.
/Script

SirPenguin
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: pát 06. črc 2012 11:41:11
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od SirPenguin » stř 01. srp 2012 9:59:32

U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
SirPenguin není můj ale HonzaM :)

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 158 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 10:01:24

SirPenguin píše:U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
Díky, to jsem chtěl slyšet .. Nevěděl jsem jestli bude lepší dat do štítu +12 POH či +12 SIL ;-)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Electrix » stř 01. srp 2012 11:33:51

Ahoj, zkusím to rozebrat trošku víc podrobně, snad to nevadí :). U kouzel obecně platí, že vycházení z hodnoty úroku (nebo magické h.ú.) a potom právě ze statusů, které jim přidávají na síle. U ninji archera jsou všechna kouzla fyzická, čili vychážejí z hodnoty útoku. Ta se u této postavy počítá dle vzorce:

HU = (LVL*2 + ZBRAN*2 + SIL*4/3 + POH*2/3)

Takže jak vidíš, síla má v tomto vzorci dvojnásobnou váhu, než pohyblivost. Teď přejdeme k jednotlivým kouzlům:

Opakované výstřely
Vzoreček: (3,9*HU + 10*POH)
Což po sečtení znamená, že za 1 bod síly dostaneš 5,2 do síly kouzla. Za bod pohyblivosti dostaneš 12,6 do síly kouzla.

Smršť šípů
Vzoreček: (2,5*HU + 2*POH + 2*SIL)
Po sečtení dojdeme k výsledku, že za 1 bod síly dostaneš 5,333 do síly kouzla. Za 1 bod pohyblivosti dostaneš 3,666 do síly kouzla.

Ohnivý šíp
Vzoreček: (4,75*HU + 125)
Tohle kouzlo jak vidíš žádný přímý bonus za status nemá, takže za 1 bod síly dostaneš 6,333 do útoku kouzla, za 1 bod pohyblivosti dostaneš 3,166 do útoku kouzla.

Otrávený šíp
Vzoreček: (2.5*HU + 125 + 7,5*POH + 2,5*SIL)
Takže po sečtení zjistíš, že za 1 bod síly u tohoto kouzla dostaneš 5,833 do síly kouzla. Za 1 bod pohyblivosti pak obdržíš 9,166 do síly kouzla.

Jak vidíš v tabulce, POH má navrch především u kouzel s nízkým koeficientem (tj. u kouzel, které dávají největší poškození do primárního cíle). SIL naproti tomu zvedá více poškození kouzel, která dávají poškození většímu množství cílů.
KouzloZa HUZa SILZa POHDoba
načítání
Koeficient
počtu cílů
Opakované výstřely3,95,212,6151
Smršť šípů2,55,3333,666182
Ohnivý šíp4,756,3333,166251,6
Otrávený šíp2,55,8339,166251,5

Budeme se zajímat o absolutní zvýšení poškození, to znamená o to, abys dal největší poškození za určitý čas. Proto je potřeba započítat i dobu nabíjení. Na co nesmíme zapomenout je také počet trefených cílů. Přemýšlel jsem, jak to nějak zprůměrovat - ve válce většinou trefíš 3 a více najednou, zatímco ve svaté většinou jednoho až dva. Takže jsem to nakonec zaokrouhlil na dva rovné (od toho se pak odvíjejí koeficienty jednotl. kouzel).

Pro POH+:
(12,6*1/15*1) + (3,666*1/18*2) + (3,166*1/25*1,6) + (9,166*1/25*1,5)
= 0,84 + 0,407 + 0,203 + 0,55
= 2,00

Pro SIL+:
(5,2*1/15*1) + (5,333*1/18*2) + (6,333*1/25*1,6) + (5,833*1/25*1,5)
= 0,347 + 0,593 + 0,405 + 0,35
= 1,695

Teď dovedeme ten počet cílů trošku do extrému a zvolíme si 5 (více naráz se průměrně asi těžko povede), aby vynikla SIL:

Pro POH+:
(12,6*1/15*1) + (3,666*1/18*5) + (3,166*1/25*3) + (9,166*1/25*2,5)
= 0,84 + 1,02 + 0,38 + 0,917
= 3,157

Pro SIL+:
(5,2*1/15*1) + (5,333*1/18*5) + (6,333*1/25*3) + (5,833*1/25*2,5)
= 0,347 + 1,48 + 0,76 + 0,583
= 3,17

Pokud bychom se zajímali o relativní zvýšení poškození (tj. o kolik procent budou kouzla silnější), můžeme vypustit koeficient počtu cílů, ale je naopak potřeba kalkulovat i se základní hodnotou útoku kouzla.

Pro POH+:
(12,6*1/15*3,9) + (3,666*1/18*2,5) + (3,166*1/25*4,75) + (9,166*1/25*2,5)
= 3,276 + 0,509 + 0,602 + 0,917
= 5,304

Pro SIL+:
(5,2*1/15*3,9) + (5,333*1/18*2,5) + (6,333*1/25*4,75) + (5,833*1/25*2,5)
= 1,352 + 0,74 + 1,203 + 0,583
= 3,851

Závěr: V obou základních typech úvahy je to s přehledem lepší výsledek pro POH, takže lze říci, že v drtivé většině případů se vyplatí více POH, především pak v duelech a ve Svaté. Ve válce říší je to mnohem těsnější, ale pokud netrefuje archer alespoň 5 cílů současně (v průměru každým kouzlem), tak se stále více vyplatí POH :).

Užitečný odkaz: http://mt2x.xf.cz/skillculator/ ;-)
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 158 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 11:44:43

ElectriXi:

Díky moc, ale nebylo nutný to tak až rozepisovat, ale i tak moc dík ;-)

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2801 poděkování
Dostal poděkování: 1163 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Chyu » stř 01. srp 2012 11:56:59

Eresable píše:
SirPenguin píše:U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
Díky, to jsem chtěl slyšet .. Nevěděl jsem jestli bude lepší dat do štítu +12 POH či +12 SIL ;-)
Určitě tam déj Pohyblivost ;).

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 158 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 12:11:44

:lock: :lock: :lock: :lock: :lock:

Zamčeno