Valka risi 4.9.2012

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Ghibli » pát 07. zář 2012 19:32:11

kamosvsech -
Spoiler:
Kámošu - těch mejch 50% a míň vychází z toho, že stoprocentně každý pěšák nehraje na ty CB. Proto to musí být míň jak 60%. Podle mě.

Jestli, jak píšeš, že ty lidi si hlídají CB, tak musejí mít i nějaký vlastní přehled. Ano, třeba ho zveřejňují i v tom podpisu. Ale jak jsem psal, nevím, ale většina z té střední třídy PvP hráčů (Pěšaci) a ani z nižší (bez hodnosti) ani netuší, jaké je jejich maximálka apod.

Když to, kolik je tu CéBéčkářů, hodíme na "oddychovku", tak zjistíme, že i v těch Válkách má třeba 150 bojovníků 150 různých důvodů a to myslím vážně. Kolik z nich jsou CB... to by se muselo do každého šťourat - já to dělat nebudu. Mám obavy, že jsem tady narazil bez urážky na "minivzorek" CéBéčkářů a vidíš sám, jak je to celé zaseknuté.

Taktiky ve Válkách - žlutá hraje na to, na co momentálně má. Určitě by to chtělo nahnat lidi do cechovních Skypů a Teamspíků, ať hrají víc týmově - ale když Sindi je taková "singlovka", těžko se pak divit, že to dost hraje jen na sebe.

Buď svůj a hraj tak, jak chceš, aby hráli ostatní. :up: Proto já "lítám" ve Válce a tu se přidám do souboje celý nebo jen z dálky hodím Zruško či zblízka prdnu Vír, ať to mají snažší atd. atd. Sice si koleduju o "běhače roku" a "vyžírku" a i můj celkový výkon CB je spíš středně podprůměrný - ale systém je nastaven, tak jak je a i když chci jen usnadnit druhým boj, tak bez "vyžrání" někomu to prostě nejde. Proto jsem svůj a respektuju omezenost systému. Zároveň chci, aby ostatní mi přišli na pomoc, když se budu za pomocí všech Kouzel "vozit" třeba Trolofovi na zádech. :)

Je škoda, že nebereš zřetel to základní, co pomáhá ve Válkách v každé říši k prvnímu místu - a tím je aktivní přítomnost TOP PvP hráče. Prostě někdy si říkáme v cechu po Válce, že "kdyby" přišli do Války ještě 2-3 naše žluté TOPky, tak to vítězství by bylo naše. Navíc a to si možná neuvědomuje nikdo, chodí ti menší PvP mimo jiné se podívat na ty větší a lepší PvP, aby se zjistili, kdo je ten DaggerT nebo Mansari a nebo velmistr znalostí o Metinu ElectriX či legenda Batistaa. Zní to nepochopitelně, ale ti menší PvP když už nenahrabou dostatečně zajímavé množství CB, tak aspoň chtějí být součástí party těch "větších" a třeba se i něco zajímavého přiučit.

I když - nevím, co se dá přiučit na některých "hvězdách", kterým ve Válce "selžou nervy" a co chvíli vykřikují na tebe "Zruškaři, Zruškaři" - nebo se rozčilují - "Neutíkej mi a čestně přijmi můj souboj". Je to paseka, když si Generálové myslí, že se bude hrát po generálsku. Ale jsme malý rybníček - tak bych se neměl asi divit. :)

Aj - škoda, že nemůžeš finalizovat tvůj návrh, protože při tom by jsi mohl přijít na další souvislosti.

Velmi zajímavá je myšlenka - nula CB za prcka. Nejdřív jsem si říkal, jestli bude motivující takového prcka vůbec tlouct - na druhou stranu jsi velmi trefně domyslel to, že by se to zabití i tak počítalo do skóre říší. Tohle totiž bude fajn pro každého, kdo OPRAVDU hraje za říši a nedává přednost svému osobnímu skóre CB.

A co myslíš teda, že by prcek mohl zabít prcka a měl by za to CB plus říše skóre - nebo ten prcek prcka bez CB? Jakákoliv hodnost, co zabil prcka, bez CB - to beru.

Nenutím tě, ale nechceš si dělat chvíli a ještě to nějak domyslet? ;)
Dell -
Spoiler:
když nechceš, tak nechceš, tak ale proboha tu svoji falešně "čestnou rytířskost" necpi ostatním "sedlákům". :) Dost lidí na to nemá, aby mělo tvoji povinnou PvP výbavu. Věci jsou JEN věci a dost dobře tam hráči umí válčit s věcmi s bonusy i na PvM. Nebudu daleko, když řeknu, že to budou i Dýky, které si naštěstí nehrají na nic víc, jako ty a Válku berou jako možnost použít cokoliv. Třeba i luk.

A o tom jsou Války - použít cokoliv. I to tvoje zatracované PvM ve Válce. Nikdo nechce, aby jsi se do něj převlíkal, když se toho tak děsíš. Ale nech ostatní, v čem tam budou lítat a co budou zabíjet. :up:
arthemys -
Spoiler:
Jak na tebe. :) Já myslím, že ty víš, ale přitom stejně chceš, abych tě přesvědčil. ;) Neobrátíme si role? Já bych tě nechal (za sebe) přesvědčit ostatní o tom, že někoho ty Žíly nebo Drak ve Válce budou bavit = nechce se ti do toho? :)

Myslím, že jsem obecně zastáncem Zpestření. Někdo naházel do Války Žíly a druhý vypustil Draka. Mě z toho prvotně naběhla žíla na krku a málem jsem vypustil duši, co si to někteří dovolují ve Válkách, v prostředí čistě PvP.

Když mě pak opustil prvotní odpor k čemukoliv novému a když jsem si prohlédl reakce těch, co to tam vypouští plus se optal pár hráčů, jak je baví nebo nebaví Války, tak mi přišlo, že toho "běhání nahoru a dolů" ve Válkách některým už nestačí.

Války mají týdenní cyklus, kdy se po třetí bitvě jakoby uzavřou a vyhodnotí (Hodnosti). Ten cyklus se dá převést i na měsíční, kdy proběhne XY bitev, aby dohromady mohli dát výsledek Války.

No a tady jsem si říkal, co když by se hrálo na "Scénáře". Nic by se ve Válce neměnilo - jen by se za pomocí několika schopných příběhářů vytvořila kostra konfliktu mezi říšemi a v rámci jednoho měsíce by proběhl konkrétní počet bitev, které by určili vítěze Války.

Technicky jde jen o to, že bysme si hráli dál s výsledky každé úterní+čtvrteční+sobotní Války v rámci jednoho měsíce, na jehož konci bychom podtrhli a sečetli a mohli třeba ohodnotit nejlepší říši z dlouhodobého hlediska. A klidně k tomu přidat i hráče.

JENŽE to je jen něco, co běží někde na webu a i když to pěkně vypadá, nestačí to k motivaci.

Proto by to chtělo, aby se Scénář promítl i do samotné hry a třeba tou Žílou nebo Drakem.

No a jak to teda bude s tou Zábavou a Žílou? Samotnou zábavu nevidím v té žíle, spíš v tom, co se bude dít okolo. Čisté kopání mě moc neinspiruje - proto ho chce zasadit do nějakého kontextu - ale je a bude to boj, protože si tady dost hlasitých lidí zvyklo a nerado něco mění.

Mám v hlavě scénář třeba na "Trpasličí války", kdy každá řiše přišla na to, kde Trpaslíci ukryli poklad a v rámci jednoho měsíce říše bojují o to, která říše bude ta, co ten poklad vykope pro sebe. Každá bitva začíná tím, že se každá říše musí na svém Seřadišti "prokopat" do hory, kde sídlí Trpaslíci. Technicky je to něco jako 13. patro Rokle, kde se musí nakopat určité množství rudy, aby mohli hráči jít dál.

Když zavřu oči a nebudu slyšet nářky těch, co v PvP prostě a za boha Krumpáč do ruky za žádnou cenu nevezmou, tak jednak se na seřadišti stejně nic neděje a navíc by se do toho mohla namočit celá říše a udělal by se z toho event a zábava navíc.

Další průběh je klasická rubačka všech tří říši, co začíná od sedmi do osmi. Obohacená o to, že se tam uprostřed vyskytuje pár různých Žil. Kdo si kopne nebo ne - to záleží na něm, ale O VÝSLEDKU VÁLKY TO NEROZHODUJE. Kdo si nakope rudu, může jí na místě proměnit u Obchodnice na yangy. A za dost yangů, aby to motivovalo si tam jít do něčeho kopnout. V tomhle je zapracovaný motiv "svádění", kdy jsou hráči nuceni se postavit před otázku, jestli je opravdu pro ně důležitější skóre říše POTOM a nebo TEĎ jejich CB a nebo to, že urvou pro sebe něco malého z Trpasličího Pokladu. Prostě nasimulujeme některým "Zlatou horečku", kdy hráči budou kopat, jelikož tam to zlato přece nenechají. :)

Je osum hodin a bitva je dobojována. Výsledky se sečtou, říše se odmění bonusem. Hráči dostanou svá CB a ti, co si nakopali i své yangy.

Tady můžeme přidat, aby říše museli prokopat zpátky, protože se bitevní vřavou zasypali veškeré chodby - ale nevím, jestli je mám ještě trápit. A můžeme do samotné bitvy přidat náhodný respawn Krále trpaslíků. JEDNOHO, který brání své království.

Sečteme si výsledky všech bitev za jeden měsíc a máme říši, která nakonec objevila poklad Trpaslíků, což může být nějaký 1-2denní bonus navíc nebo něco jiného.

Je to celé blbost - nebo není? Nevím. Věřím ale, že jsou tu tací, co dokáží přijít ještě na lepší zápletky a zajímavější scénáře a tohle je jen jedna z cest. Záleží jen na nás, jestli se umíme uvnitř posunout a přijmout, že nějaká hloupá žíla nebo Dráček můžou bavit. A třeba být i tolerantní k někomu, koho by to bavilo. :)
--------------------------------------
Omlouvám se ti, že je to tak dlouhý. :oops: Už jen telegraficky - vyřazovací styl Válek, kdy by v průběhu bojů vypadla jedna říše, to je zajímavé. Mě by se třeba v tomhle líbil styl, že by se každá říše srazila v rámci bojů s každou říší zvlášť. Prostě: 19:00-19:20 žlutá s modrou, 19:20-19:40 žlutá s červenou a 19:40-20:00 červená s modrou. Kombinace říší by se náhodně losovaly.

A v případě Multicechovních válek zatím P-Š-T. :) Tohle je taky zásah do těch, co si tady na něco zvykli a jakákoliv změna jim přijde jen horší a asi na to padne další milion písmenek. Ale pozitivní je už jen to, že se ti to líbilo. ;)
BloodRayne -
Spoiler:
nejdřív se budu zlobit - nic mi od nikoho nefiltruj. Myslím teď na Baatistu a jeho názor k věci. Prostě to nedělej, protože si při filtraci představuju i filtrování vhodných názorů od nevhodných apod. Klidně nech Báťu, ať mluví sám.

Pak se budu opakovat - víš proč je Svatá poloprázdná? Protože tam chodí hlavně ti, co ty CB potřebují. Ti, co chtějí z těch CB něco mít a těch opravdu, jak vidíš není moc.

Nevidím v tom nic špatného, když si hráč s 250 CB za Válku si prostě spočítá, že na větší hodnost musí trošku zamakat a jde Svatou - neříkám, že to jsou všichni, ale zase je to ta menší část, co chodí Války. Zbytku stačí, co stačí. Na Pěšáka nebo žádnou hodnost. Nechci podceňovat nikoho a jsou tací, co si rádi měří výkony a sledují se. Ale taky jsem nenarazil na tolik z nich, abych o nich mluvil jako o významné skupině, co sleduje CB.

Snahu, aby jedna skupina přesvědčila tu druhou - spíš v tom vidím, že si vzájemně"tříbíme" názory na danou věc. A i když se tu šťoucháme navzájem, tak si vem, že se tohle téma ještě nezamklo. Čili je to pořád v rámci tolerance od BM a já jsem rád, protože třeba tak přišel na svět nápad DaggerT. :up:

Tím chci dát najevo, že sleduju nejen svůj názor, ale i ostatní názory a nejen na to svoje. ;)

Dál jsou věci, co vidím, že se shodneme: určitě by to chtělo, když ne celá mapa, aby se třeba měnil povrch mapy nebo přišly nové dekorace. Co se bude na těch mapách dít dál - já osobně se nebráním ničemu, ale nějak v souvislostech s tou mapou.

LOCO tuším chtěl turnaj "vyšších šarží" - že by si to mezi sebou rozdávali Rytíři, Generálove a Vojevůdci - prostě elita Vojenského vedení každé říše.

No, sice jsem stylem hraní odsouzen býti Pěšákem a tudíž by mě nějaká zábava (ten turnaj), co by mě nebavila, vlastně nezajímala a proč tu má být něco, co mě nebaví.... ALE... i tak jsem PRO. Dejte tomu nějaký smysl, řád a pravidla a když mi ještě slíbíte, že budete myslet i na ty menší PvP, tak nevidím problém.

Prostě aby vedle "turnaje vyšších šarží" bylo něco ve stylu "sedláckých bitek", kam by se slejzali zase ti, co nemají to PvP tak dobré. Vím, že tu máme Svatou - ale tam stačí, když přibehne TOPka a ostatní mizí.

To s tím, že by se změnilo odměňování, co pramení z Hodností. To jsem jednoznačně pro jakoukoliv lepší změnu. Někdo mi to i psal ve hře, že by se mohlo přestoupit, jak píšeš, právě na ty bonusy, jako jsou procenta na yangy nebo expy. Tady by to chtělo trošku rozvést a napojit do diskuze víc těch, co se jich to týká. Součastný časový bonus na Swamp, kdy je ve swampu dost přeplněno, je takový "kontraproduktivní" a navíc, když se dostane k hodnosti velmi dobrý hráč s levelem pod 100, tak z toho nemá vlastně vůbec nic. Ale třeba si o tom někdo myslí něco jiného. ;)
Rok+Pippi+bysta
Spoiler:
- ten nápad se mi moc líbí, ale mrkněte na poslední příspěvek od kamosvsech, kde přidává k tomu svému návrhu ještě něco navíc.

Rok
- tvá věta: "Vojevudce by se mohl brát jako boss a nemuselo by se přemýšlet jak spestřit válku něakejma příšerkama" se mi líbí. :up:

Každopádně když přemýšlím o tom DagerrTově nápadu - co to obrátit naruby = co kdyby to navýšení za zabití Generála, Vojevůdce a Rytíře nešlo na vrub většímu zisk CB - ale zvětšilo by se skóre říše?

Když by nápad, že za zabití větší hodnosti dostane hráč nebo říše víc bodů - nechcete přidat těm, co budou ve větší míře loveni, nějaký bonus za hodnost, který by jim pomohl v té Válce být víc aktivními?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

arthemys
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: ned 23. led 2011 14:08:18
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od arthemys » pát 07. zář 2012 19:52:42

Ghibli - první věc ty žíly už nechme být, důvody jsou pro tebe i pro mě jiné, moje důvody nebereš a svoje důvody chceš, abych dedukovala já a přesvědčovala o tom lidi, takže žíly stranou nebo nevlezu ani do kouzelného dolu, jak mě budou strašit :lol: Jinak přečetla jsem si celý text a nápadů je tam dostatek, ale možná by bylo lepší nechat klasické války říší a pak přidat něco podobného ale s těmi "scénáři", jak si již zmiňoval. Každý by si vybral kam chce jít, koho baví jen klasické pvp, tak půjde válku říší a koho by bavilo i pvp s pvm v jednom, tak by se účastnil té druhé akce. Samozřejmě obě akce by nebyli ve stejný čas a den, ale mohlo by se to nějak střídat nebo tak.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Ghibli » pát 07. zář 2012 20:18:05

arthemys - o.k., necháme Žíly spát. Nechtěl jsem ti brát tvůj názor, spíš tě nenápadně popostrčit se chvíli koukat jiným směrem a dát šanci tomu, že třeba přijdeš na to, že ty žíly to není tak děsná představa. Ale už nechám toho popostrkování.

V případě jakéhokoliv scénáře mám obavy, že by to samostatně nešlo v možnostech, co tu jsou. Války jsou priorita a nevím, jestli by dlouhodobě šlo (třeba jen v rámci jednoho měsíce), aby vedle úterních+čtvrtečních+sobotních Válek běželo ještě něco v Hlavním čase v jiné dny. Ale třeba to jde. Soukromě se přiznám, že stále čekám na to, až se nějaké nové GM vyřítí s tím, že nás miluje, jaký jsme (hráči) a že teda OX budou - vždy v pondělí, středu a v pátek v nějakém rozumném čase pro každou říši zvlášť. Jen nevím, jestli to GM se nejmenovalo GoDoT. ;)

Ale děkuji moc za tvoji reakci. Cítím, snad dobře, že ani tohle by nešlo souběžně s klasickým Válčením. Sice, jak píšu, válčilo by se dál bez jediného omezení, ale třeba tohle není pro Války to pravé. Uvidíme, jestli se mi dostane i od někoho dalšího podobná reakce.

Každopádně ten scénář "Trpasličích Válek" si schovám - víš, že existuje Mezinárodní den trpaslíků? Já to nevěděl - je to 21. června a když tak už máme prima námět na vícedenní event. :D ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od LOCO30 » pát 07. zář 2012 21:19:21

Zde se pořád řeší války a svatá, ale neřeší se základ a počátek všeho. Vše začíná a odvíjí se od kvality cechů v říši. Každá říše má své TOP cechy , kteří by jí měli táhnout. Pak je zde spousta cechů, jen tak. Cech si dokáže založit každý, během minuty. Tím se hráči rozmělňují a spolupráce při war vázne. Podle mě, by se spíše měl začít řešit počátek a pak až konec ;)
Jelikož nejsem spisovatel, tak jen tak v rychlosti ;)

War TOP cechů:
Cechovní lv 110
Minimum 25 členů v cechu

Výzva k válce:
Při 8 aktivních členech je výzva automaticky přijata. Rozdíl do war max 2 hráči.
Po výzvě následuje 5min pobyt na seřadišti, kde se hráči připraví. Po boji znova návrat na seřadiště a pak návrat na místo kde byli( odpadnou výmluvi já jsem rokle, swamp atd)
Při určitém zisku bodů za war, se budou vylepšovat cech kouzla. Tyto kouzla by měli funkčnost ve war, svaté klidně i v pvm. Samozřejmě by nebyli funkční ve war cechů, aby už staré cechy neměli velkou výhodu ve war, proti novým ;)

Tímto se cechům dodá určitá důležitost a nebude si každý druhý zakládat cech jen tak, ale bude se snažit patřit do nějakého kvalitního. Zkvalitní se spolupráce a war říší budou možná za čas vypadat jinak a třeba i svatá.
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

TenNejlepsi
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 02. srp 2012 20:27:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od TenNejlepsi » sob 08. zář 2012 0:42:13

LOCO30 píše:Zde se pořád řeší války a svatá, ale neřeší se základ a počátek všeho. Vše začíná a odvíjí se od kvality cechů v říši. Každá říše má své TOP cechy , kteří by jí měli táhnout. Pak je zde spousta cechů, jen tak. Cech si dokáže založit každý, během minuty. Tím se hráči rozmělňují a spolupráce při war vázne. Podle mě, by se spíše měl začít řešit počátek a pak až konec ;)
Jelikož nejsem spisovatel, tak jen tak v rychlosti ;)

War TOP cechů:
Cechovní lv 110
Minimum 25 členů v cechu

Výzva k válce:
Při 8 aktivních členech je výzva automaticky přijata. Rozdíl do war max 2 hráči.
Po výzvě následuje 5min pobyt na seřadišti, kde se hráči připraví. Po boji znova návrat na seřadiště a pak návrat na místo kde byli( odpadnou výmluvi já jsem rokle, swamp atd)
Při určitém zisku bodů za war, se budou vylepšovat cech kouzla. Tyto kouzla by měli funkčnost ve war, svaté klidně i v pvm. Samozřejmě by nebyli funkční ve war cechů, aby už staré cechy neměli velkou výhodu ve war, proti novým ;)

Tímto se cechům dodá určitá důležitost a nebude si každý druhý zakládat cech jen tak, ale bude se snažit patřit do nějakého kvalitního. Zkvalitní se spolupráce a war říší budou možná za čas vypadat jinak a třeba i svatá.
Zajímavý návrh, ale úplně nesmyslný stejně se to zase vypustí někam do éteru jako dalších x návrhů a pak se zrealizuje stupidní vrácení staré svaté a to bude všechno. Prozatím bych se zaměřil na Haegeron a pak až dělal něco se svatou apd.
Momentálně už jen malý levl.
Apollyon - 95Lv - BM sura
Obrázek

Obrázek

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Neos » sob 08. zář 2012 1:35:19

Prave ze LOCO ma pravdu s tema cechama. Vzdyt rudou risi tahne cech Simulantu a taky aktivita vice pvp hracu.
Vytvorit nejaky opravdu silny cech je celkem problem, protoze nekdo se nesnese s nekym a ten druhej zas s tamtim a tak porad dokola. Pak je samozrejme jasny, ze komunikace behem valky risi je nulova.

Hodne by taky usnadnilo to, ze cechovni war by mohl vyhlasovat a prijimat i zastupce cechu. Preci jen se s tim setkal asi kazdy, ze vudce neni online a ostatni clenove si nemuzou zavalcit, i kdyby byli ve slusne sestave.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od LOCO30 » sob 08. zář 2012 12:51:36

Návrh je malinko obsáhlejší. Toto zde, bylo jen v rychlosti. Když se k tomu dostanu, tak to dám v neděli do návrhů a tam můžete diskutovat. Pokusit se ukecat Saggiho, že vám věnuje pár měsíců práce. Znova :lol:
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Teensaver » sob 08. zář 2012 13:21:12

Ghibli píše:kamosvsech -
Spoiler:
Kámošu - těch mejch 50% a míň vychází z toho, že stoprocentně každý pěšák nehraje na ty CB. Proto to musí být míň jak 60%. Podle mě.

Jestli, jak píšeš, že ty lidi si hlídají CB, tak musejí mít i nějaký vlastní přehled. Ano, třeba ho zveřejňují i v tom podpisu. Ale jak jsem psal, nevím, ale většina z té střední třídy PvP hráčů (Pěšaci) a ani z nižší (bez hodnosti) ani netuší, jaké je jejich maximálka apod.

Když to, kolik je tu CéBéčkářů, hodíme na "oddychovku", tak zjistíme, že i v těch Válkách má třeba 150 bojovníků 150 různých důvodů a to myslím vážně. Kolik z nich jsou CB... to by se muselo do každého šťourat - já to dělat nebudu. Mám obavy, že jsem tady narazil bez urážky na "minivzorek" CéBéčkářů a vidíš sám, jak je to celé zaseknuté.

Taktiky ve Válkách - žlutá hraje na to, na co momentálně má. Určitě by to chtělo nahnat lidi do cechovních Skypů a Teamspíků, ať hrají víc týmově - ale když Sindi je taková "singlovka", těžko se pak divit, že to dost hraje jen na sebe.

Buď svůj a hraj tak, jak chceš, aby hráli ostatní. :up: Proto já "lítám" ve Válce a tu se přidám do souboje celý nebo jen z dálky hodím Zruško či zblízka prdnu Vír, ať to mají snažší atd. atd. Sice si koleduju o "běhače roku" a "vyžírku" a i můj celkový výkon CB je spíš středně podprůměrný - ale systém je nastaven, tak jak je a i když chci jen usnadnit druhým boj, tak bez "vyžrání" někomu to prostě nejde. Proto jsem svůj a respektuju omezenost systému. Zároveň chci, aby ostatní mi přišli na pomoc, když se budu za pomocí všech Kouzel "vozit" třeba Trolofovi na zádech. :)

Je škoda, že nebereš zřetel to základní, co pomáhá ve Válkách v každé říši k prvnímu místu - a tím je aktivní přítomnost TOP PvP hráče. Prostě někdy si říkáme v cechu po Válce, že "kdyby" přišli do Války ještě 2-3 naše žluté TOPky, tak to vítězství by bylo naše. Navíc a to si možná neuvědomuje nikdo, chodí ti menší PvP mimo jiné se podívat na ty větší a lepší PvP, aby se zjistili, kdo je ten DaggerT nebo Mansari a nebo velmistr znalostí o Metinu ElectriX či legenda Batistaa. Zní to nepochopitelně, ale ti menší PvP když už nenahrabou dostatečně zajímavé množství CB, tak aspoň chtějí být součástí party těch "větších" a třeba se i něco zajímavého přiučit.

I když - nevím, co se dá přiučit na některých "hvězdách", kterým ve Válce "selžou nervy" a co chvíli vykřikují na tebe "Zruškaři, Zruškaři" - nebo se rozčilují - "Neutíkej mi a čestně přijmi můj souboj". Je to paseka, když si Generálové myslí, že se bude hrát po generálsku. Ale jsme malý rybníček - tak bych se neměl asi divit. :)

Aj - škoda, že nemůžeš finalizovat tvůj návrh, protože při tom by jsi mohl přijít na další souvislosti.

Velmi zajímavá je myšlenka - nula CB za prcka. Nejdřív jsem si říkal, jestli bude motivující takového prcka vůbec tlouct - na druhou stranu jsi velmi trefně domyslel to, že by se to zabití i tak počítalo do skóre říší. Tohle totiž bude fajn pro každého, kdo OPRAVDU hraje za říši a nedává přednost svému osobnímu skóre CB.

A co myslíš teda, že by prcek mohl zabít prcka a měl by za to CB plus říše skóre - nebo ten prcek prcka bez CB? Jakákoliv hodnost, co zabil prcka, bez CB - to beru.

Nenutím tě, ale nechceš si dělat chvíli a ještě to nějak domyslet? ;)
Dell -
Spoiler:
když nechceš, tak nechceš, tak ale proboha tu svoji falešně "čestnou rytířskost" necpi ostatním "sedlákům". :) Dost lidí na to nemá, aby mělo tvoji povinnou PvP výbavu. Věci jsou JEN věci a dost dobře tam hráči umí válčit s věcmi s bonusy i na PvM. Nebudu daleko, když řeknu, že to budou i Dýky, které si naštěstí nehrají na nic víc, jako ty a Válku berou jako možnost použít cokoliv. Třeba i luk.

A o tom jsou Války - použít cokoliv. I to tvoje zatracované PvM ve Válce. Nikdo nechce, aby jsi se do něj převlíkal, když se toho tak děsíš. Ale nech ostatní, v čem tam budou lítat a co budou zabíjet. :up:
arthemys -
Spoiler:
Jak na tebe. :) Já myslím, že ty víš, ale přitom stejně chceš, abych tě přesvědčil. ;) Neobrátíme si role? Já bych tě nechal (za sebe) přesvědčit ostatní o tom, že někoho ty Žíly nebo Drak ve Válce budou bavit = nechce se ti do toho? :)

Myslím, že jsem obecně zastáncem Zpestření. Někdo naházel do Války Žíly a druhý vypustil Draka. Mě z toho prvotně naběhla žíla na krku a málem jsem vypustil duši, co si to někteří dovolují ve Válkách, v prostředí čistě PvP.

Když mě pak opustil prvotní odpor k čemukoliv novému a když jsem si prohlédl reakce těch, co to tam vypouští plus se optal pár hráčů, jak je baví nebo nebaví Války, tak mi přišlo, že toho "běhání nahoru a dolů" ve Válkách některým už nestačí.

Války mají týdenní cyklus, kdy se po třetí bitvě jakoby uzavřou a vyhodnotí (Hodnosti). Ten cyklus se dá převést i na měsíční, kdy proběhne XY bitev, aby dohromady mohli dát výsledek Války.

No a tady jsem si říkal, co když by se hrálo na "Scénáře". Nic by se ve Válce neměnilo - jen by se za pomocí několika schopných příběhářů vytvořila kostra konfliktu mezi říšemi a v rámci jednoho měsíce by proběhl konkrétní počet bitev, které by určili vítěze Války.

Technicky jde jen o to, že bysme si hráli dál s výsledky každé úterní+čtvrteční+sobotní Války v rámci jednoho měsíce, na jehož konci bychom podtrhli a sečetli a mohli třeba ohodnotit nejlepší říši z dlouhodobého hlediska. A klidně k tomu přidat i hráče.

JENŽE to je jen něco, co běží někde na webu a i když to pěkně vypadá, nestačí to k motivaci.

Proto by to chtělo, aby se Scénář promítl i do samotné hry a třeba tou Žílou nebo Drakem.

No a jak to teda bude s tou Zábavou a Žílou? Samotnou zábavu nevidím v té žíle, spíš v tom, co se bude dít okolo. Čisté kopání mě moc neinspiruje - proto ho chce zasadit do nějakého kontextu - ale je a bude to boj, protože si tady dost hlasitých lidí zvyklo a nerado něco mění.

Mám v hlavě scénář třeba na "Trpasličí války", kdy každá řiše přišla na to, kde Trpaslíci ukryli poklad a v rámci jednoho měsíce říše bojují o to, která říše bude ta, co ten poklad vykope pro sebe. Každá bitva začíná tím, že se každá říše musí na svém Seřadišti "prokopat" do hory, kde sídlí Trpaslíci. Technicky je to něco jako 13. patro Rokle, kde se musí nakopat určité množství rudy, aby mohli hráči jít dál.

Když zavřu oči a nebudu slyšet nářky těch, co v PvP prostě a za boha Krumpáč do ruky za žádnou cenu nevezmou, tak jednak se na seřadišti stejně nic neděje a navíc by se do toho mohla namočit celá říše a udělal by se z toho event a zábava navíc.

Další průběh je klasická rubačka všech tří říši, co začíná od sedmi do osmi. Obohacená o to, že se tam uprostřed vyskytuje pár různých Žil. Kdo si kopne nebo ne - to záleží na něm, ale O VÝSLEDKU VÁLKY TO NEROZHODUJE. Kdo si nakope rudu, může jí na místě proměnit u Obchodnice na yangy. A za dost yangů, aby to motivovalo si tam jít do něčeho kopnout. V tomhle je zapracovaný motiv "svádění", kdy jsou hráči nuceni se postavit před otázku, jestli je opravdu pro ně důležitější skóre říše POTOM a nebo TEĎ jejich CB a nebo to, že urvou pro sebe něco malého z Trpasličího Pokladu. Prostě nasimulujeme některým "Zlatou horečku", kdy hráči budou kopat, jelikož tam to zlato přece nenechají. :)

Je osum hodin a bitva je dobojována. Výsledky se sečtou, říše se odmění bonusem. Hráči dostanou svá CB a ti, co si nakopali i své yangy.

Tady můžeme přidat, aby říše museli prokopat zpátky, protože se bitevní vřavou zasypali veškeré chodby - ale nevím, jestli je mám ještě trápit. A můžeme do samotné bitvy přidat náhodný respawn Krále trpaslíků. JEDNOHO, který brání své království.

Sečteme si výsledky všech bitev za jeden měsíc a máme říši, která nakonec objevila poklad Trpaslíků, což může být nějaký 1-2denní bonus navíc nebo něco jiného.

Je to celé blbost - nebo není? Nevím. Věřím ale, že jsou tu tací, co dokáží přijít ještě na lepší zápletky a zajímavější scénáře a tohle je jen jedna z cest. Záleží jen na nás, jestli se umíme uvnitř posunout a přijmout, že nějaká hloupá žíla nebo Dráček můžou bavit. A třeba být i tolerantní k někomu, koho by to bavilo. :)
--------------------------------------
Omlouvám se ti, že je to tak dlouhý. :oops: Už jen telegraficky - vyřazovací styl Válek, kdy by v průběhu bojů vypadla jedna říše, to je zajímavé. Mě by se třeba v tomhle líbil styl, že by se každá říše srazila v rámci bojů s každou říší zvlášť. Prostě: 19:00-19:20 žlutá s modrou, 19:20-19:40 žlutá s červenou a 19:40-20:00 červená s modrou. Kombinace říší by se náhodně losovaly.

A v případě Multicechovních válek zatím P-Š-T. :) Tohle je taky zásah do těch, co si tady na něco zvykli a jakákoliv změna jim přijde jen horší a asi na to padne další milion písmenek. Ale pozitivní je už jen to, že se ti to líbilo. ;)
BloodRayne -
Spoiler:
nejdřív se budu zlobit - nic mi od nikoho nefiltruj. Myslím teď na Baatistu a jeho názor k věci. Prostě to nedělej, protože si při filtraci představuju i filtrování vhodných názorů od nevhodných apod. Klidně nech Báťu, ať mluví sám.

Pak se budu opakovat - víš proč je Svatá poloprázdná? Protože tam chodí hlavně ti, co ty CB potřebují. Ti, co chtějí z těch CB něco mít a těch opravdu, jak vidíš není moc.

Nevidím v tom nic špatného, když si hráč s 250 CB za Válku si prostě spočítá, že na větší hodnost musí trošku zamakat a jde Svatou - neříkám, že to jsou všichni, ale zase je to ta menší část, co chodí Války. Zbytku stačí, co stačí. Na Pěšáka nebo žádnou hodnost. Nechci podceňovat nikoho a jsou tací, co si rádi měří výkony a sledují se. Ale taky jsem nenarazil na tolik z nich, abych o nich mluvil jako o významné skupině, co sleduje CB.

Snahu, aby jedna skupina přesvědčila tu druhou - spíš v tom vidím, že si vzájemně"tříbíme" názory na danou věc. A i když se tu šťoucháme navzájem, tak si vem, že se tohle téma ještě nezamklo. Čili je to pořád v rámci tolerance od BM a já jsem rád, protože třeba tak přišel na svět nápad DaggerT. :up:

Tím chci dát najevo, že sleduju nejen svůj názor, ale i ostatní názory a nejen na to svoje. ;)

Dál jsou věci, co vidím, že se shodneme: určitě by to chtělo, když ne celá mapa, aby se třeba měnil povrch mapy nebo přišly nové dekorace. Co se bude na těch mapách dít dál - já osobně se nebráním ničemu, ale nějak v souvislostech s tou mapou.

LOCO tuším chtěl turnaj "vyšších šarží" - že by si to mezi sebou rozdávali Rytíři, Generálove a Vojevůdci - prostě elita Vojenského vedení každé říše.

No, sice jsem stylem hraní odsouzen býti Pěšákem a tudíž by mě nějaká zábava (ten turnaj), co by mě nebavila, vlastně nezajímala a proč tu má být něco, co mě nebaví.... ALE... i tak jsem PRO. Dejte tomu nějaký smysl, řád a pravidla a když mi ještě slíbíte, že budete myslet i na ty menší PvP, tak nevidím problém.

Prostě aby vedle "turnaje vyšších šarží" bylo něco ve stylu "sedláckých bitek", kam by se slejzali zase ti, co nemají to PvP tak dobré. Vím, že tu máme Svatou - ale tam stačí, když přibehne TOPka a ostatní mizí.

To s tím, že by se změnilo odměňování, co pramení z Hodností. To jsem jednoznačně pro jakoukoliv lepší změnu. Někdo mi to i psal ve hře, že by se mohlo přestoupit, jak píšeš, právě na ty bonusy, jako jsou procenta na yangy nebo expy. Tady by to chtělo trošku rozvést a napojit do diskuze víc těch, co se jich to týká. Součastný časový bonus na Swamp, kdy je ve swampu dost přeplněno, je takový "kontraproduktivní" a navíc, když se dostane k hodnosti velmi dobrý hráč s levelem pod 100, tak z toho nemá vlastně vůbec nic. Ale třeba si o tom někdo myslí něco jiného. ;)
Rok+Pippi+bysta
Spoiler:
- ten nápad se mi moc líbí, ale mrkněte na poslední příspěvek od kamosvsech, kde přidává k tomu svému návrhu ještě něco navíc.

Rok
- tvá věta: "Vojevudce by se mohl brát jako boss a nemuselo by se přemýšlet jak spestřit válku něakejma příšerkama" se mi líbí. :up:

Každopádně když přemýšlím o tom DagerrTově nápadu - co to obrátit naruby = co kdyby to navýšení za zabití Generála, Vojevůdce a Rytíře nešlo na vrub většímu zisk CB - ale zvětšilo by se skóre říše?

Když by nápad, že za zabití větší hodnosti dostane hráč nebo říše víc bodů - nechcete přidat těm, co budou ve větší míře loveni, nějaký bonus za hodnost, který by jim pomohl v té Válce být víc aktivními?
Em... nemyslíš si že pak by Vojevůdcové, rytíři a generálové upředňostňovali radši svatou než válku?? Tam by po nich šla celá soupeřící říše tak by si tam moc nezalovili, natož ve svaté..

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Ghibli » sob 08. zář 2012 15:36:19

LOCO30 - dobře, dobře - těšíme se a já jdu oprášit a dodělat svůj návrh na "Multicechovní Války" a taky to tam zkusím dát, ať můžou ostatní o čem přemýšlet. :)

Teensaver -
Spoiler:
toho bych se nebál. Chodíš Válku, tak určitě víš, jaký je tam mumraj. Já si třeba všímám, když si občas zapnu jména, jaké PvP celebrity tam potkávám. Tím to ale končí, protože abych běhal po mapě a vyhledával cíleně nějakého Generála nebo Rytíře, na to není čas. Věnuji si vždycky těm nejbližším a čím je víc nepřátel v houfu, tím lépe - bez rozdílu hodností. Neumím si dost dobře představit, že bujeme v houfu, proběhne okolo nepřátelský Generál a všichni se najednou odrhneme a poběžíme za ním od rozdělaného boje.

Pokud vytáhneme na světlo generality každé říše z tohoto týdne, tak vojevůdci (Trolof, Rasiiccek, TheEssence) a generálové (DATteplice, ExTreeeMeee a Rusila - stajaninja, WIPESOVA a Lovable - MissiPippi, ScareBuFF a Giant) patří mezi PvP elity a takoví hráči se umí vyrovnat s případným zvýšeným zájmem okolí. Většina z nich chodí už teď do první linie nebo do houfů a dokáže si poradit s kýmkoliv a ustojí nebo uběhá toho opravdu hodně.

Je v tom plus pro hráče, co chodí lovit do Války CB, protože když kdokoliv uloví třeba Generála, jeho potěšení se mu ztrojnásobí (například)

Stejně tak je to plus pro hráče, co jsou ve Válkách nejčastěji loveni pro CB, protože když bude hráč bez hodnosti ohodnocen buď menším nebo žádným CB a pokud ho někdo uloví, tak by se maximálně navyšovalo skóre říše - plus pro ty, co OPRAVDU hrají za svoji říši.

Dost možná se nám Války "vytříbí" do stylu "čestný boj", po kterém někteří volají. Něco jiného je, když TOPky decimují "poloobrněnou domobranu" a něco jiného, když by se začali třeba vyhledávat tihle "těžkooděnci" mezi sebou, protože by se jim to mohlo vyplácet. ;)

PS1: omlouvám se všem s lehčí PvP výbavou za ten výraz "polobrněná domobrana" - je to jen příměr a věřím, že dost z nich nespoléhá jen na obranu, ale umí dobře útočit a ovládá i taktiku boje. Proto i pro ně mají Války smysl, jen nesmíte čekat, až vás vcucne a semele nějaký hlouček nepřátel. :up:

PS2: pokud by došlo na to, že by generality byly nucené víc využívat Svatou - je to plus pro Svatou, že se tam bude něco dít a možná pak díky tomu se ve Válkách přijde podívat víc hráčů, které to do teď nebavilo, protože tam v jednom kuse umírali (oni budou umírat stejně - jen třeba stačí i někoho zabít).

PS3: v nejhorším případě by se spolu s hodností spojoval nějaký "obranný bonus" - ale nevím, nevím - tady fakt opatrně, aby se nám pak neproháněli ve Válkách nějaká "monstra". :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.
@ LittleNessa « čtv 5:08 pm »
V pořádku jak jsem psala tohle je mi celkem jedno, protože ta hodnost postrádá smysl od jistého roku kdy jí na popud zase pár jedinců ubrali možnost si např vyvolat u sloupu cti mobky ... takže prosím ať je jen z velké war .. otázka jestli majitel vidí kam to směřuje :-) to je už na jeho zvážení..
Jen v závěru doplním ... :-) řešíte to co uznáte jako prioritu? .... Velká válka upadá dobré 2-3 roky .. podle některých od doby co se otevřela možnost střední a malé... Nevím přijde mi to usměvny :-)
@ Mionix « čtv 5:07 pm »
@LittleNessa,  Tak naposledy přispěji. Nezabýváme se podněty "určité skupinky lidí". Zabýváme se tím, co uznáme jako prioritu a kam chce majitel server směřovat.
@ LittleNessa « čtv 5:06 pm »
Jde s tím hrát s postavou SorryKritik jesm na tom stejně .. postava vyexpená v pátek na rychlo na nedělní válku .. právě proto že tam jde dát vrchol i s ničím ... proto komentáře typu jsou tam L kouzla a bla bla bla jsou jen bludy a vymluvy ..
@ LittleNessa « čtv 5:05 pm »
Trochu se bojím toho co psal Mionix .. pokud se server bude nadále zabývat jen podměty určité skupiny lidí je dost možné že v těch válkách nakonec budou běhat samotní :D
@ Fogru « čtv 5:05 pm »
Téhle změně bych ani neříkal nadržování, byla to spíš díra v systému, kterou doposud nebylo třeba řešit. Spousta lidí má velkou válku zafixovanou jako obrovský náklad, na který nemají šanci dosáhnout za x let. Bohužel opak je pravdou, v dnešní době složí průměrnou výbavu za pár desítek kkk a postupně se posouvá. Dnes by bohužel lidi chtěli vše hned a bez práce a co nejvíc ulehčení. Střední war je bohužel skoro zadarmo, včera jsem tam byl s postavou bez biologa, generace a odolnosti proti zbraním tak směšnou, že spousta lidí by s tím ani nešla. A vida, jde s tím hrát.
@ Vydesenej « čtv 5:01 pm »
Za těch 5 let co tak nějak hraju tu přesně tahle situace byla minimálně 5x že nějaké skupince pár lidí se něco nelíbilo tak se v cukuletu vše upravilo podle jejich přání. Jestli teda bereš brečení to, že někdo se proti tomuhle ohradí že se to takhle děje už po několikáté tak si to tak bere, ale to tu minulost nezmění. Král nikdy nebyl o tom, že se má získávat jen ve velkých válkách, alespoň to je na samotných stránkách popsáno jinak, tak tedy lžeš ty nebo ty stránky. Navíc vlastně co je do toho červené a žluté říši jestli si v modré rozhodli, že by chtěli raději dělat krále ve střední. Jak ty říkáš, že je to „chyba“ tak tu jste z toho udělali jen vy teď tímhle, že vám to vadí tak je to automaticky prostě chyba. To že by měla přidat nápad, jak sám píšeš beru už jen jako vtip, jak víme pokud to není nápad nebo zlepšovák pár vyvolených viz.(vytvoření problému s králem a následné tvrzení že prostě to je CHYBA) je to zameteno pod koberec nebo dehonestováno, zase stavím na zkušenostech, co jsem načerpal na forku za posledních 5let. Myslím, že za ty roky přišlo těch nápadů desítky od různých lidí a některé byly třeba hloupé ale určitě né všechny. Člověk pak ztrácí vlastně chuť to hrát, když ani nedostává nějaké info, jestli tým něco řeší nebo ne. Stačilo by dostat na forku třeba 2-3 body co se momentálně řeší a k tomu 1-2 věty a to je celé alespoň by měl hráč pocit že se něco děje a ne že je x týdnů/měsíců ticho po pěšině. Teď to pěkně bylo vidět s těmi testovacími válkami, že se alespoň někdo nebo celý tým snažil. A i kdyby se nic neupravilo po těch testech tak tohle beru jako obrovské pozitivum prostě a to si myslím že je cesta správným směrem. Negativum vidím že se stále zapojují hráči co sami veřejně přiznají že nahrají a jsou proti všemu i když nehrají.
@ LittleNessa « čtv 4:58 pm »
Očividně se tenhle projekt moc nevydařil, když velká válka má podobné čísla jako malá válka. A už delší dobu je její aktivita mizivá. Podle mého je na každém z nás jakou válku si vybere :-) někomu vyhovuje střední už jen kvůli dni ve kterém je, těch důvodů proč je střední válka nejvíce atraktivní je několik .... To tu je asi zbytečné psát, ale hodně pochybuji, že tenhle krok nažene lidi zpět do velké války ... :-) ale třeba jo, co já mohu vědět
@ Mionix « čtv 4:53 pm »
Jen pro info. Střední a malé války, ač jsem byl vždy proti tomuto výmyslu, byly udělány jako příprava a trénink na války finální a to velké. A ne že tam někteří zakempili na roky, udělali dokonce několik postav a výbav a někteří dokonce přestali chodit velké a stáhli se do středních. Smiřte se s tím, že prostě server Ekura bude vyždy nadržovat a propagovat velké války. Toť vše z mé strany.
@ LittleNessa « čtv 3:48 pm »
Taky to neber osobně, ale tak od začátku ... Prvním bodem .. Nikdo mi na střední války nesáhl? Takže už se na popud Velkých válek nesnižoval zisk CB v střední válce? Nikdo nenavrhnul omezení kouzel na P1 po letech to to takhle funguje a kde prokazatelně dávají CB více postavy bez generace viz tabulka? Zajímalo by mě jak jsem toho využila nebo se snažím využít.. Pokud by to tak bylo věř mi, že jsem ve své říši téměř každý týden do 5. místa v tabulce a kdybych to jak říkáš využívala mám toho krále daleko častěji :D ... Udělala jsem to jednou na zkoušku jestli to vůbec ještě jde a to ještě proto, že mi chybělo pár dní do další generace, takže bych postavu stejně expila.. Tenkrát mě hodně pobavilo jak mi hodně lidí ve hře psalo jaké mám štěstí ... aniž by věděli jak ten systém funguje ... následující týden to provedl i Turbík a taky to vyšlo ... protože ten systém z nějakého důvodu prostě neřeší jestli dáš za týden 1k CB v malé válce nebo velké .. Od nepaměti co války jsou vybírá hodnost pořadí, tudíž to kolik postava za dané období ukořistí. BTW to, že nechodím velké války neznamená, že se mě to netýká. Mám plnohodnotné PvP a chci ti říct, že prvního krále jsem dala už začátkem roku 2016.. kde jsem tuto hodnost obhajovala až do roku 2020, kdy mi to po pádu cechu přestalo dávat smysl. Od roku 2020 nechodím velké války, protože mě zaujal daleko více simulátor úmrtí, ale celé roky sleduji jak velká war funguje a nefunguje a nikdy jsem neměla nic proti. A ano nehraji tady sama, ale to ani lidi ve velké war :D Říkáš chyba ve hře .. Doporučuji si přečíst pozorně následující odkazy https://www.ekura.cz/hodnost a po rozkliknutí o královském systému ... Není nikde psané jedinou čárkou ani slovem, že by král měl být produktem velké války říší .. Má to být postava ( hráč ), který je v daném období nejvíce prospěšný pro svojí říši. Postava která je aktivní i v rozvoji postavy atd.. Dokud do velké války chodilo více lidí nemuselo se tohle řešit, protože i když nebyla účast lidí jako v letech minulých pořád to stačilo na získání hodnosti krále a na umístění lidi z VV do toho 1-5místa. A i když je mi ta hodnost úplně jedno a ráda ji přenechám jen lidem z velké války, bylo fajn co tu napsal Forgu ... buď mělo být jasně napsané, že tato hodnost je určená pouze pro lidi, kteří chodí velkou válku .. nebo tuto hodnost otevřít všem bez rozdílu Lvlu. A je to pouze můj názor .. nikdo netvrdí, že je to takhle jedině správné ..
@ Clusive « čtv 2:32 pm »
Mluvíte tady o brečení, potom co jsem si pročetl celou tu debatu, kterou jsem začal, tak mi přijde, že nejvíce brečíš primárně ty. Neber to osobě a já nemám rád toto sloveso, protože to vyjadřuje svým způsobem posměšek. Ale v celé podstatě mne mrzí, že tu okolo sebe kopeš, snažíš se obhajovat neobhajitelné, ale přitom na “tvé střední války” ti nikdo nesáhl. V podstatě šlo o to, že byla ve hře chyba, která se nemusela dlouhou dobu řešit z toho důvodu, že díky více lidem na hře se to téměř nedalo aplikovat, jen velmi složitě a zřídka. Nyní, když je málo lidí, no a zbytek se domluví, že tam prostě chodit nebudou, tak pochopitelně je ta chyba více na očích. To že ty místo toho, abys na tu chybu upozornila, tak ji začneš využívat to už je věc k zamyšlení. Možná je to jistá zaujatost, protože nemáš větší obzory, nicméně nehraješ tu sama a mohlo by ti dojít, že to může mít i větší dopad. Poslední věc, je to, že pokud se jedná o chybu, kterou lze jednoduše změnit, pak logicky to nezabere tolik času opravit, mluvíš o problémech, které se řeší X měsíců, tak třeba to jsou složitější problémy a ty potom zaberou logicky více času na opravu/ předělání, ale to je snad logický. A ano, primárně jsem to zmiňoval proto, že do velkých válek nikdo z modré nechodí. Pokud se to zlepší po této úpravě ? To nevím, třeba ne, ale určitě to je krok k tomu, aby se to zlepšilo. Pokud máš nějaký lepší nápad, sem s ním, myslím že si ho přečtou i pověření lide a může to byt aplikováno.
@ LittleNessa « čtv 1:04 pm »
Přesně tak jak říkáš.. Tu jsou problémy, které se řeší X měsíců.. A jakoby se o tom nemluvilo, pak napíšou 3 lidi ze jim někdo sebral krále co ani tu war nechodí krom jednoho a šup je to... Jak málo stačí 😂
@ Vydesenej « čtv 1:00 pm »
Jde vidět že když zabrečí ti správní lidé na správných místech tak se i hora rozevře a splní přání rychlostí blesku :D A nad jinými věcmi se tu debatuje měsíce a roky a v lepším případě přijde po x týdnech řešení a nebo jako u 99% věcí nikdy.
@ LittleNessa « čtv 12:53 pm »
Jen info pro zoufale komantare ze Lka ničí střední.. Doporučuji se podivat na výsledky war včera 😂 divný že první pozice mají lidi s gen 1...tak kde jsou ty end game prvky, které to hrozně ovlivňují... Škoda slov, všichni plnou pusu přitom ty co tohle vyblily tam nikdy s L nebyly 😁🙏
@ LittleNessa « čtv 12:43 pm »
Tak jsem zvědavá na ty davy lidi co se nyní pozenou do velké war.. Smutný zas že stačí aby zakvicely 3 lidi a hned se mění pravidla které roky fungují, smutný 🙏😁
@ TomasFoxx « čtv 11:37 am »
haha jste dokralovali
@ Vydesenej « úte 2:57 pm »
Někdo tu psal, že nejde o Velké války ale o ten systém, absolutní blbost jde o Velké, protože ten systém doteď fungoval stejně ale začalo vám tam chodit málo lidí tak to začlo vadit. Do doby kdy tam bylo lidí dost tak jste ani necekli. Co se týče toho, že ve střední lidi padaj na 1 kouzlo a že to není válka to už tvrdím konstantně snad skoro 2 roky jak na hře tak i párkrát na forku a jediné co jsem za to dostal, byl vždy masivní hejt :D A co se týče toho že někdo nehraje nebo skoro už nehraje a pak třeba se vyjadřuje jak by se něco mělo měnit a ideálně nic nemělo měnit to je snad kapitola sama pro sebe :D
@ TomasFoxx « úte 9:53 am »
LittleNessa píše:Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity ....
LittleNessa píše: Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní ..
TAK JA UZ NEVIM
@ TomasFoxx « úte 9:33 am »
LittleNessa píše:Komentuješ střední války na které nadáváš jak ti tam vadí end game prvky, ale stejně tam za to WP vlezeš a sem tam si zahraješ.
Co má moje wp za endgame prvky prosimtě xddddddddd
LittleNessa píše: Prostě to ta hra umožnuje i takhle tečka .. nevím co více tu pořád řešíme.
To že něco hra umožňuje, neznamená že to je dobře, co to je za argument tohle :D Taky v tý hře znám milion bugů který TA HRA UMOŽŇUJE, pořád to jsou ale bugy ne :D (neříkám že tohle je bug, jen přirovnávám tvuj argument)
@ LittleNessa « úte 1:11 am »
PvP arény by byly fajn ... mě jako hráči co hraje skoro od začátku chybí mapy jako byla stará cidonie kde se šlo pobít i mimo válku ... Jenže to také zrušili, protože si hrstka vybrečela, že nemohou v klidu dropovat v cidonii a že je tam pořád jezdí někdo zabíjet ... takže to je pak težké cokoli měnit ;)
@ LittleNessa « úte 1:09 am »
Já vím proč ... protože právě hrstka nespokojenců :-D si vybrečela, že to, že má král ze sloupu desítky map ničí hrozně ekonomiku serveru.. Poslední změna proběhla 28. 04. 2020... zde je vše podstatné jak to nyní je a není https://www.ekura.cz/novinky/1228
@ Suko201 « úte 1:08 am »
Za mě by bylo do začátku úplně nejlepší udělat ty pvp arény, je to něco, na co by se měli soustředit nejvíc.
@ Suko201 « úte 1:07 am »
Jakto mam vědět? Já ani nevím, kdy ty minulé privilegia byly, to muselo být někdy hned po startu systému krále a to je pěkná historie. Za tu dobu se ekura dost změnila a proto se musí dost věcí změnit, bohužel některé změny přicházejí až moc pozdě..
@ LittleNessa « úte 1:00 am »
Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní .. dnešní výhoda krále je akorát 600 min swampu kam pochybuji že někdo s 12 gen+ chodí cokoli dělat, 1x vstup do HG zdarma bez medaile a směšný žold .. takže v tomhle souhlasím .. být králem není žádné terno ;) pokud nehraji stylem, že mě zajímá jen ent a expení generací .. tam davají ty bonusy co si může pustit smysl ... Když jsem dala krále já před 4 měsíci byl to spíš opruz ... denně číst desítky PM typu ,, zapni bonus pls " ..
@ Suko201 « úte 12:56 am »
Tak o tom snad král je, být zvýhodněny za nějakou zásluhu.
@ LittleNessa « úte 12:46 am »
BTW chceš přidat nové pravomoce králi? a proč ? :-D aby pak lidi zase kvičeli jak to znevýhodňuje ostatní? jako to tu už bylo? ... když si král mohl přivolat u sloupů bose a mobky z cido, hg atd? :-D
@ LittleNessa « úte 12:44 am »
Pokud tě to pobavilo jedině dobře, mě na tom vtipného moc nepřijde. Do Foxe jsem se obula, protože mi k příspěvku na foru ke střední war ne jedno zprávou napsal názor k entgame prvkům ale pak do té war chodí taky i když méně :-D..To je zase věc u které umírám já .. nadávat na něco a pak tam v klidu chodit ..
@ Suko201 « úte 12:40 am »
Ale docela mě rozesmálo, že ses opřela do foxxe, že to moc nehraje a pak v klidu napíšeš, že klidně nebudeš hrát rok :D no chcipam z tebe
@ Suko201 « úte 12:36 am »
Jako já třeba souhlasím z nižší pozice s forgru a foxxem. Král by se měl získat jen z velké války, která je společně s entarianem vrchol hry. Do budoucna s tím snad něco udělají a doporučil bych i přidat nějaké jiné nové pravomoce pro krále, pouštět bonusy a mít na sobě královské hadry není moc :D

Who is chatting

offline 21Hans 
offline Grout 
offline Kazuro 
offline Mionix 
offline Pajjuska