Valka risi 4.9.2012

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Ghibli » pát 07. zář 2012 19:32:11

kamosvsech -
Spoiler:
Kámošu - těch mejch 50% a míň vychází z toho, že stoprocentně každý pěšák nehraje na ty CB. Proto to musí být míň jak 60%. Podle mě.

Jestli, jak píšeš, že ty lidi si hlídají CB, tak musejí mít i nějaký vlastní přehled. Ano, třeba ho zveřejňují i v tom podpisu. Ale jak jsem psal, nevím, ale většina z té střední třídy PvP hráčů (Pěšaci) a ani z nižší (bez hodnosti) ani netuší, jaké je jejich maximálka apod.

Když to, kolik je tu CéBéčkářů, hodíme na "oddychovku", tak zjistíme, že i v těch Válkách má třeba 150 bojovníků 150 různých důvodů a to myslím vážně. Kolik z nich jsou CB... to by se muselo do každého šťourat - já to dělat nebudu. Mám obavy, že jsem tady narazil bez urážky na "minivzorek" CéBéčkářů a vidíš sám, jak je to celé zaseknuté.

Taktiky ve Válkách - žlutá hraje na to, na co momentálně má. Určitě by to chtělo nahnat lidi do cechovních Skypů a Teamspíků, ať hrají víc týmově - ale když Sindi je taková "singlovka", těžko se pak divit, že to dost hraje jen na sebe.

Buď svůj a hraj tak, jak chceš, aby hráli ostatní. :up: Proto já "lítám" ve Válce a tu se přidám do souboje celý nebo jen z dálky hodím Zruško či zblízka prdnu Vír, ať to mají snažší atd. atd. Sice si koleduju o "běhače roku" a "vyžírku" a i můj celkový výkon CB je spíš středně podprůměrný - ale systém je nastaven, tak jak je a i když chci jen usnadnit druhým boj, tak bez "vyžrání" někomu to prostě nejde. Proto jsem svůj a respektuju omezenost systému. Zároveň chci, aby ostatní mi přišli na pomoc, když se budu za pomocí všech Kouzel "vozit" třeba Trolofovi na zádech. :)

Je škoda, že nebereš zřetel to základní, co pomáhá ve Válkách v každé říši k prvnímu místu - a tím je aktivní přítomnost TOP PvP hráče. Prostě někdy si říkáme v cechu po Válce, že "kdyby" přišli do Války ještě 2-3 naše žluté TOPky, tak to vítězství by bylo naše. Navíc a to si možná neuvědomuje nikdo, chodí ti menší PvP mimo jiné se podívat na ty větší a lepší PvP, aby se zjistili, kdo je ten DaggerT nebo Mansari a nebo velmistr znalostí o Metinu ElectriX či legenda Batistaa. Zní to nepochopitelně, ale ti menší PvP když už nenahrabou dostatečně zajímavé množství CB, tak aspoň chtějí být součástí party těch "větších" a třeba se i něco zajímavého přiučit.

I když - nevím, co se dá přiučit na některých "hvězdách", kterým ve Válce "selžou nervy" a co chvíli vykřikují na tebe "Zruškaři, Zruškaři" - nebo se rozčilují - "Neutíkej mi a čestně přijmi můj souboj". Je to paseka, když si Generálové myslí, že se bude hrát po generálsku. Ale jsme malý rybníček - tak bych se neměl asi divit. :)

Aj - škoda, že nemůžeš finalizovat tvůj návrh, protože při tom by jsi mohl přijít na další souvislosti.

Velmi zajímavá je myšlenka - nula CB za prcka. Nejdřív jsem si říkal, jestli bude motivující takového prcka vůbec tlouct - na druhou stranu jsi velmi trefně domyslel to, že by se to zabití i tak počítalo do skóre říší. Tohle totiž bude fajn pro každého, kdo OPRAVDU hraje za říši a nedává přednost svému osobnímu skóre CB.

A co myslíš teda, že by prcek mohl zabít prcka a měl by za to CB plus říše skóre - nebo ten prcek prcka bez CB? Jakákoliv hodnost, co zabil prcka, bez CB - to beru.

Nenutím tě, ale nechceš si dělat chvíli a ještě to nějak domyslet? ;)
Dell -
Spoiler:
když nechceš, tak nechceš, tak ale proboha tu svoji falešně "čestnou rytířskost" necpi ostatním "sedlákům". :) Dost lidí na to nemá, aby mělo tvoji povinnou PvP výbavu. Věci jsou JEN věci a dost dobře tam hráči umí válčit s věcmi s bonusy i na PvM. Nebudu daleko, když řeknu, že to budou i Dýky, které si naštěstí nehrají na nic víc, jako ty a Válku berou jako možnost použít cokoliv. Třeba i luk.

A o tom jsou Války - použít cokoliv. I to tvoje zatracované PvM ve Válce. Nikdo nechce, aby jsi se do něj převlíkal, když se toho tak děsíš. Ale nech ostatní, v čem tam budou lítat a co budou zabíjet. :up:
arthemys -
Spoiler:
Jak na tebe. :) Já myslím, že ty víš, ale přitom stejně chceš, abych tě přesvědčil. ;) Neobrátíme si role? Já bych tě nechal (za sebe) přesvědčit ostatní o tom, že někoho ty Žíly nebo Drak ve Válce budou bavit = nechce se ti do toho? :)

Myslím, že jsem obecně zastáncem Zpestření. Někdo naházel do Války Žíly a druhý vypustil Draka. Mě z toho prvotně naběhla žíla na krku a málem jsem vypustil duši, co si to někteří dovolují ve Válkách, v prostředí čistě PvP.

Když mě pak opustil prvotní odpor k čemukoliv novému a když jsem si prohlédl reakce těch, co to tam vypouští plus se optal pár hráčů, jak je baví nebo nebaví Války, tak mi přišlo, že toho "běhání nahoru a dolů" ve Válkách některým už nestačí.

Války mají týdenní cyklus, kdy se po třetí bitvě jakoby uzavřou a vyhodnotí (Hodnosti). Ten cyklus se dá převést i na měsíční, kdy proběhne XY bitev, aby dohromady mohli dát výsledek Války.

No a tady jsem si říkal, co když by se hrálo na "Scénáře". Nic by se ve Válce neměnilo - jen by se za pomocí několika schopných příběhářů vytvořila kostra konfliktu mezi říšemi a v rámci jednoho měsíce by proběhl konkrétní počet bitev, které by určili vítěze Války.

Technicky jde jen o to, že bysme si hráli dál s výsledky každé úterní+čtvrteční+sobotní Války v rámci jednoho měsíce, na jehož konci bychom podtrhli a sečetli a mohli třeba ohodnotit nejlepší říši z dlouhodobého hlediska. A klidně k tomu přidat i hráče.

JENŽE to je jen něco, co běží někde na webu a i když to pěkně vypadá, nestačí to k motivaci.

Proto by to chtělo, aby se Scénář promítl i do samotné hry a třeba tou Žílou nebo Drakem.

No a jak to teda bude s tou Zábavou a Žílou? Samotnou zábavu nevidím v té žíle, spíš v tom, co se bude dít okolo. Čisté kopání mě moc neinspiruje - proto ho chce zasadit do nějakého kontextu - ale je a bude to boj, protože si tady dost hlasitých lidí zvyklo a nerado něco mění.

Mám v hlavě scénář třeba na "Trpasličí války", kdy každá řiše přišla na to, kde Trpaslíci ukryli poklad a v rámci jednoho měsíce říše bojují o to, která říše bude ta, co ten poklad vykope pro sebe. Každá bitva začíná tím, že se každá říše musí na svém Seřadišti "prokopat" do hory, kde sídlí Trpaslíci. Technicky je to něco jako 13. patro Rokle, kde se musí nakopat určité množství rudy, aby mohli hráči jít dál.

Když zavřu oči a nebudu slyšet nářky těch, co v PvP prostě a za boha Krumpáč do ruky za žádnou cenu nevezmou, tak jednak se na seřadišti stejně nic neděje a navíc by se do toho mohla namočit celá říše a udělal by se z toho event a zábava navíc.

Další průběh je klasická rubačka všech tří říši, co začíná od sedmi do osmi. Obohacená o to, že se tam uprostřed vyskytuje pár různých Žil. Kdo si kopne nebo ne - to záleží na něm, ale O VÝSLEDKU VÁLKY TO NEROZHODUJE. Kdo si nakope rudu, může jí na místě proměnit u Obchodnice na yangy. A za dost yangů, aby to motivovalo si tam jít do něčeho kopnout. V tomhle je zapracovaný motiv "svádění", kdy jsou hráči nuceni se postavit před otázku, jestli je opravdu pro ně důležitější skóre říše POTOM a nebo TEĎ jejich CB a nebo to, že urvou pro sebe něco malého z Trpasličího Pokladu. Prostě nasimulujeme některým "Zlatou horečku", kdy hráči budou kopat, jelikož tam to zlato přece nenechají. :)

Je osum hodin a bitva je dobojována. Výsledky se sečtou, říše se odmění bonusem. Hráči dostanou svá CB a ti, co si nakopali i své yangy.

Tady můžeme přidat, aby říše museli prokopat zpátky, protože se bitevní vřavou zasypali veškeré chodby - ale nevím, jestli je mám ještě trápit. A můžeme do samotné bitvy přidat náhodný respawn Krále trpaslíků. JEDNOHO, který brání své království.

Sečteme si výsledky všech bitev za jeden měsíc a máme říši, která nakonec objevila poklad Trpaslíků, což může být nějaký 1-2denní bonus navíc nebo něco jiného.

Je to celé blbost - nebo není? Nevím. Věřím ale, že jsou tu tací, co dokáží přijít ještě na lepší zápletky a zajímavější scénáře a tohle je jen jedna z cest. Záleží jen na nás, jestli se umíme uvnitř posunout a přijmout, že nějaká hloupá žíla nebo Dráček můžou bavit. A třeba být i tolerantní k někomu, koho by to bavilo. :)
--------------------------------------
Omlouvám se ti, že je to tak dlouhý. :oops: Už jen telegraficky - vyřazovací styl Válek, kdy by v průběhu bojů vypadla jedna říše, to je zajímavé. Mě by se třeba v tomhle líbil styl, že by se každá říše srazila v rámci bojů s každou říší zvlášť. Prostě: 19:00-19:20 žlutá s modrou, 19:20-19:40 žlutá s červenou a 19:40-20:00 červená s modrou. Kombinace říší by se náhodně losovaly.

A v případě Multicechovních válek zatím P-Š-T. :) Tohle je taky zásah do těch, co si tady na něco zvykli a jakákoliv změna jim přijde jen horší a asi na to padne další milion písmenek. Ale pozitivní je už jen to, že se ti to líbilo. ;)
BloodRayne -
Spoiler:
nejdřív se budu zlobit - nic mi od nikoho nefiltruj. Myslím teď na Baatistu a jeho názor k věci. Prostě to nedělej, protože si při filtraci představuju i filtrování vhodných názorů od nevhodných apod. Klidně nech Báťu, ať mluví sám.

Pak se budu opakovat - víš proč je Svatá poloprázdná? Protože tam chodí hlavně ti, co ty CB potřebují. Ti, co chtějí z těch CB něco mít a těch opravdu, jak vidíš není moc.

Nevidím v tom nic špatného, když si hráč s 250 CB za Válku si prostě spočítá, že na větší hodnost musí trošku zamakat a jde Svatou - neříkám, že to jsou všichni, ale zase je to ta menší část, co chodí Války. Zbytku stačí, co stačí. Na Pěšáka nebo žádnou hodnost. Nechci podceňovat nikoho a jsou tací, co si rádi měří výkony a sledují se. Ale taky jsem nenarazil na tolik z nich, abych o nich mluvil jako o významné skupině, co sleduje CB.

Snahu, aby jedna skupina přesvědčila tu druhou - spíš v tom vidím, že si vzájemně"tříbíme" názory na danou věc. A i když se tu šťoucháme navzájem, tak si vem, že se tohle téma ještě nezamklo. Čili je to pořád v rámci tolerance od BM a já jsem rád, protože třeba tak přišel na svět nápad DaggerT. :up:

Tím chci dát najevo, že sleduju nejen svůj názor, ale i ostatní názory a nejen na to svoje. ;)

Dál jsou věci, co vidím, že se shodneme: určitě by to chtělo, když ne celá mapa, aby se třeba měnil povrch mapy nebo přišly nové dekorace. Co se bude na těch mapách dít dál - já osobně se nebráním ničemu, ale nějak v souvislostech s tou mapou.

LOCO tuším chtěl turnaj "vyšších šarží" - že by si to mezi sebou rozdávali Rytíři, Generálove a Vojevůdci - prostě elita Vojenského vedení každé říše.

No, sice jsem stylem hraní odsouzen býti Pěšákem a tudíž by mě nějaká zábava (ten turnaj), co by mě nebavila, vlastně nezajímala a proč tu má být něco, co mě nebaví.... ALE... i tak jsem PRO. Dejte tomu nějaký smysl, řád a pravidla a když mi ještě slíbíte, že budete myslet i na ty menší PvP, tak nevidím problém.

Prostě aby vedle "turnaje vyšších šarží" bylo něco ve stylu "sedláckých bitek", kam by se slejzali zase ti, co nemají to PvP tak dobré. Vím, že tu máme Svatou - ale tam stačí, když přibehne TOPka a ostatní mizí.

To s tím, že by se změnilo odměňování, co pramení z Hodností. To jsem jednoznačně pro jakoukoliv lepší změnu. Někdo mi to i psal ve hře, že by se mohlo přestoupit, jak píšeš, právě na ty bonusy, jako jsou procenta na yangy nebo expy. Tady by to chtělo trošku rozvést a napojit do diskuze víc těch, co se jich to týká. Součastný časový bonus na Swamp, kdy je ve swampu dost přeplněno, je takový "kontraproduktivní" a navíc, když se dostane k hodnosti velmi dobrý hráč s levelem pod 100, tak z toho nemá vlastně vůbec nic. Ale třeba si o tom někdo myslí něco jiného. ;)
Rok+Pippi+bysta
Spoiler:
- ten nápad se mi moc líbí, ale mrkněte na poslední příspěvek od kamosvsech, kde přidává k tomu svému návrhu ještě něco navíc.

Rok
- tvá věta: "Vojevudce by se mohl brát jako boss a nemuselo by se přemýšlet jak spestřit válku něakejma příšerkama" se mi líbí. :up:

Každopádně když přemýšlím o tom DagerrTově nápadu - co to obrátit naruby = co kdyby to navýšení za zabití Generála, Vojevůdce a Rytíře nešlo na vrub většímu zisk CB - ale zvětšilo by se skóre říše?

Když by nápad, že za zabití větší hodnosti dostane hráč nebo říše víc bodů - nechcete přidat těm, co budou ve větší míře loveni, nějaký bonus za hodnost, který by jim pomohl v té Válce být víc aktivními?
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

arthemys
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: ned 23. led 2011 14:08:18
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od arthemys » pát 07. zář 2012 19:52:42

Ghibli - první věc ty žíly už nechme být, důvody jsou pro tebe i pro mě jiné, moje důvody nebereš a svoje důvody chceš, abych dedukovala já a přesvědčovala o tom lidi, takže žíly stranou nebo nevlezu ani do kouzelného dolu, jak mě budou strašit :lol: Jinak přečetla jsem si celý text a nápadů je tam dostatek, ale možná by bylo lepší nechat klasické války říší a pak přidat něco podobného ale s těmi "scénáři", jak si již zmiňoval. Každý by si vybral kam chce jít, koho baví jen klasické pvp, tak půjde válku říší a koho by bavilo i pvp s pvm v jednom, tak by se účastnil té druhé akce. Samozřejmě obě akce by nebyli ve stejný čas a den, ale mohlo by se to nějak střídat nebo tak.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Ghibli » pát 07. zář 2012 20:18:05

arthemys - o.k., necháme Žíly spát. Nechtěl jsem ti brát tvůj názor, spíš tě nenápadně popostrčit se chvíli koukat jiným směrem a dát šanci tomu, že třeba přijdeš na to, že ty žíly to není tak děsná představa. Ale už nechám toho popostrkování.

V případě jakéhokoliv scénáře mám obavy, že by to samostatně nešlo v možnostech, co tu jsou. Války jsou priorita a nevím, jestli by dlouhodobě šlo (třeba jen v rámci jednoho měsíce), aby vedle úterních+čtvrtečních+sobotních Válek běželo ještě něco v Hlavním čase v jiné dny. Ale třeba to jde. Soukromě se přiznám, že stále čekám na to, až se nějaké nové GM vyřítí s tím, že nás miluje, jaký jsme (hráči) a že teda OX budou - vždy v pondělí, středu a v pátek v nějakém rozumném čase pro každou říši zvlášť. Jen nevím, jestli to GM se nejmenovalo GoDoT. ;)

Ale děkuji moc za tvoji reakci. Cítím, snad dobře, že ani tohle by nešlo souběžně s klasickým Válčením. Sice, jak píšu, válčilo by se dál bez jediného omezení, ale třeba tohle není pro Války to pravé. Uvidíme, jestli se mi dostane i od někoho dalšího podobná reakce.

Každopádně ten scénář "Trpasličích Válek" si schovám - víš, že existuje Mezinárodní den trpaslíků? Já to nevěděl - je to 21. června a když tak už máme prima námět na vícedenní event. :D ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od LOCO30 » pát 07. zář 2012 21:19:21

Zde se pořád řeší války a svatá, ale neřeší se základ a počátek všeho. Vše začíná a odvíjí se od kvality cechů v říši. Každá říše má své TOP cechy , kteří by jí měli táhnout. Pak je zde spousta cechů, jen tak. Cech si dokáže založit každý, během minuty. Tím se hráči rozmělňují a spolupráce při war vázne. Podle mě, by se spíše měl začít řešit počátek a pak až konec ;)
Jelikož nejsem spisovatel, tak jen tak v rychlosti ;)

War TOP cechů:
Cechovní lv 110
Minimum 25 členů v cechu

Výzva k válce:
Při 8 aktivních členech je výzva automaticky přijata. Rozdíl do war max 2 hráči.
Po výzvě následuje 5min pobyt na seřadišti, kde se hráči připraví. Po boji znova návrat na seřadiště a pak návrat na místo kde byli( odpadnou výmluvi já jsem rokle, swamp atd)
Při určitém zisku bodů za war, se budou vylepšovat cech kouzla. Tyto kouzla by měli funkčnost ve war, svaté klidně i v pvm. Samozřejmě by nebyli funkční ve war cechů, aby už staré cechy neměli velkou výhodu ve war, proti novým ;)

Tímto se cechům dodá určitá důležitost a nebude si každý druhý zakládat cech jen tak, ale bude se snažit patřit do nějakého kvalitního. Zkvalitní se spolupráce a war říší budou možná za čas vypadat jinak a třeba i svatá.
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

TenNejlepsi
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 02. srp 2012 20:27:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od TenNejlepsi » sob 08. zář 2012 0:42:13

LOCO30 píše:Zde se pořád řeší války a svatá, ale neřeší se základ a počátek všeho. Vše začíná a odvíjí se od kvality cechů v říši. Každá říše má své TOP cechy , kteří by jí měli táhnout. Pak je zde spousta cechů, jen tak. Cech si dokáže založit každý, během minuty. Tím se hráči rozmělňují a spolupráce při war vázne. Podle mě, by se spíše měl začít řešit počátek a pak až konec ;)
Jelikož nejsem spisovatel, tak jen tak v rychlosti ;)

War TOP cechů:
Cechovní lv 110
Minimum 25 členů v cechu

Výzva k válce:
Při 8 aktivních členech je výzva automaticky přijata. Rozdíl do war max 2 hráči.
Po výzvě následuje 5min pobyt na seřadišti, kde se hráči připraví. Po boji znova návrat na seřadiště a pak návrat na místo kde byli( odpadnou výmluvi já jsem rokle, swamp atd)
Při určitém zisku bodů za war, se budou vylepšovat cech kouzla. Tyto kouzla by měli funkčnost ve war, svaté klidně i v pvm. Samozřejmě by nebyli funkční ve war cechů, aby už staré cechy neměli velkou výhodu ve war, proti novým ;)

Tímto se cechům dodá určitá důležitost a nebude si každý druhý zakládat cech jen tak, ale bude se snažit patřit do nějakého kvalitního. Zkvalitní se spolupráce a war říší budou možná za čas vypadat jinak a třeba i svatá.
Zajímavý návrh, ale úplně nesmyslný stejně se to zase vypustí někam do éteru jako dalších x návrhů a pak se zrealizuje stupidní vrácení staré svaté a to bude všechno. Prozatím bych se zaměřil na Haegeron a pak až dělal něco se svatou apd.
Momentálně už jen malý levl.
Apollyon - 95Lv - BM sura
Obrázek

Obrázek

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Neos » sob 08. zář 2012 1:35:19

Prave ze LOCO ma pravdu s tema cechama. Vzdyt rudou risi tahne cech Simulantu a taky aktivita vice pvp hracu.
Vytvorit nejaky opravdu silny cech je celkem problem, protoze nekdo se nesnese s nekym a ten druhej zas s tamtim a tak porad dokola. Pak je samozrejme jasny, ze komunikace behem valky risi je nulova.

Hodne by taky usnadnilo to, ze cechovni war by mohl vyhlasovat a prijimat i zastupce cechu. Preci jen se s tim setkal asi kazdy, ze vudce neni online a ostatni clenove si nemuzou zavalcit, i kdyby byli ve slusne sestave.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od LOCO30 » sob 08. zář 2012 12:51:36

Návrh je malinko obsáhlejší. Toto zde, bylo jen v rychlosti. Když se k tomu dostanu, tak to dám v neděli do návrhů a tam můžete diskutovat. Pokusit se ukecat Saggiho, že vám věnuje pár měsíců práce. Znova :lol:
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Teensaver » sob 08. zář 2012 13:21:12

Ghibli píše:kamosvsech -
Spoiler:
Kámošu - těch mejch 50% a míň vychází z toho, že stoprocentně každý pěšák nehraje na ty CB. Proto to musí být míň jak 60%. Podle mě.

Jestli, jak píšeš, že ty lidi si hlídají CB, tak musejí mít i nějaký vlastní přehled. Ano, třeba ho zveřejňují i v tom podpisu. Ale jak jsem psal, nevím, ale většina z té střední třídy PvP hráčů (Pěšaci) a ani z nižší (bez hodnosti) ani netuší, jaké je jejich maximálka apod.

Když to, kolik je tu CéBéčkářů, hodíme na "oddychovku", tak zjistíme, že i v těch Válkách má třeba 150 bojovníků 150 různých důvodů a to myslím vážně. Kolik z nich jsou CB... to by se muselo do každého šťourat - já to dělat nebudu. Mám obavy, že jsem tady narazil bez urážky na "minivzorek" CéBéčkářů a vidíš sám, jak je to celé zaseknuté.

Taktiky ve Válkách - žlutá hraje na to, na co momentálně má. Určitě by to chtělo nahnat lidi do cechovních Skypů a Teamspíků, ať hrají víc týmově - ale když Sindi je taková "singlovka", těžko se pak divit, že to dost hraje jen na sebe.

Buď svůj a hraj tak, jak chceš, aby hráli ostatní. :up: Proto já "lítám" ve Válce a tu se přidám do souboje celý nebo jen z dálky hodím Zruško či zblízka prdnu Vír, ať to mají snažší atd. atd. Sice si koleduju o "běhače roku" a "vyžírku" a i můj celkový výkon CB je spíš středně podprůměrný - ale systém je nastaven, tak jak je a i když chci jen usnadnit druhým boj, tak bez "vyžrání" někomu to prostě nejde. Proto jsem svůj a respektuju omezenost systému. Zároveň chci, aby ostatní mi přišli na pomoc, když se budu za pomocí všech Kouzel "vozit" třeba Trolofovi na zádech. :)

Je škoda, že nebereš zřetel to základní, co pomáhá ve Válkách v každé říši k prvnímu místu - a tím je aktivní přítomnost TOP PvP hráče. Prostě někdy si říkáme v cechu po Válce, že "kdyby" přišli do Války ještě 2-3 naše žluté TOPky, tak to vítězství by bylo naše. Navíc a to si možná neuvědomuje nikdo, chodí ti menší PvP mimo jiné se podívat na ty větší a lepší PvP, aby se zjistili, kdo je ten DaggerT nebo Mansari a nebo velmistr znalostí o Metinu ElectriX či legenda Batistaa. Zní to nepochopitelně, ale ti menší PvP když už nenahrabou dostatečně zajímavé množství CB, tak aspoň chtějí být součástí party těch "větších" a třeba se i něco zajímavého přiučit.

I když - nevím, co se dá přiučit na některých "hvězdách", kterým ve Válce "selžou nervy" a co chvíli vykřikují na tebe "Zruškaři, Zruškaři" - nebo se rozčilují - "Neutíkej mi a čestně přijmi můj souboj". Je to paseka, když si Generálové myslí, že se bude hrát po generálsku. Ale jsme malý rybníček - tak bych se neměl asi divit. :)

Aj - škoda, že nemůžeš finalizovat tvůj návrh, protože při tom by jsi mohl přijít na další souvislosti.

Velmi zajímavá je myšlenka - nula CB za prcka. Nejdřív jsem si říkal, jestli bude motivující takového prcka vůbec tlouct - na druhou stranu jsi velmi trefně domyslel to, že by se to zabití i tak počítalo do skóre říší. Tohle totiž bude fajn pro každého, kdo OPRAVDU hraje za říši a nedává přednost svému osobnímu skóre CB.

A co myslíš teda, že by prcek mohl zabít prcka a měl by za to CB plus říše skóre - nebo ten prcek prcka bez CB? Jakákoliv hodnost, co zabil prcka, bez CB - to beru.

Nenutím tě, ale nechceš si dělat chvíli a ještě to nějak domyslet? ;)
Dell -
Spoiler:
když nechceš, tak nechceš, tak ale proboha tu svoji falešně "čestnou rytířskost" necpi ostatním "sedlákům". :) Dost lidí na to nemá, aby mělo tvoji povinnou PvP výbavu. Věci jsou JEN věci a dost dobře tam hráči umí válčit s věcmi s bonusy i na PvM. Nebudu daleko, když řeknu, že to budou i Dýky, které si naštěstí nehrají na nic víc, jako ty a Válku berou jako možnost použít cokoliv. Třeba i luk.

A o tom jsou Války - použít cokoliv. I to tvoje zatracované PvM ve Válce. Nikdo nechce, aby jsi se do něj převlíkal, když se toho tak děsíš. Ale nech ostatní, v čem tam budou lítat a co budou zabíjet. :up:
arthemys -
Spoiler:
Jak na tebe. :) Já myslím, že ty víš, ale přitom stejně chceš, abych tě přesvědčil. ;) Neobrátíme si role? Já bych tě nechal (za sebe) přesvědčit ostatní o tom, že někoho ty Žíly nebo Drak ve Válce budou bavit = nechce se ti do toho? :)

Myslím, že jsem obecně zastáncem Zpestření. Někdo naházel do Války Žíly a druhý vypustil Draka. Mě z toho prvotně naběhla žíla na krku a málem jsem vypustil duši, co si to někteří dovolují ve Válkách, v prostředí čistě PvP.

Když mě pak opustil prvotní odpor k čemukoliv novému a když jsem si prohlédl reakce těch, co to tam vypouští plus se optal pár hráčů, jak je baví nebo nebaví Války, tak mi přišlo, že toho "běhání nahoru a dolů" ve Válkách některým už nestačí.

Války mají týdenní cyklus, kdy se po třetí bitvě jakoby uzavřou a vyhodnotí (Hodnosti). Ten cyklus se dá převést i na měsíční, kdy proběhne XY bitev, aby dohromady mohli dát výsledek Války.

No a tady jsem si říkal, co když by se hrálo na "Scénáře". Nic by se ve Válce neměnilo - jen by se za pomocí několika schopných příběhářů vytvořila kostra konfliktu mezi říšemi a v rámci jednoho měsíce by proběhl konkrétní počet bitev, které by určili vítěze Války.

Technicky jde jen o to, že bysme si hráli dál s výsledky každé úterní+čtvrteční+sobotní Války v rámci jednoho měsíce, na jehož konci bychom podtrhli a sečetli a mohli třeba ohodnotit nejlepší říši z dlouhodobého hlediska. A klidně k tomu přidat i hráče.

JENŽE to je jen něco, co běží někde na webu a i když to pěkně vypadá, nestačí to k motivaci.

Proto by to chtělo, aby se Scénář promítl i do samotné hry a třeba tou Žílou nebo Drakem.

No a jak to teda bude s tou Zábavou a Žílou? Samotnou zábavu nevidím v té žíle, spíš v tom, co se bude dít okolo. Čisté kopání mě moc neinspiruje - proto ho chce zasadit do nějakého kontextu - ale je a bude to boj, protože si tady dost hlasitých lidí zvyklo a nerado něco mění.

Mám v hlavě scénář třeba na "Trpasličí války", kdy každá řiše přišla na to, kde Trpaslíci ukryli poklad a v rámci jednoho měsíce říše bojují o to, která říše bude ta, co ten poklad vykope pro sebe. Každá bitva začíná tím, že se každá říše musí na svém Seřadišti "prokopat" do hory, kde sídlí Trpaslíci. Technicky je to něco jako 13. patro Rokle, kde se musí nakopat určité množství rudy, aby mohli hráči jít dál.

Když zavřu oči a nebudu slyšet nářky těch, co v PvP prostě a za boha Krumpáč do ruky za žádnou cenu nevezmou, tak jednak se na seřadišti stejně nic neděje a navíc by se do toho mohla namočit celá říše a udělal by se z toho event a zábava navíc.

Další průběh je klasická rubačka všech tří říši, co začíná od sedmi do osmi. Obohacená o to, že se tam uprostřed vyskytuje pár různých Žil. Kdo si kopne nebo ne - to záleží na něm, ale O VÝSLEDKU VÁLKY TO NEROZHODUJE. Kdo si nakope rudu, může jí na místě proměnit u Obchodnice na yangy. A za dost yangů, aby to motivovalo si tam jít do něčeho kopnout. V tomhle je zapracovaný motiv "svádění", kdy jsou hráči nuceni se postavit před otázku, jestli je opravdu pro ně důležitější skóre říše POTOM a nebo TEĎ jejich CB a nebo to, že urvou pro sebe něco malého z Trpasličího Pokladu. Prostě nasimulujeme některým "Zlatou horečku", kdy hráči budou kopat, jelikož tam to zlato přece nenechají. :)

Je osum hodin a bitva je dobojována. Výsledky se sečtou, říše se odmění bonusem. Hráči dostanou svá CB a ti, co si nakopali i své yangy.

Tady můžeme přidat, aby říše museli prokopat zpátky, protože se bitevní vřavou zasypali veškeré chodby - ale nevím, jestli je mám ještě trápit. A můžeme do samotné bitvy přidat náhodný respawn Krále trpaslíků. JEDNOHO, který brání své království.

Sečteme si výsledky všech bitev za jeden měsíc a máme říši, která nakonec objevila poklad Trpaslíků, což může být nějaký 1-2denní bonus navíc nebo něco jiného.

Je to celé blbost - nebo není? Nevím. Věřím ale, že jsou tu tací, co dokáží přijít ještě na lepší zápletky a zajímavější scénáře a tohle je jen jedna z cest. Záleží jen na nás, jestli se umíme uvnitř posunout a přijmout, že nějaká hloupá žíla nebo Dráček můžou bavit. A třeba být i tolerantní k někomu, koho by to bavilo. :)
--------------------------------------
Omlouvám se ti, že je to tak dlouhý. :oops: Už jen telegraficky - vyřazovací styl Válek, kdy by v průběhu bojů vypadla jedna říše, to je zajímavé. Mě by se třeba v tomhle líbil styl, že by se každá říše srazila v rámci bojů s každou říší zvlášť. Prostě: 19:00-19:20 žlutá s modrou, 19:20-19:40 žlutá s červenou a 19:40-20:00 červená s modrou. Kombinace říší by se náhodně losovaly.

A v případě Multicechovních válek zatím P-Š-T. :) Tohle je taky zásah do těch, co si tady na něco zvykli a jakákoliv změna jim přijde jen horší a asi na to padne další milion písmenek. Ale pozitivní je už jen to, že se ti to líbilo. ;)
BloodRayne -
Spoiler:
nejdřív se budu zlobit - nic mi od nikoho nefiltruj. Myslím teď na Baatistu a jeho názor k věci. Prostě to nedělej, protože si při filtraci představuju i filtrování vhodných názorů od nevhodných apod. Klidně nech Báťu, ať mluví sám.

Pak se budu opakovat - víš proč je Svatá poloprázdná? Protože tam chodí hlavně ti, co ty CB potřebují. Ti, co chtějí z těch CB něco mít a těch opravdu, jak vidíš není moc.

Nevidím v tom nic špatného, když si hráč s 250 CB za Válku si prostě spočítá, že na větší hodnost musí trošku zamakat a jde Svatou - neříkám, že to jsou všichni, ale zase je to ta menší část, co chodí Války. Zbytku stačí, co stačí. Na Pěšáka nebo žádnou hodnost. Nechci podceňovat nikoho a jsou tací, co si rádi měří výkony a sledují se. Ale taky jsem nenarazil na tolik z nich, abych o nich mluvil jako o významné skupině, co sleduje CB.

Snahu, aby jedna skupina přesvědčila tu druhou - spíš v tom vidím, že si vzájemně"tříbíme" názory na danou věc. A i když se tu šťoucháme navzájem, tak si vem, že se tohle téma ještě nezamklo. Čili je to pořád v rámci tolerance od BM a já jsem rád, protože třeba tak přišel na svět nápad DaggerT. :up:

Tím chci dát najevo, že sleduju nejen svůj názor, ale i ostatní názory a nejen na to svoje. ;)

Dál jsou věci, co vidím, že se shodneme: určitě by to chtělo, když ne celá mapa, aby se třeba měnil povrch mapy nebo přišly nové dekorace. Co se bude na těch mapách dít dál - já osobně se nebráním ničemu, ale nějak v souvislostech s tou mapou.

LOCO tuším chtěl turnaj "vyšších šarží" - že by si to mezi sebou rozdávali Rytíři, Generálove a Vojevůdci - prostě elita Vojenského vedení každé říše.

No, sice jsem stylem hraní odsouzen býti Pěšákem a tudíž by mě nějaká zábava (ten turnaj), co by mě nebavila, vlastně nezajímala a proč tu má být něco, co mě nebaví.... ALE... i tak jsem PRO. Dejte tomu nějaký smysl, řád a pravidla a když mi ještě slíbíte, že budete myslet i na ty menší PvP, tak nevidím problém.

Prostě aby vedle "turnaje vyšších šarží" bylo něco ve stylu "sedláckých bitek", kam by se slejzali zase ti, co nemají to PvP tak dobré. Vím, že tu máme Svatou - ale tam stačí, když přibehne TOPka a ostatní mizí.

To s tím, že by se změnilo odměňování, co pramení z Hodností. To jsem jednoznačně pro jakoukoliv lepší změnu. Někdo mi to i psal ve hře, že by se mohlo přestoupit, jak píšeš, právě na ty bonusy, jako jsou procenta na yangy nebo expy. Tady by to chtělo trošku rozvést a napojit do diskuze víc těch, co se jich to týká. Součastný časový bonus na Swamp, kdy je ve swampu dost přeplněno, je takový "kontraproduktivní" a navíc, když se dostane k hodnosti velmi dobrý hráč s levelem pod 100, tak z toho nemá vlastně vůbec nic. Ale třeba si o tom někdo myslí něco jiného. ;)
Rok+Pippi+bysta
Spoiler:
- ten nápad se mi moc líbí, ale mrkněte na poslední příspěvek od kamosvsech, kde přidává k tomu svému návrhu ještě něco navíc.

Rok
- tvá věta: "Vojevudce by se mohl brát jako boss a nemuselo by se přemýšlet jak spestřit válku něakejma příšerkama" se mi líbí. :up:

Každopádně když přemýšlím o tom DagerrTově nápadu - co to obrátit naruby = co kdyby to navýšení za zabití Generála, Vojevůdce a Rytíře nešlo na vrub většímu zisk CB - ale zvětšilo by se skóre říše?

Když by nápad, že za zabití větší hodnosti dostane hráč nebo říše víc bodů - nechcete přidat těm, co budou ve větší míře loveni, nějaký bonus za hodnost, který by jim pomohl v té Válce být víc aktivními?
Em... nemyslíš si že pak by Vojevůdcové, rytíři a generálové upředňostňovali radši svatou než válku?? Tam by po nich šla celá soupeřící říše tak by si tam moc nezalovili, natož ve svaté..

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Valka risi 4.9.2012

Příspěvek od Ghibli » sob 08. zář 2012 15:36:19

LOCO30 - dobře, dobře - těšíme se a já jdu oprášit a dodělat svůj návrh na "Multicechovní Války" a taky to tam zkusím dát, ať můžou ostatní o čem přemýšlet. :)

Teensaver -
Spoiler:
toho bych se nebál. Chodíš Válku, tak určitě víš, jaký je tam mumraj. Já si třeba všímám, když si občas zapnu jména, jaké PvP celebrity tam potkávám. Tím to ale končí, protože abych běhal po mapě a vyhledával cíleně nějakého Generála nebo Rytíře, na to není čas. Věnuji si vždycky těm nejbližším a čím je víc nepřátel v houfu, tím lépe - bez rozdílu hodností. Neumím si dost dobře představit, že bujeme v houfu, proběhne okolo nepřátelský Generál a všichni se najednou odrhneme a poběžíme za ním od rozdělaného boje.

Pokud vytáhneme na světlo generality každé říše z tohoto týdne, tak vojevůdci (Trolof, Rasiiccek, TheEssence) a generálové (DATteplice, ExTreeeMeee a Rusila - stajaninja, WIPESOVA a Lovable - MissiPippi, ScareBuFF a Giant) patří mezi PvP elity a takoví hráči se umí vyrovnat s případným zvýšeným zájmem okolí. Většina z nich chodí už teď do první linie nebo do houfů a dokáže si poradit s kýmkoliv a ustojí nebo uběhá toho opravdu hodně.

Je v tom plus pro hráče, co chodí lovit do Války CB, protože když kdokoliv uloví třeba Generála, jeho potěšení se mu ztrojnásobí (například)

Stejně tak je to plus pro hráče, co jsou ve Válkách nejčastěji loveni pro CB, protože když bude hráč bez hodnosti ohodnocen buď menším nebo žádným CB a pokud ho někdo uloví, tak by se maximálně navyšovalo skóre říše - plus pro ty, co OPRAVDU hrají za svoji říši.

Dost možná se nám Války "vytříbí" do stylu "čestný boj", po kterém někteří volají. Něco jiného je, když TOPky decimují "poloobrněnou domobranu" a něco jiného, když by se začali třeba vyhledávat tihle "těžkooděnci" mezi sebou, protože by se jim to mohlo vyplácet. ;)

PS1: omlouvám se všem s lehčí PvP výbavou za ten výraz "polobrněná domobrana" - je to jen příměr a věřím, že dost z nich nespoléhá jen na obranu, ale umí dobře útočit a ovládá i taktiku boje. Proto i pro ně mají Války smysl, jen nesmíte čekat, až vás vcucne a semele nějaký hlouček nepřátel. :up:

PS2: pokud by došlo na to, že by generality byly nucené víc využívat Svatou - je to plus pro Svatou, že se tam bude něco dít a možná pak díky tomu se ve Válkách přijde podívat víc hráčů, které to do teď nebavilo, protože tam v jednom kuse umírali (oni budou umírat stejně - jen třeba stačí i někoho zabít).

PS3: v nejhorším případě by se spolu s hodností spojoval nějaký "obranný bonus" - ale nevím, nevím - tady fakt opatrně, aby se nám pak neproháněli ve Válkách nějaká "monstra". :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix