INFO jak to vypadá

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

INFO jak to vypadá

Příspěvek od Saggitarius » sob 23. říj 2010 5:19:31

ROLLBACK nastaven (obnoveno ze talohy databaze). Víme, že tímto tahem příjdeme o mnoho hráčů, ale bohužel. Varianta číslo 2 byl kompetní restart hry. Co se týče účtů, jsou zanechány tak jak byly dne 16.10.2010. Nelze vrátit žádný předmět, protože do zálohy nebyly obsaženy LOGOvací soubory. Co se týše SD pak, jsou vám vráceny na původní stav k datu 16.10. + přidány ty, které jste jste obdrželi poté. Díky nemožnosti dohledat ztracené itemy byl vynulován také SUPPORT, pokud ale máte něco závažného (hlášení chyb, vulgarismu ap. pak můžete odeslat). Dále je nutno pro hraní znovu aktivovat účet v nastavení účtu, aby bylo možno hrát, jinak se při přihlášení ozve hlášení Chyba Spojeni : NEAKTIV. Tuto funkci jsme spustili, protože mnoho lidí odejde a bude třeba pročistit datazázi a tím ji značně odlehčit a tím také bude server stabilnější pro hráče, kteří u nás zůstanou. Dále jsme sprovoznili (při reinstalaci serveru došlo k jeho znehodnoceni) každodenní zálohy, a tak se bude databáze automaticky zálohovat v pravidelných intervalech 24h. Proto nehrozí do budoucna, že by se taková to akce opakovala. I když server, který nemá stabilní základnu (emulátor hry) je problémový a nelze vyloučit některé chyby.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé ztráty (míněno promarněným časem).
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět