Možnosti hry a nove projekty?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
DaveB
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 65
Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od DaveB » pon 04. dub 2016 13:10:00

ondra852 píše:Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.

Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?

Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.

Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
To je přesně ono, kdyz jsme začínali my treba pred 4 rokama, tak bylo VSUDE plno i zelený, červený les apod...
Prostě jsme meli vic možností ted v těchto mapach nevydělás vůbec nic jen pritazlivku a to každého kdo začíná bude bavit tak týden. Ono vydělávat na metinech, kde das auru a čekáš nez se to zničí a pak 5min hledat cenné věci neni moc zábava a brzy omrzí
:jinno:

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 14:11:18

Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od sizmik » pon 04. dub 2016 16:09:18

KapkaRosy píše:Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Osobně bych zrušení přitažlivky a navýšení dropů metinů v ostatních lokací velmi rád uvítal, hned by to bylo zábavnější, avšak měl by se asi o trošku zvětšit drop z nich. Nebo je možnost zvětšit drop z metinů v které přirozeně padají v jejich lokacích a snížit drop z těch v přitažlivce :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Eldik » pon 04. dub 2016 16:51:39

Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 17:57:46

Eldik píše:Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Chtěl. Ale protože se věnuji už pouze pravidlům a jejich dodržování, tak tyhle informace nemám. A i kdybych je měl, tak pořád platí, že...
"My nesmíme ani naznačovat."

Nezbývá než tedy čekat na nějaká oficiální vyjádření GM teamu.

Taky pro to tohle píšu odsud a ne z oficiálního účtu na foru.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 18:42:43

Udelani nejakych uzemi v "nevyuzitych" mapach, kde by se spawnovalo vetsi mnozstvi meteoru by urcite bylo dobre. Kdyby napriklad v ledove zemi bylo nekolik mist, kde by se spawnovalo 10 - 15 meteoru dabla (lvl 55) a dalsich nekolik mist s meteory smrti (lvl 65) a tato mista by mohl navic strezit napriklad nejaky boss (v techto pripadech pro meteor dabla vudce duchu a pro meteor smrti devitiocas) a verim, ze zabit bosse a pote nicit meteory v odlisne vypadajicich mapach by urcte bylo o mnoho zajimavejsi a zabavnejsi nez jezdit od jednoho kamene k druhemu v mape, ktera vypada skoro cela stejne.

Osobne me by nejvice potesilo, kdyby v kazde mape jako je poust, ohniva zeme, ledova zeme, udoli orku a dalsi bylo bud jedno misto nebo 3 (u kazde rise jedno), kam by se pridalo par NPC (a nejake objekty, aby to tvorilo jakousi vesnici/tabor). Kazde z techto NPC by zadavalo hraci ukol, ktery by mohl opakovat (bud bez jakychkoliv omezeni, pripadne jednou za den nebo by musel delat ukoly v nejakem poradi apod.). Ukol by se vzdy stahoval na konkretni mapu (napriklad zabit devitiocase a 10 meteoru smrti, ktere strezi nebo dojit do lokality, kde rostou urcite bylinky v zavisloti na dane mape, nasbirat jich urcity pocet apod.) a za tento ukol by hrac obdrzel odmenu odpovidajici slozitosti a delce ukolu tak, aby u map pro nizsi levely (udoli orku) mela alespon polovicni hodnotu toho co si prumerny hrac vydela v zemi pritazlivosti za cas, ktery musi prumerny hrac venovat splneni tohoto ukolu. Pripadne by se mohl zrusit mnohdy az nesmyslny drop zbrani, brneni a dalsi vybavy nahodne po vsech mapach a hraci by dostavali casti vybavy na odpovidajici level za splneni techto ukolu (napriklad splnil bych ukol v udoli orku a obdrzel za nej nejakou ze zbrani od levelu 30 a tento ukol bych mohl stale opakovat a ziskat tak postupne vsechny zbrane co potrebuji a dalsi pripadne prodavat).

Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od tyranka » pon 04. dub 2016 19:57:21

ondra852 píše: Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

koukám, že hraješ i jiný privát než Ekuru,ale budiž.
Nevidím však žádný efekt z nějakého dungu. V jeskyni skoro nikdo není mimo ty co dropují mušle nebo občas rezavé čepele na biologa a o pavoučáku nemluvím, tam nikdo není. NPC postavy pokud by zadávaly úkol můžou klidně být v 1 a 2 městě, proč je tahat jinam.

Mi příde, že ve chvíli kdy někdo udělá nějaký privát a má tam něco jiného než je na Ekuře tak to chcete i tu. ( můj názor)
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 20:45:35

Kdyby jsi cetla zbytek meho prispevku a predchozi prispevky, tak by jsi pochopila o co tu jde a ze zde vubec nejde o to, ze by tady chtel nekdo neco z jineho serveru. Tvoje reakce mi fakt prijde uplne mimo.

Ten posledni odstavec co jsem psal ani neni moc realne realizovat jako update, protoze by to nemohlo takovym zpusobem na jiz zabehnutem serveru fungovat. Je to spis takova moje predstava, jakym stylem bych idealne udelal svuj server na hru metin2 (pokud by na to byl dostatek casu a nedelal jsem servery pro jinou hru).

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Spartaa16 » pon 04. dub 2016 21:56:36

To s tím zrušením 100% buffu se mi nelíbí a zrušit přitažlivku a naházet meteory do map se mi zdá taky hodně mimo :shock:
takhle dropové by se vám na to vykašlali úplně a ve swampu by vám lidi taky hodně poděkovali...
Můj názor je, že než vymýšlet takový změny, tak dotoho radši nerýpat vůbec a nechat to tak, jak to je...
Já sem se hrou spokojenej, akorád mě mrzí, že na to, kolik je tu map, nemají mapy jako (zelený les, červený les, ledovka...) žádné využití :(
Jinak pořád je Ekura nejlepší privát co existuje :clap:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
MocnyBaka
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: sob 17. kvě 2014 13:23:08
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od MocnyBaka » pon 04. dub 2016 23:36:14

Největší problém vidím v nevyužití většiny map. Poté přehlcenost obchodu, nadbytek surovin... Ale zas co se dá za několik let serveru čekat, že?
Vidím tu jedno, byť blbé a vskutku líné řešení. Takzvané "reskinuté" mapy. A co se jedná? Jde o to, že by se vzala stávající mapa-pro příklad tentokrát využiji Zelený les, a ta by se reskinula-Zůstal by i původní les, ale k němu by přibyl i ten další-Navýšil by se level monster, změnilo se počasí, barvy mapy a mobů, přidal by se odpovídající drop, přibyly by questy a možná i nějaké to nové NPCčko k tomu. Jde jen o návrh, ale myslím si, že by to bylo malé, byť krátkodobé osvěžení této hry.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.

Who is chatting

offline Fogru 
offline Ignis 
offline Marwinek 
offline RoxBorn