Možnosti hry a nove projekty?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
DaveB
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 65
Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od DaveB » pon 04. dub 2016 13:10:00

ondra852 píše:Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.

Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?

Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.

Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
To je přesně ono, kdyz jsme začínali my treba pred 4 rokama, tak bylo VSUDE plno i zelený, červený les apod...
Prostě jsme meli vic možností ted v těchto mapach nevydělás vůbec nic jen pritazlivku a to každého kdo začíná bude bavit tak týden. Ono vydělávat na metinech, kde das auru a čekáš nez se to zničí a pak 5min hledat cenné věci neni moc zábava a brzy omrzí
:jinno:

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 14:11:18

Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od sizmik » pon 04. dub 2016 16:09:18

KapkaRosy píše:Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Osobně bych zrušení přitažlivky a navýšení dropů metinů v ostatních lokací velmi rád uvítal, hned by to bylo zábavnější, avšak měl by se asi o trošku zvětšit drop z nich. Nebo je možnost zvětšit drop z metinů v které přirozeně padají v jejich lokacích a snížit drop z těch v přitažlivce :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Eldik » pon 04. dub 2016 16:51:39

Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 17:57:46

Eldik píše:Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Chtěl. Ale protože se věnuji už pouze pravidlům a jejich dodržování, tak tyhle informace nemám. A i kdybych je měl, tak pořád platí, že...
"My nesmíme ani naznačovat."

Nezbývá než tedy čekat na nějaká oficiální vyjádření GM teamu.

Taky pro to tohle píšu odsud a ne z oficiálního účtu na foru.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 18:42:43

Udelani nejakych uzemi v "nevyuzitych" mapach, kde by se spawnovalo vetsi mnozstvi meteoru by urcite bylo dobre. Kdyby napriklad v ledove zemi bylo nekolik mist, kde by se spawnovalo 10 - 15 meteoru dabla (lvl 55) a dalsich nekolik mist s meteory smrti (lvl 65) a tato mista by mohl navic strezit napriklad nejaky boss (v techto pripadech pro meteor dabla vudce duchu a pro meteor smrti devitiocas) a verim, ze zabit bosse a pote nicit meteory v odlisne vypadajicich mapach by urcte bylo o mnoho zajimavejsi a zabavnejsi nez jezdit od jednoho kamene k druhemu v mape, ktera vypada skoro cela stejne.

Osobne me by nejvice potesilo, kdyby v kazde mape jako je poust, ohniva zeme, ledova zeme, udoli orku a dalsi bylo bud jedno misto nebo 3 (u kazde rise jedno), kam by se pridalo par NPC (a nejake objekty, aby to tvorilo jakousi vesnici/tabor). Kazde z techto NPC by zadavalo hraci ukol, ktery by mohl opakovat (bud bez jakychkoliv omezeni, pripadne jednou za den nebo by musel delat ukoly v nejakem poradi apod.). Ukol by se vzdy stahoval na konkretni mapu (napriklad zabit devitiocase a 10 meteoru smrti, ktere strezi nebo dojit do lokality, kde rostou urcite bylinky v zavisloti na dane mape, nasbirat jich urcity pocet apod.) a za tento ukol by hrac obdrzel odmenu odpovidajici slozitosti a delce ukolu tak, aby u map pro nizsi levely (udoli orku) mela alespon polovicni hodnotu toho co si prumerny hrac vydela v zemi pritazlivosti za cas, ktery musi prumerny hrac venovat splneni tohoto ukolu. Pripadne by se mohl zrusit mnohdy az nesmyslny drop zbrani, brneni a dalsi vybavy nahodne po vsech mapach a hraci by dostavali casti vybavy na odpovidajici level za splneni techto ukolu (napriklad splnil bych ukol v udoli orku a obdrzel za nej nejakou ze zbrani od levelu 30 a tento ukol bych mohl stale opakovat a ziskat tak postupne vsechny zbrane co potrebuji a dalsi pripadne prodavat).

Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od tyranka » pon 04. dub 2016 19:57:21

ondra852 píše: Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

koukám, že hraješ i jiný privát než Ekuru,ale budiž.
Nevidím však žádný efekt z nějakého dungu. V jeskyni skoro nikdo není mimo ty co dropují mušle nebo občas rezavé čepele na biologa a o pavoučáku nemluvím, tam nikdo není. NPC postavy pokud by zadávaly úkol můžou klidně být v 1 a 2 městě, proč je tahat jinam.

Mi příde, že ve chvíli kdy někdo udělá nějaký privát a má tam něco jiného než je na Ekuře tak to chcete i tu. ( můj názor)
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 20:45:35

Kdyby jsi cetla zbytek meho prispevku a predchozi prispevky, tak by jsi pochopila o co tu jde a ze zde vubec nejde o to, ze by tady chtel nekdo neco z jineho serveru. Tvoje reakce mi fakt prijde uplne mimo.

Ten posledni odstavec co jsem psal ani neni moc realne realizovat jako update, protoze by to nemohlo takovym zpusobem na jiz zabehnutem serveru fungovat. Je to spis takova moje predstava, jakym stylem bych idealne udelal svuj server na hru metin2 (pokud by na to byl dostatek casu a nedelal jsem servery pro jinou hru).

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Spartaa16 » pon 04. dub 2016 21:56:36

To s tím zrušením 100% buffu se mi nelíbí a zrušit přitažlivku a naházet meteory do map se mi zdá taky hodně mimo :shock:
takhle dropové by se vám na to vykašlali úplně a ve swampu by vám lidi taky hodně poděkovali...
Můj názor je, že než vymýšlet takový změny, tak dotoho radši nerýpat vůbec a nechat to tak, jak to je...
Já sem se hrou spokojenej, akorád mě mrzí, že na to, kolik je tu map, nemají mapy jako (zelený les, červený les, ledovka...) žádné využití :(
Jinak pořád je Ekura nejlepší privát co existuje :clap:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
MocnyBaka
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: sob 17. kvě 2014 13:23:08
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od MocnyBaka » pon 04. dub 2016 23:36:14

Největší problém vidím v nevyužití většiny map. Poté přehlcenost obchodu, nadbytek surovin... Ale zas co se dá za několik let serveru čekat, že?
Vidím tu jedno, byť blbé a vskutku líné řešení. Takzvané "reskinuté" mapy. A co se jedná? Jde o to, že by se vzala stávající mapa-pro příklad tentokrát využiji Zelený les, a ta by se reskinula-Zůstal by i původní les, ale k němu by přibyl i ten další-Navýšil by se level monster, změnilo se počasí, barvy mapy a mobů, přidal by se odpovídající drop, přibyly by questy a možná i nějaké to nové NPCčko k tomu. Jde jen o návrh, ale myslím si, že by to bylo malé, byť krátkodobé osvěžení této hry.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ diver « stř 8:06 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Ale spíš jsem to špatně pochopil, ty budou v té 2. části eventu, že? :D
@ diver « stř 7:31 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Zatím jsem žádné svíce nedostal ani kousky dortu, dělám něco špatně?
@ cleo « stř 6:46 pm »
kde najdu prosím to zobrazení donesených surovin stařence na dort?
@ cleo « stř 6:41 pm »
@Mionix,  takže hlášku stařenky, že dnes je posledním dnem, kdy shání suroviny nemáme brát vážně?
@ Mionix « stř 4:10 pm »
viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
@ XTYRKYSX « stř 3:25 pm »
Super diky
@ Dsurman « stř 3:25 pm »
Borec (y)
@ Grout « stř 3:20 pm »
KDYBY SI NĚKDO NEVŠIML, TAK V NOVINCE JE NOVÉ INFO (dole)
@ Petronius « stř 2:24 am »
už to vidím supr :)
@ Petronius « stř 12:04 am »
kdy je OX ? :D
@ Grout « úte 10:35 pm »
Bisky jsi ZLATÁ! přístí OX stíhám, TOOP!
@ CrazyBull « úte 8:59 pm »
Tomori píše:
CrazyBull píše: @Tomori,  Případně kde prosím?
Koupit jdou u mlynáře v eventové mapě a zkontrolovat zda je puštěný event u Strážce města.
děkuji
@ Tomori « úte 8:57 pm »
CrazyBull píše: @Tomori,  Případně kde prosím?
Koupit jdou u mlynáře v eventové mapě a zkontrolovat zda je puštěný event u Strážce města.
@ CrazyBull « úte 8:50 pm »
@Tomori,  Případně kde prosím?
@ Tomori « úte 8:48 pm »
libast píše: Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
Dobrý den, hračky padají úplně v pořádku. Zkuste si případně zkontrolovat zda máte zapnutý event. Případně se dají koupit u npc :)
@ TomasFoxx « úte 8:26 pm »
@libast,  oka
@ libast « úte 8:08 pm »
Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
@ CrazyBull « úte 8:04 pm »
@diver,  díky , možná by nám s tím Mio mohl píchnout a ztratit slovo tam nahoře :D
@ diver « úte 8:00 pm »
@CrazyBull,  To by byl dobrý nápad, kéž by byl reálný, protože to zní dobře.
@ CrazyBull « úte 7:57 pm »
@diver,  No viděl bych cestu ven z problému ale nevím jestli je to možné tak narychlo spáchat. Podle mne by pomohlo kdyby ten co už má splněný úkol mohl libovolně měnit jednotlivé úkoly a nemusel čekat na to do druhého dne . Podmínkou ke změně by ale bylo nejdřív vybraný úkol dodělat.
@ diver « úte 7:52 pm »
@CrazyBull,  Věřím, důležitý je aby už nepsala o tom, pokud chceš bájnou pumu, tak se musíš snažit víc, ale aby psala, že už to nosit nemusíš, tu danou surovinu. Vím, že u korpusu, to chtělo vše 3x, ale pak věci co se opakují cukr, vejce, máslo, to pak už nikdy víc než 1x, je pech, když máš hodnost, ale kvuli dílku se musíš vracet no, kvuli pár surovinám, které si měl dát víckrát.
@ Dsurman « úte 7:49 pm »
A na ten univerzál musím jít všech 5 minieventu ? Jsou na to nejske body? Když už jsem 4 byl, ale pátý jsem nestihl, bude se to počítat ?
@ CrazyBull « úte 7:47 pm »
@diver,  Děkuju ti za podporu tohle jsem přesně myslel ale kde najít řešení aby jeden nebyl škodnej na tom že začal od začátku . Už to hledám třetí den a nemůžu to dohledat. Nevím co sidělat abych to splnil jen tápu a zkouším
@ diver « úte 7:38 pm »
@Mionix, To jsme se špatně pochopili, já jen napsal, že ten kdo to dělal hned ze začátku, tak tam hláška o pumě nebyla, jak píše @CrazyBull a teď je problém najít, kde jaká surovina chybí(počtově) a samozřejmě mají někteří strach, že to lidi nestihnou včas. Nic víc, nic míň :-)
@ Mionix « úte 7:36 pm »
@diver,  Tak pardon, já to pochopil, že bude chybět část na pumu. Dort je tedy dort. Ale od toho jsou ty universální části, které rozdáváme. A omlouvám se tobě, špatně jsem to pochopil. :-)
@ diver « úte 7:34 pm »
@Mionix,  Mio, on dort nemá 6. částí? :D Doslova, každý den si jednu volíš. Nebo se mýlím?
@ Mionix « úte 7:32 pm »
S vámi je to opravdu těžké. Skoro každý odklikne hlášku NPC a nestará se, co mu NPC píše. Pak píše nesmysly a jiní tomu ještě věří. :-( Tak si ten chat rozklikněte v Archivu a podívejte se, co vám TBM píše.
@ Mionix « úte 7:31 pm »
Pane bože, vy ani nečtete, co vám sem TBM napíše a dále píšete někteří už naprosté kraviny. Jakých 6 částí a čeho?
@ diver « úte 7:20 pm »
Grout píše: jestli to bereš tak, že pokud začnu dnes, tak naštěstí, minimálně včera mám určitě splněno, takže já jsem asi v suchu (2 dny předtím si nejsem jistý zda jsem splnil, ale tak nějak jsem si to rozepsal a už si to hlídám)
Ano, beru to ode dneška, tak seš v suchu.
CrazyBull píše:
Tomori píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
Dovoluji si s tímto nesouhlasit protože mám pocit že ukol od stařenky ohledně dortu už běžel hned od začátku a ta hláška s pumou se tam začala ukazovat až po aktualizaci 12.6. No a tím pádem kdo začal hned ze začátku tak teď neví co jí dát a který úkol znovu zvolit. Pokud se mýlím tak mne prosím opravte a jmenovitě polopatě řekněte v čem. Děkuji ;-)
A teď člověk musí hledat, kde mu chybí jaká surovina.
@ Grout « úte 7:18 pm »
jestli to bereš tak, že pokud začnu dnes, tak naštěstí, minimálně včera mám určitě splněno, takže já jsem asi v suchu (2 dny předtím si nejsem jistý zda jsem splnil, ale tak nějak jsem si to rozepsal a už si to hlídám)
@ diver « úte 7:13 pm »
Grout píše: možná jsem mimo, ale v novince je napsáno, že oslavy trvají do 7.7. a že pečení dortu je maraton, ne sprint... tak jsem asi mimo, ale do kdy musím splnit dort? :D A bude ještě OX? Bohužel jsem první nějak nestihl zaznamenat a druhou jsem byl v práci a program byl napsán jen do 13.6.
Dort musí být upečen do 21.6. tudíž, všechny části už nedokážeš splnit. Bude ti chybět 1. část z 6.
@ Grout « úte 7:10 pm »
možná jsem mimo, ale v novince je napsáno, že oslavy trvají do 7.7. a že pečení dortu je maraton, ne sprint... tak jsem asi mimo, ale do kdy musím splnit dort? :D A bude ještě OX? Bohužel jsem první nějak nestihl zaznamenat a druhou jsem byl v práci a program byl napsán jen do 13.6.
@ CrazyBull « úte 6:35 pm »
Tomori píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
Dovoluji si s tímto nesouhlasit protože mám pocit že ukol od stařenky ohledně dortu už běžel hned od začátku a ta hláška s pumou se tam začala ukazovat až po aktualizaci 12.6. No a tím pádem kdo začal hned ze začátku tak teď neví co jí dát a který úkol znovu zvolit. Pokud se mýlím tak mne prosím opravte a jmenovitě polopatě řekněte v čem. Děkuji ;-)
@ Hakan « úte 12:40 pm »
Bisky píše:
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Bude další soutěžní týden. :) Dnes nebo zítra vypíšu detaily.
:up:
@ XTYRKYSX « úte 11:41 am »
Prosim nemohli by ste predlzit peceni dortu aspon do 25.6 aby ho mohli ziskat aj tí čo zacali "neskoro"
@ Bisky « úte 11:37 am »
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Bude další soutěžní týden. :) Dnes nebo zítra vypíšu detaily.
@ Makarov « úte 11:18 am »
Hakan píše: Já mám problém? :lol: :lol: Myslím, že lidi už nebaví úplně nějaké slovíčkaření furt dokola a tímto způsobem, se jim to vše akorát začíná protivit :)
<3
@ Hakan « úte 11:00 am »
Já mám problém? :lol: :lol: Myslím, že lidi už nebaví úplně nějaké slovíčkaření furt dokola a tímto způsobem, se jim to vše akorát začíná protivit :)
@ Tomori « úte 10:58 am »
Hakan píše: Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
Ano, ale v tento moment se opět dostáváme k Vašemu problému. A to je nepozornost při čtení. Minule jsem Vás odkázala na novinku dnes Vás na ni odkáži znovu: “A samozřejmě, univerzální dílek lze získat různými podpůrnými aktivitami (např. na fóru).” Například neznamená pouze. ;)  
@ Hakan « úte 10:51 am »
Která šla získat v prvním soutěžním týdnu :clap:
@ Tomori « úte 10:47 am »
Hakan píše:
Tomori píše: Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
Jak teda získají pumu ti, co začnou v tom posledním týdnu, kdy je možné dle vyjádření pumu získat?
Dobrý den, mohou využít náhradní část amuletu.
@ Hakan « úte 10:24 am »
Tomori píše: Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
Jak teda získají pumu ti, co začnou v tom posledním týdnu, kdy je možné dle vyjádření pumu získat?
@ LazyMole « úte 10:09 am »
děkuji za vyjasnění! :D
@ Noaco « úte 10:08 am »
ahá, takže to je za soutěžní týden těch večerních eventů, mě pár lidí tvrdilo zase jiné blbosti :D dobře děkuji :)
@ Tomori « úte 9:49 am »
LazyMole píše: Neví někdo jak to je s těma soutěžema tady? V infu na ekuře píšou že můžem získat až dvě části amuletu, já dostal jednu část univerzální a teď nevím kam si mám poslat tu druhou, je to prvná část nebo taky univerzál?? Někde na foru jsem zase viděl že jak tipovačka tak blahopřání musí jít na jiné postavy
Dobrý den, to má jednoduché vysvětlení :D . Včera dopoledne byla předána první várka dílků ze soutěží na fóru – konkrétně 3. část (spodní levý roh) a zároveň univerzální dílek za určitý bodový součet v soutěžním týdnu (ten s otazníkem). Soutěžního týdne jste se zúčastnil(a) za postavu LazyMole, kam byl univerzální dílek správně předán. Obou soutěží – tipovačky i přáníčka (tedy se stejným dílkem) – jste se zúčastnil(a) až v pondělí večer, takže tyto dílky budou předány v další várce. Každopádně – u obou příspěvků máte uvedené stejné jméno postavy. Proto poprosím, aby bylo jedno z jmen změněno. Děkuji a přeji hezký den.
@ LazyMole « úte 8:12 am »
Neví někdo jak to je s těma soutěžema tady? V infu na ekuře píšou že můžem získat až dvě části amuletu, já dostal jednu část univerzální a teď nevím kam si mám poslat tu druhou, je to prvná část nebo taky univerzál?? Někde na foru jsem zase viděl že jak tipovačka tak blahopřání musí jít na jiné postavy
@ Petronius « úte 1:09 am »
si ty suroviny zapisuj :D
@ diver « úte 12:27 am »
Zdravím, když někdo začne v posledním týdnu, tak už snad není možné splnit všechny části dortu, navíc, když člověk zprvu nosil suroviny a třeba opomněl 1 surovinu dát 2x nebo 3x, tak těžko člověk přijde zpětně, která mu chybí a v jaké části dortu, škoda, že nemůže člověk stařence dát chybějící suroviny i když dělá jinou část dortu, aby stihl získat část amuletu.
@ Petronius « pon 11:00 pm »
palice bere o hodně víc ale :)
@ libast « pon 10:58 pm »
Asi je zbytečný dělat tu palici když se dá piňata rozmlátit i mečem
@ Hiearch « pon 10:43 pm »
@Tomori Tudíž každý den odevzdat něco dokud nezmizí hláška s pumou.
@ Grout « pon 10:38 pm »
Mě padla před hodinou :D
@ libast « pon 10:33 pm »
Hračky už nepadají 5 hodin sem dropoval a ani jedna mě nepadla
@ Tomori « pon 9:23 pm »
Jinak – stařenka dokáže být spokojená! Jen musíte pořádně číst, co vám píše. Rozhodně nemá Alzheimerovu chorobu :D , jak někteří hráči zmiňovali. Pamatuje si naprosto vše, co jí odevzdáte – tak na to nezapomeňte.
@ Tomori « pon 9:01 pm »
Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
@ Petronius « pon 8:56 pm »
mě to dalo marmeládu normálně z košíku a to tam bylo 10ks :D
@ Grout « pon 8:50 pm »
no, to chápu, ale můj dotaz byl spíš technickej :D To je jak ta marmeláda, z košíku to můžete sypat 10 let, ale až normální ovoce vám dá marmeládu, to taky není logický.. :D
@ Makarov « pon 8:27 pm »
Mionix píše: @Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
aleeeee :-)
@ Mionix « pon 8:19 pm »
@Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
@ Grout « pon 7:37 pm »
Aktivní, ale spíš plný dotazů bez odpovědí :D // (udělal jsem edit slov pro benedikta, můžete kouknout)

Who is chatting

offline Grout 
offline Hulkos 
offline Kacii 
offline Mionix 
offline Tomori 
offline Wzypt