Možnosti hry a nove projekty?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
DaveB
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 65
Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od DaveB » pon 04. dub 2016 13:10:00

ondra852 píše:Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.

Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?

Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.

Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
To je přesně ono, kdyz jsme začínali my treba pred 4 rokama, tak bylo VSUDE plno i zelený, červený les apod...
Prostě jsme meli vic možností ted v těchto mapach nevydělás vůbec nic jen pritazlivku a to každého kdo začíná bude bavit tak týden. Ono vydělávat na metinech, kde das auru a čekáš nez se to zničí a pak 5min hledat cenné věci neni moc zábava a brzy omrzí
:jinno:

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 14:11:18

Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od sizmik » pon 04. dub 2016 16:09:18

KapkaRosy píše:Mno a co tedy zatraktivnit "staré mapy" tím, že zrušíme přitažlivku a navýšíme počet meteorů v jejich původních lokacích?
To je jedna z cest.

A pak je tu ještě ten povzdech, že skoro nic není výzva když máte 100% buff. Tak proč ho tedy nezrušit a nevrátit zpátky na těch původních 81%?
Mimochodem je odzkoušeno, že i s tímhle buffem lze chodit do Swampu a fungovat tam. To samé do HG. Jen Entarián by trochu potřeboval poladit.

Ono totiž dost záleží na tom, jakým stylem hrajete. Pokud je vaší prioritou co nejvyšší zisk na úkor zábavnosti, pak se nedivím, že vás hra nudí. Mít postavu u meteoru, kafe položený na mezerníku, a jednou za 3 minuty překliknout okno s oblíbeným filmem, aby se postava nabuffovala a posbírala drop... Tohle nemůže zákonitě bavit nikoho. No možná z počátku ano, ale velmi brzy dojde do stádia, kdy zjistí, že ho hra nudí. Ovšem místo, aby začal skutečně hrát, tak spamuje forum, support, PMky adminů, tím, že se děsně nudí a že nutně potřebuje novou mapu.

Pokud si však chcete skutečně hrát, pak vám garantuji, že hra nabízí spoustu zábavy již na těch nižších levelech. Mám osobně odzkoušeno.

EDIT: zrušení 100% se týká pouze Požehnání. Naopak si umím představit navýšení kritického útoku, kvůli vyšší šanci na dmg skillem. A také proto, aby šamani měli důvod mít stále inteligenci na maximu.
Osobně bych zrušení přitažlivky a navýšení dropů metinů v ostatních lokací velmi rád uvítal, hned by to bylo zábavnější, avšak měl by se asi o trošku zvětšit drop z nich. Nebo je možnost zvětšit drop z metinů v které přirozeně padají v jejich lokacích a snížit drop z těch v přitažlivce :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Eldik » pon 04. dub 2016 16:51:39

Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od KapkaRosy » pon 04. dub 2016 17:57:46

Eldik píše:Nechtěl by jsi nám Mithro naznačit, jakým směrem máte v plánu s hrou hýbat? Zda je vaše priorita opravování chyb, nebo vymýšlení něčeho nového. Kdy se uskuteční ono navýšení levelů a přijde něco s tím? Stačí jen náťuky.

Díky.
Chtěl. Ale protože se věnuji už pouze pravidlům a jejich dodržování, tak tyhle informace nemám. A i kdybych je měl, tak pořád platí, že...
"My nesmíme ani naznačovat."

Nezbývá než tedy čekat na nějaká oficiální vyjádření GM teamu.

Taky pro to tohle píšu odsud a ne z oficiálního účtu na foru.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 18:42:43

Udelani nejakych uzemi v "nevyuzitych" mapach, kde by se spawnovalo vetsi mnozstvi meteoru by urcite bylo dobre. Kdyby napriklad v ledove zemi bylo nekolik mist, kde by se spawnovalo 10 - 15 meteoru dabla (lvl 55) a dalsich nekolik mist s meteory smrti (lvl 65) a tato mista by mohl navic strezit napriklad nejaky boss (v techto pripadech pro meteor dabla vudce duchu a pro meteor smrti devitiocas) a verim, ze zabit bosse a pote nicit meteory v odlisne vypadajicich mapach by urcte bylo o mnoho zajimavejsi a zabavnejsi nez jezdit od jednoho kamene k druhemu v mape, ktera vypada skoro cela stejne.

Osobne me by nejvice potesilo, kdyby v kazde mape jako je poust, ohniva zeme, ledova zeme, udoli orku a dalsi bylo bud jedno misto nebo 3 (u kazde rise jedno), kam by se pridalo par NPC (a nejake objekty, aby to tvorilo jakousi vesnici/tabor). Kazde z techto NPC by zadavalo hraci ukol, ktery by mohl opakovat (bud bez jakychkoliv omezeni, pripadne jednou za den nebo by musel delat ukoly v nejakem poradi apod.). Ukol by se vzdy stahoval na konkretni mapu (napriklad zabit devitiocase a 10 meteoru smrti, ktere strezi nebo dojit do lokality, kde rostou urcite bylinky v zavisloti na dane mape, nasbirat jich urcity pocet apod.) a za tento ukol by hrac obdrzel odmenu odpovidajici slozitosti a delce ukolu tak, aby u map pro nizsi levely (udoli orku) mela alespon polovicni hodnotu toho co si prumerny hrac vydela v zemi pritazlivosti za cas, ktery musi prumerny hrac venovat splneni tohoto ukolu. Pripadne by se mohl zrusit mnohdy az nesmyslny drop zbrani, brneni a dalsi vybavy nahodne po vsech mapach a hraci by dostavali casti vybavy na odpovidajici level za splneni techto ukolu (napriklad splnil bych ukol v udoli orku a obdrzel za nej nejakou ze zbrani od levelu 30 a tento ukol bych mohl stale opakovat a ziskat tak postupne vsechny zbrane co potrebuji a dalsi pripadne prodavat).

Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od tyranka » pon 04. dub 2016 19:57:21

ondra852 píše: Dalsi moznosti by bylo, ze za splneni ukolu v dane oblasti by hrac ziskal propustku do dungeonu, do nehoz by byl vztup z kazde z techto map. Tento dungeon by byl podobny (klidne mapa by mohla byt stejna) jako je vez demonu a nachazeli by se v nem monstra, meteory a boss z dane mapy. Jako priklad co bych si pod timto predstavoval uvedu mozny dungeon v udoli orku. Hrac by splnil u nejakeho z NPC ukol v kterem by pomohl vycistit udoli zabitim urciteho poctu nekolika druhu orku a pote by obdrzel propustku do dungeonu orku (ukol by mohl plnit opakovane). Pote by mohl projit bud pres NPC nebo portal do dungeonu (propustka by mu byla odebrana). V tomto dungeonu by vycistil patro se zelenymi orky, patro s cernymi, v dalsim rozbil meteory level 40, zabil vrchniho orka (z toho by ziskal urcity pocet yang a napriklad fms +5 +6 a dalsi casti vybavy odpovidajici levelu mapy a dungeonu). Dalsi patra by byla slozitejsi (podobne ukoly jako ve vezi - najit klic v urcitem case, zabit monstra na cas apod.). V poslednim patre by byl boss, ktery by byl slozitejsi, takze by ho dali jen ti lepsi hraci nebo pripadne skupina hracu (odmena z bosse by byla jako u prvniho, ale vetsi pocet yangu a casti vybavy +7 +8 +9). Mohlo by se take udelat, ze drop z bosse v techto dungeonech by nebyl omezen levelem, ale monstra a bossove by byli v pripade, ze do dungeonu jdou vyssi levely slozitejsi (vetsi damage, vice zivotu).

koukám, že hraješ i jiný privát než Ekuru,ale budiž.
Nevidím však žádný efekt z nějakého dungu. V jeskyni skoro nikdo není mimo ty co dropují mušle nebo občas rezavé čepele na biologa a o pavoučáku nemluvím, tam nikdo není. NPC postavy pokud by zadávaly úkol můžou klidně být v 1 a 2 městě, proč je tahat jinam.

Mi příde, že ve chvíli kdy někdo udělá nějaký privát a má tam něco jiného než je na Ekuře tak to chcete i tu. ( můj názor)
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od ondra852 » pon 04. dub 2016 20:45:35

Kdyby jsi cetla zbytek meho prispevku a predchozi prispevky, tak by jsi pochopila o co tu jde a ze zde vubec nejde o to, ze by tady chtel nekdo neco z jineho serveru. Tvoje reakce mi fakt prijde uplne mimo.

Ten posledni odstavec co jsem psal ani neni moc realne realizovat jako update, protoze by to nemohlo takovym zpusobem na jiz zabehnutem serveru fungovat. Je to spis takova moje predstava, jakym stylem bych idealne udelal svuj server na hru metin2 (pokud by na to byl dostatek casu a nedelal jsem servery pro jinou hru).

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Spartaa16 » pon 04. dub 2016 21:56:36

To s tím zrušením 100% buffu se mi nelíbí a zrušit přitažlivku a naházet meteory do map se mi zdá taky hodně mimo :shock:
takhle dropové by se vám na to vykašlali úplně a ve swampu by vám lidi taky hodně poděkovali...
Můj názor je, že než vymýšlet takový změny, tak dotoho radši nerýpat vůbec a nechat to tak, jak to je...
Já sem se hrou spokojenej, akorád mě mrzí, že na to, kolik je tu map, nemají mapy jako (zelený les, červený les, ledovka...) žádné využití :(
Jinak pořád je Ekura nejlepší privát co existuje :clap:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
MocnyBaka
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: sob 17. kvě 2014 13:23:08
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od MocnyBaka » pon 04. dub 2016 23:36:14

Největší problém vidím v nevyužití většiny map. Poté přehlcenost obchodu, nadbytek surovin... Ale zas co se dá za několik let serveru čekat, že?
Vidím tu jedno, byť blbé a vskutku líné řešení. Takzvané "reskinuté" mapy. A co se jedná? Jde o to, že by se vzala stávající mapa-pro příklad tentokrát využiji Zelený les, a ta by se reskinula-Zůstal by i původní les, ale k němu by přibyl i ten další-Navýšil by se level monster, změnilo se počasí, barvy mapy a mobů, přidal by se odpovídající drop, přibyly by questy a možná i nějaké to nové NPCčko k tomu. Jde jen o návrh, ale myslím si, že by to bylo malé, byť krátkodobé osvěžení této hry.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix 
offline neasy