To je přesně ono, kdyz jsme začínali my treba pred 4 rokama, tak bylo VSUDE plno i zelený, červený les apod...ondra852 píše:Resi se tu nejaka nova mapa, ale je hromada map, ktere jsou urcene pro mensi levely (pod level 100) a ty jsou krome obcasneho dropu na ukoly jako je biolog a pripadne veci na vylepsovani veci z entarianu absolutne nevyuzite a vlastne vice mene uplne zbytecne.
Kdo chodi zabijet monstra do ledove zeme, ohnive zeme, pouste, lesu, chramu, jeskyne vyhnanstvi? Kazdy naexpi v prvni, druhe mape a pak jde do zeme pritazlivosti mlatit kameny. Spis bych se zamyslel nad tim, jestli by nebylo lepsi, kdyby se tyto "nevyuzite" mapy nedaly vyuzit napriklad nejakym systemem opakovatelnych ukolu zadavanych nejakym NPC vzdy v konkretni mape a odpovidajici odmenou, ktera muze konkurovat dropu z meteoru v zemi pritazlivosti, aby hra nebyla pro nove hrace jen o zniceni tisice kamenu pro vydelek na 100% buff. Proc chodi vsichni expit na meteory level 90 ne levelech 90 - 100? Proc nekdo nezajde napriklad do jeskyne?
Od levelu 1 az do levelu 120, kdy clovek muze teoreticky jit do HG je cela hra o tom, ze se hrac prehrabuje v tune nesmyslneho dropu u meteoru nebo ve swampu a hleda tam pruty a par dalsich cennych veci. Ano existuje i jina moznost jako je napriklad zabijeni bossu, kopani rud a dalsi, ale to se nikdy nevyrovna swampu a na mensim levelu zemi pritazlivosti. Hlavne ve swampu hrac nasbira ciste yangy a nemusi nic slozite prodavat, takze to vice mene hrace nuti delat tuto jednu cinnost, ktera je extremne nudna, stereotypni a otravna diky nesmyslnemu dropu blbosti (urcite hrac na levelu 100+ vyuzije brneni a zbrane od levelu 61 a 65). Tohle je duvod, proc ja osobne jsem nikdy u tehle hry (serveru) nevydrzel dele a level 120 tak delal skoro 4 roky. Tezce nechapu co je tak super zabavneho na tom, kdyz je hra o sbirani jedne pouzitelne veci mezi 1000 nesmyslama, ktere nemaji realne vyuziti.
Osobne si myslim, ze by to pro mensi levely (mene nez 120) chtelo vice map ve stylu HG, kde pujde vydelat treba trochu hure nez ve swampu, ale nebude to jen o tom, ze si clovek nahodi 100% buff a pak se bude pokouset sebrat prut zlata a k tomu by mohli poslouzit klidne jiz stavajici mapy, ktere jsem zminoval v kombinaci s ukoly, za ktere by hrac obdrzel seriozni odmeny.
Prostě jsme meli vic možností ted v těchto mapach nevydělás vůbec nic jen pritazlivku a to každého kdo začíná bude bavit tak týden. Ono vydělávat na metinech, kde das auru a čekáš nez se to zničí a pak 5min hledat cenné věci neni moc zábava a brzy omrzí