Prostor k diskuzi o chrabrých válečnících používajících mentální sílu či sílu vlastního těla.
-
Akiryu
- Lv.9

- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Příspěvek
od Akiryu » sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 17:14:45
Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš...
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?

„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
Achras
- Lv.14

- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Příspěvek
od Achras » sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 21:10:05
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš...
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
-
Akiryu
- Lv.9

- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Příspěvek
od Akiryu » sob 26. pro 2020 23:01:09
Achras píše: ↑sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless

„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » ned 27. pro 2020 1:43:25
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a)
schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.
-
Lejno
- Lv.21

- Příspěvky: 318
- Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
- Dal poděkování: 234 poděkování
- Dostal poděkování: 460 poděkování
Příspěvek
od Lejno » ned 27. pro 2020 9:42:55
schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 1:43:25
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
-
ddavidd
- Lv. 18

- Příspěvky: 194
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 48 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Příspěvek
od ddavidd » ned 27. pro 2020 10:05:54
Lejno píše: ↑ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH
POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no

druhý pokus! (prvý vyšiel

)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » ned 27. pro 2020 12:25:10
Oprava:
ElectriX píše:
Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost
Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (
kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta

Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
-
MichaelScott
- Lv.13

- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Příspěvek
od MichaelScott » stř 30. pro 2020 13:54:46
schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 12:25:10
Oprava:
ElectriX píše:
Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost
Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (
kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta

Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak

A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí

stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy...

MichaelScott

-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » stř 30. pro 2020 14:27:41
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
-
MichaelScott
- Lv.13

- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Příspěvek
od MichaelScott » ned 17. led 2021 23:50:16
schvarz píše: ↑stř 30. pro 2020 14:27:41
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš.
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott

-
-
You do not have permission to post in chat.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..?

se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg...

celkem masakr co oni snesou
Jako myslím, že to "oživí" velké války ......
To bych asi taky tvrdil kdybych byl v týmu

až čas ukáže
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední

aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu
Až na to zrušení malé války pro mě jako rekreačního hráče po dlouhé době dobrý a smysluplný update. (y)
Grout píše: tam se presunou ty s generacema ne?

A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Amen. Chudák Fogru musel dělat 12 generací aby ve střední dával aspoň 200cb a ted mu to zruší
Makarov píše: tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
však si s tím mužou chodit do velké, Saggi stejně psal že je zajímá jen velká válka a střední a malou dělali jen jako ,,přípravku,,
tam se presunou ty s generacema ne?

A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Rozhodli jsme se zrušit malé války, protože jsou dlouhodobě mimo zájem

tak doufám že se zruší i velké, když jsou dalo by se říct také už dlouhodobě mimo zájem
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
Makarov píše: chtělo by to do IS přidat "vyhledávání"
naprostý souhlas!
chtělo by to do IS přidat "vyhledávání"
@Revus, mne tiež kamarát hovoril, že jeho známemu padla v ľadovej zemi. Alebo som počul aj to, že niekomu padla v 2. meste
mě padla wifi na ox je možný že dostanu amulet do IS skladu? děkují.
Jsem dostal info že ta jedna co má padat v ohnivce dokonce padla i jinde
ahoj, nebyla by možnost udělat ještě poslední OX v sobotu? když probíhá event až do noci ze 6. 7. ?
Nekdo treba dostane i za min slov. treba za 30

I kdyz to asi ne. ale u kazdyho to je prej jinak. Nahodně.
Jeden je z ohnivky, druhy OX, treti forum, 4 bud dort ( už nejde péct) nebo stránky knih, nebo zničení 30 pinat, nebo poskladaní slov 45-60 ( každý to má jinak). a myslím že team přidal i nějaký další možnosti. kdo ví
respektive vim ze jde jeste z ohnivky a jeden za stranky.. ale ten ctvrty?
Ahoj. mam cast amuletu za ox .. daji se nejak ziskat jeste ty zbyle tri?
@Azi123, Na stránkách ekury...herní účet - support. Taky jdu toho Taymena nahlásit. Si dovolil moc.
@silouette, Bylo pár dnů zpět řečeno, že hráč musí dojít k 20. otázce, aby dostal amulet
Dobrý den, byl jsem na OX - odpověděl jsem sice špatně ale amulet jsem nedostal. Říkali jste, že je potřeba se zúčastnit. Dostanu amulet? Díky za info
Ahoj, prosím, kde se píše ticket? děkuju
Ahoj chci se zeptat zda půjde udělat černá puma i po skončení eventu ?
Revus píše: Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
Dobrý den, hráč musí mít minimálně lvl 50
Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
Dobrý den, bylo předáno dalších 30 dílků amuletu.
@noxforko, A v čem, když byly 4 ox ? A to i o víkendech.
Tohle ale nebyla jediná OX, celkově byly 4
smutne pro ty co maji odpoledni
@fenylalanin, tak posledný len z OX. Dnes, 2.7. v stredu, máš jedinú šancu. Inak pumu neskompletizuješ!!!
ten už mám mám i z ohnivky a z forka
skús skompletizovať stránky, to dá univerzálny dielik talizmanu
ahoj už mám 3ks amuletu a poslední chybějící získám jen z ox a nebo to jde i jinde ?
Jinno: 142Chunjo: 180 Shinsoo : 60 Tsurugi
@Ezzo95, tipovačka už skončila. Pri zapojení sa, buď do tipovačky, alebo do vytvárania priania, získaváš tú istú časť talizmanu. Šancu na získanie amuletu pumy máš už len do 6.7.
ta tipovacka neni potreba?
@Ezzo95, ahoj, ak prejdeš v stredu OX až do konca a ešte si sa nezapojil do vytvárania priania tu na fóre, tak áno.
Ahoj. Je jeste mozne ziskat pumu do konce eventu?
Zdravím. Už vieme, že sa dajú dorty použiť aj po evente. Ale budú sa dať aj ozdobiť po evente? Ďakujem za odpoveď.
tak ale aspoň pre to prvé nasadnutie na pumu by mohla vyskočiť tabuľka s aktivovaním. Lebo teraz som nechtiac stlačil J a puma už zbytočne odpočítava.
a co udělat mimořádnou OX i ted v neděli? tím by se dostalo na více lidí
EDIT na fóru - Event - slova (např. info o tom univerzálním dílku)
Grout píše: mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak?
Třeba k tomu přidat barvu na vlasy a mohlo by se jezdit třeba na zelený nebo odbarvený by bylo pecka k těm barveným brnkům
@Grout, Nebo možnost vyměnit univerzální dílek za libovolný, který mu chybí? Jen nápad
mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak?
To mi nejde už pol roka. Odkedy som začal hrať
Prečo nejde textové zobrazenie hodností?
Díky za rozpis, chápu to tedy správně že příští středa je poslední termín kdy bude ox?
Dobrý den,
OX probíhá čtyřikrát – proto jsme ji záměrně rozdělili tak, aby se konala dvakrát o víkendu a dvakrát ve všední den. Bohužel se nikdy netrefíme do dne a času, který by vyhovoval všem hráčům. Vstupuje do toho mnoho proměnných – práce na směny, různá zaměstnání, rodinné povinnosti, koníčky, výlety, dovolené apod. 1. OX proběhla v sobotu 7. 6., 2. OX v neděli 15. 6., 3. OX ve čtvrtek 19. 6. a 4. OX proběhne ve středu 2. 7. Jak jsem již psala níže zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by nezašel za Vaši postavu.