Prostor k diskuzi o chrabrých válečnících používajících mentální sílu či sílu vlastního těla.
-
Akiryu
- Lv.9

- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Příspěvek
od Akiryu » sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 17:14:45
Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš...
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?

„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
Achras
- Lv.14

- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Příspěvek
od Achras » sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 21:10:05
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš...
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
-
Akiryu
- Lv.9

- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Příspěvek
od Akiryu » sob 26. pro 2020 23:01:09
Achras píše: ↑sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless

„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » ned 27. pro 2020 1:43:25
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a)
schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.
-
Lejno
- Lv.21

- Příspěvky: 318
- Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
- Dal poděkování: 234 poděkování
- Dostal poděkování: 460 poděkování
Příspěvek
od Lejno » ned 27. pro 2020 9:42:55
schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 1:43:25
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
-
ddavidd
- Lv. 18

- Příspěvky: 194
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 48 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Příspěvek
od ddavidd » ned 27. pro 2020 10:05:54
Lejno píše: ↑ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH
POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no

druhý pokus! (prvý vyšiel

)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » ned 27. pro 2020 12:25:10
Oprava:
ElectriX píše:
Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost
Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (
kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta

Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
-
MichaelScott
- Lv.13

- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Příspěvek
od MichaelScott » stř 30. pro 2020 13:54:46
schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 12:25:10
Oprava:
ElectriX píše:
Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost
Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (
kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta

Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak

A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí

stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy...

MichaelScott

-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » stř 30. pro 2020 14:27:41
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
-
MichaelScott
- Lv.13

- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Příspěvek
od MichaelScott » ned 17. led 2021 23:50:16
schvarz píše: ↑stř 30. pro 2020 14:27:41
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš.
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott

-
-
You do not have permission to post in chat.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
diver píše: Suko201 píše: diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
Suko201 píše: diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@neasy uz to bezi
tak napiste az to půjde
dneska by to šlo
no jasneee v poho
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
konečne trochu oddych od prace
joooo jde to

a co ty ?
Sviatočne
Ako dlho bude údržba prosim ?
ahoj, predpokladany konec udrzby ?
hh a stánky zas dole
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@Narsi, Aha dobře, děkuji
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@Valkaryan, budou. Vyčkejte prosím do zítra.
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál

a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@TomasFoxx, To je záměr. Vracíme se do starých časů.
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
Tak já tě tímto vyhlašuju
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@Nonepovideeej, Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat?
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
Přicházejí velký změny (korektury)
To posouvání údržby je fakt parádní
@Mionix, Krásná práce
@Nonepovideeej, proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby.
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@Nonepovideeej,

děkuji
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@reeenda, on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí