Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 12:13:31

Takže navážu a shrnu to, čím jsem se zaobíral v chatu.


1. "Nefungující" antistun

Sice tvrzení ze strany Saggiho je takové, že na antistun se nešahalo, takže je v pořádku, ale právě naopak, díky tomu, že se na něj nesahá, tak je v dnešní době neuvěřitelně složité hrát blizkovou postavu, protože těch spellu po ni lita neuvěřitelně mnoho, a když se do toho ještě přidá sepka, tak ta šance, že ten stun dostane je likvidní.

Jaký je rozdíl, když ten stun dostane dálková postava proti blízkové?
No, že ta dálková je pravděpodobně u svých lidí z říše, kde má možnost healu, nebo stun vyprší a může utéct s vyšší pravděpodobností, kdyžto já a jakákoliv jiná blizková postava, když dostane stun, tak z 99% případů je to její smrt, protože je blízko nepřátelského chumlu.

Řešení?
Těch je asi více ..., přidat možnost kliknutí okouna, když je člověk ve stunu, zvýšit šanci na antistun, aby vyhnutí šípu a lehkost fungovali, tak když člověk missne kouzlo, aby missnul i stun, to same pro šíp.


Jinak statistiku stunu někdy editnu, až sesbiram lidi, co to se mnou odzkouší ... :) (jen pro info lejno je pravděopodovně magnet na stuny, kdyz z mojich 20 pádit, co mu dám ve war je silnější půlka úspěšná na stun) ;)


2. Přidání chitinek do hry

Největší hloupost, za poslední větší updaty, aby healeří, kteří měli neuvěřitelnou nadvládu dostali do rukou ještě lepší zbran, to opravdu nepochopím, takže to že dříve healer dával 11k s utokama je dávno minulost, teď ty čísla skrze 72 šaman jsou kolem 15k, to je opravdu neuvěřitelné, co ten healer dá za dmg a z jaké vzdálenosti.

Člověka by napadlo, že teda udelají chitinové brnko silné, aby healer dával s chitin zbrani stejny dmg, jako s dracim setem, do draciho setu, ne ono to chitiove brnko je spíše takový vizuál, než aby mělo nějakou funkci.

Občas tu padlo, aby healer měl podobný scale dmg jako má archer. Zní to dobře, ale nevím, zda to v praxi bude fungovat.

Řešení?
Snížit chitin zbranim dmg, nebo spíše zvýšit efektivitu chitin brnění.




Závěrem, Ekura je jedna z nejvíc vyvinutých privatu, kde se jakákoliv změna děla opravdu opatrně aby nenarušila dění a playstyle, což naprosto chápu. Ale přeci, když komunita několikrát už apelovala na to, aby se tím začlo něco dělat, tak jediné tvrzení co nám dáváte je to, že vše funguje jak má a není potřeba něco měnit. Ekura mě baví hrát, i ty války mě baví, ale ne v takové míře, jako když si vemu BMko, nebo archera, požitek mám lepší (opravdu se nebavím o CB).
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 106
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Achras » stř 27. led 2021 13:18:06

Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 13:34:19

S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 648
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 623 poděkování
Dostal poděkování: 676 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Mionix » stř 27. led 2021 14:58:56

Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 15:22:11

S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 17:00:50

Achras píše: stř 27. led 2021 13:18:06 Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)
Na karmu se nesmí šáhnout, ta funguje dobře, protože kdybys si zvyšil blizkovejm postavam karmu ,tak by dagger byl v entu ještě větší hovado než je. :D

Jinak tím koncem si zabřednul někam jim, kam jsem asi nechtěl, archer je podle mě dost balance postava, kde když máš ruce, tak s tím dáš dost CB.
LordRayden píše: stř 27. led 2021 13:34:19 S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Ono to je podle mě způsobené tím, že každej vidí sílu v těch dalkovych postavach, kde ruku na srdce dáš s přehledem 200 CB snad i s pvmkem do entu. :D, proto jich je ve válce tolik a lidi když začínaji, tak pvp postavu si vyberou spíše dalkovou, kde pomalu tuní věci, ale zábavu mají hned od začátku, ja bych si nedokazal predstavit chodi jako dejv ze začátku za auru chodit bez karmy a bio full.
Mionix píše: stř 27. led 2021 14:58:56 Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix
Díky moc, jen doplním doufám, že se nazačne někdo napadat, jak kdo je jaká opice... všichni jsme opičaci, že hrajeme Ekuru a grindíme neuveritelnym stylem. :D
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Nevím no, už ted mi pripada muj dmg dost na hraně za auraka, a když mam zruško, tak to jdu radši na smrt než čekat az se skončí, tímto by sice aurak ustal více (i dagger), ale už by se spíše hrali jako supporti než jako bojovnici. Podle mě jednoduchost balancu pvp prostě není moc viditelna, protože je to natolik složité, aby to šlo jednoduše řešit.


Ještě dodám, že si važím každého příspěvku, který tu bude, prosím ddržte se tematu a nemějte nervové zhroucení jako já v chatu.

Díky moc. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:03:33

7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 18:12:16

LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:21:06

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Karmu útok bys tímto podle mě pohřbil (na PVP), o tom, jak funguje kouzelník na PVP asi škoda slov, a pořád tu je ta pointa, že bonus, který je už tak o dost slabší než jeho protihodnota (utok vs obrana) bys chtěl oslabit ještě víc ? Vždyť i kdyby byl někdo takový blázen, a natočil si tedy 8 spodních bonusů 5% na nějaký char, jsme na 40%, protivník bude mít 72% obranu a ty si nešrktneš už ani s tím "útokem", zatímco obranu nebudeš mít už žádnou, ten bonus pak ztrácí smysl.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 18:21:32

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Ono ta mince má prostě dvě strany snižit utoky si prostě nemyslim, že je cesta. Cesta je spíše donutit lidi aby ty utoky nepoužívali, a když je budou používat, aby to bylo sakra tezke to za ně zahrat. Byl jsem parkrat za healera a opravdu mi stačilo 22% obrany z biologa, abych na wara umřel 2-3x za valku, takže zbytek se narval do utoku a do obrany na ninju, kde bylo 82% obran, neuveritelne combo, ninjove ztratí zájem a war se k dalkovym postavam malokdy dostane. Někdo by mohl podoktnout, že mřenky jsou cesta, bohužel kdyby trošku více nahravali blizkovejm postavam, aby nemuseli naklikat 100 mřenek za valku, tak by to bylo ok, ale každá změnam, která by mohla zpřijemnit hraní blizkovejm postavam, tak by podle mě nahrala dalkovejm.

Nevím zda omezení utoku je dobrá věc, ale co například maximální útok, co se muže nosit, že napriklad nad 50% rasu to nebude už dale počítat? (Ano vím ,že by si za zbyle utoky lidi namotali 8int :D )

Např. na offiku se mi libi trenova schopnosti, že mužu trenovat odolnost proti konkretním spellu, např. pruraz, zarikat blesk, atd.
Co například mit možnost trenovat toto a udělat dalšího biologa na trenovani zvýšení antistunu popř. missnutí kouzla ? :)
Toto jsou spíše domněnky, realita by mohla byt uplne jina ...
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.

Who is chatting

offline Akemos 
offline Dayyo 
offline Fogru 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Pajjuska 
offline Tomori 
offline cutedust