Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 12:13:31

Takže navážu a shrnu to, čím jsem se zaobíral v chatu.


1. "Nefungující" antistun

Sice tvrzení ze strany Saggiho je takové, že na antistun se nešahalo, takže je v pořádku, ale právě naopak, díky tomu, že se na něj nesahá, tak je v dnešní době neuvěřitelně složité hrát blizkovou postavu, protože těch spellu po ni lita neuvěřitelně mnoho, a když se do toho ještě přidá sepka, tak ta šance, že ten stun dostane je likvidní.

Jaký je rozdíl, když ten stun dostane dálková postava proti blízkové?
No, že ta dálková je pravděpodobně u svých lidí z říše, kde má možnost healu, nebo stun vyprší a může utéct s vyšší pravděpodobností, kdyžto já a jakákoliv jiná blizková postava, když dostane stun, tak z 99% případů je to její smrt, protože je blízko nepřátelského chumlu.

Řešení?
Těch je asi více ..., přidat možnost kliknutí okouna, když je člověk ve stunu, zvýšit šanci na antistun, aby vyhnutí šípu a lehkost fungovali, tak když člověk missne kouzlo, aby missnul i stun, to same pro šíp.


Jinak statistiku stunu někdy editnu, až sesbiram lidi, co to se mnou odzkouší ... :) (jen pro info lejno je pravděopodovně magnet na stuny, kdyz z mojich 20 pádit, co mu dám ve war je silnější půlka úspěšná na stun) ;)


2. Přidání chitinek do hry

Největší hloupost, za poslední větší updaty, aby healeří, kteří měli neuvěřitelnou nadvládu dostali do rukou ještě lepší zbran, to opravdu nepochopím, takže to že dříve healer dával 11k s utokama je dávno minulost, teď ty čísla skrze 72 šaman jsou kolem 15k, to je opravdu neuvěřitelné, co ten healer dá za dmg a z jaké vzdálenosti.

Člověka by napadlo, že teda udelají chitinové brnko silné, aby healer dával s chitin zbrani stejny dmg, jako s dracim setem, do draciho setu, ne ono to chitiove brnko je spíše takový vizuál, než aby mělo nějakou funkci.

Občas tu padlo, aby healer měl podobný scale dmg jako má archer. Zní to dobře, ale nevím, zda to v praxi bude fungovat.

Řešení?
Snížit chitin zbranim dmg, nebo spíše zvýšit efektivitu chitin brnění.




Závěrem, Ekura je jedna z nejvíc vyvinutých privatu, kde se jakákoliv změna děla opravdu opatrně aby nenarušila dění a playstyle, což naprosto chápu. Ale přeci, když komunita několikrát už apelovala na to, aby se tím začlo něco dělat, tak jediné tvrzení co nám dáváte je to, že vše funguje jak má a není potřeba něco měnit. Ekura mě baví hrát, i ty války mě baví, ale ne v takové míře, jako když si vemu BMko, nebo archera, požitek mám lepší (opravdu se nebavím o CB).
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 108
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Achras » stř 27. led 2021 13:18:06

Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 13:34:19

S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 623 poděkování
Dostal poděkování: 677 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Mionix » stř 27. led 2021 14:58:56

Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 15:22:11

S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 17:00:50

Achras píše: stř 27. led 2021 13:18:06 Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)
Na karmu se nesmí šáhnout, ta funguje dobře, protože kdybys si zvyšil blizkovejm postavam karmu ,tak by dagger byl v entu ještě větší hovado než je. :D

Jinak tím koncem si zabřednul někam jim, kam jsem asi nechtěl, archer je podle mě dost balance postava, kde když máš ruce, tak s tím dáš dost CB.
LordRayden píše: stř 27. led 2021 13:34:19 S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Ono to je podle mě způsobené tím, že každej vidí sílu v těch dalkovych postavach, kde ruku na srdce dáš s přehledem 200 CB snad i s pvmkem do entu. :D, proto jich je ve válce tolik a lidi když začínaji, tak pvp postavu si vyberou spíše dalkovou, kde pomalu tuní věci, ale zábavu mají hned od začátku, ja bych si nedokazal predstavit chodi jako dejv ze začátku za auru chodit bez karmy a bio full.
Mionix píše: stř 27. led 2021 14:58:56 Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix
Díky moc, jen doplním doufám, že se nazačne někdo napadat, jak kdo je jaká opice... všichni jsme opičaci, že hrajeme Ekuru a grindíme neuveritelnym stylem. :D
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Nevím no, už ted mi pripada muj dmg dost na hraně za auraka, a když mam zruško, tak to jdu radši na smrt než čekat az se skončí, tímto by sice aurak ustal více (i dagger), ale už by se spíše hrali jako supporti než jako bojovnici. Podle mě jednoduchost balancu pvp prostě není moc viditelna, protože je to natolik složité, aby to šlo jednoduše řešit.


Ještě dodám, že si važím každého příspěvku, který tu bude, prosím ddržte se tematu a nemějte nervové zhroucení jako já v chatu.

Díky moc. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:03:33

7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 18:12:16

LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:21:06

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Karmu útok bys tímto podle mě pohřbil (na PVP), o tom, jak funguje kouzelník na PVP asi škoda slov, a pořád tu je ta pointa, že bonus, který je už tak o dost slabší než jeho protihodnota (utok vs obrana) bys chtěl oslabit ještě víc ? Vždyť i kdyby byl někdo takový blázen, a natočil si tedy 8 spodních bonusů 5% na nějaký char, jsme na 40%, protivník bude mít 72% obranu a ty si nešrktneš už ani s tím "útokem", zatímco obranu nebudeš mít už žádnou, ten bonus pak ztrácí smysl.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 18:21:32

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Ono ta mince má prostě dvě strany snižit utoky si prostě nemyslim, že je cesta. Cesta je spíše donutit lidi aby ty utoky nepoužívali, a když je budou používat, aby to bylo sakra tezke to za ně zahrat. Byl jsem parkrat za healera a opravdu mi stačilo 22% obrany z biologa, abych na wara umřel 2-3x za valku, takže zbytek se narval do utoku a do obrany na ninju, kde bylo 82% obran, neuveritelne combo, ninjove ztratí zájem a war se k dalkovym postavam malokdy dostane. Někdo by mohl podoktnout, že mřenky jsou cesta, bohužel kdyby trošku více nahravali blizkovejm postavam, aby nemuseli naklikat 100 mřenek za valku, tak by to bylo ok, ale každá změnam, která by mohla zpřijemnit hraní blizkovejm postavam, tak by podle mě nahrala dalkovejm.

Nevím zda omezení utoku je dobrá věc, ale co například maximální útok, co se muže nosit, že napriklad nad 50% rasu to nebude už dale počítat? (Ano vím ,že by si za zbyle utoky lidi namotali 8int :D )

Např. na offiku se mi libi trenova schopnosti, že mužu trenovat odolnost proti konkretním spellu, např. pruraz, zarikat blesk, atd.
Co například mit možnost trenovat toto a udělat dalšího biologa na trenovani zvýšení antistunu popř. missnutí kouzla ? :)
Toto jsou spíše domněnky, realita by mohla byt uplne jina ...
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tomori « sob 12:04 pm »
Tomas142 píše: Bude soutez stepp. Nekdy
Dobrý den, steeple byla minulou neděli. Kdykoliv bude nějaká soutěž pořádána, dám předem informace do hry i zde na fórum.
@ Tomas142 « sob 11:35 am »
Bude soutez stepp. Nekdy
@ Revus « pát 8:44 pm »
Dekuji. preji hezky vecer.
@ Tomori « pát 7:06 pm »
Revus píše: Ono se už nedají zjistit všechny účty na emailu když se člověk přihlásí?
Dobrý den, teď jsem to zkoušela a funguje. Musíte do herní účet- nastavení- další účty (a zadat heslo na účet z kterého jste přihlášen)
@ Revus « pát 6:53 pm »
Ono se už nedají zjistit všechny účty na emailu když se člověk přihlásí?
@ Tomori « pát 1:02 pm »
Dobrý den,
chtěla bych vás informovat, že testovací války dnes 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí.
Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ Mionix « pát 8:42 am »
@Revus,  mohu prosím jméno postavy do SZ, děkuji.
@ Revus « čtv 10:39 pm »
a více lidem
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Mě to píše při každým nasednutí. Navíc ta puma má být na 5 hodin a já tam jsem třeba 5 minut a už to píše že bonusy vyprchaly...
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Mě to píše při každým nasednutí. Navíc ta puma má být na 5 hodin a já tam jsem třeba 5 minut a už to píše že bonusy vyprchaly...
@ ChunjoKing « čtv 1:10 pm »
Mne to píše správne.
@ Mionix « čtv 11:23 am »
@Revus,  Dobrý den, to je divné. Nyní jsem na ní nasedl, na čerstvou tento den a nic mi to nepíše?
@ Revus « čtv 11:00 am »
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
@ Mionix « stř 7:37 am »
@cleo,  bude doufám vypnuto při údržbě.
@ PanNikdo « úte 8:57 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
Děkuji ti
@ ChunjoKing « úte 8:38 pm »
@PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
@ Suko201 « úte 6:43 pm »
ChunjoKing píše: Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
přesně tak, vyhypoval to ten typek na dc, jen diky němu se to rozjelo ve velkem
@ PanNikdo « úte 6:34 pm »
I když máš nakliknuté není 100%šance že se dosteněs zaleží na pripojení atd..můžu poprosit o DC ? na ekuru dekuji
@ ChunjoKing « úte 6:22 pm »
Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
@ cleo « úte 6:02 pm »
@Mionix,  zdravím, šlo by prosím odstranit z chatu po přihlášení hlášku o testovací válce dne 11.7.
@ Suko201 « úte 5:58 pm »
Vy se zase nezlobte na mě, ale problém určitě nebyl v otázkách, ale v tom, že prostě v létě nejsou lidi a že některé vlny jsou velmi těžké, jelikož když je málo lidí, není dmg a navíc někteří nemají výbavy, takže například takové golemy bych nerfnul a ještě nějaké asi 2-3 vlny. To je problém, nikoliv otázky :D
@ Fakr « úte 5:50 pm »
Ono spousty lidí to mají předem u strážce nakliknuté a tím pádem jsou v aréně rychleji.Takže pokud čekáš na chat až se vyhlasí vstup a pak klikneš na stražce tak je pozdě.
@ Mionix « úte 1:10 pm »
Nezlobte se na mě, ale to je stále dokola. Nedochází se, špatně, udělejte změnu. Dochází se, špatně, udělejte změnu. Ať uděláme cokoliv, pořád je to špatně.
@ Suko201 « úte 7:43 am »
Ok však jen můj názor, pokud je to pro většinu lepší, tak ok :-)
@ Revus « úte 2:40 am »
Je to daleko lepsi nez to bylo predtim
@ gagefranjo « pon 11:02 pm »
@Suko201,  atd. co? Slabší reflexy? XD
@ Suko201 « pon 9:52 pm »
Jako můj názor je ten, že se začala docházet kvůli tomu, že několik lidí bylo ohledně toho dost aktivní na DC a zkoušeli to rozjet a když lidi viděli snahu, tak se chodí pravidelně, nemyslím si, že to zrušení těch otázek přitáhlo lidi a pokud jo, tak 2 z 25ti. Dal bych je tam zpět, jelikož dost ovlivňuje teď, kdo jaký má net atd.
@ PanNikdo « pon 9:26 pm »
já sem něřekl že není něco fer pouze sem se ptal .
@ Revus « pon 9:26 pm »
neni na tom nic co by nebylo fér pro všechny
@ Revus « pon 9:26 pm »
si moc pomalý no
@ Tomori « pon 9:26 pm »
PanNikdo píše: Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera :)
Testuje se to. Upravovali se i golemové, jak již hráči psali. A tak dostal jste se 1 z 4, ale došla se ne? Předtím se došla 1 z xy.
@ Revus « pon 9:26 pm »
čekáš? tak kde je problém
@ PanNikdo « pon 9:25 pm »
čekám tam stejně jako ostatní připravěný to odkliknout tak prosím komenty nefnukej si nechej.
@ Revus « pon 9:23 pm »
Kdo driv prijde ten driv mele, nefnukej
@ PanNikdo « pon 9:18 pm »
Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera :)
@ Tomori « pon 9:16 pm »
PanNikdo píše:
Tomori píše:
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
to ano areny se docházeji,ale je problém se tam vubec dostat ted
A předtím byl problém tam někoho vůbec dostat. Nedocházela se i kvůli počtům. Zatím se to zkouší. A uvidí se jak to bude dále.
@ PanNikdo « pon 9:13 pm »
Tomori píše:
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
to ano areny se docházeji,ale je problém se tam vubec dostat ted
@ Tomori « pon 9:09 pm »
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
@ PanNikdo « pon 9:04 pm »
Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
@ Tomori « ned 1:02 pm »
Dobrý den, plán na dnešní večer, jak jsem slíbila, je tedy následující: 20:05 -> Soutěž OX 20:55-> Soutěž „Sběr bylin“ 21:40 (+- po aréně) -> Soutěž „Steeplechase“ A kotlík do každé říše, v průběhu večera.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D

Who is chatting

offline Compucion 
offline Fogru 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline OrangEE