PVP Mentál 109

Prostor k diskuzi o chrabrých válečnících používajících mentální sílu či sílu vlastního těla.
Uživatelský avatar
Akiryu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Akiryu » sob 26. pro 2020 22:01:44

pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: sob 26. pro 2020 17:14:45 Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem ;)
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Achras » sob 26. pro 2020 22:48:54

Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05

Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)

Uživatelský avatar
Akiryu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Akiryu » sob 26. pro 2020 23:01:09

Achras píše: sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11

Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless :D
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » ned 27. pro 2020 1:43:25

Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a) schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 317
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 233 poděkování
Dostal poděkování: 458 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Lejno » ned 27. pro 2020 9:42:55

schvarz píše: ned 27. pro 2020 1:43:25 Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 194
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od ddavidd » ned 27. pro 2020 10:05:54

Lejno píše: ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH :D



POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no :D
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » ned 27. pro 2020 12:25:10

Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od MichaelScott » stř 30. pro 2020 13:54:46

schvarz píše: ned 27. pro 2020 12:25:10 Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak :) A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí :) stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy... :fight:
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » stř 30. pro 2020 14:27:41

Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od MichaelScott » ned 17. led 2021 23:50:16

schvarz píše: stř 30. pro 2020 14:27:41 Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš. :fight:
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott :pm: :jinno:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pon 8:36 pm »
@REEEN,  Je to naprosto jedno. Pokud jste k levelu +-10lv od meteoru a nebo níže, tak pokud je z daného meteoru drop mapa, tak vám může a nemusí padnout. Je to hlavně o štěstí nikoliv druhu meteoru. Na rychlosti opravdu nezáleží.
@ REEEN « ned 10:48 pm »
Ahoj, mám dropa lv 57 a chci se zeptat jestli nevíte co je lepší pro drop mapy, jestli meteor lv 55 protože ho zničím rychleji nebo lv65 protože je větši level než já. Vím že na 55 drop z monster bude malý, ale jde mě fakt jenom o mapy.
@ Mionix « ned 12:53 pm »
@Hakan:up:
@ Hakan « ned 12:33 pm »
Dřív nešlo označovat nic ani s VIP... Takže nevidím problém v tom že bez něj můžeš označit alespoň jeden 🤔
@ PetrMetin2 « ned 11:48 am »
Trošku krok zpět klasicky, ale penize až na prvním místě
@ PetrMetin2 « ned 11:46 am »
Děkuji TomasFoxx, věděl jsem, že to je nějaká novinka ....
@ TomasFoxx « ned 10:34 am »
@PetrMetin2https://ctrlv.cz/ZP0E
@ Mionix « sob 12:55 pm »
@PetrMetin2,  není to bug, mám to vyzkoušené osobně. Dodávalo se to později, tudíž to není na webu.
@ PetrMetin2 « sob 10:24 am »
@Mionix Můžeš to prosím někde prověřit? Nejsem si tím vůbec jistý... Dle mého to je bug
@ Mionix « sob 8:39 am »
@PetrMetin2,  Ano bez VIP jen tuším jeden stánek, s VIP neomezeně.
@ Liberation « pát 7:52 pm »
Chystá se nějaký kontent/úprava pro začínající hráče a malé levely? Neříkám, že mají z bossů padat titánové pruty, ale nějaká "konkurenční" výhoda by tu alespoň pár nových hráčů udrželo, ne?
@ PetrMetin2 « pát 7:41 pm »
Protože ani na webu ekura.cz/vip tam není o tomhle zmínka ...
@ PetrMetin2 « pát 7:39 pm »
A nechci zbytečně psát ticket a reportovat to, když si nejsem jistej
@ PetrMetin2 « pát 7:39 pm »
Byly nějaké změny v označování stánků? Dřív šlo označit více než jeden, je to tím, že jsem měl VIP? To mi nějak nesedí, protože kamarádovi to fungovalo normálně - i bez prémka... Ptám se, jestli to není třeba bug
@ kovardominik « čtv 6:01 pm »
a stejně by asi nestačili ani tak
@ kovardominik « čtv 6:01 pm »
@fenylalanin,  pokud je nezačneš dělat v lv 159 tak ne
@ fenylalanin « stř 6:58 pm »
mám dotaz expnou mě na levl 160 lovecké mise ?
@ kovardominik « ned 11:28 am »
to je důvod proč se hledání vlajek neúčastním protože jako jednotlivec nemám žádnou šanci
@ Suko201 « sob 11:37 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Třeba je to v pořadí úprav? Na druhou stranu, za mě naprosto za Steepl neadekvátní odměny za obyčejný sprint, kdo bude rychlejší, když určité chary, muž, žena mají v běhu výhody v rychlosti.
tak odměny se mohou upravit, za první místo 10 těch truhel je masakr. :D a ta zmínka ohledně charů a pohlaví.. K tomu bych dodal to, že při hledání vlajek mají taky výhodu lidé v klanech a na uni, dia, nebo kuřeti za sd ;-)
@ Diibu « sob 8:12 pm »
Ahoj, chci se zeptat, co je maximální MHU v areně. Nikde to nemužu najít.
@ TomasFoxx « sob 9:52 am »
@Mionix,  <3
@ Mionix « sob 9:35 am »
@gagefranjo@TomasFoxx,  i já sám jsem to urgoval.
@ TomasFoxx « sob 9:30 am »
jako jn, spelly L by mela bejt priorita, docela vaznej bug kterej kazi valky, se divim ze se takove veci neresi prioritne
@ gagefranjo « sob 9:24 am »
Stejne tady kazdej ceka na upravu tech L spellu ve valkach a kde nic tu nic
@ Mionix « pát 5:16 pm »
@Suko201,  Třeba je to v pořadí úprav? Na druhou stranu, za mě naprosto za Steepl neadekvátní odměny za obyčejný sprint, kdo bude rychlejší, když určité chary, muž, žena mají v běhu výhody v rychlosti.
@ kovardominik « čtv 9:43 pm »
zajímavý nápad skrýt postavy ostatních při OX. Ale líbí se mi jak český člověk okamžitě najde způsob jak to obejít a to hned u druhé otázky :D
@ Suko201 « čtv 10:51 am »
Když už se upravuje OX, proč už se neupraví steeplechase..? Byla to dobrá soutěž, nehledě na odměny za mě určitě jedna z nejlepších, co se týče minieventů.
@ TomasFoxx « pon 10:07 pm »
@dD420, jojo, zakladnim utokem missne vždycky a na 100% se dostaneš jedině buffem
@ dD420 « pon 9:22 pm »
ok, už vím že není možné se dostat na 100%
@ dD420 « pon 9:19 pm »
Dotaz: pokud se dostanu na 100% šanci odvrátit tělesný útok, tak mobka vždy missne? Dotaz 2: je možné se dostat na 100% například na lvlu 100?
@ RoxBorn « ned 6:15 pm »
klikni na něj a zmizí a dostaneš VIP na 4 hodiny
@ fenylalanin « ned 4:55 pm »
jak se zbavim klíče světla prosím
@ Grout « čtv 11:39 am »
Hra ON-LINE ! :)
@ Akemos « čtv 11:25 am »
PetoGem píše: @Nonepovideeej,  prisiel som sem po 4 rokoch tak toto je moje prva udrzba preto taka otazka :) a dakuem za odpoved
uspěch je že ti někdo odpověděl...Tolik písmenek tu nebejvá :-D
@ PetoGem « čtv 11:20 am »
@Nonepovideeej,  prisiel som sem po 4 rokoch tak toto je moje prva udrzba preto taka otazka :) a dakuem za odpoved
@ Nonepovideeej « čtv 11:13 am »
@PetoGem,  Co to je za otázku? Záleží, čemu se věnují. Někdy trvá pár minut, jindy se spouští nový event a trvá to i 3 hodiny.
@ Grout « čtv 10:32 am »
Nějak dlouho dneska.. :D
@ PetoGem « čtv 9:54 am »
ako dlho trva udrzba prosim?
@ Mionix « stř 4:26 pm »
@Akemos:up:
@ Akemos « stř 2:43 pm »
Mionix píše: @MrDzenda,  Max je: 125 + 125 + 125 + 22
pokud to není postava s generací pak je to za každou gen+1
@ Mionix « stř 10:57 am »
@MrDzenda,  Max je: 125 + 125 + 125 + 22 na obyč 160 lv bez generací.
@ MrDzenda « úte 10:12 pm »
@Mionix, ahoj, prosímtě ať nespamuju na topicu v diskuze o hře, jak je to s body do vlastnosti těla? Určitě jsem je do lvl 127 nedostával (respektive dodělával jsem od 112 do 125), tak od lvl cca 122. Díky moc.
@ Mionix « pon 6:16 pm »
Poprosil bych všechny, ať tuto informaci předají všem výhercům. Je potřeba ty odměny vybrat co nejdříve. Kdy prémka aktivujete, už bude na vás.
@ Mionix « pon 4:40 pm »
@gagefranjo,  Vybrat by jste si odměnu měli co nejdříve. Kdy ji pak použijete je na vás.
@ gagefranjo « pon 3:14 pm »
Je casove omezen vyber balicku u velitele za podzemi ?
@ Mionix « sob 2:29 pm »
@Trubice,  ticket, nahradíme.
@ Trubice « sob 1:16 pm »
@Mionix Ahoj, včera jsem letmo klikl na postavě na stání do HG talisman a zase zmizel, tak jen informuji
@ Trubice « sob 1:16 pm »
test
@ Akemos « pát 8:27 pm »
kdy budou odměny za podzemí?
@ Mionix « pát 4:08 pm »
@noxforko,  Víme o tom, GA se rozhoduje, co s ním.
@ noxforko « pát 2:45 pm »
ahoj jak se zbavím toho klíče světla? vyhodit nejde ani prodat ani hodit do skladu ...
@ Mionix « čtv 2:52 pm »
@MrDzenda,  GA dělal ještě nutné opravy.
@ MrDzenda « čtv 11:41 am »
Ahoj, tak copak se děje s údržbou, hra fungovala, a najednou mě to kicklo a nejde se přihlásit? :D Ne, spíš mě zajímá, kdy server zase pojede, cca? :D Děkuji
@ TomasFoxx « stř 8:01 pm »
fnuk
@ Akemos « stř 1:30 pm »
ne nemusíš dělat zas
@ TritonX « stř 12:04 pm »
Ahoj když jsem před generací měl úkol co Cidonie, nemusím jej po generaci dělat znovu?
@ kovardominik « pon 10:25 pm »
Děkujeme za prodloužení sněhuláků :)
@ Mionix « ned 5:37 pm »
@Gulik,  Co zatím vím, tak by měly zůstat tak jak jsou. Ale nikdy samozřejmě nevidím do hlavy majitele a GA. :-D
@ Gulik « ned 5:17 pm »
Ahoj @mionix, rád bych se zeptal na obchodovatelnost skinů Dies Lucis po údržbě - bude to stále možné? Mockrát děkuji!
@ dD420 « sob 7:10 pm »
no jasně, jenomže nikdy nepadne jenom 13 kousků, proto jsem se ptal. Zapnul jsem cidonku asi po 2 letech, ale vždycky jsem odcházel minimálně s 40 kouskama a to to dělám pořád stejným způsobem. Takže proto tohle u mě vyvalalo otázku. Prostě jenom smůla

Who is chatting