A copak vitalita dělá?pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
PVP Mentál 109
- Akiryu
- Lv.9
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Re: PVP Mentál 109
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
- Lv.14
- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 34 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44A copak vitalita dělá?pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
- Akiryu
- Lv.9
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela uselessAchras píše: ↑sob 26. pro 2020 22:48:54Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44A copak vitalita dělá?pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 651
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 387 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a) schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
- Lejno
- Lv.21
- Příspěvky: 317
- Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
- Dal poděkování: 229 poděkování
- Dostal poděkování: 458 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
-
- Lv. 18
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 48 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: PVP Mentál 109
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH
POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no
druhý pokus! (prvý vyšiel )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 651
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 387 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Oprava:
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.ElectriX píše: Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.13
- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 67 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Přesně tak A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy...schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 12:25:10 Oprava:Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.ElectriX píše: Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
MichaelScott
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 651
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 387 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.13
- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 67 poděkování
Re: PVP Mentál 109
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš.
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
jjajapaja « pát 6:54 pm »
@
Suko201 « pát 6:33 pm »
@
kovardominik « pát 6:10 pm »
@
kovardominik « pát 6:09 pm »
@
MoCKeR « pát 4:02 pm »
@
Essia « pát 11:32 am »
@
Takashiro « pát 11:16 am »
@
Mionix « pát 7:41 am »
@
schvarz « čtv 11:42 pm »
@
MoCKeR « čtv 9:22 pm »
@
Takashiro « čtv 4:24 pm »
@
MoCKeR « čtv 3:49 pm »
@
Deon « čtv 11:29 am »
@
Takashiro « čtv 9:23 am »
@
MoCKeR « stř 10:28 pm »
@
qSTRoNgMANp « stř 10:21 pm »
@
Suko201 « stř 10:15 pm »
@
MoCKeR « stř 10:12 pm »
@
kovardominik « stř 9:53 pm »
@
qSTRoNgMANp « stř 9:10 pm »
@
MoCKeR « stř 8:35 pm »
@
Medvidek « stř 5:07 pm »
@
Essia « stř 4:33 pm »
@
TomasFoxx « stř 4:01 pm »
@
Suko201 « úte 10:12 pm »
@
Leorio « úte 3:14 pm »
@
Essia « úte 3:14 pm »
@
Leorio « úte 3:13 pm »
@
Essia « úte 3:07 pm »
@
Leorio « úte 2:52 pm »
@
Essia « úte 2:28 pm »
@
Essia « úte 2:18 pm »
@
Essia « úte 2:11 pm »
@
Leorio « úte 1:34 pm »
@
Essia « pon 10:21 pm »
@
Nejko123 « pon 9:50 pm »
@
Nejko123 « pon 9:50 pm »
@
MoCKeR « pon 8:54 pm »
@
Mionix « pon 8:17 pm »
@
MoCKeR « pon 3:46 pm »
@
Essia « pon 11:30 am »
@
Takashiro « pon 7:05 am »
@
Medvidek « sob 4:06 pm »
@
Medvidek « sob 4:02 pm »
@
Suko201 « pát 6:12 pm »
@
MoCKeR « pát 4:23 pm »
@
Bisky « stř 8:53 am »
@
MoCKeR « stř 5:10 am »
@
gagefranjo « úte 10:02 pm »
@
Powerm « úte 8:29 pm »
@
Medvidek « úte 7:21 pm »
@
Takashiro « úte 5:34 pm »
@
gagefranjo « úte 4:01 pm »
@
MoCKeR « úte 3:22 pm »
@
Essia « úte 1:26 pm »
@
Powerm « úte 1:19 pm »
@
Essia « úte 12:24 pm »
@
Takashiro « úte 11:30 am »
@
Suko201 « pon 12:02 pm »
@
Suko201 « pon 11:59 am »