PVP Mentál 109

Prostor k diskuzi o chrabrých válečnících používajících mentální sílu či sílu vlastního těla.
Uživatelský avatar
Akiryu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Akiryu » sob 26. pro 2020 22:01:44

pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: sob 26. pro 2020 17:14:45 Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem ;)
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 102
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Achras » sob 26. pro 2020 22:48:54

Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05

Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)

Uživatelský avatar
Akiryu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Akiryu » sob 26. pro 2020 23:01:09

Achras píše: sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11

Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless :D
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 386 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » ned 27. pro 2020 1:43:25

Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a) schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 313
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 229 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Lejno » ned 27. pro 2020 9:42:55

schvarz píše: ned 27. pro 2020 1:43:25 Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 193
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od ddavidd » ned 27. pro 2020 10:05:54

Lejno píše: ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH :D



POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no :D
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 386 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » ned 27. pro 2020 12:25:10

Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od MichaelScott » stř 30. pro 2020 13:54:46

schvarz píše: ned 27. pro 2020 12:25:10 Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak :) A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí :) stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy... :fight:
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 386 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » stř 30. pro 2020 14:27:41

Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od MichaelScott » ned 17. led 2021 23:50:16

schvarz píše: stř 30. pro 2020 14:27:41 Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš. :fight:
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott :pm: :jinno:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)

Who is chatting

offline Clusive 
offline Deven 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline Yuminka 
offline dominho9 
offline noxforko 
offline slang