INSTALACE KLIENTA - NÁVODY, TIPY, RADY, ŘEŠENÉ PROBLÉMY

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

INSTALACE KLIENTA - NÁVODY, TIPY, RADY, ŘEŠENÉ PROBLÉMY

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. bře 2012 18:01:10

Pokyny pro instalaci herního klienta i řešení nejčastějších problémů naleznete na našem webu v příslušné sekci.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Odkazy na stažení

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. bře 2012 18:05:01

Odkazy pro jednotlivé verze ke stažení:

Aktuální odkazy naleznete na této adrese: http://www.ekura.cz/download#odkazy_stazeni

Minimální požadavky pro spuštění hry najdete na téže stránce: http://www.ekura.cz/download
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Jak správně nahlásit chybu

Příspěvek od Script » pát 16. bře 2012 18:15:29

Nepodařilo se problém vyřešit?
Pokud Vám hra (nebo launcher) stále nejde spustit a vyzkoušeli jste všechny výše popsané metody, můžete požádat o radu ostatní uživatele fóra. Podobné dotazy patří vždy do Diskuze o hře, nikam jinam! Titulek Vámi založeného tématu by měl co nejpřesněji vystihovat daný problém, správně jsou například názvy: Chyba načítání devil.dll, Chyba - program Launcher.exe přestal odpovídat. Naopak špatné názvy tématu jsou PLS pomoc, help nejdemito, atd.

Aby vám ostatní mohli dobře poradit, je potřeba uvést co nejvíce detailů k chybě:
  1. Popis problému, jak přesně k chybě dochází (na co kliknete ap.). Příklad: „Když kliknu na Spustit hru vyskočí mi tato chybová hláška“, „Když se přihlásím do hry nemůžu se pohybovat kurzorovými šipkami“.
  2. Obrázek - např. screen chybové hlášky. Můžete jej přímo vložit jako přílohu do příspěvku, nebo jej nahrát na nějaký hosting (návod). V druhém případě pro vložení obrázku do příspěvku použijte tlačítko .
  3. Obsah souborů log.txt, log_instal.txt a syserr.txt. Tyto soubory najdete ve složce hry a do příspěvku jeho obsah můžete vložit pomocí tlačítka (každý soubor zvlášť do spoileru).
  4. Složka, kde máte hru nainstalovanou (např. "C:\Program Files\Sindicate"), nejlépe i screen této složky.
  5. Verze vašich Windows, toto můžete zjistit kliknutím pravým tlačítkem na ikonku Tento počítač > Vlastnosti. Příklad: Windows 7 Home Premium SP1 64bit.
  6. Verze .NET Framework, kterou máte nainstalovanou. Příklad: .NET framework verze 3.5
  7. Antivirový program a/nebo Firewall, který používáte. Příklad: Avast Home 5.0
  8. Pokud se jedná o grafickou chybu, uveďte také typ Vaší grafické karty a rozlišení monitoru. Příklad: nVidia GeForce 7800 GTS, rozlišení 1366x768.
  9. Pokud se jedná o problém s internetem (např. vypadávání hry), přidejte do příspěvku i Váš výsledek z testu rychlosti, ten můžete spustit například na serveru Obrázek Rychlost.cz. Podrobnejší výsledky lze získat na stránce www.pingtest.net, kde jsou navíc hodnoty jitter a packet loss. Důležité je, aby jste tyto hodnoty měřili v době, kdy dochází k problémům se hrou.
  10. Máte-li problém s plynulostí hry, nebo zamrzáním obrazu je zase důležité rozepsat hardwarovou konfiguraci Vašeho počítače - především frekvenci a typ procesoru, velikost paměti, grafická karta, ...
  11. Nezapomeňte poznamenat, jaká možná řešení už jste neúspěšně vyzkoušeli, ušetříte tím čas všem, kteří se Vám budou snažit pomoci.
Pakliže uvedete všechny tyto údaje, jistě se brzy podaří Váš problém brzy vyřešit ;-).
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Seznam vyřešených problémů

Příspěvek od Script » pát 16. bře 2012 18:17:53

Vyřešené problémy:
Podařilo se Vám úspěšně vyřešit jiný problém se hrou? Neváhejte nás kontaktovat a my obratem tento seznam doplníme.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Návod na vytvoření souboru ekuraReport.zip (HW Info)

Příspěvek od Script » pon 25. led 2016 12:17:22

Jak vytvořit soubor systémových informací - ekuraReport.zip?

Tento soubor po Vás často požadujeme na supportu, pokud řešíme technické detaily ohledně chyby hry - například, když se nedaří hru spustit, nebo během ní dochází k chybám. Můžete jej vytvořit v launcheru hry a jedná se o obyčejný ZIP archiv obsahující následující části:
  • Soubor report.nfo - export většiny systémových informací pomocí stejnojmenného nástroje ve Windows (zde je například verze Windows, seznam hardware, verze ovladačů, hlášení o chybách aj.)
  • Soubor ekura.cfg, ve kterém je uložené nastavení Vašeho herního klienta (rozlišení, barevná hloubka, ...)
  • Soubor installtree.xml, který obsahuje kontrolní součty všech souborů ve složce hry (pro kontrolu integrity)
Zde je krátký obrázkový návod, jak soubor vytvořit:
  1. Zapneme launcher hry a zde klikneme na tlačítko .
    1.png
  2. Na následující obrazovce klikneme v pravé dolní části na tlačítko .
    2.png
  3. Po přečtení tabulky s upozorněním svůj souhlas potvrdíme kliknutím na .
    3.png
    3.png (13.54 KiB) Zobrazeno 203918 x
  4. Po chvilce čekání (v rozmezí několika sekund až minut) se objeví hláška o úspěšném vytvoření souboru včetně složky, do které byl umístěn.
    4.png
    4.png (7.65 KiB) Zobrazeno 203918 x
  5. Z této složky potom můžeme soubor přiložit například ke svému tiketu.
    5.png
Klíčová slova: HWInfo, HW Info, ekuraReport.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pon 6:16 pm »
Poprosil bych všechny, ať tuto informaci předají všem výhercům. Je potřeba ty odměny vybrat co nejdříve. Kdy prémka aktivujete, už bude na vás.
@ Mionix « pon 4:40 pm »
@gagefranjo,  Vybrat by jste si odměnu měli co nejdříve. Kdy ji pak použijete je na vás.
@ gagefranjo « pon 3:14 pm »
Je casove omezen vyber balicku u velitele za podzemi ?
@ Mionix « sob 2:29 pm »
@Trubice,  ticket, nahradíme.
@ Trubice « sob 1:16 pm »
@Mionix Ahoj, včera jsem letmo klikl na postavě na stání do HG talisman a zase zmizel, tak jen informuji
@ Trubice « sob 1:16 pm »
test
@ Akemos « pát 8:27 pm »
kdy budou odměny za podzemí?
@ Mionix « pát 4:08 pm »
@noxforko,  Víme o tom, GA se rozhoduje, co s ním.
@ noxforko « pát 2:45 pm »
ahoj jak se zbavím toho klíče světla? vyhodit nejde ani prodat ani hodit do skladu ...
@ Mionix « čtv 2:52 pm »
@MrDzenda,  GA dělal ještě nutné opravy.
@ MrDzenda « čtv 11:41 am »
Ahoj, tak copak se děje s údržbou, hra fungovala, a najednou mě to kicklo a nejde se přihlásit? :D Ne, spíš mě zajímá, kdy server zase pojede, cca? :D Děkuji
@ TomasFoxx « stř 8:01 pm »
fnuk
@ Akemos « stř 1:30 pm »
ne nemusíš dělat zas
@ TritonX « stř 12:04 pm »
Ahoj když jsem před generací měl úkol co Cidonie, nemusím jej po generaci dělat znovu?
@ kovardominik « pon 10:25 pm »
Děkujeme za prodloužení sněhuláků :)
@ Mionix « ned 5:37 pm »
@Gulik,  Co zatím vím, tak by měly zůstat tak jak jsou. Ale nikdy samozřejmě nevidím do hlavy majitele a GA. :-D
@ Gulik « ned 5:17 pm »
Ahoj @mionix, rád bych se zeptal na obchodovatelnost skinů Dies Lucis po údržbě - bude to stále možné? Mockrát děkuji!
@ dD420 « sob 7:10 pm »
no jasně, jenomže nikdy nepadne jenom 13 kousků, proto jsem se ptal. Zapnul jsem cidonku asi po 2 letech, ale vždycky jsem odcházel minimálně s 40 kouskama a to to dělám pořád stejným způsobem. Takže proto tohle u mě vyvalalo otázku. Prostě jenom smůla
@ Mionix « sob 6:03 pm »
@dD420:up:
@ Mionix « sob 6:03 pm »
@dD420,  A jen na vysvětlení. Koukáme na drop yangů někdy a někde, ale rozhodně se za poslední rok, dva nic ani tam neměnilo. Proč by nás mělo zajímata, zda někde na nějaké mapě padá hráči za hodinu 300, 100 nebo 50 kousků chitinu? Pro nás naprosto nepodstatné. Nejsou to yangy, tudíž nám je to naprosto jedno. Hledejte opravdu chybu jen u sebe.
@ dD420 « sob 6:02 pm »
právě mě jen zajímalo jestli to byla prostě smůla, nebo se něco změnilo. Mapy mi nepadají vůbec, to já vůbec neřeším :D Dnešní cidonka mi potvrdila že to byla spíše jen ta smůla
@ Mionix « sob 5:55 pm »
@dD420,  žádný problém není. A znova opakuji, nic se neměnilo. Problém je jen u vaší postavy, respektive není, jen vy ho vidíte. ;-) A pokud si myslíte, že je něco špatně, napište mi jméno postavy a já se na ní podívám do logů. Můžeme lehce vše dohledat. ;-)
@ dD420 « sob 3:42 pm »
@Mionix, ptám se, protože za celé dvě hodiny padlo 13 chitinů. Moje myšlenkové pochody? Jakože ptát se když vidím problém? AHA
@ Mionix « sob 11:52 am »
@JIGsaw1,  leda zatím prodat. Možná něco s tím v budoucnu.
@ JIGsaw1 « sob 11:50 am »
Existuje nějaké využití pečetí skladu získaných v eventech na účtě, který má již full sklad? V tromto případě je prodejnost omezená a jen se mi to hromadí...
@ Mionix « pát 6:00 pm »
@dD420,  neměnil. Opravdu zírám, jak někdo na něco takové vůbec přijde? Že vám jednou místo 5 map nepadne ani jedna? Nechápu tyto myšlenkové pochody.
@ dD420 « čtv 8:10 pm »
Nevíte náhodou, jestli se měnil drop rate v cidonce?
@ Dejvx « čtv 11:17 am »
@Akemos,  Já si myslím, že ano.
@ Akemos « čtv 10:41 am »
Podzemní arénu bude možno procházet až do 5. 1 . Znamená to že výsledky jde zlepšit až do páteho místo druhého ledna?
@ NedGabriel « úte 9:27 pm »
Suko201 píše: : bylo to asi na 5 účtech a s odstupem času a nedávno to manželka zas zkusila zda to funguje...
Mionix píše:: nahradit není třeba stejně si nepamatujeme kdy a kde :D a zas tak velká škoda to není já mám raději dráčka a toho ještě mám :D
@ kovardominik « úte 9:21 pm »
Vše nejlepší do nového roku, hodně zdraví a úspěchů v reálném životě i na ekuře všem přeje kovardominik
@ Mionix « úte 2:25 pm »
A jak píše Suko201. Koupit plato 30 vajec pukavců a sežrat je všechny, co kdyby jedno bylo dobré? To je na hodně silný žaludek. :-D
@ Mionix « úte 2:21 pm »
@NedGabriel,  Opravit to bez údržby nejde. Proto píšu, nahradíme po napsání ticketu a kdy se to stalo. V logách to vidíme. Givlé už fungují.
@ Suko201 « úte 2:19 pm »
NedGabriel píše:
Mionix píše: @Trubice,  víme o tom. Blbne to jen u části lidí. Napiš ticket, nahradíme.
jde spíš o to to opravit s manželkou už jsme přišli asi o 15 talismanů zimní laně a zimního soba. Ještě několik jich máme a bojíme se je použít...
jako promiň, že rypu, ale když vidím, že 2-3 nefungují, tak nebudu zkoušet dál a napíšu tiket, ne? Proboha.. Co vy jste za lidi :-D
@ NedGabriel « úte 2:17 pm »
Mionix píše: @Trubice,  víme o tom. Blbne to jen u části lidí. Napiš ticket, nahradíme.
jde spíš o to to opravit s manželkou už jsme přišli asi o 15 talismanů zimní laně a zimního soba. Ještě několik jich máme a bojíme se je použít...
@ Suko201 « úte 12:09 pm »
Valkaryan píše: Do kdy jsou sněhuláci?
do tří králů byli vždy
@ Mionix « úte 8:14 am »
@Trubice,  víme o tom. Blbne to jen u části lidí. Napiš ticket, nahradíme.
@ Valkaryan « pon 10:28 pm »
Do kdy jsou sněhuláci?
@ Trubice « pon 9:27 pm »
TomasFoxx píše: @Trubice,  je to bug, napiš si ticket, vrátí ti ho
Ok, díky. Asi psát nebudu jen aby o tom lidi věděli
@ TomasFoxx « pon 9:15 pm »
@Trubice,  je to bug, napiš si ticket, vrátí ti ho
@ Trubice « pon 9:04 pm »
Ahoj, mam dotaz chtěl jsem dneska aktivovat talisman vánoční laně (z denních dárků) a napsalo mi to, že talisman ztratil kouzelnou moc a že už nejde použít přitom jsem jej ještě neaktivoval. Něco se měnilo ? Děkuji
@ NedGabriel « pon 12:39 pm »
Velice moc děkujem :D
@ Mionix « pon 8:50 am »
@NedGabriel,  Sněhulákům bylo důrazně domluveno.
@ NedGabriel « pon 12:46 am »
Prosím pomoc, máme problémek na louce, 4 sněhuláci se tak velice moc objímají, že nejdou umlátit...
@ Trubice « ned 11:12 am »
@kovardominik,  Jde to taky, ale musíš ty okna přehazovat přes TAB
@ kovardominik « ned 9:04 am »
ale v okně, fullscreen jsem nezkoušel
@ kovardominik « ned 9:00 am »
jo bez problému, klidně 10 účtů když ti to utáhne pc
@ ByFizel « sob 11:36 pm »
teda účtov *
@ ByFizel « sob 11:34 pm »
čaute, je možné nejako cez launcher prihlásiť viac postáv naraz ?
@ Mionix « sob 4:00 pm »
@TomasFoxx,  byl v potoce :-D netuším, jak ho tam kdo dostal. Ale pro GM otázka 30 vteřin nápravy.
@ TomasFoxx « sob 11:21 am »
asi nejaka nova technika na selase, utopit :D
@ Mionix « sob 10:16 am »
@TomasFoxx,  Odtáhli ho, utopit. Zabil jsem ho.
@ TomasFoxx « sob 1:33 am »
mohl by nekdo z tymu mrknout, jestli je selas vpohode? to vypada ze zmizel
@ MilaRocky « čtv 4:06 pm »
Leorio píše:
TomasFoxx píše: @MilaRocky si zaslouží dárek za zlatý prase, jinak to je celý podplacený
Pokus to byl dobrý, ale neúspěšný. :)
Musel jsem to zkusit no :D :D Ale sám jsem nevěřil, že mi to projde :D
@ Lelaion « čtv 11:08 am »
Od kdy nejdou vip pečetě použít na na další odevzdávání věcí na zručku ? pamatuju si že to dříve šlo
@ Leorio « stř 3:03 pm »
TomasFoxx píše: @MilaRocky si zaslouží dárek za zlatý prase, jinak to je celý podplacený
Pokus to byl dobrý, ale neúspěšný. :)
@ TomasFoxx « stř 2:28 pm »
@MilaRocky si zaslouží dárek za zlatý prase, jinak to je celý podplacený
@ Mionix « stř 10:13 am »
Děkujeme také.
@ kovardominik « úte 8:58 pm »
též se přidám. Veselé vánoce všem hráčům i členům týmu přeje kovardominik :)
@ Dejvx « úte 2:39 pm »
Mionix píše: Za celý tým Ekury přeji všem hráčům krásné Vánoční svátky, zdraví a šťastný Nový rok.
Děkujeme 🤗 Vám taky 🐒🥳

Who is chatting

offline Fogru 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Vydesenej 
offline iceblood 
offline yukiyuki