7.10.2014

Nová verze hry je zde

Nová verze hry je zde

Po několika měsících jsme vše završili více než dvanácti hodinovou údržbou. Nová verze je tedy připravena.


Pro hráče to znamená stažení nové verze, jejiž odkazy lze nalézt v odkaze pro Stažení a Instalaci, pokud jste však navštívili VTS, pak se o vše již postará Launcher, který se aktualizací přepne do ostrého provozu.


Vypsat veškeré změny není vůbec lehké, většinu jsme již vypisovali v průběhu testů.


 

Víme, že se nám nepodařilo odstranit všechny chyby, ale zde je seznam těch, u kterých se to povedlo a seznam změn:

U kadeřnice jsou připraveny nové bonusy na účesy, celkem je jich tedy 14.

Emoce lze od nynějška aktivovat i bez nasazené masky emocí.

Všechny druhy knih lze nyní v inventáři číst "na hromádce", tj. bez nutnosti jejich rozdělování

Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem).

Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami.

Došlo ke kompletnímu přepracování schopnosti proměny:

Vznikly 3 nové typy kuliček proměny, které doplní dva typy stávající a budou mít přímý vliv na poškození v proměně

Doba trvání proměny je nyní mírně ovlivněna vlastnostmi příšery - některé jsou snáze ovladatelné, než jiné

Zvýrazněn byl vliv statusových bodů na celkové poškození v proměně

Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla

Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150

Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium

Při resetu schopností u stařenky se uloží základní kouzla postavy (např. herbaření, zručnost, ...) a po opětovné volbě zaměření se postavě navrátí

Pokud smažete přítele z messengeru, stejná akce se provede i u něj (projeví se po relogu)

Zprovozněn bonus "Odolnost proti ohni" (nyní "Odolnost proti zapálení"), který vaši postavu může ochránit před zapálením

U knih prodávaných NPC Soon byla vypnuta nutnost použití Pergamenu Exorcismu a Soustředěného čtení

Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována

Přidána možnost změnit CH bez úplného vypnutí klienta (v okně výběru postav)

Zrušen negativní dopad odměny za biol. úkol - Zelkovy větve (Lv. 70) na velikost obdržených průniků

Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!)

Opravena chyba způsobující nižší poškození při proměně na P, nežli při úrovni G10

Opraven pokles ZB při některých akcích (pádit, běžet), pokud měla postava natrénovanou schopnost Karmy

Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat

Všechny druhy prstenů zkušeností nyní přidávají stejné množství BZK

Opravena chyba způsobující krádež MB moby i pouhým efektem reflektace (např. zrcadlit)

Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB

Opravena funkce elixíru vitality, nyní již správně přidá příslušné množství Max. ZB

Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití

Opravena nemožnost vyvolávání mobů v některých částech dračí sluje
Opraven problém, který způsoboval zmizení barvy na vlasy po 30 dnech
Opravena chyba, která způsobovala, že divák ve válce mohl být zabit, pokud patřil k jednomu z válčících cechů
Opravena chyba, která způsobovala, že v proměně bylo možné použít elixíry a kouzla zvyšující hodnotu útoku
Zrušena možnost sundávat si během proměny součásti výbavy

Opravena chyba, která způsobovala, že Elixír síly v proměně snižoval poškození
Opravena nemožnost stohovat pergameny, které postava vylovila z vody
Opravena nemožnost vložit do soukromého stánku Mramor požehnání a Magickou měděnou rudu
Opravena chyba způsobující, že kulička proměny šla použít na nižším levelu, než který byl na ní uveden
Opravena chyba začarované čepele, která posledních 30 sekund své funkce neabsorbovala žádné poškození do ZB
Opravena chyba, kvůli které nebylo možné plnit souběžně více úkolů (například lovecké a biologické úkoly)

Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...)
V soutěži OX již není možné vyvolávat bosse a rudné žíly
Příšery patřící k určité říši již nebudou na hráče své říše vůbec útočit
Opravena chyba silného těla, způsobující že povalení od příšer bylo považováno vždy za úspěšné
Opraveno natočení žalářníka v Pavoučím vězení
Opravena možnost zničit Sentinel před otevřením vstupu
Opravena chyba znemožňující přesun některých předmětů v inventáři při boji
Opravena chyba způsobující, že Druid hráči neudělil bonus za dokončení Karmy na úrovni M1 a G1
Předměty Pronikavý útok a Kritický útok lze nyní v inventáři libovolně rozdělovat a spojovat
Opraven chybný dosah ducha plamene, který způsoboval, že toto kouzlo někdy zasáhlo cíl, kterému neudělilo žádné poškození

Opravena chyba způsobující útočení ducha plamene z jezdeckého zvířete
Opravena bezpečná zóna v oblasti Yongan (přesah mimo dlážděné náměstí)
Opraveny mapy Jeskyně Vyhnanství I. a II., příšery se již nebudou objevovat za zdmi
Opravena chyba způsobující vložení "podivného" znaku při použití zkratky CTRL+V v chatu
Opravena chybná animace u postavy šamana (muž), která způsobovala "krok zpět" při zásahu šípem)
Opravena chyba způsobující prosekávání šamana a šamanky při boji z koně a rychlosti útoku přes 145

Opraven špatný popis u kouzla Zamaskování
Opraven chybný popis u speciálního efektu Dračího víru
U Bojového zuření přidána přesná hodnota snížení odolnosti
Opravena chybně uvedená hodnota snížení odolnosti u kouzla Strach
Opraveny chybně uvedené hodnoty u tavenin šperků. Nově jsou také taveniny zobrazeny horizontálně.
Při tréninku Karmy se nyní již ukazuje správný postup
U dýky Shard zobrazena správná hodnota útoku podle tabulky na serveru
Opravena chybně uvedená hodnota u černého elixíru (M) - 15% namísto 10%
Opraveny překlepy v názvech monster
Opraveny drobné chyby a překlepy v textech úkolů a na kovadlině

Šance na zlepšení předmětů se odvíjí od techniky vylepšování (např. u poznámek je nyní uvedeno 100%)

Ledový šíp má nastaven level použití

Po najetí myší na schopnost vedení se nyní ukáže možnosti, které je možno přerozdělit ve skupině
Třetí okno u teleportéra obsahuje překrývající se tlačítka.

Přibližná zbývající doba bonusů z účasu je možno zjistit u kadeřnice v prvním rozhovoru.

Vůdci, kteří mají cechovní pozemek mají možnost zničit objekty / budovy.

Opraveny jména některých monster.
Upraveny hodnoty manželských šperků tak, aby více odopvídaly současnému stavu hry.

Knihy některých schopností lze číst, i když nemá postava vybraný typ kouzel (ale jen neúspěšně).

Sentinel není možno zničit dokud není ohlášena jeho aktivace.

Opravena sluj, kdy nebylo možno v některých míste vyvolat Bosse.

Opravena chyba kdy mohl zmizet trvalý účes po 30 dnech.

Opraveno zobrazení aktuálního postupu tréninku u karmy.

Pří výpočtu attack ratingu se chybně na straně cíle bral v potaz level útočníka (namísto cíle).

Opravena diakritika u barevných bylinek.

Opraveno stohování předmětů, které byly vyloveny rybařením (pergameny).

Mramor požehnání a Magická měděnná ruda je možno vložit do stánku.

Absorbce u začarovaná čepele měla kratší dobu trvání než hodnotu útoku.

Lze stohovat předměty, které byly nutno vyhozovat pro stohování (pergameny, měniče bonusů).

Monstra mohou nyní patřit k více rasám.

Pokud obdržíte blokaci na chat, je Vám automaticky zakázáno stavění soukromého stánku.

Oprava získání bonusů u karmy při jeho novém získání (M1, G1)

Oprava věže, aby po dialogu u kovářů se v dalším patře nezdvojily meteory.

Předměty Pronikavý a Kritický útok jdou nyní rozdělit.

Odebrán 24 karátový prsten z dropu.

Duch plamene nebude útočit na koni (doteď pouze nezpůsoboval zranění).

Oprava velikosti save zony v prvním městě červených.

Oprava map jeskyní obě patra.

Hodnoty u tavenin ve špercích jsou nyní sjednoceny do jedné hodnoty.

Zapalení od mobů nezobrazovalo poškození.

Přidán do výpisu bonusů silný proti ještěrům.

Šaman se již nerozběhne pokud je pod útokem.

Oprava hodnot černého elixíru.

 

 

Jistě se na některé věci zapomělo, ale toto jsou ty hlavní změny.

 

Ještě je nutno dodat změnu v oblasti peněz na postavě, na postavě je možno nyní mít až 9 999 999 999 999, do stánku lze vkládat předměty až za 199 999 999 999 a při obchodování s jiným hráčem je možno do okna vložit až 4 000 000 000.

Těmito úpravami se tedy vracíme o několik měsíců zpět, kdy se pozastavil vývoj a je možno již na dokončení plně opět pracovat. Máte se tedy na co těšit a to jak na nové úkoly, mapy, monstra, ale také na změny v oblasti PvP.

 

Pokud by jste objevili nějakou chybu, prosíme o co nejrychlejší nahlášení na supportu, aby jsme mohli na ni co nejrychleji reagovat. Seznam aktuálně známých chyb můžete nalézt v tomto tématu na fóru hry.

 

Pro hráče Sinfortie je připraven průvodce převodem postav, který naleznete na této adrese (zde informace).

 

Přejeme mnoho herních zážitků.

 

» Seznam
l