Seznam změn, které byly provedeny na serveru při jednotlivých údržbách.

Typy změn
Patch - Byl vydán patch, informace o jeho obsahu uvedeny v podrobnostech.
Update - Provedené změny ve hře při odstavené hře.
Informace - Informace o hře a jeho úpravách (připravované updaty).
Web - Úprava na webu
Launcher - Úprava Launcheru

15.10.2010 - Informace

MegaTest Války říší Dnes od 19:00 započne druhý a doufám že poslední megatest automatických válek říší. Automatické znamená, že se samy spustí a také vyhodnotí (viz pravidla) Válka říší byla malinko poupravena a proto zde uvedu kompletní průběh.

1. Část - v 18:45 bude ohlášení, že za 15 minut válka započne, od 19:00 bude otevřena stezka do válečné zóny, vstup je možný od lvl 50 a je otevřen pro prvních 100 bojovníků z každé říše (pro omezení lagů, uvidíme jak to bude probíhat), do této části vás vpustí správce bitev, kde je úkolem dojet na konec mapy (není nutno vymlátit monstra) a zabít Ducha žlutého tygra (BOSS). Zněj vypadne kámen Povolení do kamenolomu (bude přejmenováno na něco smysluplnějšího). Pokud jej použijete na Obranný pilíř zjeví se v teleportační bráně Duch krále, který vás teleportuje do válečné zony.

2. Část vyřazovací část probíhá ve válečné zóně, kde má přístup všechny říše po splnění první části. Zde je povolen boj každý s každým a za zabití nepřítele získáváte jak CB, tak body pro říši. V 19:30 - 19:45 bude nejslabší říše vyloučena z války. Zbylé dvě pokračují v rozhodování kdo bude vítězem. Při úmrtí CB neztrácíte. Pokud zůstane někdo z poražené ve válečné mapě bude postupně přesunut do vesnice.

3. Část finálová část probíhá stejně jen za účasti pouhých dvou říší. Tato část potrvá do 20:00 - 20:15 kdy bude rozhodnuto o vítězi.

4. Část eventová probíha za účasti pouze vítězné říše, nicméně po smrti i vítězové budou teleportováni zpět do své vesnice. Úkolem je dojít do konce eventové části.

Bonusy
Říše, která se umístí na druhém místě získává náhodný bonus ve výši 20ti procent na následujících 12 hodin.
Vítězná říše získává náhodný bonus na následujících cca 23 hodin ve výši 50ti procent. Pokud dokončí eventovou část je tento bonus navýšen na dvojnásobnou hodnotu.
Eventová část bude neustále upravována, aby získání dvojnásobného bonusu bylo obtížnější.

Handicap
Pro další válku říše na druhém a prvním místě obdrží určitý handicap v bodech, aby i ostatní říše měly šanci uspět v dalších válkách říší. O jeho výši (bodech či procentech bodu bude postupně rozhodováno s přihlédnutím na aktuální stav bitev) a bude nastaven ještě před spuštěním války samotné.

NPC
ve válečné mapě jsou k dispozici Obchodnice a Teleportér pro možnost dokoupení lahví či odchod z válečné mapy.

Ostatní
Při ukončení války budou hráči teleportováni do vesnice, při zaseknutí v těchto mapách stačí udělat relog postavy a to vás teleportne také (pokud již válka skončila).

Mapy na kterých se budou války odehrávat je losováno náhodně, stejně jako přístupová cesta, ta ale bude vždy shodná pro všechny říše, aby nedocházelo k narážkám na nadržování.

Celý systém je automatizován, proto nenadávejte na GM, protože ten jej může maximálně zapnout či vypnout !!!
» Seznam
l