Vývojový deník obsahuje zápisky k tématům hry. A to vysvětlujícího či doplňujícího charakteru.
Některé úvahy jsou pouhým myšlenkovým pochodem, a tak by se na ně mělo i nahlížet.
Původně vydáván nepravidelně na fóru hry, nyní již přímo na webu.


11.7.2025

Testovací války říší podruhé

Testovací války říší podruhé

Vážená komunito,
po týdnu připravujeme druhé kolo testovacích válek říší, které jsme upravili na základě vaší zpětné vazby, za kterou děkujeme. Co přesně jsme upravili a změnili se dočtete v tomto vývojovém deníku.


3.7.2025

Testovací války říší

Testovací války říší

Vážená komunito.
Po nějaké době se vracíme s vývojovým deníkem. Tentokrát se bude zabývat připravovanými úpravami ve válkách říší. Jak bude probíhat testování a co vše se bude testovat zjistíte v tomto deníku.


18.3.2025

Entarian

Entarian

V poslední době si dost hráčů všimlo – a někteří to pocítili i dost výrazně – dění kolem určitých individuí v Entarianu.

Ano, víme. Je to PvP hra. Takže by se dalo říct: „No a co, vždyť o tom to je.“ A v podobném duchu byly i odpovědi na tikety, které nám k tomu chodily.

 

Mohlo by se zdát, že se současná situace v Entarianu vývoje netýká, ale opak je pravdou. Na pozadí je toho mnohem více. Ale pojďme se na to podívat o co jde.


2.3.2024

Řešení pronikavých zásahů

Řešení pronikavých zásahů

Při úpravě pořadí ve výpočtu pronikavých zásahů jsme věděli, že bude nutno kompenzovat nastavení příšer. K tomuto účelu jsme si nechali zaznamenávat reálné rozdíly v útocích. Což se nyní ukazuje jako dosti problematický přepočet. Pouhá kompenzace pomocí přidání obrany, která by zajistila vyšší účinek pronikavého zásahu není vhodná, protože by to způsobilo snížení všech ostatních útoků. To bychom samozřejmě mohli kompenzovat pomocí snížení počtu životů, které by poměrově zajistilo původní odolnost příšer.


14.2.2024

Balancování hry

Balancování hry

V tomto díle vývojového deníku nastíníme nové úpravy v oblasti balancování hry. Každá postava má svá pro a proti, ale je potřeba zajistit, aby rozdíly neznamenaly nehratelnost postavy. Plánujeme se nyní více zaměřit právě na tyto oblasti.


» Archív
l