Vývojový deník obsahuje zápisky k tématům hry. A to vysvětlujícího či doplňujícího charakteru.
Některé úvahy jsou pouhým myšlenkovým pochodem, a tak by se na ně mělo i nahlížet.
Původně vydáván nepravidelně na fóru hry, nyní již přímo na webu.
2.3.2024 Řešení pronikavých zásahů |
|
Při úpravě pořadí ve výpočtu pronikavých zásahů jsme věděli, že bude nutno kompenzovat nastavení příšer. K tomuto účelu jsme si nechali zaznamenávat reálné rozdíly v útocích. Což se nyní ukazuje jako dosti problematický přepočet. Pouhá kompenzace pomocí přidání obrany, která by zajistila vyšší účinek pronikavého zásahu není vhodná, protože by to způsobilo snížení všech ostatních útoků. To bychom samozřejmě mohli kompenzovat pomocí snížení počtu životů, které by poměrově zajistilo původní odolnost příšer. ...více |
|
|
14.2.2024 Balancování hry |
|
V tomto díle vývojového deníku nastíníme nové úpravy v oblasti balancování hry. Každá postava má svá pro a proti, ale je potřeba zajistit, aby rozdíly neznamenaly nehratelnost postavy. Plánujeme se nyní více zaměřit právě na tyto oblasti. ...více |
|
|
4.2.2024 Schopnosti nově |
|
Je to dlouho, opravdu dlouho. Nicméně proč vývojový deník neobnovit k něčemu užitečnému, navíc jste si o to sami psali. A tak si pojďme osvětlit, jak funguje výcvik a oživení schopností po rituálu. ...více |
|
|
5.11.2020 Když se daří |
|
Klient hry, to je zajímavý organismus bojující na několika frontách. Od vývoje, aktuálního stavu či zpětné kompatibility. Prostě všechno musí hrát. Je fajn, že máme nástroje, které se tyto stavy snaží udržet, ale občas se stanou i zajímavé události. Třeba zrovna dnes. ...více |
|
|
30.8.2020 Stínová lokace Cidonie |
|
Při údržbě jsme připravili úpravu systému v Cidonii. ...více |
|
|