NOVINKY
30.11.2024 Dies Lucis | |
Vážená komunito, ...více |
|
|
25.10.2024 Magická noc | |
Vážená komunito, magická noc, jak nazýváme toto období u nás, je opět zde. Brány osady Dongji se otevírají. Život v osadě se nezastavil, ale vy se v ní jen ohřejete a půjdete bojovat proti všem možným stoupencům zla. Co vás čeká v letošním roce se dozvíte v následující novince. ...více |
|
|
25.6.2024 Letní festival | |
Vážená komunito, ...více |
|
|
25.4.2024 Pálení čarodějnic a první máj | |
Vážená komunito, ...více |
|
|
29.3.2024 Jarní oslavy | |
Vážená komunito, ...více |
|
|
14.3.2024 Sv. Patrik a hadobijecký lov | |
Vážená komunito. ...více |
|
|
2.3.2024 Řešení pronikavých zásahů | |
Při úpravě pořadí ve výpočtu pronikavých zásahů jsme věděli, že bude nutno kompenzovat nastavení příšer. K tomuto účelu jsme si nechali zaznamenávat reálné rozdíly v útocích. Což se nyní ukazuje jako dosti problematický přepočet. Pouhá kompenzace pomocí přidání obrany, která by zajistila vyšší účinek pronikavého zásahu není vhodná, protože by to způsobilo snížení všech ostatních útoků. To bychom samozřejmě mohli kompenzovat pomocí snížení počtu životů, které by poměrově zajistilo původní odolnost příšer. Vývojový deník #14 |
|
|
14.2.2024 Balancování hry | |
V tomto díle vývojového deníku nastíníme nové úpravy v oblasti balancování hry. Každá postava má svá pro a proti, ale je potřeba zajistit, aby rozdíly neznamenaly nehratelnost postavy. Plánujeme se nyní více zaměřit právě na tyto oblasti. Vývojový deník #13 |
|
|
10.2.2024 Dny souznění | |
Aktualizace 11.2.2024 ...více |
|
|
4.2.2024 Schopnosti nově | |
Je to dlouho, opravdu dlouho. Nicméně proč vývojový deník neobnovit k něčemu užitečnému, navíc jste si o to sami psali. A tak si pojďme osvětlit, jak funguje výcvik a oživení schopností po rituálu. Vývojový deník #12 |
|
|
23.1.2024 Advent na Ekuře - vyhodnocení | |
Vážená komunito, ...více |
|
|
16.1.2024 Pojmenování výbavy | |
Vážená komunito, ...více |
|
|