Seznam změn, které byly provedeny na serveru při jednotlivých údržbách.
Typy změn |
---|
Patch - Byl vydán patch, informace o jeho obsahu uvedeny v podrobnostech. Update - Provedené změny ve hře při odstavené hře. Informace - Informace o hře a jeho úpravách (připravované updaty). Web - Úprava na webu Launcher - Úprava Launcheru |
7.10.2014Nova verze hry U kadeřnice jsou připraveny nové bonusy na účesy, celkem je jich tedy 14. Emoce lze od nynějška aktivovat i bez nasazené masky emocí. Všechny druhy knih lze nyní v inventáři číst "na hromádce", tj. bez nutnosti jejich rozdělování Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem). Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami. Došlo ke kompletnímu přepracování schopnosti proměny: Vznikly 3 nové typy kuliček proměny, které doplní dva typy stávající a budou mít přímý vliv na poškození v proměně Doba trvání proměny je nyní mírně ovlivněna vlastnostmi příšery - některé jsou snáze ovladatelné, než jiné Zvýrazněn byl vliv statusových bodů na celkové poškození v proměně Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150 Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium Při resetu schopností u stařenky se uloží základní kouzla postavy (např. herbaření, zručnost, ...) a po opětovné volbě zaměření se postavě navrátí Pokud smažete přítele z messengeru, stejná akce se provede i u něj (projeví se po relogu) Zprovozněn bonus "Odolnost proti ohni" (nyní "Odolnost proti zapálení"), který vaši postavu může ochránit před zapálením U knih prodávaných NPC Soon byla vypnuta nutnost použití Pergamenu Exorcismu a Soustředěného čtení Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována Přidána možnost změnit CH bez úplného vypnutí klienta (v okně výběru postav) Zrušen negativní dopad odměny za biol. úkol - Zelkovy větve (Lv. 70) na velikost obdržených průniků Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!) Opravena chyba způsobující nižší poškození při proměně na P, nežli při úrovni G10 Opraven pokles ZB při některých akcích (pádit, běžet), pokud měla postava natrénovanou schopnost Karmy Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat Všechny druhy prstenů zkušeností nyní přidávají stejné množství BZK Opravena chyba způsobující krádež MB moby i pouhým efektem reflektace (např. zrcadlit) Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB Opravena funkce elixíru vitality, nyní již správně přidá příslušné množství Max. ZB Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití Opravena nemožnost vyvolávání mobů v některých částech dračí sluje Opravena chyba, která způsobovala, že Elixír síly v proměně snižoval poškození Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...) Opravena chyba způsobující útočení ducha plamene z jezdeckého zvířete Opraven špatný popis u kouzla Zamaskování Šance na zlepšení předmětů se odvíjí od techniky vylepšování (např. u poznámek je nyní uvedeno 100%) Ledový šíp má nastaven level použití Po najetí myší na schopnost vedení se nyní ukáže možnosti, které je možno přerozdělit ve skupině Přibližná zbývající doba bonusů z účasu je možno zjistit u kadeřnice v prvním rozhovoru. Vůdci, kteří mají cechovní pozemek mají možnost zničit objekty / budovy. Opraveny jména některých monster. Knihy některých schopností lze číst, i když nemá postava vybraný typ kouzel (ale jen neúspěšně). Sentinel není možno zničit dokud není ohlášena jeho aktivace. Opravena sluj, kdy nebylo možno v některých míste vyvolat Bosse. Opravena chyba kdy mohl zmizet trvalý účes po 30 dnech. Opraveno zobrazení aktuálního postupu tréninku u karmy. Pří výpočtu attack ratingu se chybně na straně cíle bral v potaz level útočníka (namísto cíle). Opravena diakritika u barevných bylinek. Opraveno stohování předmětů, které byly vyloveny rybařením (pergameny). Mramor požehnání a Magická měděnná ruda je možno vložit do stánku. Absorbce u začarovaná čepele měla kratší dobu trvání než hodnotu útoku. Lze stohovat předměty, které byly nutno vyhozovat pro stohování (pergameny, měniče bonusů). Monstra mohou nyní patřit k více rasám. Pokud obdržíte blokaci na chat, je Vám automaticky zakázáno stavění soukromého stánku. Oprava získání bonusů u karmy při jeho novém získání (M1, G1) Oprava věže, aby po dialogu u kovářů se v dalším patře nezdvojily meteory. Předměty Pronikavý a Kritický útok jdou nyní rozdělit. Odebrán 24 karátový prsten z dropu. Duch plamene nebude útočit na koni (doteď pouze nezpůsoboval zranění). Oprava velikosti save zony v prvním městě červených. Oprava map jeskyní obě patra. Hodnoty u tavenin ve špercích jsou nyní sjednoceny do jedné hodnoty. Zapalení od mobů nezobrazovalo poškození. Přidán do výpisu bonusů silný proti ještěrům. Šaman se již nerozběhne pokud je pod útokem. Oprava hodnot černého elixíru.
Jistě se na některé věci zapomělo, ale toto jsou ty hlavní změny.
Ještě je nutno dodat změnu v oblasti peněz na postavě, na postavě je možno nyní mít až 9 999 999 999 999, do stánku lze vkládat předměty až za 199 999 999 999 a při obchodování s jiným hráčem je možno do okna vložit až 4 000 000 000. |