NOVINKY

25.6.2024

Letní festival

Letní festival

Vážená komunito,
dnešním dnem započaly dlouho očekávané a několikrát oddálené oslavy 14 let Ekury, které doufáme budou velkolepé. Opět se podíváme do osady Dongji, kde bude hlavní náplň oslav. Celé oslavy budou opět rozděleny na několik částí a potrvají po celý měsíc.
Na co vše se můžete těšit se dozvíte v této novince.


25.4.2024

Pálení čarodějnic a první máj

Pálení čarodějnic a první máj

Vážená komunito,
nadešel čas kouzel, létajících košťat, magických rituálů, cechovních vater a tajuplných příběhů. Letošní oslavy jsme lehce upravili. Na co se můžete těšit a jaké jsou letošní změny se dovíte v této novince.


29.3.2024

Jarní oslavy

Jarní oslavy

Vážená komunito,
dnešní údržbou započaly naše nové oslavy jara, které se podobně jako zimní oslavy budou odehrávat hlavně v osadě Dongji. Jak se do osady dostanete a jaké změny jsme oproti zimním oslavám udělali, se dovíte v této novince.


14.3.2024

Sv. Patrik a hadobijecký lov

Sv. Patrik a hadobijecký lov

Vážená komunito.
Zelená je zpět a vaše oblíbené oslavy, které jsou pověstné touto barvou také. Hadobijecký lov nebude chybět. Letos byly oslavy mírně upraveny tak, aby byly atraktivnější a zábavnější. Co vše jsme upravili se dočtete v novince níže.


2.3.2024

Řešení pronikavých zásahů

Řešení pronikavých zásahů

Při úpravě pořadí ve výpočtu pronikavých zásahů jsme věděli, že bude nutno kompenzovat nastavení příšer. K tomuto účelu jsme si nechali zaznamenávat reálné rozdíly v útocích. Což se nyní ukazuje jako dosti problematický přepočet. Pouhá kompenzace pomocí přidání obrany, která by zajistila vyšší účinek pronikavého zásahu není vhodná, protože by to způsobilo snížení všech ostatních útoků. To bychom samozřejmě mohli kompenzovat pomocí snížení počtu životů, které by poměrově zajistilo původní odolnost příšer.


Vývojový deník #14


14.2.2024

Balancování hry

Balancování hry

V tomto díle vývojového deníku nastíníme nové úpravy v oblasti balancování hry. Každá postava má svá pro a proti, ale je potřeba zajistit, aby rozdíly neznamenaly nehratelnost postavy. Plánujeme se nyní více zaměřit právě na tyto oblasti.


Vývojový deník #13


10.2.2024

Dny souznění

Dny souznění

Aktualizace 11.2.2024
Vážená komunito,
jak už tomu bývá v reálném světě, měsíc únor je symbolikou pospolitosti, harmonie, přátelství a lásky. Svět Ekury nemůže zůstat pozadu, a proto vás zveme na oslavy dnů souznění. Tímto eventem bychom chtěli vyjádřit upřímnou radost nad tím, že nám i nadále zachováváte přízeň. Jsme rádi, že můžeme být nápomocni při hledání nových přátel a poskytovat vám chvilky radosti.


4.2.2024

Schopnosti nově

Schopnosti nově

Je to dlouho, opravdu dlouho. Nicméně proč vývojový deník neobnovit k něčemu užitečnému, navíc jste si o to sami psali. A tak si pojďme osvětlit, jak funguje výcvik a oživení schopností po rituálu.


Vývojový deník #12


23.1.2024

Advent na Ekuře - vyhodnocení

Advent na Ekuře - vyhodnocení

Vážená komunito,
doufáme, že jste si uplynulé vánoční svátky užili v klidu a míru a že jste do nového roku vkročili správnou nohou. Ještě než započnou nové eventy, rádi bychom se spolu s vámi ohlédli za uplynulými zimními oslavami a přinesli vám přehled o tom, jak se vám v nových úkolech dařilo.


16.1.2024

Pojmenování výbavy

Pojmenování výbavy

Vážená komunito,
spolu s novým rokem začínáme do hry postupně přidávat obsah, který je úzce spjat s generacemi.
Jako první uvádíme do hry možnost pojmenování výstroje a výzbroje pomocí platinových tabulek. Co přesně to znamená a jak to funguje, se dovíte v této novince.


» Archív
l