17.5.2011

Kerindor

Kerindor
Jak probíhá výzkum okolo Kerindoru ? Nejprve trocha historie :

Zvědové zjistili konečně odkud se berou ta podivná monstra ve svaté říši ...
Od cestvatele se dověděli, že jsou ze záhadné říše Kerindor.
Tyto monstra, která sem jsou ale vysílána, jsou pouzí zvědové, nicméně to vypadá, že i zvědové se mohou vyzbrojit jinými zbraněmi, než kterými disponujeme nyní.
Brány do říše Kerindor se nám zatím najít nepodařilo, ale spojitost se svatou zemí asi nebude náhodná... Zbraně těchto zvědů jsme již otestovali a zanesli je do našich lexikonů a podařilo se nám také sehnat hrubé nákresy jak tyto unikaty vypadají. Nicméně nové zděšení prišlo od zvedů, vypadá to, že počty se začínají zvedat a jsou vidění daleko častěji než dříve... A co po nas ti cizaci chteji ?

Možná by nebylo špatné jim nějaké ty výzbroje ukrást, pokusime se vymyslet plan jak je o ty unikaty obrat, jistě se budou hodit mladším bojovnikům pro vyuku ovladaní zbraní a v připravě na případný útok na Kerindorskou riši.

Vrchni konzorcium mágů postoupilo ve výzkumu Kerindorských zvědů, vypadá to podle jejich hlášení, že se sice do male svaté dostavají přes nějaké speciální temné díry, ale ty jsou pravděpodobně nějak spojeny jen s velkou svatou zemí. Neboť čí dál více je ve velké svaté zemi cítit podivný zápach čpavku. Konzorcium se nyní tedy přesouvá bádat více do velké svaté a jejich první zprávy hovoří o stejném nárustu počtu zvědů, které prvně nezaznamenali, neboť se zvědové pohybují na větším území.

Ze zdrojů tajných špijonů občasně docházejí také podivné zprávy o tajemné kryptě, která se zjeví na malý okamžik a v té chvíli se také oběví další vlna zvědů z Kerindoru. Zprávy jsme předali konzorciu včetně souřadnic kde byla tato krypta viděna.

Tak se zdá, že vrchní mágové postoupili ve svých výzkumech, již je vic než jasné, že portál se oběvuje zahadně na nejvyšším podlaží chrámu ve svaté zemi. Stále nám ale není jasné jak se tak oběví a zase zmizne. Vrchní mágové nyní pracují na kouzlech, která by zobrazila portál i pro obyčejné smrtelníky. Vrchní mágové hovoří o velmi silné magii.

Zvědové konečně odhalili správné souřadnice tajemného portálu.
A magové mezitím podle všech svých schopností připravili kouzelný prášek pomocí kterého zviditelnili tajemný portál ve svaté říši.
To se zjevně Kerindorským zvědům nelíbí a zdá se, že vyvolávají nějaké témné čáry, uvidíme co se znich vyklube.

Zemí se ozývá podivné zemětřesení, jejich rozestupy se zkracují a intenzita sílí. Nejvíce se zdá, že zmíněné zemětřesení je nejsilnější ve druhých městech a na jihu pouště. Jako by z opičích dungeonu. Pokud to takto bude pokračovat dále, tak se opičí dungeony zřítí. Také se zdá, že opice houfně utíkají do středu oázy. Radíme se nezdržovat v těchto oblastech, mohly by vás při zřícení zasypat.
Tak se zdá, že tento svět nebude již nikdy stejný. Zdá se že objevováním Kerindoru jsme píchli do vosího hnízda.

Stalo se toho čeho jsme se obávali a je vidět, že se svět mění, opice utekly tesně před závalem jeskynního komplexu. Zůstal tak opicím jako jediné útočiště poslední kobka, kterou se snaží uchránit za každou cenu. Ti jenž zahynuli závalem budiž jim země lehká.
Do pátrání se začíná pomalu také vrtat biolog, který zvažuje kterou cestou se dát, při svém věčném pátrání.
A jak to vypadá dle koncentrací Kerindorských zvědů, že se obávají, že jsme blízko oběvení tajného receptu jak se vydat do jejich říše.

Timto končí dějiny ve vývoji výzkumu říše Kerindor. .....


Nyní začínáme psát budoucnost ...

budoucnost .... jakou si zvolíme ...




Pozvedněte tedy zbraně a spojte své síly v boji proti jedné silné říši ... řiši Kerindor.




Pravidla + Systém Kerindoru

Kolotoč Kerindoru je v předem daných cyklech kdy je ohlášena možná výprava do Kerindoru.
Po tomto ohlašení se zjevi (pokud byl rozbit v minulem cyklu jinak se nezjevi, jen "ožije") Sentinel.

Od zjeveni je dan čas pro jeho zniceni. Pokud ke zničení nedojde, bude ohlašen, že se kamen proměnil na kámen bez života, a bude čekat na nové oživení.

Pokud dojde ke zničeni Sentinelu v limitu, řiše která jej zničila, dostane volný vstup do Kerindoru pomocí portalu.Zbylé 2 řiše musí počkat na otevření i pro ně.

Po uplynuti celkove doby je kerindor uzavřen a všichni hráči jsou teleportovani do vesnice.
Z kerindoru není jiná cesta do uplynutí této doby !!!
Není zde možno použít pergameny a snubní prsteny.

Vstupuje se portalem.
Po vstupu se hraci oběví v zakladním místě. Odkud vede jediná cesta. Kerindor je vždy průchozi jen jedním směrem (cestou) na kterém je několik míst. Každé toto místo je "bydlištem" jednoho typu monstra. Pred vstupem do tohoto bydliste je jeden portal (Kerindorium).

Z kazdeho může vypadnout úlomek, kdy plati pravidlo čim dále je úlomek získan, tim cenejší je. Vyjimka jsou psi, z tech padaji žetony.

Odebzdanim úulomku na oltar (kerindorium) (přetažení jako semínko na zahradu) se aktivuje Osvicení, kdy je nalosovan specialni bonus.
Je možno pouzit vice úlomku a mít tak více bonusu, ale je možno ziskat i stejné bonusy (napr. 2x rychlost pohybu ap.) toto neni limitovano.
Dale se aktivuje záchranný bod na tomto mistě.

Pro Osvicení je možno použít jak pravé úlomky (DROP z monster) tak Falešné (IS + Odměna za pravé ulomky ap.)

Položenim bronzového žetonu na kterekoliv Kerindorium jste teleportovani na posledni pozici, kde jste byli osviceni.

Pravé úlomky lze použít pro Osvicení, ale hlavně pro výměnu. Úlomky se vyměnují u Koe-Pung.
Čím lepši úlomek tim vyšší šance na unikatní zbraň.
Za úlomky je možno získat mnoho různých předmětů, ale take je šance na hodnotnejší věci (+7 +8 +9)
V kerindoru je opět zakazán kůn, proměna je povolena normalně.


Hodně štěstí
» Seznam
l