18.2.2015

Záznam o pádu hry

Záznam o pádu hry

Během minulých dní jsme po přechodu na vyšší verzi zjistili častější pády herních klientů. Největší problémy se již podařilo sice vyřešit verzí hry 10159, nicméně se stále může stát, že klient zmizí ze spuštěných aplikací, tedy "spadne".
Pro tyto případy jsme přeprogramovali způsob, jakým uchovat údaje o chybě v klientu tak, aby bylo co nejsnadnější jejich správné dohledání a tedy i opravení.


 

Pokud se stane, že hra spadne vinou chyby v klientu, je nově hráči nabídnuta možnost uložit diagnostický záznam chyby. Soubor se vytvoří ve složce, kde je nainstalována hra a příponou dmp, jméno souboru je hráči samozřejmě zobrazeno.
Tento soubor je možno odeslat jako přílohu na tiket ke zpracování. Tyto soubory nám pomohou opravit danou chybu a tedy zabránit jejímu opětovnému pádu. S vaší pomocí tak dosáhneme stabilnější hry, neboť některé chyby se vyskytují velmi raritně až náhodně a není v našich silách je odhalit dříve, než je soubor plně nasazen do oběhu, viz poslední pády při přihlašování.
V případě nechtěného ukončení hry, kdy nebude nabídnuto uložení diagnostického souboru, se jedná o odpojení ze serveru, které může mít více příčin. V těchto případech jsme vložili do hry příkazy pro uložení důvodu ukončení. Ty jsou vypsány do souboru syserr.txt. I tento soubor lze nově vložit jako přílohu do tiketu.

 

Předem děkujeme za všechny dodané soubory a s přáním jejich co nejméně častého výskytu přejeme příjemné herní zážitky.

» Seznam
l