Seznam změn, které byly provedeny na serveru při jednotlivých údržbách.

Typy změn
Patch - Byl vydán patch, informace o jeho obsahu uvedeny v podrobnostech.
Update - Provedené změny ve hře při odstavené hře.
Informace - Informace o hře a jeho úpravách (připravované updaty).
Web - Úprava na webu
Launcher - Úprava Launcheru

9.12.2012 - Web

Designové úpravy webu jako změna fontu, přidání aktuálních informací, jaké jsou uvedeny na Launcheru v rámci centralizace informací.

4.12.2012 - Informace

Právě byla provedena opět zkrácená údržba. Byly provedeny pouze přepočty hodností a další potřebné rutiny. Nebylo zasaženo do žádných skriptů měnící nastavení hry a všeho kolem. Klasická údržba bude provedena příští týden ve standartním čase.

27.11.2012 - Informace

Dnes byla provedena nestandartní údržba. Nestandartní je v tom, že proběhla bez nutnosti odstavit server. Využita byla takto poprvé nicméně to neznamená, že již takto budou probíhat všechny. Pokud bude nutno provést zásah (update / úprava ap.) tak bude provedena údržba klasicky. Věříme, že tyto údržby budou oblíbené :)

20.11.2012 - Update

Dnes proběhla malinko delší údržba. Bylo nutno provést několik drobných úprav ve hře. Ve stánku se objevil nový předmět, momentálně je schován pod názvem Žluč. Po aktualizaci klienta v nočních hodinách bude odtajněno jeho pravé jméno a správná ikona. Prozatím si jej ale raději nekupujte. Neuvidíte jej u sebe v inventáři ;) A zabere vám zbytečně místo. Ti kteří si jej koupili před neplánovaným restartem za mizivou cenu 300 yangů tak o něj samozřejmě přišli. Správná cena je již nastavena.

6.11.2012 - Update

Skončil nám týden plný magie. Halloweensky event se doufáme opět zaryl do vaší paměti pozitivně. Jen upozorním, že talismany pro přivolání koně zůstavají dále ve hře a můžete je libovolně dále použít. Event proběhl i zde na fóru a setkal se tké s dobrou odezvou. Odměny daní hráči získají během dnešního dne.

...

23.10.2012 - Update

Dnes při natahování velkého množství patchů pro dokončení datadisku se vloudilo do hry několik úprav. 1. Prodejní ceny a jejich dohled funguje velmi jednoduše. Pokud kliknete na koupení libovolného předmětu je porovnána její cena ss poslední věcí, kterou jste zakoupili. Pokud je rodíl těchto cen nahoru (nová cena je o určitou částku větší, jste o tom varování červeným nápisem v dotazovém okně). Daná změna je na popud těch, kteří prodávají několik stejných věcí za rozdílné ceny (většinou náhodou připíšou pár nul). Stále platí, že si to co kupujete máte překontrolovat. 2. Přesunut posuvník věhlasu níže, tak aby nezasahoval do okna s chatem. 3. Nová mapa, mobové, výbava a vše okolo Haegeronu. Více k této "drobnosti" snad napsáno být nemusí. 4. Login screen je upraven tak aby se designově srovnal s výběrem postav, launcherem a prostředím, které někteří již brzo uvidí. Snad jsem na nic podstatného nezapoměl.

16.10.2012 - Informace

Vzhledem k chybě, která vznikla v pátek bylo na účty připsány určité hodnoty BZK na postavy. Některé hráče to dostalo až do mínusových hodnot. Momentálně již proběhly nějaké nápravy BZK u postav, ale zdaleka ne u všech. Dohledávání je dosti nesnadné, nicméně chceme předejít dalším "ztrátám".

...

18.9.2012 - Informace

Vzhledem k tomu, že již je datadisk připraven pro spuštění a již by v něm neměli probíhat zásadní změny, je tedy konečně prostor k vypuštění informací o tom co vás čeká a co vás nemine. Dnes tedy započneme v odtajňování. Veškeré odtajněné novinky budou zapisovány do tohoto tématu a tak je vhodné, pokud chcete být informováni se zde občasně kouknout, zda nepřibyla další informace. První informace budou odtajněny již brzy :)

...

15.8.2012 - Informace

Mno jistě čekáte na odtajnění úplně jiných věcí, ale :) Jen tak pro zajímavost (určitě se to hodí). Šance na vylepšení bez ohledu na zobrazenou tabulku (aneb ne vždy se opravdu udávají správné % (asi proto je někde raději schovali).

...

14.8.2012 - Update

Při údržbě bylo upraveno: Opět další texty :) Ono to asi nikdy neskončí a vždy se něco najde, co je nepřesně nebo špatně sepsáno. Opravení vykopání lahviček Tinktury magie a čar tak, aby nebylo číslo desetinné (zaokrouhlení, které hra stejně dělala, ale ať to nemate). Navýšení DROP RATE u předmětů pro zručnost. Lehké balancování monster ze swampu (snížení jejich útoku + snížení obran na některé zbraně).
l