Seznam změn, které byly provedeny na serveru při jednotlivých údržbách.
| Typy změn |
|---|
| Patch - Byl vydán patch, informace o jeho obsahu uvedeny v podrobnostech. Update - Provedené změny ve hře při odstavené hře. Informace - Informace o hře a jeho úpravách (připravované updaty). Web - Úprava na webu Launcher - Úprava Launcheru |
11.04.2024 - UpdateÚpravy generací Přidání volby pro shovívavost bohů při rituálu generací Cena shovívavosti je nastavena na 2 000 000 000. Shovívaví bohové chtějí pouze polovinu předmětů (zaokrouhlení nahoru). Pokud bude použita VIP pečeť na nový výběr, bude shovívavost zachována. Shovívavost lze zvolit pouze při úvodním dialogu, nelze aktivovat dodatečně. Přidán nový lektvar pro snížení požadavků na získání ingredience dračího elixíru. Lektvar lze použít na dané NPC kdykoliv (když může hráč získat ingredienci). Lektvar sníží nutné počty pouze u daného NPC na polovinu (zaokrouhlení nahoru). Pokud bude následně použita VIP pečeť jsou použité lektvary u NPC zapomenuty. Lze použít více lektvarů na jedno NPC. Mírně upraven dialog v generacích. Výzkum meteorů Opraveno chybné zobrazení počtů orchidejí u rekapitulace. Oprava časování akcí. Při minulé aktualizaci se vrátila změna v repozitáři, došlo tak k rozhození časovaní. Nicméně ani opravené schéma časovaní nebylo vhodné proto bude nově nastaveno takto: Při prvotním výzkumu prvních 24 meteorů čekání jeden den od započtení hledání vzorků (beze změny). Minimálně až 1 hodinu pokud jsou vzorky hledány déle než jeden den. Při dokončení kola bude čekání na odměnu prodlouženo o dalších 24 hodin (beze změny). Po vybrání odměny je prodloužen čekací čas o maximálně 23 hodin a 45 minut pro další kolo výzkumu (beze změny). Naproti tomu při rekapitulaci kola bude odpověď od biologa do jedné hodiny. A po vybrání odměny se čas prodlouží jen o 8 hodin. Čekání po výběru odměny lze přeskočit VIP pečetí (beze změny). Jen je vylepšena detekce přeskočitelnosti - není nutný relog postavy mezi udělení odměny a použitím VIP pečeti. Oprava úkolu se zajíčky Oprava zdvojeného okna Udělení výzvy i za prvního zachráněného zajíčka. Možnost přesunout světelný kámen do skladu. Odebrání přebytečných dialogů. Textové korektury. |
07.04.2024 - PatchGrafická aktualizace osady Dongji. |
04.04.2023 - UpdateAktualizace jarních oslav Přidán 10. úkol do osady Dongji. Zvětšení kraslic na zemi (zlepšení viditelnosti) Navýšení jejich počtů v některých mapách. Aktualizace drop v meteorech mrazu Úprava nastavení meteoru mrazu a příšer, které vyvolává Zajíčci se mírně rozutekli i do dalších lokací. Zamezení otevření nazaretských truhel pokud v ruce není zbraň, ke které je možno získat nazaretský vzhled (klec, krumpáč, ap.) Povolení otevření truhel získaných po dobu oslav sv. Patrika. |
31.03.2024 - UpdateOpravy chyb v oslavách. Navýšení šancí na spawn žíly černého uhlí. |
29.03.2024 - PatchOprava pohybu s motykou u šamana. |
29.03.2024 - UpdateSpuštění jarních oslav - připravujeme novinku
|
21.03.2024 - UpdateOpravy a úpravy otázek u úkolu ducha Kerindorana. Úprava oslav sv. Patrika - kotlíky Zvýšena šance na výskyt kotlíku. Lehce snížena jeho výdrž. Zvýšena odměna pro všechny - dvojnásobné BZK. Do odměny pro nejlepšího přidána i truhla. |
14.03.2024 - UpdateDoplnění do stánku menší balík teleportačních pergamenů - 10ks. Oprava výše ZB při použití schopnosti dračího srdce, pokud je ještě stále aktivní (například po relogu). Drobné úpravy skloňování v klientu. Doplnění potřebných úrovní u popisu knih. Úprava oslav sv. Patrika, které započnou 15.3. |
08.03.2024 - InfoSpuštěny oslavy MDŽ. |
07.03.2024 - UpdateZměny ve stáncích u NPC postav Před nákupem se raději přesvěčte, že kupujete požadovaný předmět (pozice se mohly změnit)! Přeuspořádání pořadí předmětů - pro zpřehlednění a seskupení shodných typů k sobě (např. elixiry ap.) Upravení některých počtů - například pergameny, propustky (pro ochranu tlačítek myši či odebrání zbytečných počtů). Přecenění některých předmětů - některé ceny neodpovídaly, např cena pergamenu, která umožní teleport na místo dle volby byla levnější než teleport pomocí NPC s předem danou pozicí. Výpočet pronikavých zásahů nastaven dle vývojového deníku #14. |